Összes oldal:
772874284
Napi oldal:
6727
Jelenleg:
794
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

PLETYKA fészek
oldalanként | növekvő
összesen: 3332 hozzászólás • 167 oldal
512. • 2011-01-20 09:30:57
Üdv Mindenkinek,

" Pereceket kaptunk minden gyorsaságin az ilyen gumival autózó, fantasztikus fiúktól. Hát ennyit a téli autózás veszélyeiről és az ottani VERSENYZŐKRŐL. Szóval, aki nem tud arabusul, az ne beszéljen arabusul, azaz a téli versenyeket hagyjuk meg azoknak, akik tudnak télen autózni. "

Talán ezen a videón valamennyire átjön az, amiről 'bégyé' mesélt nekünk a Szovjetúnióval kapcsolatban:

1983 Russzkaja Zima Rallye

Megéri rászánni 10 percet, nincs alatta idióta zene, sajnos narrátor sem, pedig annak még oroszul is örülnék.

4:02-nél jól látok ?
Bent ül a kameraman hátul a csövek közt egy gyorsasági-szakaszon ?

No meg a szervizesek aranyélete anno vigyorgok
Ma már Svéd-Rallye-n fűtött csarnokban a szervízpark.
511. • 2011-01-19 22:46:52
Zsolti,

Itt talállsz még sok hasonló fotót:

Le Tahitien

Többek közt ilyen ritkaságokat mint ez a fotó:

pécs
8Gordini, miután Ferjáncz odacsapta Pécsett, ha jól tudom az Üdülő alatti célbalosban.

A 'Le Tahitien' művésznevű úriember egy gyári R8Gordini szervízember, aki a 60-as évek végén, 70-es évek elején Lengyelországban, Magyarországon, Cseheknél stb. segítette a rallye Gordinik lábontartását...
510. • 2011-01-19 22:35:28
Gyuri,

" Rájöttem, hogy miért nem emlékeztem a Samarára erről a versenyről, mert mi az egy évvel az elötti versenyen a Baltikán voltunk. Hát ennyi, hiába,hülyülök ez most már tény. "

Van egy közös ismerősünk, Ő gyakran csak 'fotó-archeológusnak' hív engem vigyorgok
Erre jók a régi képek, előjönnek az emlékek.
Nagy élvezettel olvasom a kommentjeidet!

Baltikán milyen jellegű gyorsok voltak ?
Komolyabb hegymászás is volt az utcai hógumikkal, vagy inkább lapos vidék ?
509. • 2011-01-19 22:27:52
Pfffu...nemtom. De kinyomozzuk kacsintok
508. • 2011-01-19 22:24:25
" Előkerült néhány régi eredménylista: 78-as Bükk kupa,80-as Mecsek I oszt. + Főtaxi-Wynns 77,78 Volán 77,78 , Nyirség 78 Túra.Elküldjem valamelyiket? "

Jaaaaaajjj....hát mindet Te Aranyember ! vigyorgok
507. • 2011-01-19 22:20:03
atiwrc,

Ezen dokumentum Fekete András pincéjéből személyesen előásva, ma napnyugtával szkennelve.
Schwarz úr őrizte meg az utókornak, alkalomadtán kéretik főhajtással üdvözölni vigyorgok

1986 Magyar Rallye-Bajnokság Végeredménye:

click a nagyítóra 1024x1450 méretben jól olvasható:

1986 vegeredmenyek

vagy letöltés itt:

1986

Amit nagyon keresnék - 1973 -74 -75 TAURUS-Rallye start-listák, részletes eredmények
kacsintok
506. • 2011-01-19 22:17:06
Sziasztok!
Fantasztikus,hogy mi megy itt pár napja nem győzőm elolvasni + menteni a rengeteg fotót.
historyfun
Előkerült néhány régi eredménylista: 78-as Bükk kupa,80-as Mecsek I oszt. + Főtaxi-Wynns 77,78 Volán 77,78 , Nyirség 78 Túra.Elküldjem valamelyiket?
Gyönyörü lett a Renault, ha lehetne egy fotót elölnézetböl is. király Ezt a Mecseki fotót apámékrol pedig mégegyszer köszönöm.
505. • 2011-01-19 21:10:35
Nem lehetett kaland mentes az odautazás sem.De az élmény akkor kárpótló hatással lehetett.
504. • 2011-01-19 21:04:44
1968 vlatala rallye.
503. • 2011-01-19 21:00:50
Ez a Gr B-s szamara volt? Ha jol emlékszem készült ilyen.
502. • 2011-01-19 20:59:47
Szia Robi!

