LCH Tavaszi LADA találkozó
Akár lehetett volna jó is
Janikáék Pécsen az abszolút harmadik helyről estek ki
2016-10-28
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
685066902
Napi oldal:
31055
Jelenleg:
1106
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Janikáék az abszolút harmadik helyről estek ki az 50.Mecsek Rallye első napjának végén. A pilóta még három héttel a futam után is csalódottan emlékszik vissza a pécsi hétvégére:

Akár lehetett volna jó is…
Igen, de nem lett az… Nem nagyon kaptam el a ritmust ezeken a keskeny erdei szakaszokon. Nem nyújtottam valami jó teljesítményt. Van, amikor van egy pont, amin ha átbillensz, akkor már megy minden jól. Idáig sajnos nem jutottunk el. Az utolsó előtti gyorson - még az első nap – egy féktávon nem tudtunk megállni és beestünk az erdőbe. Igazából nagy sérülés nem lett az autón, pont annyi csak, hogy nem tudtuk folytatni a versenyt. Fel kellett adnunk.
Valamiért nem éreztem magam jól az autóban. De nem is kaptam el a fonalat.

akar_lehetett_volna_jo_is_1
 
Mi volt a baj? Rosszul választottatok gumit, vagy csak nagy volt a tempó?
Igazán optimális abroncsot mindig nehéz választani a folyamatosan változó pécsi szakaszokra. Első körben mi is puha, száraz abronccsal mentünk ki. Utána, gondolva arra, hogy talán koszosabbak lesznek a kanyarok, esőgumival mentünk ki a második körre. Nyilván előtte ki kellett volna ezt próbálni, amit nem tettem meg. Talán ez volt a hiba. 
Esőabronccsal mentünk száraz körülmények között és nem igazán ismertem ennek a paramétereit. Egészen addig nagyon jól teljesített a gumi. Volt három lassító, viszonylag nagy tempóról tudtunk vele megállni. A kanyarokban is stabilan viselkedett. Csak ez a féktáv volt neki grízes és itt mindjárt le is estünk az útról.
 
Nagyon sajnáltam. És ami talán még fájóbb: ezzel az év végi dobogós remények is elcsúsztak, ugye?
Igen, sajnos igen.
Természetesen Ózdon megyünk, végigcsináljuk a futamot, befejezzük az évet. Próbálunk majd gyorsan menni. Ezeket a pályákat jól ismerem, Miskolcon idén már versenyeztünk is rajtuk. Próbálunk gyorsabban menni majd, mint Miskolcon mentünk :)

 akar_lehetett_volna_jo_is_2
 
Azóta azért sokat változott a viszonyod az autóval, nem?
Fehérvár Rallye óta, azt hiszem. Ott volt az eddigi legjobb autónk, amivel eddig versenyeztünk. Pécsen is ezzel az autóval mentünk, nem is azzal volt a baj…
 
Ózdon dobálós, száraz pályák várhatóak. Melyik a kedvenc? Melyiket ismered a legjobban?
A sátai szakaszt bírom. Az autó ezeken a gyorsabb, nyitottabb részeken eredményesebb lehet. Legalábbis most így gondolom. Remélem, hogy a verseny után is ez marad majd a véleményem.
A szűkebb részeken kicsit nehezebb vele fordulni.
 
A körgyorson talán előny egy kicsit a kisebb rajtszám. Talán kevesebb autó lesz még akkor rajta…
Nem tudni, hogy hányan fogunk egyszerre körözni… 4-5 autó biztosan. Érdekes lesz…
Egyszer volt itt egy kellemetlen szituációnk, amikor berajtoltattak elénk egy lassabb autót… Most ugyan más az irány, de igazából a körön most sincs hely előzni, elengedni a másikat. Szerintem az első 5-7 autó közel egyforma tempóra képes, nagy különbségek nem lesznek, ha a rajtolással nem lesz gond. A nézőknek biztos, hogy látványos lesz.
 
Mikor mondanád a verseny végén, hogy jó volt a futam?
Ha megnyerem! :D
Amúgy is tud jó lenni egy verseny, ha jó a szervezés és minden flottul megy! Nem csak akkor szoktam dicsérni egy futamot! Reméljük most is mondom majd! És jó lenne megnyerni! Úgy még könnyebben mondanám… :)

 

Ez a hír most jelenik meg 2497. alkalommal
Share |
2016-10-07
Pécs • rally ob
2016.10.07-08.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2016
Mecsek Rallye 2016
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k