HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
atiwrc
Pacsuta Attila
2017-09-20 17:30:10
utolsó bejelentkezése
atiwrc

127 hozzászólás
nincsenek kedvencei és 1 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
681181752
Napi oldal:
31865
Jelenleg:
1016
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
atiwrc hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 127 hozzászólás • 7 oldal
2011-01-20 11:58:30
Nem adta hozzá a linkeket :( Copy paste marad...

http://www.autosoviet.altervista.org/vaz2108eva.jpg
http://www.autosoviet.altervista.org/samara-s-proto.jpg http://www.autosoviet.altervista.org/samara-s-proto3.jpg http://www.autosoviet.altervista.org/ladasamara4x4_2.jpg
http://www.autosoviet.altervista.org/ladasamara4x4_3.jpg http://www.autosoviet.altervista.org/ladasamara4x4_1.jpg http://www.autosoviet.altervista.org/ladasamara4x4_schema.jpg
2011-01-20 11:56:22
Készült valami samara EVA néven( talán az lett volna group b-be) és volt olyan hogy samara S-proto ha minden igaz azt S csoportba tervezték, valahol ezt olvastam, viszont az autosovieten meg ezt találtam, ahol a s-protot 89esnek, de akkor már S csoportra nem fejlesztett senki...



The car was realized also in several interesting rally versions: in the first image above (drawing), the "Samara-EVA" of the 1987, with a 1860 cc. engine (16V, turbocharger, electronic injection, 300 hp!), placed centrally, derived from the "Zhiguli-2106"...although the only part remained from the "Zhiguli" engine is the cylinder block, and of the "Samara" there are only the shape of the coachwork -realized in fiberglass- and the headlights!! It was realized also in other versions without supercharger (160 hp). In the second and third pics, instead, the "Samara S-Proto" of the 1989, with a layout similar to the "Samara-EVA" (turbocharged central engine, tubular frame, fiberglass body), and declared for a max power of 350 hp (!!). In the fourth, fifth, sixth and seventh pics, the "Samara 4x4" realized for the "Soyuz Rally" in the 1985: the transmission was 4WD of permanent type, and the engine, directly derived from the "Zhighuli" and boosted to 150 hp, was placed above the rear axle, on the left side (see the seventh image). It's a pity that the "Samara" was not produced in a serial 4x4 version! http://www.autosoviet.altervista.org/vaz2108eva.jpg
http://www.autosoviet.altervista.org/ladasamara4x4_schema.jpg
2011-01-18 20:27:37
OFF
Duen! a linkelést direkt ugy irtam/irom később könyebb viszakeresni, az emotikonokra irta hogy még mindig csak akkor müxik jol ha rákattintok.
ON

Ha már szóba került Ferjáncz és a rönók. Ebbe a csomag az egyik oldalon található egy cikk, ami arról szól hogy milyen kalandos úton választódott ki az audi quattro 86ra.

Ezen kívül van még benne 85ös végeredmény, 86os alap kiírás és versenynaptár.

http://www.multiupload.com/HTFDVUCKAU
2011-01-18 20:27:37
OFF
Duen! a linkelést direkt ugy irtam/irom később könyebb viszakeresni, az emotikonokra irta hogy még mindig csak akkor müxik jol ha rákattintok.
ON

Ha már szóba került Ferjáncz és a rönók. Ebbe a csomag az egyik oldalon található egy cikk, ami arról szól hogy milyen kalandos úton választódott ki az audi quattro 86ra.

Ezen kívül van még benne 85ös végeredmény, 86os alap kiírás és versenynaptár.

http://www.multiupload.com/HTFDVUCKAU
2011-01-18 12:25:15
Nyírség rally versenykiirás nevlista 1978
Laller haverom scannelése, Selmeczi Gyuri jóvoltábol.

http://www.multiupload.com/MJLBQOEDJQ
2011-01-18 12:25:15
Nyírség rally versenykiirás nevlista 1978
Laller haverom scannelése, Selmeczi Gyuri jóvoltábol.

