Ladával már pályán is versenyezhetsz!
Test-test ellen és persze az órával is küzdeni kell! Itt a Lada Ring Kupa kiírása!
2017-06-19
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
457696673
Napi oldal:
56631
Jelenleg:
413
Regisztrált:
2
kiemelt partnerünk :
Hyundai Budapest - AutoPalace Délpest
Opel Budapest - AutoPalace Délpest
AutoPalace Délpest

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
LAMAX
AutoDekor
exceex online
Magyar Nemzeti Autósport Szövetség

World Rally Championship
a harmadik futam,
a mexikói verseny után
1. Sebastian Ogier
Ford Fiesta WRC '17
56
2.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
52
3. A.Mikkelsen
Hyundai i20 Coupe WRC
35
4. Kris Meeke
Citroen C3 WRC
32
5. J-M.Latvala
Toyota Yaris WRC
31
6. Ott Tanak
Toyota Yaris WRC
26
7. Esapekka Lappi
Toyota Yaris WRC
23
8. Craig Breen
Citroen C3 WRC
20
9. Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
18
teljes táblázat
European Rally Championship
az első futam,
az azori verseny után
1.
Alexey Lukyanuk
Ford Fiesta R5
37
2. Ricardo Moura
Skoda Fabia R5
30
3.
Bruno Magalhaes
Skoda Fabia R5
27
4.
Chris Ingram
Skoda Fabia R5
18
5.
Fredrik Ahlin
Skoda Fabia R5
12
6.
Herczig Norbert
Skoda Fabia R5
12
7.
Lukasz Habaj
Ford Fiesta R5
6
8.
Rhys Yates
Skoda Fabia R5
4
7.
P-L. Loubet
Skoda Fabia R5
3
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2018
az első futam,
az egri verseny után
1.
Hadik András
Ford Fiesta R5
36
2.
Kazár Miklós
Skoda Fabia R5
26
3.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
25
4.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
22
5. Velenczei Ádám
Hyundai i20 R5
13
6.
Bodolai László
Ford Fiesta R5
11
7.
Balogh János
Skoda Fabia R5
10
8.
Ifj.Kiss László
Ford Fiesta R5
8
9.
Ollé Sándor
Skoda Fabia R5
7
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2018
az első futam,
az egri verseny után
1.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
36
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
31
3.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
25
4.
Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
16
5.
Kocsomba Károly
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
13
6. Csík Zoltán
Subaru Impreza WRC
11
7. Fischer Dániel
Subaru Impreza GC8
9
8. Berki Gábor
BMW M3
8
9. Balla Tamás
BMW E36 M3
7
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2018
az első futam,
az egri verseny után
1. Ráti Gergő
Ford Escort Mk2
28
2.
Boroznaki Tibor
Citroen C2 R2
20
3.
Tim Gábor
Opel Adam R2
18
4.
Trencsényi Vince
Ford Fiesta R2
14
5.
Zsebe Gábor
Skoda Felicia KitCar
12
5. Határ Attila
Peugeot 306 S16
12
7.
Uveges Sándor
Lada VFTS
9
8. Szombati István
BMW E36
8
9. Szabó Norbert
Lada 21074
7
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2017
végeredmény
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
129
2.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
126
3.
Simon István
Fiat X1/9
126
4.
Ifj.Hefler Róbert
Honda Civic
85
5.
Kovács Tamás
Trabant 750 GSX-R
79
6.
Schebek István
Lotus Elise
64
7.
Söjtöri András
Toyota MR2
58
8.
Lovász Kornél
BMW
46
9.
Balogh Tihamér
Suzuki Ninja ZX12R
39
teljes táblázat

Új információk!

A rendező kéri, hogy az indulni vágyók
e-mailben is jelezzék nevezésüket!


Név, telefonszám, Lada tipus, hengerűrtartalom, kategória (A/VFTS)

Az e-mail cím, ahova a fenti adatokat küldjétek: sportevo@sportevo.hu

Térítéses szabadedzések június 23-án, pénteken!
17:25-17:55 és 18:00-18:30-ig
60€ / edzés, 100€ / két edzés (Ft-ban is fizethető!)


Bertalan Zsolt már öt éve tervezi, hogy megszervezi, hogy újra versenyezhessenek körpályán is a hazai Ladások! Most talán a PannóniaRingen megvalósulhat ez, 2017. június 24-én!

Olvasd el a szabályzatot és ha úgy gondolod, szívesen kipróbálnád Magad a pályán is a Ladáddal, akkor jelentkezz a lent található telefonszámon!


Kupa résztvevői:
Bárki aki MNASZ licenccel rendelkezik bármely szakágra, MNASZ versenyzői igazolvánnyal rendelkezik, vagy legalább két éve érvényes minimum B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezik, és a rendezvényre a nevezési lapját leadja, illetve a nevezési díjat befizeti.
 
