KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
JJ
Nyéki József
2021-04-10 11:46:53
utolsó bejelentkezése
JJ

44 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
686318601
Napi oldal:
16252
Jelenleg:
1999
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
JJ hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 44 hozzászólás • 3 oldal
2012-02-14 15:56:58
Kösz mindkettőtöknek.
A Rallysimfans oldalt kicsit bennfentesnek érzem, egy kezdő, odatévedő érdeklődő gyakorlatilag semmit sem találhat arról, hogy mi ez, hogy indulhat, mit hol talál. Értem én, hogy a gyakorlottak mindent tudnak, de egy kis "marketing" nem ártana :-).
Van egy Logitech Momo otthon, asszem a hétvégén akkor telepítgetek és megpróbálom.

Kösz mégegyszer
2012-02-14 13:47:12
Thx,
persze azt ugye jól értem, hogy hiába van meg PS-re, amiről itt beszélünk az PC-s játék ugye?
2012-02-14 12:04:40
Segítséget kérek az RBR-t már használóktól.

Átnyálaztam az RBR honlapon a fórumokat, a GYIK és egyéb "segítségnek" nevezett részeket, de sehol sem találtam választ az alábbiakra:
- a játékprogramot le kell-e töltenem valahonnan?
- esetleg meg kell vennem?
- honnan töltsem le / hol vegyem meg?
Találtam mindenféle okosságot plugin-ekről, autó és hang telepítésről, pályák telepítéséréről, de arról, hogy hogyan, honnan, mit és miként telepítsek, a telepítőkhöz meg hogy jutok hozzá, arról egy szót sem.

Kérem egy egyszerű, abszolút kezdő érdeklődőnek világítsa meg valaki, hogy honnan, mit és hogyan kell beszerezni, hogy játszhassak?
2012-02-14 12:04:40
Segítséget kérek az RBR-t már használóktól.

Átnyálaztam az RBR honlapon a fórumokat, a GYIK és egyéb "segítségnek" nevezett részeket, de sehol sem találtam választ az alábbiakra:
- a játékprogramot le kell-e töltenem valahonnan?
- esetleg meg kell vennem?
- honnan töltsem le / hol vegyem meg?
Találtam mindenféle okosságot plugin-ekről, autó és hang telepítésről, pályák telepítéséréről, de arról, hogy hogyan, honnan, mit és miként telepítsek, a telepítőkhöz meg hogy jutok hozzá, arról egy szót sem.

Kérem egy egyszerű, abszolút kezdő érdeklődőnek világítsa meg valaki, hogy honnan, mit és hogyan kell beszerezni, hogy játszhassak?
2012-01-23 08:39:30
Azért 2011-ben a Proton Alisterrel megnyerte az Asia-Pacific bajnokságot, mentek ezért az eredményért pár km-t...
2011-11-14 15:39:43
Ha nem kerülne bele az MNASZ naptárába regisztráltként, akkor automatikusa tiltott verseny lenne, minden MNASZ licenszes versenyzőnek és sportbírónak.
Na ezért kellett beletenni... Nem a folyamatos reklamálás, hanem a gondolkodás, olvasás, megértés, hülye kérdések elkerülése...
2011-11-11 15:37:20
Minden versenyen a kiadott útvonalterv szerinti ídejük van szervizelni. Szervíz fajták vannak 10-től 45 percesig. Nap első szervíz általában 10 perc, nap közben VB-n általában 30 perc, nap végén nagyszervíz 45 perc. Ezen túlmenően megszabhatják, hogy lehet-e gumit cserélni vagy sem a szervízben.
Összeségében az útvonallap mondja meg, hogy mikor mennyit szerelhetnek.
2011-10-26 07:40:56
Meg van adva, hogy max mennyi versenyt lehet kihagyni, hogy az év végi értékelésben benne lehessen a páros.
Ugyan ezért zárták ki Kimi csapatát is.
2011-10-11 07:57:07
Cipruson pedig dupla pontokat fognak osztani, ezért még bármi lehet. HAJRÁ!
2011-09-13 12:18:35
Azt hiszem semmi olyat és úgy nem írtam, amivel bárkit is megbánthatnék, így téged sem. A véleményemet írtam le, gondolom azt szabad. Nem értünk egyet a témában, ez látszik, nem akarlak meggyőzni, anniyi van, hogy másképp látom a dolgokat. 6 év ATB-zés és 12 év navigálás után (amiben volt VB, EB, Zóna és mindenféle futam) engedtessék meg nekem, hogy véleményem legyen.
2011-09-12 15:30:53
Nem véletlenül emlegettem más ismert és használt gyorsasági szakaszokat, ahol sziklák, fák és padkák között megyünk, nem lassan... A körülményekhez képest kell leggyorsabbnak lenni. A körülmények olyanok amilyenek. Vagy van ott szikla, kő, murva, gödör, padka, miegymás, vagy nincs. Ha ésszel írtam fel a pályát, fel tudtam dolgozni és vissza tudtam adni, a pilóta meg el tudott fordulni, akkor minden OK. Persze előfordul, hogy nem sikerül. De ez benne van a pakliban.
Képzeljünk el egy általad akkor megfelelőnek minősíthető rallye versenyt. Az út mellett nincs sem kő, farönk, padka, murva, pocsolya, sem semmi. Az út széle jól láthatóan jelölve van. Sportbírók vannak látótávolságban egymástól. A nézők strapabíró kerítéssel vannak elszeparálva, hogy ne menjenek rossz helyre. Az aszfaltot folyamatosan tisztítják, seprik, felhordásokat rendszeresen megszüntetik.
Van ilyen pálya, van ilyen verseny. Csak ezt a Hungaroringen rendezik és pályaversenynek, gyorsaságinak hívják.

