NanoEnergizer a jelentős fogyasztás csökkentésért
Magyarországon is elérhető!
2013-01-11
ajánló • (x)
h i r d e t é s
Összes oldal:
763461756
Napi oldal:
72606
Jelenleg:
897
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

nanoenergizer_a_jelentos_fogyasztas_csokkentesert_1

A NanoEnergizer, a világ számos pontján már ismert fogyasztáscsökkentő adalék végre Magyarországon is elérhető!
Ez az egyetlen termék, amit az összes vezető gépjárműgyártó elfogadott, jóváhagyott, és igazoltan működik.

Amit a NanoEnergizer használatával érhetünk el:
- 8-21%-os fogyasztáscsökkenés
- 5%-kal kisebb zaj és rázkódás
- a kopott felület újraépítése a Cermet (Ceramic-Metal) anyag beépülésével
- 100%-os kopáscsökkenés
- csökken a hőmérséklet a motorban (munkabiztonság, üzembiztonság, globális felmelegedés csökkentése)
- az olajnyomás visszaáll a gyári új értékre
- a motor teljesítménye is visszaáll a gyári új értékre
- jelentős károsanyag kibocsájtás csökkenés (üvegházhatás csökkentése, szmog képződés csökkentése), akár 30-40%-kal
- egyszeri kezelés 30-50000 km ideig biztosítja a fent említett tulajdonságokat
- 3000 km futás után motorolaj csere esetén sincs szükség újraadagolásra!
- a termék végfelhasználói ára mindössze 6.350,- forint!

nanoenergizer_a_jelentos_fogyasztas_csokkentesert_5

Hogyan lehetséges a járművek fogyasztását utólagos adalékkal csökkenteni?

Közismert tény, hogy az autók teljesítménye csökken, míg a fogyasztásuk megnő az évek használata során. Bármelyik 100ezer km-es tartósteszt igazolja, hogy a motorok nem teljesítenek úgy már a teszt végén sem, mint az elején, bárhogyan használták is őket, és hiába tartottak be minden felhasználói utasítást. Az ilyen természetes kopás okozta teljesítményvesztés és fogyasztásnövekedés már 100ezer kilométernél könnyen eléri a 8-10 %-ot, míg idősebb, vagy korszerűtlenebb motorok esetében a jármű élettartamának végén akár a 20%-ot is meghaladhatja.

A NanoEnergizer egy olyan nano (a milliméter egymilliomod része) méretű kerámiagömböket, és a katalizátorban használatos részecskéket tartalmazó adalék, amely a motor hengerfalába épülve kitölti a kopás során szükségképpen minden járműben keletkező mikrorepedéseket, és ezáltal csökkenti a súrlódást, és segíti a motor eredeti értékeinek a visszaállítását. A fogyasztáscsökkentésen túl a nano részecskék a katalizátor által végzett károsanyag-tisztító hatást is végeznek, ami igen hatékony, így akár 40%-ot elérő károsanyag kibocsátás csökkenéshez is vezethet, hiszen a katalizátor hatása annál hatékonyabb, minél közelebb történik a tisztítás az égéstérhez. A NanoEnergizer pedig közvetlenül az égéstérben, a hengerfalon fejti ki a hatását.

nanoenergizer_a_jelentos_fogyasztas_csokkentesert_3

Mi igazolja a jótékony hatást?

A NanoEnergizer 2004 óta létező, több százezer járművön kipróbált termék, ami minden vizsgálat során kivétel nélkül igazolta az elért eredményeket. Egyedül Ázsiában több mint százezer (!) NanoEnergizer termék fogy havonta. A NanoEnergizer ennek megfelelően (egyedülállóan, tehát szemben minden más hasonlónak tűnő termékkel!) rendelkezik minden olyan gyártó és szervizközpont jóváhagyásával, amelyet valaha felkértek a tesztelésére. A termék felhasználói, és ajánlói között olyanok szerepelnek, mint például a Dél-koreai hadsereg, amely az összes járművében használja a NanoEnergizer adalékot, illetve számos multicég, amelyek szintén kiemelik, hogy a NanoEnergizer eredményesen csökkenti a fogyasztást.

nanoenergizer_a_jelentos_fogyasztas_csokkentesert_2

A szinte kötelező TÜV és egyéb ajánlások mellett egy 50 darabos kamion és összesen 4 különböző taxi társaság összesen 50 taxiból álló flottáján is tesztelték a terméket Magyarországon, hogy kiderüljön, vajon hazai körülmények között is tényleg működik-e a NanoEnergizer.

