balli
Valódi neved
2017-05-18 17:07:10
utolsó bejelentkezése
balli

59 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
686978721
Napi oldal:
130998
Jelenleg:
889
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
balli hozzászólásai
oldalanként | csökkenő
 
összesen: 59 hozzászólás • 3 oldal
2011-05-24 18:09:55
Hi RFFan,

It's an amateur series, and this track is not a classic rally stage, like the other ones in the calendar.
I'm afraid this race isn't enough reason to travel from CZ to Miskolc.
Maybe much more on Bükfürdö next weekend, or an RTE race, or one of the next rallysprints in Pécs area.

Even if you will be in Hungary, you will welcome at Miskolc. mosolygok
2012-12-01 09:45:06
Tisztelettel kérdezem: Lesz belépődíj nézők számára a versenyen?
Ha igen akkor mennyi, hol?
2013-02-15 12:58:44
Joci,

Én is elmegyek nézni máshová. OK jó az.
De: versenyezni szeretnénk. Ezt meg tudtuk tenni eddig bokorugrókon, majd ha volt lehetőségünk sprinteken stb.
Ez most megszűnt. És nem a rendőr-tűzoltó-környezetvédő miatt, hanem a saját szakszövetség elnyomása miatt.
Az meg hogy a megzsírosodott vezetők etűnjenek nem lesz elég. Nézd meg miket mondanak a "nagy" versenyzők, Matics, Tábori (mint akkor az utánpótlásért felelős funkcionárius) nyilatkozza hogy "tilcsákbe", ők járják ki hogy pórnép ne legyen már versenyzőnek hívva.

Pénzes Zsoltit és sokra tartom, nem háttal ül a lovon, de ezt nem kéne....
2013-03-22 21:01:58
Kár rugózni a konkrét autón, kb. fél nap alatt átépíthető bármelyik specifikációra.
Megkockáztatom hogy egy utolsó spec 206-os olyan háttérrel ahogy anno adta a BSA vagy a Bozian a mai napig nyerő lehetne.

szvsz a kérdés inkább az üzemeltető csapat felkészültsége, szakértelme lesz.

http://www.maxbeltrami.com/site/index.htm
Írígylésre méltó hobbista brigádnak tűnik. Max Beltrami nem az a nyerő típus, de kávé az tuti lesz jóféle.

2013-03-30 16:59:30
Lódoki, Hutchinson!
A kiírásotokban több helyen maradtak foszlányok a korábbi RTE verziókból, ezeket ki kellene gyomláni. (RTE matricák, hivatkozott RTE szabályok, 2012-es dátum stb) Ez most másik meccs lesz. :-)

Kérdés: A rajtceremónia után lesz valami parkoló vagy parc ferme ahol a kocsikat lehet/kell hagyni, vagy a másnap reggeli Királdi szervizig "oszolj" van? (rendszám nélküli kocsik)

Javaslat: mivel a délelőtt egyrésze átvételekkel elmegy, du viszont 3-ig nincs program a pályabejárást kicsit lehetne tovább engedni mint a 13 óra. Kényelmesen beférne.
2013-03-31 08:56:53
Köszönöm a választ!
Jó készülést, fel a fejjel, ha a gondok megoldódnak majd jön újabb! :-)

Hja, a sprint ha úgyvesszük lényegesen egyszerűbb műfaj, de a "felűről", érkező rendezőknek, ez is feladat, vissza kell butítaniuk a rally protokolt.
Pl, rendszám nélküli autóknal az "átvétel helyét trélerrel megközelíteni tilos" kitétel nem működik,
közúti szakasz nélküli sprinten a kresz tartozékok meglétének ellenőrzése totál felesleges feltétel,
technikai ellenőrzés, és mindössze egy szakasz ténybírói jegyzőkönyve miatt a célbaérkezés és díjátadó közti/óvási idő nagyságrenddel rövidülhet,
az egyes gyorsok/futamok rajtidejét célszerű a mezőny méretéhez igazodva rugalmasan és nem előre kalkulálva kiadott időterv alapján meghatározni (ez jó nézőnek, versenyzőnek, rendezőnek)

stb.
2013-03-31 08:58:59
Ami nem rendezői oldal az az hogy nem értem miért kell a minimál szabályok között olyanon izmozni ami alapján pár éves RTE autók sem engedhetők el sprinteken.
Az idén kiadott bukócső minimális feltételekre gondolok ami hidegen húzott varratmentes csővel számol, az alapján nem mehetnek a pár éve "feljebb" elfogadott vastag gázcsöves (nehéz), vagy a csavaros csövek, ill. a szintén elfogadott hidegen húzott de 45-ös főkapu alatti konstrukciók.
Sok teljesen elfogadható autót érint ez. Az hogy nem kapnak már MNASZ gépkönyvet OK, de sprintekről kikukázni erős túlzás.
2013-04-08 16:31:34
Lesz ember aki ezt az egri dobogót eltalálta?
Esélyre lottóötös kategória.
2013-04-12 21:27:01
baxod Doki azért az nem túl fair hogy este 8-kor kerül fel a netre az átvételi idő lista a másnap reggeli időkkel (délután még nem volt semmi), most jövök fel a garázsból minden bepakolva, leszervezve de mi nem érünk oda a 8:30-as átvételre az tuti. sírok
2013-04-12 21:27:01
baxod Doki azért az nem túl fair hogy este 8-kor kerül fel a netre az átvételi idő lista a másnap reggeli időkkel (délután még nem volt semmi), most jövök fel a garázsból minden bepakolva, leszervezve de mi nem érünk oda a 8:30-as átvételre az tuti. sírok
2013-04-13 20:55:36
Nem ügy, kilencre mi is odaértünk, nem maradtunk le semmiről, és Lódokiék se kaptak be, ahogy megigérte. csókollak

(a közútkezelő viszont megtehetné, volt időnk, ha már ott vagyunk körbenéztem a klasszik Borsodbóta-Sáta körön, ott most nem lehetne versenyt tartani, brutál kátyú mindenhol, néhol mintha bombázták volna az utat mérges )
2013-09-29 09:55:01
hu0olb, PerrO !

