balli
Valódi neved
2017-05-18 17:07:10
utolsó bejelentkezése
balli

59 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
686876059
Napi oldal:
28336
Jelenleg:
1895
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
balli hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 59 hozzászólás • 3 oldal
2014-11-15 16:20:39
Ma pedig szlalom vagy ha úgy jobban tetszik amatőr pályaverseny volt a Mátra lábánál Visontán.
Így tényleg nagyon nehéz lesz...
2014-11-11 13:38:59
Egy nyílt pályanap nagyon nem verseny!

Lehet gyorsan menni, de nem verseny! Finoman szólva is taplóság és veszélyes ott utcai autókkal versenyezni, veszélyeztetve másokat vagy az autóikat.
2014-11-05 23:03:28
A csapatunknak a bajnokság múlik rajta de ennek ellenére NEM fogunk nevezni Sajókazára.
Köszönjün nem kell több 1400ft/km-es nevezési költségű amatőr verseny (38 000FT /27km), nem kell több a szervizparktól 30 km-re lévő gépátvétel, és nem kell olyan időterv ami előre láthatóan nem fér bele világosban. (persze legyen lámpasora az amatőröknek, ezen múljon az éves eredmény)
Nem lázítok senkit, de leírom ezt visszacsatolásként, mert a néma gyereknek az annya sem látja a fától az erdőt.

Kunmadarast kár idekeverni, azt egy lelkes csapat csinálja okosan, és ki merem jelenteni hogy nincs tőle jobb ár-érték arányú verseny itthon. Akad ott pár utacska változó aszfalttal, messze nem szlalomról van szó.
2014-11-05 23:03:28
A csapatunknak a bajnokság múlik rajta de ennek ellenére NEM fogunk nevezni Sajókazára.
Köszönjün nem kell több 1400ft/km-es nevezési költségű amatőr verseny (38 000FT /27km), nem kell több a szervizparktól 30 km-re lévő gépátvétel, és nem kell olyan időterv ami előre láthatóan nem fér bele világosban. (persze legyen lámpasora az amatőröknek, ezen múljon az éves eredmény)
Nem lázítok senkit, de leírom ezt visszacsatolásként, mert a néma gyereknek az annya sem látja a fától az erdőt.

Kunmadarast kár idekeverni, azt egy lelkes csapat csinálja okosan, és ki merem jelenteni hogy nincs tőle jobb ár-érték arányú verseny itthon. Akad ott pár utacska változó aszfalttal, messze nem szlalomról van szó.
2014-11-02 11:01:58
"Rendező Lábatlan-Bajna útvonalra bejelentett egy versenyt nov. 22-23. időpontra."

És ez kinek jó így?
- Egy hónappal a Pilis után újra rally ugyanazon a közúti szakaszon?
- November végi időjárásban amatőr mezőny a még belassítózva is az ország egyik leglobogósabb gyorsaságiján?

Amikor 2013-ban meg lettek szorítva a sprintek pont az volt a megmondás, hogy ne legyen lezárva sokszor ugynaz a szakasz, meg biztonság legyen...

Őszintén mondom, nem elégedetlenkedni akarok, Bogeszéket is nagyon bírom, jobbító szándékkal írom le ezeket az észrevételeket is.
2014-10-31 10:06:12
Sajnos valóban komoly bajok vannak eel a versenytervvel.
Ahogy akolléga is írja 27 (max 30)-km-t kapunk 32 000 forintért??
Emellett valóban teljesen felesleges bevinni miskolcra a népet azért hogy egy asztalnál befizessünk 6000 forintot és egy parkolóban megnézzék az autót.
De a legnagyobb aggályom a vasárnapi időterv: 6 futamot lezavarni egy rövid novemberi napon (fél ötkor sötét lesz) nem tűnik jó ötletnek. ötletnek. Pláne úgy hogy egyáltalán nem sietnek a reggeli kezdéssel. (+Ennek a csapatnak legutóbb Balatotnon másfél óra kellett megfordítani a rajt-cél irányt minden körben. )
Nem vagyok picsogós de előzetesen egy drága, rövid versenyt látok, csúszással vagy elmaradt szakasszal.
Nem tudom kell-e ez nekünk.
Ha már van MNASZ, meg sportszakma akkor miért lefelé tartunk?
2014-10-30 10:27:20
A MARB nézőpontjából a témához még annyit, hogy alapvető fontosságú lenne hogy külön legyenek kezelve a sprintes autók elvárt minimális technikai szabályai a felsőbb osztályokra is érvényes gépkönyvi feltételektől. Irreális dolog számonkérni ugyanazt a szintet.
Éles határ:
-a közúti forgalomban részt vevő, vizsgáztatásra kerülő ralliautók
- sprintes, zártpályás hobbi versenyautók

