RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
figyelo
kis jeno
2017-04-05 10:43:17
utolsó bejelentkezése
figyelo

54 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
711249269
Napi oldal:
21668
Jelenleg:
1604
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
figyelo hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 54 hozzászólás • 3 oldal
2015-11-29 22:59:28
És a rallyt 100%-ban lezárt úton rendezni, mint a gyorsaságit (igaz lehet, hogy akkor gyorsaságinak, vagy rallycrossnak hívnák), vagy meg kell változtatnia KRESZT. Hajrá.
2015-11-27 21:19:50
Egyébként attól, hogy az összes szabályt felülírva licencet kapna, még az RVSZ-t is módosítani kellene, hogy az adminisztratív átvételen nem kötelező az érvényes jogosítvány bemutatása, vagy legalábbis a gyevi bírónak. Aztán nem kell rendszám, forgalmi, gépkönyv, ATB, felügyelő testület. Határ a csillagos ég.
2015-11-27 21:13:56
Akkor én azt mondom, hogy rövidítsük le az RVSz-t. Egy mondat elég.

Mindenki azt csinál, amit akar.

RSB
2015-11-27 21:13:56
Akkor én azt mondom, hogy rövidítsük le az RVSz-t. Egy mondat elég.

Mindenki azt csinál, amit akar.

RSB
2015-08-06 14:37:15
Te Gyurma!

A pozitívum nehezen jön ki tudom, de most nem az történt, hogy a "versenyzőktől tartó" felügyelők elküldték ezt az autót, (vagy kijelölték az elért pozíciót) bontásra. A felügyelők és az ATB közösen kijelölték a hengerűrtartalmat vizsgálatra. A "nem a helyzet magaslatán levő "ATB meg akarta mérni ezt valamilyen módon, amit a versenyző megtagadott, majd ezután a még mindig "a versenyzőktől tartó" felügyelők kizárták a versenyzőt? Szerintem ez egy pozitív példa volt, hacsak nem véletlen egybeesés. A meseszerű folytatás persze tényleg az lenne, ha ez is, és az egy versenyről való eltiltás is így maradna, de - eddig még - nem hallottam az ellenkezőjéről.
2015-03-17 19:26:26
Én azt gondolom, hogy a WRC ügyben érdemes lesz majd nézni az eredménylistát. Eddig még mindig vertük a szlovákokat bármilyen autóval jöttek.
2014-12-27 19:06:08
"Részünkről, MARB munka Bizottság a munka a továbbiakban folytathatatlan. "

Én már láttam olyan RVSZ-t, ami a Te részvételeddel tovább készült az RSB-ben mint 2 hét (és alapszabályt még nem is írtatok).

Ernő! Az utóbbi pár évben megszaporodtak a lemondásaid. Van még valami ahonnan le tudsz mondani?
2014-12-24 13:09:01
Lásd 2554. számú bejegyzésemet, bár ennyire én sem gondoltam szó szerint.
2014-11-29 20:48:06
Egyenlőre úgy tűnik áthozzuk az RTE-t ide. Bárki, bármilyen autóval indulhat, bármilyen gyakorlat nélkül, és mindezt a 2. osztályban. Biztos, hogy ez a jó irány? Nem biztos, hogy mindenkinek meg kell felelni. Aki szabályozatlanul akar versenyezni, kezdőként bármilyen autóval az menjen lőni is az Aramiszba. Biztos, hogy jó az, ha turbós 4 kerekes autóval lehet kezdeni?
2014-09-24 15:58:38
Abszolút egyet értek azzal, hogy 3 szint elég lenne, és akkor az indulók száma is több lenne, de ezeknek az MNASZ égisze alatt kellene működnie, és Iván üzleti vállakozása oda nem fér be.
2014-09-16 20:50:48
Kedves Egybegyűltek!