Elmentek má a ******ba!
2013-09-29 09:55:01
hu0olb, PerrO !

Elmentek má a ******ba!
2013-10-08 21:11:10
Gyurma,

Neveket kérünk! Kik hozták ezt össze?



Egyébként az "alsóbb" osztályok autóinak, géposztályainak limitálásával én egyetértek, sőt jónak tartom, de nem ilyen módon.
2013-10-08 21:11:10
Gyurma,

Neveket kérünk! Kik hozták ezt össze?



Egyébként az "alsóbb" osztályok autóinak, géposztályainak limitálásával én egyetértek, sőt jónak tartom, de nem ilyen módon.
2013-10-13 23:12:48
DuEn,
Ez a három ladás RTE videó ÓRIÁSI!
Gratula annak is aki összevágta és a szereplőknek is!
2013-10-25 17:24:10
ortodox!

Tessék:

Ez az "autó" kapott SP rendszámot azidei szabályok alapján, kimehet közútra.
Nincs is ezzel baj (talán), jó gép, tuti rendben van.
Viszont eközben idén sok éven át MNASZ gépkönyvvel futott kupás swiftek nem kaptak gépkönyvet mert nem jó a cső benne (sprintre, R2-be). Volt olyan EVO aminek visszavonták a gépkönyvét mert a cső anyagáról vitt számlán (WTF?!) nem a megfelelő nyersanyag szerepelt....
2013-10-25 22:30:23
Szia,

Nem fogok veled vitázni, nekem csövekben és versenyautó fémmunkában Te vagy itthon az etalon. Esztétikára és kostrukcióra egyaránt. emlékszem az RTE ténykedésedre is, nagyon jó kis alapokat jelentett az.

Viszont: " A csövek anyagára vonatkozó szabályok az elmúlt 23 évben (90-ben csináltam az első csövemet) semmit sem változtak! " ez így szép csúsztatás.
Persze addig is "vasból" volt meg azóta is, de változtak az ajánlott/elfogadott konstrukciók sőt a méretek (átmérő-vastagság) is húsz év alatt. (nem Neked magyarázom, az olvasóknak)

Ügye Te sem gondolod, hogy az el nem fogadott kupás swiftekben vagy az EVO-ban gázcső volt? Segítek: kevésnek találták a csövet nem soknak.
Ügye nem gondolod, hogy egy cső beépített anyagát az anyag feltüntetését tartalmazó számlával kelljen igazolni?

Minden tiszteletem mellett azt kell, hogy mondjam amit mások is megjegyeztek már itt, hogy ha pártucat autóból ki kell vágni a csövet és újat gyártani az nálatok csapódik le, nehéz objektívnek maradnod.
2013-10-26 10:51:21
Szerintem mosolyogsz magadban miközben ezt az -egyébként igaz- mondatot hajtogatod. Ez így kavarás, csúsztatás. Az elfogadott anyag ugyanaz, a csőátmérők és konstrukciók nem, de anyagban is lépett be azóta nagyobb szakítószilárdságú.

Azok a 10-15 éve csövezett és gépkönyvezett autók amik most nem kapták meg, megfelelő ANYAGBÓL (hidegen húzott revementes szénacél, megfelelő szakítószilárdsággal) készült csővel rendelkeznek.
A cső átmérőket vagy a kontsrukciót találják kevésnek.

Mondom nem akarok itt küzdeni veled, de azért az nyitja a bicskát hogy rajta maradjon az amatőrökön hogy "naná nem kap gépkönyvet, mert mindenféle tyúkketreccel mennek."
Az általad 20 éve letett alap cső ami jó volt RTE-ben bőven elég kell hogy legyen egy sprintes autóba.

Pár éve (
2013-10-26 10:51:21
Szerintem mosolyogsz magadban miközben ezt az -egyébként igaz- mondatot hajtogatod. Ez így kavarás, csúsztatás. Az elfogadott anyag ugyanaz, a csőátmérők és konstrukciók nem, de anyagban is lépett be azóta nagyobb szakítószilárdságú.

Azok a 10-15 éve csövezett és gépkönyvezett autók amik most nem kapták meg, megfelelő ANYAGBÓL (hidegen húzott revementes szénacél, megfelelő szakítószilárdsággal) készült csővel rendelkeznek.
A cső átmérőket vagy a kontsrukciót találják kevésnek.

Mondom nem akarok itt küzdeni veled, de azért az nyitja a bicskát hogy rajta maradjon az amatőrökön hogy "naná nem kap gépkönyvet, mert mindenféle tyúkketreccel mennek."
Az általad 20 éve letett alap cső ami jó volt RTE-ben bőven elég kell hogy legyen egy sprintes autóba.

Pár éve (
balli hozzászólásai
oldalanként | csökkenő
 
összesen: 59 hozzászólás • 3 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 101112
131415 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.10-14.

részletes infóink

2024.05.11.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.18-20.

részletes infóink

2024.05.24-26.

részletes infóink

2024.05.31-06.01.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k