Rájöttem, hogy miért nem emlékeztem a Samarára erről a versenyről, mert mi az egy évvel az elötti versenyen a Baltikán voltunk. Hát ennyi, hiába,hülyülök ez most már tény.
Kérdezted a gumit , nos szöges gumit nem lehetett használni ezért mindenki utcai téli gumival ment olyannal, amit a deviza keret terhére be tudott szerezni az egyesülete.Speciel nekünk Pirelli jutott. És mi jutott az orosz versenyzőknek. Egy rövid story erről. A Kis Kokó jóban volt a Yunpuuval (kivel nem ?) aki akkor a kelet-európai Kankkunen volt és megfűzte, hogy hozzon olyan hógumit, amit ők használnak. Azt tudni kell, hogy ezek az ész.lett, litván ,orosz fiúk úgy mentek a havon mint mi az aszfalton vagy még jobban, ami - szerintünk akkor - csak a gumi miatt lehetett. Nos másnap megjött a gumi,amit úgy melegében Kokó felrakatott a vadiúj VFTS-ére. A szálloda sarkáig sem ért, amikor visszafordult és visszaérve falfehéren kiszállt az autóból és azt mondta - azonnal szedjétek le ezzel nem lehet autózni. Én megnéztem a gumikat, ami nem volt más mint az 1500-as Lada radial gumija keresztbe megvágva. Pereceket kaptunk minden gyorsaságin az ilyen gumival autózó, fantasztikus fiúktól. Hát ennyit a téli autózás veszélyeiről és az ottani VERSENYZŐKTŐL.Szóval, aki nem tud arabusul, az ne beszéljen arabusul, azaz a téli versenyeket hagyjuk meg azoknak, akik tudnak télen autózni.

üdv mindenkinek
501. • 2011-01-19 20:08:16
tózse >
500. • 2011-01-19 20:06:29
'84 Baltika - Vengrijá >
499. • 2011-01-19 19:52:45
'86 Szojuzon már hasonlított a Samara arra amit itthon megismertünk >

Milyen gumit raktatok fel '85-ben a hóra ?
498. • 2011-01-19 19:49:33
Üdv Gyuri,

Sajnos nem tudom neked nagy felbontásban elküldeni a fotót, valahonnan az orosz Net-ről mentettem le régebben.

Ez a kép van még amin esetleg érdekelt lehetsz >
(a többi Wartburg, Skoda stb.)
497. • 2011-01-19 19:48:58
Ezeket a SALGÓ-kat nagyon szerettem!!
496. • 2011-01-19 19:33:09
Szia Robi!

Ez Samara akkora újdonság volt, hogy nem is emlékszem rá, fényévnyi távolságra voltunk ettől a technikától és a típusról nem is hallottunk akkor,pedig ott voltam ezen a verseny Topor Kálmánnal a spanommal.Ez annyira igaz, hogy ebben az időben jött be az A, N és B csoport és annyira nem voltunk tisztába az A csoport előírásaival, (a Samaráról nem is beszélve)hogy a Ranga Laciék , és mi (Topor/Barna) egy 21011-es, egyszerűbben egy kereklámpás 1300-as Ladával mentünk ki, amit az A csoportos szabályok szerint széria karburátorral ,szélesítés nélkül stb. csináltunkmeg. Szóval szerintünk ez egy frankó A csoportos autó volt.Négy napi utazás után - lábon a "versenyautóval" - végig jégen és havon végre megérkeztünk Tallinba a verseny színhelyére. Eljött a gépátvétel ideje, ahol közölték, hogy nagyon örülnek, hogy itt vagyunk ,de a kereklámpás nem homológ az A csoportban csak a 2105.Végül hosszas rábeszélés után ,hivatkozva az örök Magyar-Szovjet barátságra elengedtek minket, ennek köszönhetően életem egyik legnagyobb autós élményében lehetett részem. Köszönet érte, így 25 év távlatából.
PS. valóban valahol ott feszítünk mi is a frankó A-s autóinkkal.
495. • 2011-01-19 19:23:54
Igen! Markwarth Tamásnak volt Rallye-licence, Kozma Janié volt a Dacia.
Illetve néhai Kozma Janié, mert már Ő sincs közöttünk sajnos......
494. • 2011-01-19 19:09:32
Szintén salgó.
493. • 2011-01-19 19:08:55
Markwarth - Kozma '76 TAURUS
PLETYKA fészek
oldalanként | növekvő
összesen: 3332 hozzászólás • 167 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k