Az utóbbiaknál teljesen felesleges FIA meg mindenféle rendeletekre hivatkozni. Sőt nagyon jól megvannak az autók MNASZ gépkönyv nélkül is.
2014-10-29 12:32:52
Igazából az egész rányúlása az MNASZ-nek a sprint szcénára felesleges volt.
Ez akkor is látszott, azóta pedig be is bizonyosodott.

- Feleslegesen emésztette fel az RSB erejét, ahelyett hogy a R1-R2 versenyzőivel foglalkoztak volna, a sprinteseknek kellett gyűléseket tartani. Ezen szerzett is egy halom ellenséget a Pénzes adminisztráció.
- Nem lett több emiatt az R1-R2 nevezői létszám
- Szétvertek működő bajnokságokat, északon nagyon sok autó "eltűnt", de máshol sincs tolongás
- A helyzetbe hozott új rendezők küzdöttek a túl nagy kabáttal, mezőny sem mindig jött össze, máshol meg nem tudnak legálisan versenyt rendezni. pedig lenne igény
- Biztonság nem lett jobb, a szomorú tragédiák az új támogatott rendezőknél történtek
- Az időpontok elosztása nem lett értelmes, ütik egymást a versenyek, előfordul egy évben többször terhelt közút (pl most Bajna megint lesz?)
- Az MNASZ nem tudja megoldani az eredmények kezelését, a díjátadók megtartását
-A gépátvételek "nívósabbak" lettek, ami abban merül ki hogy rámegy a egész nap

Egyetlen pozitív hozadék talán a kategóriák egységesítése, de ezt a sprint rendezők akár maguktól is megoldhatták volna egy asztalhoz üléssel.
2014-10-29 12:18:46
Ernő!

Köszi a választ és a munkát is.
A nevemre kattintva megjelenő e-mail cím valós.

Szomorú helyzet ez azért hogy ennek így kell elkészülnie.
2014-10-29 09:35:40
MARB pontállás frissítését megcsinálja valaki ott az MNASZ-ben?

Ha nem lenne rá ember, egy diákmunkás 500 forint egy órára, és fél óra alatt leellenőrizve elkészíti.
2014-10-29 09:35:40
MARB pontállás frissítését megcsinálja valaki ott az MNASZ-ben?

Ha nem lenne rá ember, egy diákmunkás 500 forint egy órára, és fél óra alatt leellenőrizve elkészíti.
2014-10-08 12:11:21
- Miért nyúlták volna le?
Iván maga "engedte el" a versenyt, az RTE/AMTOSZ nem tud idén életképes mezőnyt kiállítani, Salgóra sem ment.
- Kinek nyúlták le?
Nem tudom mennyien fognak nevezni és milyen mezőnyből kerülnek majd oda, utólag meglátjuk mennyien lettek.
Úgy is nézhetjük hogy a rendező marad magára ezzel a versennyel.
2014-07-31 10:03:43
"A rendezvényeket az RTE regisztrálja az MNASZ felé."

Ezmost?
2014-07-05 10:59:23
A Július 20-i Mátra RS kiírásából:
"2.1. Címek, melyekbe a verseny beleszámít:
Az MNASZ által kiírt Magyar Amatőr Rallye Bajnokságának (MARB) 11. futama, Nem értékelt.
MARB északi régiójának 4. futama. Értékelt "

Ezt azért valaki elmagyerázhatná hogy sikerült kitalálni.
Miért nem számít bele a MARB értékelésbe ez a verseny? (miközben az északi régióba meg igen)
Mitől "bajnokibb" egy középszerű déli vagy nyugati verseny mint egy Mátra vagy egy Cered??
2014-06-16 14:04:16
A primitívebb mondjuk nem jó kifejezés, a korlátolt-kötött inkább helytálló.
2014-06-16 14:01:41
Sibera,

Az RRC NEM = turbós S 2000-es még mindig.

