KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
JJ
Nyéki József
2021-04-10 11:46:53
utolsó bejelentkezése
JJ

44 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
686349132
Napi oldal:
46783
Jelenleg:
2132
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
JJ hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 44 hozzászólás • 3 oldal
2011-07-28 10:38:38
Tud valaki linket, ahol a shakedown eredmények fent vannak/lesznek?
2011-07-27 09:45:33
2 nap és pár óra alatt majdnem 320km gyorsaságit lenyomni az ismert körlümények között szerintem "csak"...
2011-07-18 14:50:12
Elég lassan őrölnek a malmok, több, mint 1 hete vége a Veszprémnek és még mindig nem frissültek az eredménylisták...
2011-06-30 12:15:59
Büszkén leszünk mindig arra, hogy részesei lehettünk az eredményeidnek. Isten veled, nyugodj békében!

AQUINCUM Racing Team
2011-04-20 09:45:54
Csak egy kis adaléknak szánom az idei zágrábi verseny előzetesét: Guide

ERC futam, 200 euro a nevezési díj, kedvezményes szállás ajánlat MINDEN! nevezőnek, de leginkább az összeszedett anyagot hoznám fel példának az MNASZ és a rendezőink felé. A doksi március 3-án!!! már készen volt!
2011-04-11 09:11:12
Nem szoktam itt fröcsögni, de most reagálni szeretnék néhány dologra.
95 és 2000 között a Károly Balázs-féle ATB-ben volt szerencsém dolgozni, gyakorlatilag együtt indultunk CsBalázzsal. Nem tisztem és szerintem nincs szüksége rá, hogy szót emeljek az érdekében, de azzal vádolni, hogy részrehajló, valakinek az embere vagy szándékosan ártó akarna lenni, az egyértelműen alaptalan vádaskodás.
Minden tiszteletem az övé, hogy azok után, amiért én inkább eljöttem és nem voltam hajlandó felvállalni, ő még erőlködik és a sportért tenni akar.

Jómagam 2000-ben felálltam, mert elegem lett az akkori (nem is nagyon más, mint a mostani) körülményekből, a folyamatos nyomásgyakorlásokból, a részrehajlásra való utasításokból. Átültem a másik oldalra. Mentem kezdetben horvát licensszel, majd magyarral. 10 év alatt kb 3x annyi külföldi futamon indultam, mint itthoni eseményen, közte egy VB futamon.
Hogy miért megyünk külföldön?
Jobb. A rendezvények és az éves bajnokságok tiszták, egyértelműek, a rendezők és a szövetségek tárt karokkal várnak mindenkit, függetlenül az útlevelük színétől. Valahogy a határainkon kívül mindig fontos eleme a versenyeknek a versenyző, nem szívatják folyamatosan mindenféle fizetnivalókkal, lehetetlen időpontokkal, dagonyában kijelölt szervízekkel. Sokkal inkább van pl. áram és víz minden szervízparkban (nem, nem csak ausztriában és nem csak az olaszoknál...), nincsennek 3 órás gyűjtők, vagy ha van nap közben egy kis szünet, akkor megvendégelik a versenyzőket egy ebéddel. A rajt előtti estéken általában szokott lenni egy kis bulizós összejövetel a versenyzőknek, rendezőnek, ottani szövetségnek, egy kis lazítás a futam előtt. Érdekes módon ott tudnak beszélni egymással a résztvevők.
Olcsóbb. Nem 200ehuf az átlagos nevezési díj, hanem fele/harmada. Egyedül az INA Deltán közel ilyen magas, de az ERC futam, ott talán érthető. Majd a nevezés után a rajtig nem vesznek le még 4-5 helyen különböző indokokkal további 2-300 euroval (ilyen-olyanbiztosítás, bérleti és/vagy kauciós díjak, stb.)... Azt meg, hogy megállapodást köt a rendező egy-egy helyi szállodával, hogy adja kedvezményesen a szállást, meg sem említem. A kiutazással, nevezéssel és a teljes költséggel számolva kb 2,5 külföldi futamot meg lehet csinálni egy hazai versenyből és ott várnak minket, örülnek nekünk, segítenek, elismerik az eredményünket.

Lehet azt mondani, hogy akkor ne mehessek külföldön, de akkor fogom magam és váltok szlovák vagy horvát licenszet és kész. Ez a cél? Hogy ne magyar zászló alatt? Jut eszembe éppen a napokban olvastam, hogy a szövetség valamelyik testülete megtiltotta egy versenyzőnek, hogy külföldi licenszet váltson. Akkor ez a megoldás! Itthon nem akar menni valamiért, akkor tiltsuk meg neki, hogy másutt menjen, eggyel kevesebb "ellenlábas" a szekértábor ellen.
2010-07-15 11:24:37
Aham, P-WRC pontot.
2007 UK - absz32
2008 Argentína - absz20 (32-en értek célba)
2009 Ciprus - absz22, pwrc9, összesen: 25
2009 Argentína - absz21, pwrc6 a 6ból, összesen 33
2009 Olasz - absz27, pwrc 8. a 9-ből , összesen 39
2009 Brit - absz27, pwrc 10. a 11-ből, összesen 51
Ugyanakkor elsimerésem és neki is gratulálok, hogy ezt így meg tudta csinálni. Elképzelhetelenül sok munkába, energiába, szervezésbe és nem utolsó sorban pénzbe kerül egy VB futam. Bármilyen eredményt meg kell becsüljünk.

Végezzünk egy kis felmérést:
Hány olyan magyar rallye versenyzőpáros van, aki be tudott fejezni egy VB futamot? Ebből hányan szereztek VB pontot abszolútban vagy csoportban?

Nem lesz hosszú a lista... És ezért kell minden eredményt megbecsülni. Van olyan, aki az eredményért ment, van olyan, akit a támogatói küldtek és van olyan is, aki azt mondta, hogy úgy akarom majd egyszer befejezni, hogy mentem egy VB futamon és ezért bármire képes. Az itt csámcsogók és fanyalgók fel tudnak mutatni valami kicsit is hasonló elhatározást és annak a megvalósítását?

Üdv,
JJ
(1db teljesített VB futam)
2010-07-09 16:33:16
Célban vannak, de időt nem kaptak, szvsz innen biztos, hogy etap lett Kimi balesete miatt
2010-07-09 16:24:16
Sőt: "Emergency vehicles were despatched to the scene, and cars behind Raikkonen were yellow flagged and completed the stage at slow speed." - by wrc.com
2010-07-09 16:22:49
Szerintem a 14. indulótól etap lett. A wrc.com-on látszanak a részidők, onnantól kezdve mindenki perceket "kap" minden részidő mérő helyen és szinte azonosat. Szóval szerintem etap lesz, kérdés, milyen időt fognak adni rá, mert ha rosszat, akkor ezen elemehet sajna 2-3 hely abszolútban
JJ hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 44 hozzászólás • 3 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k