Az öregkori demencia komoly dolog, ezért megpróbálnám egy-két csúsztatásban (és tényleg a teljesség igénye nélkül, az összesre nem tudok reagálni) helyre tenni a dolgokat, és felfrissíteni az emlékezeteket.
Lakatos Róbert az igazság lángszívű lovagja írja:

"Aztán 2012-ben ez először megsérült, amikor is elmaradt az Eger Rallye."

Emlékezzünk már vissza miért maradt el. Én úgy emlékszem, hogy a rendező anyagi problémák miatt lemondta. Valóban megsérült valami, mert ennek az MANSZ részéről semmiféle szankciója nem lett.

Másik idézet az igazság bajnokától, összesen még egy ilyen embert ismerek, aki soha sem hazudott:

"Fontos leszögeznem, hogy a BP Rallye rendezvény előkészítése megfelelő ütemben haladt – még akkor is ha a leírt határidőkben csúszások voltak - több szükséges hozzájárulás már megérkezett és valamennyi tulajdonos illetve engedélyező szerv (hatóság) előzetes szóbeli hozzájárulásával rendelkeztünk."

Ennek a magyar fordítása, hogy sem a rendező által benyújtandó dokumentumok, sem az engedélyek nem áltak rendelkezésre a szabály által rögzített határidőben, tehát "Fontos leszögeznem, hogy a BP Rallye rendezvény előkészítése NEM megfelelő ütemben haladt"

És sajnos ez így megy évek óta. Ha valaki vissza tud még emlékezni a tavalyi Budapest Rally előkészítésére, akkor biztos legalább rémlik, hogy akkor sem készült el semmi időre, de akkor volt egy Pénzes Zsolt szakágvezető, és egy Móczár Péter alelnök akik keresztülnyomták, hogy az összes létező szabály megsértése ellenére legyen rendezvény. Ha jól emlékszem pár héttel előtte még az időpont sem volt biztos és jóváhagyott (abszolút versenyzőbarát, hogy a versenyző nem tudja mikorra kell bérelnie az autót). A sokak által szidott S***** Miklós többek között ezért mondott le, mert megszegtük egy csomó ponton a saját szabályainkat. Persze a rendező azt gondolta, hogy innen szabad az út, és a versenyek előkészítésére, dokumentumok beadására, a pályabejárársra vonatkozó szabályok innetől már nem is vonatkoznak rá.

Csak azt tudom mondani, amit ilyen magyarázhatatlan esetben tanult vezetőink szoktak mondani.

"A rendező nem hibázott, a hibás az elmúlt nyóc év"


2014-09-12 19:01:39
Kedves Takati!
Nekem az az információm, hogy az IB azt szerette volna, ha a Budapest Rally a bejelentett időpontban kerül megrendezésre. A rendező szabályszerűségéről meg csak annyit, hogy idén SINCS még kiírás az MNASZ-ben, pedig a határidő már lejárt.
Idézet Orwell-től: "Mindenki egyenlő, de a disznók egyenlőbbek"
2014-09-11 21:58:39
Móczár Péter nyilatkozatára reagálva, hogy a jelenlegi vezetés veszélyezteti pl. a Budapest Rally megrendezését. Kérdésem az lenne, hogy tavaly, amikor Szabados Lajos még sehol sem volt (már a rallyban), akkor ki veszélyeztette a Budapest Rally megrendezését. Ki volt az aki erőltette, hogy az összes szabály megszegésével, az utolsó pillanatban időpontot módosítva kerüljön megrendezésre. Megmondom: Móczár Péter, Pénzes Zsolt és a rendező. Én nem mondom, hogy Szabados Lajos a legmegfelelőbb, nem mondom, hogy okos dolog bizottság nélkül dolgozni, de feledékenynek se kellene lenni.
2014-02-26 21:25:01
Ha a rally szakág a legnagyobb bevételű, akkor miért nem tudja finanszírozni saját magát, (Vagyis a titkárságot meg Lakatos Róbertet). Miért kellene ezt a közös pénzből fizetni?
2014-02-24 21:20:23
Ha most MNASZ éredekekben dolgozó elnökséget, és istenek tanácsát választott a nép, akkor úgy gondolom elemi kötelességük megtámadni az athosz, porthosz, aramisz szövetség bejegyzését, amit az érvényes sporttörvény alapján meg is nyernének. Ha másnak dolgoznak, akkor nem. Majd meglátjuk.
2014-02-05 08:06:53
Ilyen jó összefoglalását a történéseknek már rég láttam ezen az oldalon. Nem is lehet sokat hozzátenni. A gyorsasági szakágon én is csodálkozom. Nekik létfontosságú a Hungaroring kapcsolat, és ezek az emberek, akik itt bábként tejhatalommal ki lesznek nevezve nem arról híresek, hogy jó kapcsolatot ápolnának a ringgel.

