figyelo
kis jeno
2017-04-05 10:43:17
utolsó bejelentkezése
figyelo

54 hozzászólás
nincsenek kedvencei és õt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
735502518
Napi oldal:
21540
Jelenleg:
1422
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
figyelo hozzászólásai
oldalanként | növekvõ
 
összesen: 54 hozzászólás • 3 oldal
2015-11-29 22:59:28
És a rallyt 100%-ban lezárt úton rendezni, mint a gyorsaságit (igaz lehet, hogy akkor gyorsaságinak, vagy rallycrossnak hívnák), vagy meg kell változtatnia KRESZT. Hajrá.
2015-11-27 21:19:50
Egyébként attól, hogy az összes szabályt felülírva licencet kapna, még az RVSZ-t is módosítani kellene, hogy az adminisztratív átvételen nem kötelezõ az érvényes jogosítvány bemutatása, vagy legalábbis a gyevi bírónak. Aztán nem kell rendszám, forgalmi, gépkönyv, ATB, felügyelõ testület. Határ a csillagos ég.
2015-11-27 21:13:56
Akkor én azt mondom, hogy rövidítsük le az RVSz-t. Egy mondat elég.

Mindenki azt csinál, amit akar.

RSB
2015-11-27 21:13:56
Akkor én azt mondom, hogy rövidítsük le az RVSz-t. Egy mondat elég.

Mindenki azt csinál, amit akar.

RSB
2015-08-06 14:37:15
Te Gyurma!

A pozitívum nehezen jön ki tudom, de most nem az történt, hogy a "versenyzõktõl tartó" felügyelõk elküldték ezt az autót, (vagy kijelölték az elért pozíciót) bontásra. A felügyelõk és az ATB közösen kijelölték a hengerûrtartalmat vizsgálatra. A "nem a helyzet magaslatán levõ "ATB meg akarta mérni ezt valamilyen módon, amit a versenyzõ megtagadott, majd ezután a még mindig "a versenyzõktõl tartó" felügyelõk kizárták a versenyzõt? Szerintem ez egy pozitív példa volt, hacsak nem véletlen egybeesés. A meseszerû folytatás persze tényleg az lenne, ha ez is, és az egy versenyrõl való eltiltás is így maradna, de - eddig még - nem hallottam az ellenkezõjérõl.
2015-03-17 19:26:26
Én azt gondolom, hogy a WRC ügyben érdemes lesz majd nézni az eredménylistát. Eddig még mindig vertük a szlovákokat bármilyen autóval jöttek.
2014-12-27 19:06:08
"Részünkrõl, MARB munka Bizottság a munka a továbbiakban folytathatatlan. "

Én már láttam olyan RVSZ-t, ami a Te részvételeddel tovább készült az RSB-ben mint 2 hét (és alapszabályt még nem is írtatok).

Ernõ! Az utóbbi pár évben megszaporodtak a lemondásaid. Van még valami ahonnan le tudsz mondani?
2014-12-24 13:09:01
Lásd 2554. számú bejegyzésemet, bár ennyire én sem gondoltam szó szerint.
2014-11-29 20:48:06
Egyenlõre úgy tûnik áthozzuk az RTE-t ide. Bárki, bármilyen autóval indulhat, bármilyen gyakorlat nélkül, és mindezt a 2. osztályban. Biztos, hogy ez a jó irány? Nem biztos, hogy mindenkinek meg kell felelni. Aki szabályozatlanul akar versenyezni, kezdõként bármilyen autóval az menjen lõni is az Aramiszba. Biztos, hogy jó az, ha turbós 4 kerekes autóval lehet kezdeni?
2014-09-24 15:58:38
Abszolút egyet értek azzal, hogy 3 szint elég lenne, és akkor az indulók száma is több lenne, de ezeknek az MNASZ égisze alatt kellene mûködnie, és Iván üzleti vállakozása oda nem fér be.
2014-09-16 20:50:48
Kedves Egybegyûltek!