http://www.multiupload.com/MJLBQOEDJQ
2011-01-18 11:49:39
Ez még minidg nem müxik mosolygok
- csókollak + kacsintok
2011-01-18 11:48:14
http://www.gbaba.hu/gallery/renault/index.html
Pár kép még erről a kocsiról a fenti linken csókollak
2011-01-18 08:24:55
Egy évszámot tudol mondani hozzá, ha jól látom ez egy sierra, esetleg tudod kié volt?
2011-01-17 20:27:31
Örülök hogy újra pörög a forum.
Már régebben irtam szerintem, de megismétlem magam.
Ingyen vállalok vhsről DVD-re másolást, rajtlisták, ujság cikkek, dokumentumok scannelését (esetleg kép scannelést fotóról, csak mezei scannerem van, nem ilyen dia/film scanner.) az autósport bármilyen témájában, legyen az rally,rallycross,tereprally, pálya avagy hegyiverseny.

Őrizzük meg ezeket az archív dolgokat a jövő számára. Hogyha mégis sikerülne összehozni valami siteot akkor ezek a kincsek már digitális formátumba meglennének és akkor nem "üresen" kellene indulnia annak a lapnak.
2011-01-17 20:27:31
Örülök hogy újra pörög a forum.
Már régebben irtam szerintem, de megismétlem magam.
Ingyen vállalok vhsről DVD-re másolást, rajtlisták, ujság cikkek, dokumentumok scannelését (esetleg kép scannelést fotóról, csak mezei scannerem van, nem ilyen dia/film scanner.) az autósport bármilyen témájában, legyen az rally,rallycross,tereprally, pálya avagy hegyiverseny.

Őrizzük meg ezeket az archív dolgokat a jövő számára. Hogyha mégis sikerülne összehozni valami siteot akkor ezek a kincsek már digitális formátumba meglennének és akkor nem "üresen" kellene indulnia annak a lapnak.
2011-01-16 18:58:57
Nemtom ismered e ezt a lapot itt
2010-06-10 21:13:07
Meg is elhetne osztani ezeket a nevlistákat ;)
Egyszer de jo lenne létrehozni a NASA.hu-t(Nemzeti AutoSport Archivum):) De szerintem az csak egy álom marad, és a régi fotok elporladnak, storik emlékek a feledésbe vesznek :(

http://gportal.hu/portal/kardos-wartburg/image/gallery/1168091367.jpg
http://gportal.hu/portal/kardos-wartburg/image/gallery/1207081008_04.jpg
2010-06-04 10:53:17
Lipi!
HF: én is oroszlánra tippelnék az galanntal, 91ben váltották le a mazdájukat.

DE
1. 92es rallyvarázsban beszélgetnek Budai Ferivel hogy jo választás volt e a micu, nincs emlitve az hogy elöször ment volna mitsubushivel magyarországon

2. Gondolkodtam hogy nem e ment valamiki colttal valaki? fellelhető képet nem találtam csak 96rol Csukovicsról, de az igen messzi van a 91től, arrol a kocsirol ennyit találtam infot.

"Az autót Csuki (Csukovics István) építette Mitsubishi Mirage
(Colt) utána a Szigeti Attilánál volt egy évig.
Én 96.-ban vettem meg tőle és ha jól emlékszem 2000.-ben
adtam el.
Igazából az érdekelne hogy megvan-e még valahol és ha igen
akkor milyen állapotba.
Még egy kis segíts segítség a rendszáma BWP-659 volt.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv Magyari Beck Szabolcs"

Itt van is benne egy ellentmondás hogyha csuki 96ban ment vele de már akkor ez a Magyari Beck Szabolcs megvette, és elötte még szigeti attilánál is voltm akkro csuki akár 94 környékén már mehetett vele.

SZERK.:Időközben Csuki régi honlapját böngészve találtam hogy ksi kihagyás után 1994ben tért vissza és azóta versenyez mitsubishivel.
Szóval ő kihuzva.

3. Na és itt jön a lényeg, Rémlett nekem valami még a RalyHeart régi forumárol, hogy 2005 táján valaki akart volna hozni egy mitsubishi lancer ex turbo-t, már nemtom pontosan hogy azt irta hogy mente vele, vagy csak megtetszett neki.

