A NanoEnergizer, a világ számos pontján már ismert fogyasztáscsökkentő adalék végre Magyarországon is elérhető!
Ez az egyetlen termék, amit az összes vezető gépjárműgyártó elfogadott, jóváhagyott, és igazoltan működik.
Amit a NanoEnergizer használatával érhetünk el:
- 8-21%-os fogyasztáscsökkenés
- 5%-kal kisebb zaj és rázkódás
- a kopott felület újraépítése a Cermet (Ceramic-Metal) anyag beépülésével
- 100%-os kopáscsökkenés
- csökken a hőmérséklet a motorban (munkabiztonság, üzembiztonság, globális felmelegedés csökkentése)
- az olajnyomás visszaáll a gyári új értékre
- a motor teljesítménye is visszaáll a gyári új értékre
- jelentős károsanyag kibocsájtás csökkenés (üvegházhatás csökkentése, szmog képződés csökkentése), akár 30-40%-kal
- egyszeri kezelés 30-50000 km ideig biztosítja a fent említett tulajdonságokat
- 3000 km futás után motorolaj csere esetén sincs szükség újraadagolásra!
- a termék végfelhasználói ára mindössze 6.350,- forint!

Hogyan lehetséges a járművek fogyasztását utólagos adalékkal csökkenteni?
Közismert tény, hogy az autók teljesítménye csökken, míg a fogyasztásuk megnő az évek használata során. Bármelyik 100ezer km-es tartósteszt igazolja, hogy a motorok nem teljesítenek úgy már a teszt végén sem, mint az elején, bárhogyan használták is őket, és hiába tartottak be minden felhasználói utasítást. Az ilyen természetes kopás okozta teljesítményvesztés és fogyasztásnövekedés már 100ezer kilométernél könnyen eléri a 8-10 %-ot, míg idősebb, vagy korszerűtlenebb motorok esetében a jármű élettartamának végén akár a 20%-ot is meghaladhatja.
A NanoEnergizer egy olyan nano (a milliméter egymilliomod része) méretű kerámiagömböket, és a katalizátorban használatos részecskéket tartalmazó adalék, amely a motor hengerfalába épülve kitölti a kopás során szükségképpen minden járműben keletkező mikrorepedéseket, és ezáltal csökkenti a súrlódást, és segíti a motor eredeti értékeinek a visszaállítását. A fogyasztáscsökkentésen túl a nano részecskék a katalizátor által végzett károsanyag-tisztító hatást is végeznek, ami igen hatékony, így akár 40%-ot elérő károsanyag kibocsátás csökkenéshez is vezethet, hiszen a katalizátor hatása annál hatékonyabb, minél közelebb történik a tisztítás az égéstérhez. A NanoEnergizer pedig közvetlenül az égéstérben, a hengerfalon fejti ki a hatását.

Mi igazolja a jótékony hatást?
A NanoEnergizer 2004 óta létező, több százezer járművön kipróbált termék, ami minden vizsgálat során kivétel nélkül igazolta az elért eredményeket. Egyedül Ázsiában több mint százezer (!) NanoEnergizer termék fogy havonta. A NanoEnergizer ennek megfelelően (egyedülállóan, tehát szemben minden más hasonlónak tűnő termékkel!) rendelkezik minden olyan gyártó és szervizközpont jóváhagyásával, amelyet valaha felkértek a tesztelésére. A termék felhasználói, és ajánlói között olyanok szerepelnek, mint például a Dél-koreai hadsereg, amely az összes járművében használja a NanoEnergizer adalékot, illetve számos multicég, amelyek szintén kiemelik, hogy a NanoEnergizer eredményesen csökkenti a fogyasztást.

A szinte kötelező TÜV és egyéb ajánlások mellett egy 50 darabos kamion és összesen 4 különböző taxi társaság összesen 50 taxiból álló flottáján is tesztelték a terméket Magyarországon, hogy kiderüljön, vajon hazai körülmények között is tényleg működik-e a NanoEnergizer.
A hivatásos sofőrök kivétel nélkül érezték a kedvező hatást, és elismerően nyilatkoztak a termékről. A fogyasztási adatok változásáról jegyzőkönyv készült, amely különösen a rendkívül egyenletes használattal üzemeltetett kamionok esetében volt mérhető. Az azonos terheléssel, azonos sofőrrel, azonos útvonalon közlekedő járművek közül a legkorszerűbb Euro V-ös besorolású, szinte új Volvo kamionok is 1 literrel fogyasztottak kevesebbet, míg az idősebb járműveknél a fogyasztás a 3 litert is elérte 100 km-enként. A taxisok is átlagosan 7-11%-os fogyasztáscsökkenésről számoltak be amellett, hogy járművüket erősebbnek, és kevésbé kormolónak érezték.