Az öregkori demencia komoly dolog, ezért megpróbálnám egy-két csúsztatásban (és tényleg a teljesség igénye nélkül, az összesre nem tudok reagálni) helyre tenni a dolgokat, és felfrissíteni az emlékezeteket.
Lakatos Róbert az igazság lángszívû lovagja írja:

"Aztán 2012-ben ez elõször megsérült, amikor is elmaradt az Eger Rallye."

Emlékezzünk már vissza miért maradt el. Én úgy emlékszem, hogy a rendezõ anyagi problémák miatt lemondta. Valóban megsérült valami, mert ennek az MANSZ részérõl semmiféle szankciója nem lett.

Másik idézet az igazság bajnokától, összesen még egy ilyen embert ismerek, aki soha sem hazudott:

"Fontos leszögeznem, hogy a BP Rallye rendezvény elõkészítése megfelelõ ütemben haladt – még akkor is ha a leírt határidõkben csúszások voltak - több szükséges hozzájárulás már megérkezett és valamennyi tulajdonos illetve engedélyezõ szerv (hatóság) elõzetes szóbeli hozzájárulásával rendelkeztünk."

Ennek a magyar fordítása, hogy sem a rendezõ által benyújtandó dokumentumok, sem az engedélyek nem áltak rendelkezésre a szabály által rögzített határidõben, tehát "Fontos leszögeznem, hogy a BP Rallye rendezvény elõkészítése NEM megfelelõ ütemben haladt"

És sajnos ez így megy évek óta. Ha valaki vissza tud még emlékezni a tavalyi Budapest Rally elõkészítésére, akkor biztos legalább rémlik, hogy akkor sem készült el semmi idõre, de akkor volt egy Pénzes Zsolt szakágvezetõ, és egy Móczár Péter alelnök akik keresztülnyomták, hogy az összes létezõ szabály megsértése ellenére legyen rendezvény. Ha jól emlékszem pár héttel elõtte még az idõpont sem volt biztos és jóváhagyott (abszolút versenyzõbarát, hogy a versenyzõ nem tudja mikorra kell bérelnie az autót). A sokak által szidott S***** Miklós többek között ezért mondott le, mert megszegtük egy csomó ponton a saját szabályainkat. Persze a rendezõ azt gondolta, hogy innen szabad az út, és a versenyek elõkészítésére, dokumentumok beadására, a pályabejárársra vonatkozó szabályok innetõl már nem is vonatkoznak rá.

Csak azt tudom mondani, amit ilyen magyarázhatatlan esetben tanult vezetõink szoktak mondani.

"A rendezõ nem hibázott, a hibás az elmúlt nyóc év"


2014-09-12 19:01:39
Kedves Takati!
Nekem az az információm, hogy az IB azt szerette volna, ha a Budapest Rally a bejelentett idõpontban kerül megrendezésre. A rendezõ szabályszerûségérõl meg csak annyit, hogy idén SINCS még kiírás az MNASZ-ben, pedig a határidõ már lejárt.
Idézet Orwell-tõl: "Mindenki egyenlõ, de a disznók egyenlõbbek"
2014-09-11 21:58:39
Móczár Péter nyilatkozatára reagálva, hogy a jelenlegi vezetés veszélyezteti pl. a Budapest Rally megrendezését. Kérdésem az lenne, hogy tavaly, amikor Szabados Lajos még sehol sem volt (már a rallyban), akkor ki veszélyeztette a Budapest Rally megrendezését. Ki volt az aki erõltette, hogy az összes szabály megszegésével, az utolsó pillanatban idõpontot módosítva kerüljön megrendezésre. Megmondom: Móczár Péter, Pénzes Zsolt és a rendezõ. Én nem mondom, hogy Szabados Lajos a legmegfelelõbb, nem mondom, hogy okos dolog bizottság nélkül dolgozni, de feledékenynek se kellene lenni.
2014-02-26 21:25:01
Ha a rally szakág a legnagyobb bevételû, akkor miért nem tudja finanszírozni saját magát, (Vagyis a titkárságot meg Lakatos Róbertet). Miért kellene ezt a közös pénzbõl fizetni?
2014-02-24 21:20:23
Ha most MNASZ éredekekben dolgozó elnökséget, és istenek tanácsát választott a nép, akkor úgy gondolom elemi kötelességük megtámadni az athosz, porthosz, aramisz szövetség bejegyzését, amit az érvényes sporttörvény alapján meg is nyernének. Ha másnak dolgoznak, akkor nem. Majd meglátjuk.
2014-02-05 08:06:53
Ilyen jó összefoglalását a történéseknek már rég láttam ezen az oldalon. Nem is lehet sokat hozzátenni. A gyorsasági szakágon én is csodálkozom. Nekik létfontosságú a Hungaroring kapcsolat, és ezek az emberek, akik itt bábként tejhatalommal ki lesznek nevezve nem arról híresek, hogy jó kapcsolatot ápolnának a ringgel.