Ezt alátámasztja a duen régi forumának egy hozzászólása is:
"Tisztelettel sporttársak
Kis segitséget szereték kérni,
Esetleg ha valaki emlékezne,fehér Mitsubishi Lancer Ex turbora
EZV-324 es rendszámmal...hol mikor ment és kié volt?
Köszi mindenkinek...üveg martinival dijazok.
"

Válasz oda nem jött, de én arra tippelnék hogy oroszlánék előtt volt valaki aki ment Mitsubishi Lancer Ex turboval!!
2010-05-23 11:36:59
Hát nemtom mit olvastál de tuti hülyeség. Itt egy irás amit én szerkesztettem/irtam össze.Nem csak ennyi groupb-s kcsoi volt

A stratos groupe 4-es kocsi volt és később vezették be a b csoportot( konkrétan a b12-re gondolok a legnagyobb kategóriára ugyebár a vfts lada is b10 kocsi), amiben számos kocsi indult, és számos kocsit kifejelsztettek ki de vagy csak teszteken, vagy csak helyi futamokon indultak vb-n nem. Ilyen volt a samara eva amit előbb B-re fejelsztették majd később S csoportba( nem azonos a mai magyar s csoporttal) akarták bevetni, vagy pl a moszkvicsnak is volt B csoportos változata :D

A vb-n rajtolt főbb b csoportos kocsik, audi quatrro( már a rövid, a hosszu még csak group4es volt), quattro s1, lancia 037, lancia s4, peugeot 205 evo1, evo2, mg metro 6r4, renault r4 maxi turbo,citroen bx turbo,ford rs200, toyota twincam,ferrari 288 gto,porscheéből 2 fajta is, valamint a nissan 240 rs, mazda rx7(bár talán ez csak b11es volt),

http://www.rallysimfans.hu/forum/viewtopic.php?f=11&t=728
2010-05-23 11:36:59
Hát nemtom mit olvastál de tuti hülyeség. Itt egy irás amit én szerkesztettem/irtam össze.Nem csak ennyi groupb-s kcsoi volt

A stratos groupe 4-es kocsi volt és később vezették be a b csoportot( konkrétan a b12-re gondolok a legnagyobb kategóriára ugyebár a vfts lada is b10 kocsi), amiben számos kocsi indult, és számos kocsit kifejelsztettek ki de vagy csak teszteken, vagy csak helyi futamokon indultak vb-n nem. Ilyen volt a samara eva amit előbb B-re fejelsztették majd később S csoportba( nem azonos a mai magyar s csoporttal) akarták bevetni, vagy pl a moszkvicsnak is volt B csoportos változata :D

A vb-n rajtolt főbb b csoportos kocsik, audi quatrro( már a rövid, a hosszu még csak group4es volt), quattro s1, lancia 037, lancia s4, peugeot 205 evo1, evo2, mg metro 6r4, renault r4 maxi turbo,citroen bx turbo,ford rs200, toyota twincam,ferrari 288 gto,porscheéből 2 fajta is, valamint a nissan 240 rs, mazda rx7(bár talán ez csak b11es volt),

http://www.rallysimfans.hu/forum/viewtopic.php?f=11&t=728
2010-05-23 08:54:27
A stratos sosem volt group-b kocsi bár sokan annak hiszik....

Egyébként skazi haverom csinált fizikát az audi s1 pike speakhez, ami simán vezethető volt, mondjuk nem rémlik hogy a lenti vidiben "csak" a sima group B-s motor van vagy az 1000 lóerős audi motor....
A vidi nem adja át de nagyon jó hangja volt:)
http://www.youtube.com/watch?v=p2GTicf5FnM&feature=related
2010-05-22 23:13:34
Ezössze visza rakja a szmájlikat forgatom a szemem
2010-05-22 23:00:30
Már folynak a tárgyalások a pluginba kerülésről csókollak
2010-05-22 23:00:30
Már folynak a tárgyalások a pluginba kerülésről csókollak
atiwrc hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 127 hozzászólás • 7 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k