LCH Tavaszi LADA találkozó
Minden új!
Turi Tomi 2010
2010-03-11
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
684845669
Napi oldal:
77635
Jelenleg:
1136
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Lezárult a hazai rallyesportban a WRC-s korszak. A vélemények egyelőre igencsak megoszlanak a döntés helyességét illetően, sokan viszont ennek következtében új autó után nézhettek. Turi Tomit idén is láthatják a szurkolók, de a várva várt S2000-es autó - legalább is egyelőre - még elmarad.

Mivel folytatjátok a versenyzést?
Egy Mitsubishi Evo IX-esre esett a választásunk, amellyel az idei év összes hazai futamán szeretnénk majd rajthoz állni. Bár az első futamon - mivel a lehetőségek adottak voltak hozzá - a szlovák bajnokságba is neveztünk, a célunk mégiscsak az, hogy hazai bajnoki futamokon a lehető legjobb formánkat hozzuk, a lehető legtöbb pontot gyűjtsük. Szeretnénk minden futamon ott lenni, hiszen a bajnokság csak úgy teljes, ráadásul a jelenlegi pontrendszer nem igazán ad arra más lehetőséget, hogy egy-egy hiányzást követően is jó eredménnyel lehessen majd zárni az évet.

Sok újdonságot hozott neked az idei év…
Nem egyszerűen csak sokat, hanem inkább fogalmazzunk úgy, hogy minden új! Mondhatjuk, hogy teljesen az alapoknál kezdünk mindent, hiszen egy új technikával fogunk versenyezni, egy teljesen új csapat színeiben, új navigátorral, új szabályok szerint, új géposztályban.

Van azért valaki, aki segít felzárkózni az N-es mezőnyben?
Nem igazán lehet ezt elvárni senkitől, ráadásul mindenki más-más. Vannak persze akik segítenek, de nem hiszem, hogy van két olyan pilóta, aki annyira egyforma lenne, hogy ugyanaz a beállítás tökéletesen megfelelne mindkettőjük számára. Mindenkinek saját magának kell megtalálnia a jó megoldásokat, jó beállításokat, hiszen mindenkinek más a megfelelő.
Ott van viszont az új navigátorom, akinek azért a tapasztalatára tudunk támaszkodni, aki sokat tud majd segíteni a beilleszkedésben. Ez is az egyik döntő érv volt, amikor a navigátor személyét illető kérdésre kerestük a választ, azaz amikor végül Percze Nándi mellett döntöttünk. Ő egy igen tapasztalt navigátor, Asi mellett is nagyon sokat tanult…

Mennyire sikerült összeszoknotok már Nándival?
Egyelőre még csak telefonon keresztül szokom a hangját, de ha már az autó is összeáll, akkor megpróbálunk azért közelebbi ismeretséget kötni. A tréningen majd úgyis 2 napig folyamatosan össze leszünk zárva, aztán majd próbáljuk egymást megszokni. Minden versenyző különböző, hiszen minden pilóta másként, más szavakkal, kifejezésekkel diktálja fel az itinert, másként szeretné visszahallani is. A navigátorok is eltérően írják az itinert, eltérően diktálják vissza a gyorsasági szakaszokon. Nekünk majd a kettő között egy jó összhangot kell megtalálnunk, megszoknunk kicsit egymást, és akkor azt hiszem, hogy nagyon jól fogunk tudni együttműködni. Nagyon bízom benne, hogy fogunk tudni alkalmazkodni egymáshoz, de hát úgyis mindenkit meg kell szokni!

Hogyan fogadtátok az MNASZ döntését, hogy a WRC-k idén már nem kerülnek értékelésre az abszolút bajnoki címért folyó pontozásban?
Annyira azért nem fogadtuk jól. Versenyzők és nézők egyaránt tudják, hogy egy WRC, azért az WRC! Inkább úgy fogalmaznék, hogy beletörődtünk, mint a válságba. Sajnos ebben az időszakban, ami most van Magyarországon, azt hiszem annak is örülnünk kell, hogy a támogatóink átvészelték valahogy a kritikus tavalyi évet, és meg tudták teremteni azt, hogy mi most idén rajthoz tudunk állni, még ha csak egy N-essel is. Nagyon bízom benne, hogy az idei év könnyebb lesz, mint a tavalyi!

S2000-es autóban akkor egyáltalán nem is gondolkoztatok?
Dehogynem! Folyamatosan gondolkozunk, még most is! Viszont óriási az árkülönbség egy gyári gépcsoda és egy N-es autó között. A lehetőségek most csupán ezt a technikát tették lehetővé, de nem zártuk ki teljesen a céljaink közül a S2000-es versenygépet sem. Mindenféleképp szeretnénk azt is kipróbálni. Az első két futam után úgyis kiderül, hogy érdemes-e egyáltalán váltani…

Mit tippeltek végeredményként?
Szerintem nagyjából 10 páros az a magyar mezőnyben, aki esélyes az első helyezésre. A pályákat ráadásul minden versenyző minden irányból kívülről fújja szerintem. Hogy mennyire versenyképesek az N-esek a S2000-esekkel szemben, az úgyis csak Eger Rallye-n fog kiderülni. Az azért köztudott, hogy a magyar pályákat úgy általában nem az jellemzi, hogy kanyar kanyar hátán lenne… Majd meglátjuk! Az esélyeket csak latolgatni lehet, a végén van a vége! Eger után úgyis kiderül minden.

Mit vártok az első, ráadásul hazai futamtól?
Sok-sok szurkolót várunk! Reméljük, hogy a nézők még nem fordultak el a hazai rallyesporttól, hogy a szurkolóink idén is ott fognak integetni nekünk a pálya szélén, mi pedig megpróbáljuk a lehető legjobb formánkat hozni, és csatába szállni az első helyért!

Partnereink: MEGA Transport Kft, Liquid Energy, ProfiBagger, FUX, Bitumaster Kft, Mirsa, ASA Építőipari Kft, Toyota TMAX, A 123 Kft




Ez a hír most jelenik meg 7722. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
7.Valvoline-START Autó Rallye
  
  
  
 
  
  
7. Vredestein Rallye
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k