Azz RRC egy szűkítővel gyengített WRC, de megtarva annak okos hajását, váltóját, futóművét stb.
Az S2000 egy halom dologban primitívebb, az R5 meg pláne.

Az utóbbiak mondjuk nekem szimpatikusab koncepciók, (olcsóbb, nem a gép vezet) csak engedhetnének nagyobb szűkítőt meg kötelezhetnék vékonyabb gumikra és nem lenne gond egyből.
2014-03-19 11:13:38
Persze én "álarcban játszom az elgogulatlant".
Köszi hogy megvilágítottad a helyzetet, most már értem a folyamatokat.
Azért figyelhetnél, hogy kicsit jobban menedzseld a fórumos személyiségeidet, mert a legutóbb ezen a néven még tudtál helyesn írni:
http://www.duen.hu/tagok/31258/hozzaszolasai
Aztán célba lőni szeretsz-e?

Viszont a feltett kérdések, tényleg érdekelnek. Sportszakmailag.
Óriási a fejetlenség, képtelenség tervezni,legálisan versenyt rendezni, aki meg erőből rendez az lenyomja az MNASZ-t is.
2014-03-18 22:41:16
Érdekelt volna, hogy mi az elképzelés, hogyan született megállapodás arról hogy ha befizeti az amatőr az éves MARB sápot és köt egy extrém biztosítást az mnasz-en keresztül akkor megtagadhatja e a versenyrendezők által helyben szedett extrém biztosítás tételt?
Ez nem tűnt működőnek a korábbi tapasztalatok alapján. De időközben Orfűn már frissiben meg is hekkelték a kiadott ukázt és jól leverték egyszeri kétezeröccá'ra a díjat. És ez már benne is van a hivatalos táblázatban valóban. Ok, pipa.
Mondjuk az biztos csak engem zavar, hogy MARB nevű licencet kell váltani és ARK nevű bajnokság van pár sorral lejjebb ... (ez tényleg huszadrendű dolog)

Viszont kérdezném:
- 1600 ccm limit ami az ORB és a RALLY2 futamokon kívül mindenre ki lett hirdetve, mikor kerül visszavonásra elnökségileg?
- A teljesesen felesleges, értelmetlen, szakszerűtlen és nem is jól definiált feltétel a teljesítménymérési lap marad a versenyautó vizsgafeltételek között?
- Mikor tudhatjuk meg végre, hogy ki és milyen kritériumok alapján jogosult amatőr autóversenyeket rendezni? Ezek a versenyek milyen számbeli, területi és egyéb keretek között lesznek rendezhetők? (gyk. dunától keletre mi lesz? dunától nyugatra miért lehet?)
2014-03-18 19:10:47
Há' most mondd meg spori!?
Mindjárt bevallok még pár durva dolgot ezen kívül is.
Sőt! Támogatom az otthonszülést!! helyeslek

Viccet félretéve, ez a sport sajnos nem a sakk ahol csak a fekete és fehér létezik.

Pont azért néztem fel ide hogy feltegyek pár kérdést ami engem érdekel SPORTSZAKMAILAG. Többek között a 1600-as limit érvényességéről.
Ez utóbbi nem tudom megvan-e neked, de pont nem P.ZS műve, hanem mögötte találták ki amikor puccsolták a nagyon őszinte sportvezető aspiránsok.
2014-03-18 15:38:38

Én pedig nagyon nem örülök az RSB elnök visszahívásának.
Pénzes Zsolt és csapata volt az utóbbi időben az egyetlen olyan aki értett is hozzá amit csinálni akart.
Kár volt harcot kezeni az amatőr világgal, sok ellenséget szerzett, feleslegesen ment az energia ahelyett hogy az ORB-t építették volna.

Lenne kérdésem a MARB licencről és a hozzá kapcsolódó éves biztosításról, de már azt se tudom kinek lehet feltenni, hova írjam?
balli hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 59 hozzászólás • 3 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 101112
131415 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.10-14.

részletes infóink

2024.05.11.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.18-20.

részletes infóink

2024.05.24-26.

részletes infóink

2024.05.31-06.01.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k