A hivatásos sofőrök kivétel nélkül érezték a kedvező hatást, és elismerően nyilatkoztak a termékről. A fogyasztási adatok változásáról jegyzőkönyv készült, amely különösen a rendkívül egyenletes használattal üzemeltetett kamionok esetében volt mérhető. Az azonos terheléssel, azonos sofőrrel, azonos útvonalon közlekedő járművek közül a legkorszerűbb Euro V-ös besorolású, szinte új Volvo kamionok is 1 literrel fogyasztottak kevesebbet, míg az idősebb járműveknél a fogyasztás a 3 litert is elérte 100 km-enként. A taxisok is átlagosan 7-11%-os fogyasztáscsökkenésről számoltak be amellett, hogy járművüket erősebbnek, és kevésbé kormolónak érezték.

nanoenergizer_a_jelentos_fogyasztas_csokkentesert_6

Milyen kockázatokkal jár a használata, hogyan lehet kipróbálni?

A NanoEnergizert nemcsak a nemzetközi tesztek találták jótékonynak, és igazolták, hogy nem változtatja meg a motorolaj kenési tulajdonságait, vagy nem okoz lerakódásokat, vagy eltömődéseket, hiszen a nano méretű szemcsék nem akadhatnak fenn semmilyen szűrőn, hanem már számos hazai felhasználó osztotta meg pozitív tapasztalatait a közösséggel.

Fontos megemlíteni még, hogy azon túl, hogy most a közületi felhasználók sikeres tesztjei után már bárki maga is kipróbálhatja a NanoEnergizert, a kizárólagos forgalmazó ingyenes tesztlehetőséget biztosít akár kisebb flottával rendelkező cégek részére is, hogy azok a cégek is élvezhessék a fogyasztáscsökkentés előnyeit, akik nagyobb járműparkot üzemeltetnek.

Milyen eredmények érhetők el, milyen motoroknál alkalmazható, és főleg, milyen áron?


A NanoEnergizer minden belső égésű motorral hajtott járműben hatékony. Így sikerrel használható akár dízel, akár benzines, hibrid, vagy gázüzemű járműben is, legyen az teherautó, busz, személy-, vagy versenyautó.
Személygépjárműkbe, kisbuszokba és motorkerékpárokba már egy tasak NanoEnergizer elegendő, míg a nagyobb gépjárművekbe (buszok, teherautók, munkagépek) mérettől függően 2-4 termék kell. A hatás eléréséhez 2-3000 km megtétele szükséges a hatóanyag teljes beépüléséhez, addig nem szabad olajcserét végezni. Ezt követően azonban már olajcsere is történhet, és a pozitív hatás 30-50ezer km-en keresztül jelentkezik.

Egy tasak NanoEnergizerrel tehát, amely mindössze 6.350,- forintba kerül, egy átlag autós, aki csak évi 10ezer km-et tesz meg, 9 literes fogyasztás és a legszerényebben kalkulált 8%-os fogyasztáscsökkenés mellett is akár 100 ezer forintot takaríthat meg egyetlen termékkel.

A hatás a jármű életkorától, és műszaki állapotától nagy mértékben függ, de minél többet futott autóról van szó, annál markánsabban fog jelentkezni a jótékony hatás.

thumb_nanoenergizer_a_jelentos_fogyasztas_csokkentesert_7

Ha ennyire hatékony a NanoEnergizer, miért nem alkalmazzák az autó-,  és motorolaj gyártók?

Az autógyártók már egy jó ideje alkalmaznak különböző technológiájú hengerfal bevonatokat, azonban ezek élettartama véges, így a használt járművekben az utólagos adalékolás mindenképpen indokolt már akár 50 ezer km megtétele után is.

A motorolajok és az üzemanyagok is számos adalékot tartalmaznak, amelyek mértéke akár a 20%-ot is elérheti, és ezek között szerepel a súrlódásgátló is. Az eltérő összetevőkből fakad például, hogy sokan tapasztalják, hogy a külföldön tankolt üzemanyagból az autó kevesebbet fogyaszt. A motorolajok piacán azonban egyrészt éles harc dúl, ami az árakat is érinti, másrészt a motorolaj gyártóknak az elsődleges célja, hogy a rendkívüli költségek árán kifejlesztett termékeik elsősorban az autógyártók, (tehát nem feltétlenül a felhasználók) érdekeinek és elvárásainak feleljenek meg.

Összegzés

Általánosságban elmondható, hogy manapság egyre több a tudatos vásárló, aki felismeri, hogy a gyártók és a felhasználók érdeke nem minden esetben egyezik, és a fejlesztések célja elsősorban nem az élettartam, hanem a profit növelése. Sajnos sok más, utóbb sikertelennek bizonyult termék kikezdte a vásárlók bizalmát, így különösen indokolt az alapos tájékozódás ma már az élet minden területén, így az autózás területén is.

A NanoEnergizer felhasználóinak ajánlását, és tapasztalatait csakúgy, mint számos gyártói és szerviz jóváhagyást most bárki megismerheti a www.nanoenergizer.eu oldalról, és akár a webshopon keresztül, akár az értékesítési pontokon vásárolva Ön is személyesen meggyőződhet a nanotechnológia kézzel fogható eredményeiről.

nanoenergizer_a_jelentos_fogyasztas_csokkentesert_4

>> további részletek a hivatalos honlapon <<

Ez a hír most jelenik meg 11776. alkalommal
címkék: NanoEnergizer
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k