balli
Valódi neved
2017-05-18 17:07:10
utolsó bejelentkezése
balli

59 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
686984095
Napi oldal:
136372
Jelenleg:
1193
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
balli hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 59 hozzászólás • 3 oldal
2014-03-15 10:26:54
Tisztelt Uram!

Ön se nem próféta, se nem aggódó RTE versenyző.

Igen szekszerűen ír, és jogos kérdéseket feszeget, de nagyon kár hogy ezt ilyen a szánalmas álca személyiség mögül teszi.

Miért nem nyilt lapokkal tolja, hogy "szerintem az MNASZ égisze alatt kellene maradni, a hozzászólásaimmal az a célom hogy ezt elérjük, Ivánt beparáztassam, a rte versenyzőket pedig fellázítsam"?

Amennyiben valóban a független és jól működő RTE-ért aggódik, akkor tegyen érte, segítségét biztosan jó néven fogják venni az érintettek.
2014-03-11 14:37:52
Ezeket hiányolom ahhoz hogy lássuk az idei RTE évet:

- alapkiírás
- RVSZ mint Rallytúra Versenyek Szabályai
- idei technikai szabályok
- rendezői bejelentés
- rendezvény bejelentés
- hivatalos versenynaptárba felvétel
- hivatalos versenynaptár közzététele

Az összes pont hiányzik amit az MNASZ-nél joggal hiányolsz.
Ezen kívül: AMTOSZ gépkönyvezések időpontja, feltételei, eredményesség esetén gépkönyv "felhasználhatóságának jogköre".

Ne érezz ebben rosszindulatot, de az egyszeri versenyző még nem tudja hogyan is fog kinézni egy ilyen lövészetes verseny, mik az idei kategóriák, mik a műszaki szabályok, kik lesznek a rendezők, hol lesz verseny(ek) ésatöbbi, ésatöbbi.
Mindezt március közepén.
2014-03-11 12:21:42
Arról van infó hogy mi a helyzet ugyanezekkel a hiányzó tételekkel az RTE háza táján?
2014-03-11 12:19:13
Ezek mellé nagyon várjuk a dunától keletre rendezhető amatőr versenyek és rendezőik megnevezését. (Bár a nyugati oldalon sincs semmi deklarálva, sőt területi illetékesség sincs)

2014-02-25 23:01:12
Külön pikáns hogy G***** Zsolt a MOB elnökségi tagja is.
2014-02-04 16:23:23
http://www.mnasz.hu/letoltes/Forditas_1.pdf

Ezt most miért is kellett megkérni nagyhirtelen genfből?
Szép hivatalosnak tűnő, baráti nyilatkozat.
A fordítót meg külön csókoltatom, ügyesen játszik a központozással a megrendelő igényi szerint.
2014-01-19 13:13:51
Ennek semmi köze a matekoz.
Sárdobálás és okádás.
Álneveken egymásnak írogatva próbáljátok besározni és elszigetelni azokat akiktől nem fértek oda a zsírosbõdönhöz.
Ezen kívül semmi érvetek nincs magától mellett.

Csóró Moczárt odarakta Miki bábnak, addig jó volt. Amikor kihúzták a széket alóla kipakolt az öreg, azóta ő a krampusz.
2013-11-01 19:18:18
Tisztelt Tamás!

A hozzászólások aljában látszik hogy mire megy válaszként.
Ha az előbbi beírásomant megnézed akkor láthatod hogy azt K. Zsoltnak írtam.

Innentől storno, azt hiszem.

De hogy ontopik is legyek, más fórum hozzászólásaimban láthatod azt is hogy erősen a monopol gumi szabály (hoppá szóvicc! :-) ellen vagyok.
2013-11-01 18:24:34
Nektek semmi sem drága csak dögöljön meg a másik tehene?

Idejössz egy történettel amiben illetéktelen vagy és illetéktelenek vagyunk mi fórumozók is. Semmi más célod nincs vele mint hogy zsarozd a neked nem osztó jelenlegi vezetést.
Aztán meg jól megsértődsz hogy nem kajálják.
Addig dobáljátok a szárt még mind alatta fulladtok meg.
2013-11-01 18:24:34
Nektek semmi sem drága csak dögöljön meg a másik tehene?

Idejössz egy történettel amiben illetéktelen vagy és illetéktelenek vagyunk mi fórumozók is. Semmi más célod nincs vele mint hogy zsarozd a neked nem osztó jelenlegi vezetést.
Aztán meg jól megsértődsz hogy nem kajálják.
Addig dobáljátok a szárt még mind alatta fulladtok meg.
2013-10-30 21:49:42
Kopirallye !

Nézem az északi régió frissített állássát.