Pár évvel ezelőtt dobtunk egy TK-t egy horvát futamon, sima balban a jobb oldali padka megtámasztotta a jobb hátsó kereket, sziklafal jobbról beharap a kocsiba, tető, tetőn szembe szakadékba beesés. Szerinted akkor kellett volna reklamálnunk, hogy miért nem hordták el a sziklát és miért nem töltötték fel a szakadékot?

Mesterséges életveszély...? Akkor minden erdész, aki oda fát ültetett, sőt továbbmegyek, az anyatermészet, aki engedte, hogy ott nőjjön. A földtani mozgások, amik szoklát emeltek és szakadékot mélyítettek. Az eső, mert kimosta az út szélét. A nap, mert felhólyagosította az aszfaltot. Az útépítő, mert nem csak nyílegyenesen épített, hanem kanyart is csinált. Mindenki szándékosan veszélyt okoz.

Mindenki mongyon le, csak én vagyok helikopter... Vicc az egész, részemről lezártam.
2011-09-12 14:20:38
Rönk és gumi ügy
Az autósport ilyen játék, nekünk fel kell dolgozni a pályát, olyan itinert kell írnunk, amiből úgy tudunk menni, hogy nem döglünk meg ez első cikis kanyarban. Ha úton kell fordulni, vagy nem szabad lerakni, akkor azt be kell vésni az itinerbe. Most az, hogy farönkök vagy 20cm magas (vagy mély) padka van az aszfalt szélén, az mindegy is. A pályabejáráson fel kell diktálni, nekem meg vissza kell olvasni, a pilótámnak meg meg kell oldani. Zágrábban van egy gyors, aminek a vége hegyről lefelében sima és max 1-2-es kanyarokkal hosszú egyenesekkel jön, de két oldalon időnként vagy 30centis padkával van kiemelve az út két oldala. Reklamáljunk, hogy véssék le? Ugyan ezen gyorson sokat megyünk fák között, néha 1 méter sincs az úttól, meg sziklafal-szakadék kombó az út két oldalán. Szikla elhord, szakadék betöm? Ne vicceljünk már.

Az autósport ilyen játék. Egy-egy felelőtlen, magáról megfeledkezett, vagy a tettei következményét felmérni nem képes "néző" tönkretehet egy komplett rendezvényt. Rossz nekünk, mert etapon megyünk, vagy még úgy sem. Rossz a rendezőnek, mert extra feladatot ad, máshonnan kell elvenni az erőforrást, kockáztatja a rendezvényről a jelentést, így a következő évi rendezési lehetőségét. Rossz a többi NÉZŐnek, mert 1-2 ilyen barom miatt etapot néz, autót sem lát, egy kalap alá veszik a néhány renitenssel és őt is így kezelik. Javaslatom: ha sikerül azonosítani és kiemelni az ilyen rendbontókat, akkor a nullás kocsi előtt menjen végig egy dobozos IFA és gyűjtsék be rá ezeket. Ne tegyék már tönkre több száz versenyző, a rendezőség és több tízezer igazi NÉZŐ rendezvényét, eseményét, szórakozását.

Nem voltam Pécsen (idén...)
2011-09-12 14:20:38
Rönk és gumi ügy
Az autósport ilyen játék, nekünk fel kell dolgozni a pályát, olyan itinert kell írnunk, amiből úgy tudunk menni, hogy nem döglünk meg ez első cikis kanyarban. Ha úton kell fordulni, vagy nem szabad lerakni, akkor azt be kell vésni az itinerbe. Most az, hogy farönkök vagy 20cm magas (vagy mély) padka van az aszfalt szélén, az mindegy is. A pályabejáráson fel kell diktálni, nekem meg vissza kell olvasni, a pilótámnak meg meg kell oldani. Zágrábban van egy gyors, aminek a vége hegyről lefelében sima és max 1-2-es kanyarokkal hosszú egyenesekkel jön, de két oldalon időnként vagy 30centis padkával van kiemelve az út két oldala. Reklamáljunk, hogy véssék le? Ugyan ezen gyorson sokat megyünk fák között, néha 1 méter sincs az úttól, meg sziklafal-szakadék kombó az út két oldalán. Szikla elhord, szakadék betöm? Ne vicceljünk már.