Sajókazi

Miért is rossz forma az IB? Vizsgáljuk meg miért mûködött rosszul az utóbbi idõben.
1. Már valahol írtam, hogy volt egy tagja, aki senkivelo sem volt képes tárgyalni, senkivel sem volt képes együttmûködni, csak vagdalózni, sértegetni, és várni, hoigy valakik felürõl rászóljanak az IB-re, hogy pl. az összes szabályt megszegve engedélyezze a Budapest Rallyt. Ez a Pénzes Zsolt. Lehet, hogy nem a gyereket kellene kiönteni a vízzel, hanem megfelelõ embereket kellene választani az IB-be, ami mégiscsak egy demokratikus, nagyrészt választott képviselõkbõl álló, fékkekel, és ellensúlyokkal rendelkezõ testület, nem pedig a Lakatos által odaállított3 tejhatalmú ember.
2. Miért volt az IB sokszor határozatképtelen? A Gyurmáék beleerõltették az alapszabályba, hogy a versenyzõknek, és a rendezõknek is legyen képviseletük az IB-ben, azonban ezeket a helyeket soha nem töltötte be senki (addig nem is lesz betöltve a rendezõi, amíg nem Lakatos rendezi az összes versenyt az MNASZ égisze alatt, amire persze mindig ráfizet). Innnetõl az IB létszáma két fõvel megnõtt, és az 50%-hoz szükséges létszámot a valós létszámból nehezebb volt produkálni. A 12-es létszámból csak volt, és ebbõl a határozathoz szükséges 7 már 70%.
2014-02-04 22:32:15
Gyurma

Ha a lemondott elnökség is részt vett az egyeztetésben, akkor valószínüleg tényleg az egyetlen ésszerû módja annak, hogy kifejezzék teljes egyetértésüket, az az, hogy lemondanak. Meg kell rogyjak az érveid súlya alatt.

Ernõ

Ügyesen csináljátok. Mindig csak egy emberrel, kis csoporttal egyeztettek. Soha nem engeditek össze az egyetértõket, az egyet nem értõket, és a bizonytalanokat, nehogy valaki többek eléött kiifejthesse véleményét a többiek elött, eseteleg meggyõzzön másokat. Küldje el nektek a véleményét, oszt jó napot.
2014-02-04 11:04:36
Tudatlanul kérdezem: Hol és mikor kerül egyeztetésre, vitára az alapszabály tervezet? Vagy megint csak az utolsó pillanatban kerül elõ, hogy érdemi átbeszélésére, esetleg mások véleményének a beépítésére nehogy sor kerülhessen? Hol vannak az elnök, ill. elnökségi tag jelöltek? Ez is majd csak az utolsó pillanatban, nehogy véleményt lehessen róluk mondani, gondokodni lehessen róluk? Titkos lett az MNASZ jobb jövõ felé vezetõ útja?
2014-01-22 09:55:46
Ha jól számolom, akkor a 6 ORB versenybõl 5-öt egy rendezõ rendez. Találjátok ki melyik.
2014-01-22 09:55:46
Ha jól számolom, akkor a 6 ORB versenybõl 5-öt egy rendezõ rendez. Találjátok ki melyik.
figyelo hozzászólásai
oldalanként | növekvõ
 
összesen: 54 hozzászólás • 3 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.10.25-29.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k