Milyen szabály alapján lettek kiadva a teljes pontszámok a nagykállói és a váci rallysprint versenyre???
2013-10-26 10:51:21
Szerintem mosolyogsz magadban miközben ezt az -egyébként igaz- mondatot hajtogatod. Ez így kavarás, csúsztatás. Az elfogadott anyag ugyanaz, a csőátmérők és konstrukciók nem, de anyagban is lépett be azóta nagyobb szakítószilárdságú.

Azok a 10-15 éve csövezett és gépkönyvezett autók amik most nem kapták meg, megfelelő ANYAGBÓL (hidegen húzott revementes szénacél, megfelelő szakítószilárdsággal) készült csővel rendelkeznek.
A cső átmérőket vagy a kontsrukciót találják kevésnek.

Mondom nem akarok itt küzdeni veled, de azért az nyitja a bicskát hogy rajta maradjon az amatőrökön hogy "naná nem kap gépkönyvet, mert mindenféle tyúkketreccel mennek."
Az általad 20 éve letett alap cső ami jó volt RTE-ben bőven elég kell hogy legyen egy sprintes autóba.

Pár éve (
2013-10-26 10:51:21
Szerintem mosolyogsz magadban miközben ezt az -egyébként igaz- mondatot hajtogatod. Ez így kavarás, csúsztatás. Az elfogadott anyag ugyanaz, a csőátmérők és konstrukciók nem, de anyagban is lépett be azóta nagyobb szakítószilárdságú.

Azok a 10-15 éve csövezett és gépkönyvezett autók amik most nem kapták meg, megfelelő ANYAGBÓL (hidegen húzott revementes szénacél, megfelelő szakítószilárdsággal) készült csővel rendelkeznek.
A cső átmérőket vagy a kontsrukciót találják kevésnek.

Mondom nem akarok itt küzdeni veled, de azért az nyitja a bicskát hogy rajta maradjon az amatőrökön hogy "naná nem kap gépkönyvet, mert mindenféle tyúkketreccel mennek."
Az általad 20 éve letett alap cső ami jó volt RTE-ben bőven elég kell hogy legyen egy sprintes autóba.

Pár éve (
2013-10-25 22:30:23
Szia,

Nem fogok veled vitázni, nekem csövekben és versenyautó fémmunkában Te vagy itthon az etalon. Esztétikára és kostrukcióra egyaránt. emlékszem az RTE ténykedésedre is, nagyon jó kis alapokat jelentett az.

Viszont: " A csövek anyagára vonatkozó szabályok az elmúlt 23 évben (90-ben csináltam az első csövemet) semmit sem változtak! " ez így szép csúsztatás.
Persze addig is "vasból" volt meg azóta is, de változtak az ajánlott/elfogadott konstrukciók sőt a méretek (átmérő-vastagság) is húsz év alatt. (nem Neked magyarázom, az olvasóknak)

Ügye Te sem gondolod, hogy az el nem fogadott kupás swiftekben vagy az EVO-ban gázcső volt? Segítek: kevésnek találták a csövet nem soknak.
Ügye nem gondolod, hogy egy cső beépített anyagát az anyag feltüntetését tartalmazó számlával kelljen igazolni?

Minden tiszteletem mellett azt kell, hogy mondjam amit mások is megjegyeztek már itt, hogy ha pártucat autóból ki kell vágni a csövet és újat gyártani az nálatok csapódik le, nehéz objektívnek maradnod.
2013-10-25 17:24:10
ortodox!

Tessék:

Ez az "autó" kapott SP rendszámot azidei szabályok alapján, kimehet közútra.
Nincs is ezzel baj (talán), jó gép, tuti rendben van.
Viszont eközben idén sok éven át MNASZ gépkönyvvel futott kupás swiftek nem kaptak gépkönyvet mert nem jó a cső benne (sprintre, R2-be). Volt olyan EVO aminek visszavonták a gépkönyvét mert a cső anyagáról vitt számlán (WTF?!) nem a megfelelő nyersanyag szerepelt....
2013-10-13 23:12:48
DuEn,
Ez a három ladás RTE videó ÓRIÁSI!
Gratula annak is aki összevágta és a szereplőknek is!
2013-10-08 21:11:10
Gyurma,

Neveket kérünk! Kik hozták ezt össze?



Egyébként az "alsóbb" osztályok autóinak, géposztályainak limitálásával én egyetértek, sőt jónak tartom, de nem ilyen módon.
2013-10-08 21:11:10
Gyurma,

Neveket kérünk! Kik hozták ezt össze?



Egyébként az "alsóbb" osztályok autóinak, géposztályainak limitálásával én egyetértek, sőt jónak tartom, de nem ilyen módon.
2013-09-29 09:55:01
hu0olb, PerrO !

Elmentek má a ******ba!
2013-09-29 09:55:01
hu0olb, PerrO !

Elmentek má a ******ba!
balli hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 59 hozzászólás • 3 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 101112
131415 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.10-14.

részletes infóink

2024.05.11.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.18-20.

részletes infóink

2024.05.24-26.

részletes infóink

2024.05.31-06.01.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k