Sajókazi

Miért is rossz forma az IB? Vizsgáljuk meg miért működött rosszul az utóbbi időben.
1. Már valahol írtam, hogy volt egy tagja, aki senkivelo sem volt képes tárgyalni, senkivel sem volt képes együttműködni, csak vagdalózni, sértegetni, és várni, hoigy valakik felüről rászóljanak az IB-re, hogy pl. az összes szabályt megszegve engedélyezze a Budapest Rallyt. Ez a Pénzes Zsolt. Lehet, hogy nem a gyereket kellene kiönteni a vízzel, hanem megfelelő embereket kellene választani az IB-be, ami mégiscsak egy demokratikus, nagyrészt választott képviselőkből álló, fékkekel, és ellensúlyokkal rendelkező testület, nem pedig a Lakatos által odaállított3 tejhatalmú ember.
2. Miért volt az IB sokszor határozatképtelen? A Gyurmáék beleerőltették az alapszabályba, hogy a versenyzőknek, és a rendezőknek is legyen képviseletük az IB-ben, azonban ezeket a helyeket soha nem töltötte be senki (addig nem is lesz betöltve a rendezői, amíg nem Lakatos rendezi az összes versenyt az MNASZ égisze alatt, amire persze mindig ráfizet). Innnetől az IB létszáma két fővel megnőtt, és az 50%-hoz szükséges létszámot a valós létszámból nehezebb volt produkálni. A 12-es létszámból csak volt, és ebből a határozathoz szükséges 7 már 70%.
2014-02-04 22:32:15
Gyurma

Ha a lemondott elnökség is részt vett az egyeztetésben, akkor valószínüleg tényleg az egyetlen ésszerű módja annak, hogy kifejezzék teljes egyetértésüket, az az, hogy lemondanak. Meg kell rogyjak az érveid súlya alatt.

Ernő

Ügyesen csináljátok. Mindig csak egy emberrel, kis csoporttal egyeztettek. Soha nem engeditek össze az egyetértőket, az egyet nem értőket, és a bizonytalanokat, nehogy valaki többek eléött kiifejthesse véleményét a többiek elött, eseteleg meggyőzzön másokat. Küldje el nektek a véleményét, oszt jó napot.
2014-02-04 11:04:36
Tudatlanul kérdezem: Hol és mikor kerül egyeztetésre, vitára az alapszabály tervezet? Vagy megint csak az utolsó pillanatban kerül elő, hogy érdemi átbeszélésére, esetleg mások véleményének a beépítésére nehogy sor kerülhessen? Hol vannak az elnök, ill. elnökségi tag jelöltek? Ez is majd csak az utolsó pillanatban, nehogy véleményt lehessen róluk mondani, gondokodni lehessen róluk? Titkos lett az MNASZ jobb jövő felé vezető útja?
2014-01-22 09:55:46
Ha jól számolom, akkor a 6 ORB versenyből 5-öt egy rendező rendez. Találjátok ki melyik.
2014-01-22 09:55:46
Ha jól számolom, akkor a 6 ORB versenyből 5-öt egy rendező rendez. Találjátok ki melyik.
figyelo hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 54 hozzászólás • 3 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k