Kategóriák:
1.300 ccm-ig
1.300 ccm felett – 1.600 ccm-ig
1.600 ccm felett
A-s kategória külön lesz értékelve, de együtt rajtol a mezőny és lesz abszolút is!
 
Minimális biztonsági előírások:

Biztonsági öv:
Kötelező minimum a 4 pontos lejárt FIA homológ, vagy lejárt érvényességű FIA homológ biztonsági öv használata, melynek vállpántjai külön rögzítési ponton vannak.
Az öv anyagán semmiféle sérülés nem lehet, csak és kizárólag a gyári eredeti varrás az elfogadott.
 
Üzemanyag tartály:
Ha a széria homológ üzemanyag tartály kiszerelésre kerül, akkor FIA homológ tartály (5 évnél nem régebben lejárt) vagy 30 liternél kisebb egyedi tartály használata engedélyezett, mely a karosszéria szélétől legalább 30 cm-re van.
 
Ülés:
Minimum lejárt FIA homológizációjú vagy lejárt érvényességű FIA homológ ülés használata kötelező. Rögzítése minimum 4 ponton legyen, minimum M8-as 8.8 szakítószilárdságú acélcsavarral.  
 
Akkumulátor:
Amennyiben az eredeti beépítési helyet megtartják, úgy fokozottan ajánlott az eredeti rögzítésen kívül, egy + rögzítő pánt felszerelése , ami lehet heveder is. A pozitív pólus szigetelése kötelező!
Az akkumulátor áthelyezése esetén, kettő párhuzamos acélpánttal, azt csavaros kötéssel kell rögzíteni (minimum 8.8-as acél), és burkolattal kell ellátni, a savkifolyás megakadályozása céljából.
 
Vonószem:
Elöl, hátul kötelező. Alkalmasnak kell lennie, arra, hogy az autót a vonószemhez csatlakozva el lehessen vontatni.
 
Bukócső:
Használata kötelező, minimális előírások FIA J függelék 253 (1992).
http://regi.mnasz.hu/letoltes/j1992.pdf
Ahol a bukósisak 5cm-nél közelebb van a csőhöz (versenyző bekötött állapotban), ott FIA „fejvédő szivacs” használata kötelező.
 
Ruházat:
Homológ vagy lejárt homológ overál használata kötelező.
Kötelező a minimum „E” jelű bukósisak használata, valamint zárt magasszárú cipő viselése.
 
Technikai szabályok:
Kötelező a hátrameneti fokozatot tartalmazó sebességváltó használata, melynek kapcsolása a kardánalagútról történik.
(Hagyományos és szekvenciális váltó használata is engedélyezett, kormánynál elhelyezett fokozatváltó használata tilos) 

Gumik:
Minden "E"-s jelű gumi engedélyezett és javasolt (Hankook, Yokohama, Toyo). Nem engedélyezett az új pálya slick gumi!
Vizes gumira nincs megkötés.
Maximális gumiabroncs átmérő 15”
Minimum 2kg-os érvényes kézi tűzoltó készülék használata kötelező.

Lebonyolítás:
2017. június 23.-án (péntek du.) fizetős szabadedzés és gépátvétel
2017. június 24.-én (szombat) reggel 20-perces időmérő
délben 6 körös I. futam (állórajttal) (30km versenytáv)
délután 6 körös II. futam (állórajttal) (30km versenytáv)
A pontos időterv a későbbiekben kerül nyilvánosságra.
 
Nevezési díj: 48.000,- Ft ÁFA-val és biztosítással.
Nevezni a megadott email címen lehet!  sportevo@sportevo.hu
Minimum 20 autó nevezése esetén rendezzük meg a versenyt.
 
Egyéb infók:
www.duen.hu
 
Email: sportevo@sportevo.hu
Telefon: 20-9349190
 
Ez a hír most jelenik meg 5066. alkalommal
Share |
2017.06.23-24.
gyorsasági
Lada Ring Kupa
Pannónia-Ring, Ostffyasszonyfa
részletes infóink
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
09 10 11 12 131415
16 17 18 19 202122
23 24 25 26272829
30 0102 03040506
07 08 09 10 111213
2018.04.21-22.

részletes infóink
2018.04.22.

hivatalos honlap
2018.04.22.

hivatalos honlap
2018.04.20-21.

részletes infóink
2018.04.28-29.

részletes infóink
2018.04.28-29.

részletes infóink
2018.04.26-29.

részletes infóink
2018.04.28-29.

facebook esemény
2018.04.28.

hivatalos honlap

b a j n o k s á g o k
World Rally Championship 2017
European Rally Championship 2017
Országos Rallye Bajnokság 2017
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2017
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k