Az autósport ilyen játék. Egy-egy felelőtlen, magáról megfeledkezett, vagy a tettei következményét felmérni nem képes "néző" tönkretehet egy komplett rendezvényt. Rossz nekünk, mert etapon megyünk, vagy még úgy sem. Rossz a rendezőnek, mert extra feladatot ad, máshonnan kell elvenni az erőforrást, kockáztatja a rendezvényről a jelentést, így a következő évi rendezési lehetőségét. Rossz a többi NÉZŐnek, mert 1-2 ilyen barom miatt etapot néz, autót sem lát, egy kalap alá veszik a néhány renitenssel és őt is így kezelik. Javaslatom: ha sikerül azonosítani és kiemelni az ilyen rendbontókat, akkor a nullás kocsi előtt menjen végig egy dobozos IFA és gyűjtsék be rá ezeket. Ne tegyék már tönkre több száz versenyző, a rendezőség és több tízezer igazi NÉZŐ rendezvényét, eseményét, szórakozását.

Nem voltam Pécsen (idén...)
2011-09-12 14:20:38
Rönk és gumi ügy
Az autósport ilyen játék, nekünk fel kell dolgozni a pályát, olyan itinert kell írnunk, amiből úgy tudunk menni, hogy nem döglünk meg ez első cikis kanyarban. Ha úton kell fordulni, vagy nem szabad lerakni, akkor azt be kell vésni az itinerbe. Most az, hogy farönkök vagy 20cm magas (vagy mély) padka van az aszfalt szélén, az mindegy is. A pályabejáráson fel kell diktálni, nekem meg vissza kell olvasni, a pilótámnak meg meg kell oldani. Zágrábban van egy gyors, aminek a vége hegyről lefelében sima és max 1-2-es kanyarokkal hosszú egyenesekkel jön, de két oldalon időnként vagy 30centis padkával van kiemelve az út két oldala. Reklamáljunk, hogy véssék le? Ugyan ezen gyorson sokat megyünk fák között, néha 1 méter sincs az úttól, meg sziklafal-szakadék kombó az út két oldalán. Szikla elhord, szakadék betöm? Ne vicceljünk már.

Az autósport ilyen játék. Egy-egy felelőtlen, magáról megfeledkezett, vagy a tettei következményét felmérni nem képes "néző" tönkretehet egy komplett rendezvényt. Rossz nekünk, mert etapon megyünk, vagy még úgy sem. Rossz a rendezőnek, mert extra feladatot ad, máshonnan kell elvenni az erőforrást, kockáztatja a rendezvényről a jelentést, így a következő évi rendezési lehetőségét. Rossz a többi NÉZŐnek, mert 1-2 ilyen barom miatt etapot néz, autót sem lát, egy kalap alá veszik a néhány renitenssel és őt is így kezelik. Javaslatom: ha sikerül azonosítani és kiemelni az ilyen rendbontókat, akkor a nullás kocsi előtt menjen végig egy dobozos IFA és gyűjtsék be rá ezeket. Ne tegyék már tönkre több száz versenyző, a rendezőség és több tízezer igazi NÉZŐ rendezvényét, eseményét, szórakozását.

Nem voltam Pécsen (idén...)
2011-09-07 16:28:53
Ha már egyszer Duen megcsinálta a pályaajánlót, akkor vegyük már elő és próbáljunk abból tájékozódni. Ha az abban szereplő térképet valaki képtelen összevetni a googlemaps vagy egy papír térkép rajzaival, akkor inkább ne is akarjon elindulni, mert valószínúleg Veszprém környékén fogja keresni a Lapisi elágot...
2011-08-19 11:39:10
Van infó mi lett Fricivel az első gyorson?
2011-08-12 09:38:31
Mindjuk például azért, mert a ReBull is először a látványos, veszélyes, extrém sportokba ölte a lóvét, majd később hozta a "rendes" autósportba
2011-08-11 07:43:19
Endre,
ugyan oda mutat mindkét link...
2011-08-09 12:42:29
Az AQUINCUM Racing Team nevében őszinte részvétünket fejezzük ki a családnak. A versenyek már nem lesznek ugyanazok nélküled, de emlékedet megőrizzük!
JJ hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 44 hozzászólás • 3 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k