F2000 Compact Kupa E36 BMW-kel
autóajánló
2007-12-02
információ • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
764696567
Napi oldal:
38681
Jelenleg:
1108
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Sand Feri hónapokkal ezelőtt felhívott és egy dédelgetett álmáról beszélt... Vannak emberek, akik addig nem nyugszanak, míg meg nem valósítják az álmaikat. És ez így is van jól! Feri és csapata sokat dolgozott és célegyenesbe ért a történet...
A részletekről Légrádi Zoltánnal, a Kartex Autosport csapatvezetőjével beszélgettem


Honnan az ötlet?
Az ötlet onnan jött, hogy látjuk a magyar rali mezőnyt és tudjuk, hogy lassan a WRCk korának vége . Hiányoljuk azokat az autókat, melyek az igazi rally feelinget visszaadják.

Egy olyan autót szerettünk volna behozni, ami mindenkinek nagyon kedves, akár az utcán, akár a motorsportot nézzük, maga a BMW mindenhol  jelen van.
Ez az autó nem rendelkezik FIA homológ lappal, de az MNASZ-el együtt kidolgoztunk egy nemzeti homologizációs lapot az autóhoz, amivel első osztályban, A7 kategóriában lehet vele indulni.

Nem csak autót építünk, hanem csapatot hoztunk létre, csapatfőnökkel, szervizfőnökkel, sajtóssal stb. Ilyen még nem nagyon volt Magyarországon.  Az autókat meg lehet vásárolni, ill. bérelni. Az üzemeltetés, az alkatrészellátás, a vele járó minden egyéb gondot mi viseljük, értem ez alatt még a sajtó megjelenést is. Az MNASZ együtt létrehoztuk a F2000 Compact kupát, amin belül egymás ellen is küzdenek ezek az autók.

Milyen az autó?
BMW E36 Compact

Motor,erőátvitel : 
- 2000m3
- 240LE
- 300Nm
- 6 fokozatú szekvenciális váltó ( programozható a sebesség váltási idő)
- Verseny elektronika
- Versenydugattyú stb
A motor folyamatos fejlesztés alatt lesz

Futómű:
- szélesitett futómű ( Oldalanként 60mm)
- Elöl 330mm féktárcsák
- Elöl 8 dugattyús munkahenger
- Hátul 295mm féktárcsák
- 3 utas lengéscsillapítók
- stb
Külön aszfalt és murva futómű

Belső felszerelés
- OMP ülések, övek
- Automata tűzoltórendszer
- Kevlár kiegészítők
- Stb

A7-es kategóriában és a kupában fog részt venni. Szeretnénk, hogy minél több indulója, ezáltal minél nagyobb küzdelme legyen a kupának.


videó megnyitása új ablakban

Kinek ajánljuk az autót?
Azoknak ajánljuk, akik eddig is versenyeztek, de nem találták meg a számításukat. Akár Mitsubishiben, de akár más autókban nem kapták meg azt az élményt, eredményt amit ez az autó megadhat. Azoknak ajánljuk, akik nem akarnak a pl: 25. ugyanolyan tipusú autóval menni a mezőnyben, vagy akár más, kicsit leült kategóriában menni, hanem tényleg igazi rallye autóval szeretne a maga és a nézők örömére autózni egy professzionális csapatban.

Megbízható, hátsókerekes autóról van szó, amit a nézők nagyon-nagyon fognak kedvelni, azt hiszem ez nem kérdéses.
Olyanoknak ajánljuk, akik a Mitsubishitől olcsóbb autót szeretnének, de egy profi( KIT-car) versenyautóval szeretnének rajthoz állni.
Belgiumban, Franciaországban már hagyománya vannak ennek az autónak.

Mennyibe kerül ez a Compact BMW?
A napokban fogjuk tudni pontosan megmondani az árát.
Biztosan olcsóbb lesz, mint egy versenykész N-es Mitsubishi!

Mikor lesz kész az első, hány autót terveztek?
Decemberben lesz kész az első autónk és minimum négy darabot tervezünk első körben megépíteni. Két-három éven belül további 6 db autót ütemeztünk be. De ha több BMW-re lesz igény, korlátozott db számban tudjuk teljesíteni.

Amikor kész az autó, szeretnénk egy tesztnapot csinálni, ahova meghívnánk olyan versenyzőket, akik már vezettek hasonló tudású autót, kikérnénk a véleményüket, elmondatnák velük, hogy milyen érzés az autóval menni…

A négy autó teljes szervizelését ellátjuk. Természetesen az is megoldható, ha valaki átül más kocsiból hozzánk hozhatja a saját, megszokott szervizembereit.
Csapatszponzoraink egy egységes megjelenést biztosítanak autóink számára. Versenyzőink kiszolgálásában is szeretnénk újat alkotni.
Nem csupán egy szakmai hátteret, hanem profi versenysportban edzett beszállítói támogatást kívánjuk biztosítani.

Kinek az égisze alatt fut a történet?
Kartex Autosport Kft-nek.
Sand Feri (Cigi navigátora) az egésznek az ötletgazdája, Ő a műszaki igazgató. Én pedig, mint csapatvezető az igazi mindenes,összefogom a team-et és tartom a kapcsolatot a versenyzőkkel, a rendezőkkel, szövetséggel, sajtóval.

Hol lehet felvenni Veletek a kapcsolatot?
Emailben várjuk a jelentkezőket a zoltan.legradi@kartexautosport.com címen, amin keresztül természetesen részletes információkat tudunk adni. Négy autó készül, melyek azt hiszem hamar megtalálják a versenyzőiket.

Érdemes hát igyekezni :)

Ez a hír most jelenik meg 15612. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
19 20 21 22 232425
262728 29303101

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k