Milyen kockázatokkal jár a használata, hogyan lehet kipróbálni?
A NanoEnergizert nemcsak a nemzetközi tesztek találták jótékonynak, és igazolták, hogy nem változtatja meg a motorolaj kenési tulajdonságait, vagy nem okoz lerakódásokat, vagy eltömődéseket, hiszen a nano méretű szemcsék nem akadhatnak fenn semmilyen szűrőn, hanem már számos hazai felhasználó osztotta meg pozitív tapasztalatait a közösséggel.
Fontos megemlíteni még, hogy azon túl, hogy most a közületi felhasználók sikeres tesztjei után már bárki maga is kipróbálhatja a NanoEnergizert, a kizárólagos forgalmazó ingyenes tesztlehetőséget biztosít akár kisebb flottával rendelkező cégek részére is, hogy azok a cégek is élvezhessék a fogyasztáscsökkentés előnyeit, akik nagyobb járműparkot üzemeltetnek.
Milyen eredmények érhetők el, milyen motoroknál alkalmazható, és főleg, milyen áron?
A NanoEnergizer minden belső égésű motorral hajtott járműben hatékony. Így sikerrel használható akár dízel, akár benzines, hibrid, vagy gázüzemű járműben is, legyen az teherautó, busz, személy-, vagy versenyautó.
Személygépjárműkbe, kisbuszokba és motorkerékpárokba már egy tasak NanoEnergizer elegendő, míg a nagyobb gépjárművekbe (buszok, teherautók, munkagépek) mérettől függően 2-4 termék kell. A hatás eléréséhez 2-3000 km megtétele szükséges a hatóanyag teljes beépüléséhez, addig nem szabad olajcserét végezni. Ezt követően azonban már olajcsere is történhet, és a pozitív hatás 30-50ezer km-en keresztül jelentkezik.
Egy tasak NanoEnergizerrel tehát, amely mindössze 6.350,- forintba kerül, egy átlag autós, aki csak évi 10ezer km-et tesz meg, 9 literes fogyasztás és a legszerényebben kalkulált 8%-os fogyasztáscsökkenés mellett is akár 100 ezer forintot takaríthat meg egyetlen termékkel.
A hatás a jármű életkorától, és műszaki állapotától nagy mértékben függ, de minél többet futott autóról van szó, annál markánsabban fog jelentkezni a jótékony hatás.

Ha ennyire hatékony a NanoEnergizer, miért nem alkalmazzák az autó-, és motorolaj gyártók?
Az autógyártók már egy jó ideje alkalmaznak különböző technológiájú hengerfal bevonatokat, azonban ezek élettartama véges, így a használt járművekben az utólagos adalékolás mindenképpen indokolt már akár 50 ezer km megtétele után is.
A motorolajok és az üzemanyagok is számos adalékot tartalmaznak, amelyek mértéke akár a 20%-ot is elérheti, és ezek között szerepel a súrlódásgátló is. Az eltérő összetevőkből fakad például, hogy sokan tapasztalják, hogy a külföldön tankolt üzemanyagból az autó kevesebbet fogyaszt. A motorolajok piacán azonban egyrészt éles harc dúl, ami az árakat is érinti, másrészt a motorolaj gyártóknak az elsődleges célja, hogy a rendkívüli költségek árán kifejlesztett termékeik elsősorban az autógyártók, (tehát nem feltétlenül a felhasználók) érdekeinek és elvárásainak feleljenek meg.
Összegzés
Általánosságban elmondható, hogy manapság egyre több a tudatos vásárló, aki felismeri, hogy a gyártók és a felhasználók érdeke nem minden esetben egyezik, és a fejlesztések célja elsősorban nem az élettartam, hanem a profit növelése. Sajnos sok más, utóbb sikertelennek bizonyult termék kikezdte a vásárlók bizalmát, így különösen indokolt az alapos tájékozódás ma már az élet minden területén, így az autózás területén is.
A NanoEnergizer felhasználóinak ajánlását, és tapasztalatait csakúgy, mint számos gyártói és szerviz jóváhagyást most bárki megismerheti a www.nanoenergizer.eu oldalról, és akár a webshopon keresztül, akár az értékesítési pontokon vásárolva Ön is személyesen meggyőződhet a nanotechnológia kézzel fogható eredményeiről.

>> további részletek a hivatalos honlapon <<