"Amikor több, mint 700 ember próbál bejutni egy 340 fõs elõadóba, akkor azt gondolom, hogy nincs értelme azon gondolkodni, hogy megérte-e."
És amikor ez a 700 ember egyszerre felállva tapsolta meg az elõadót, szervezõket...
sziasztok!
ha minden jól megy akkor télen meg is épül az autó amivel menni fogunk rali2ben, nem tudtok olyan csövezõt aki jót csinál és persze biztonságosat mert ahogy magamat ismerem tuti hogy törni fog a kocsi valamint lehet-e valamit tudni a jövõ évrõl?!
Gondolom a kérdés, a licenc-szerzés miatt került elõtérbe. Valószinû segíteni-támogatni akar valakit, és a a jelenlegi szabályokra kíváncsi. Ugyanis abban az idõben amikor Õ versenyzett, nem lehetett "csak úgy" licencet vásárolni. Anno volt egy bizonyos a feljutási rendszer : meghívásos versenyek- túra- rallye 1./jelzem, ma sem lenne hátrány/ Csupán erre utaltam, nem akartam kötözködni.
Na hallod? Nem néztem meg az adatlapját, azonban ha Loeb tette volna fel ugyanezt a kérdést neki is készségesen válaszoltam volna. Egyébként megjegyzem ebben a fórumban sosem volt divat szivatás és kostolgatás. Azért kiváncsi lennék Szuhanyik sporttárs milyen okból tette fel ezeket a kérdéseket. Talán valami gondja van? Vagy kiütközött rajta az írói véna és könyvet akar írni az R2 rõl?
Szerintem azért csak kapott egy választ a személyi feltételekrõl is, benne a ruházati követelményekkel homologizációs szempontból. Gondolom, ha a kérdezõ naprakész lenne, akkor nem kérdezné meg (függetlenül a múltjától). Ilyetén értelemben lehet zavaró, ha a jóhiszemû válaszoló kap egy "kit akarsz te kioktatni" jellegû beszúrást.
De nem lényeges annyira, csak megjegyeztem.
Nem is vagyok piq.. izé Az volt a kérdés, milyen feltételeknek kell megfelelni most a versenyzõknek? Erre kapott egy kiokosítást a homológ lapról. Ez nekem - tekintve, hogy Szuhanyikról van szó- "kissé" mókás. De ha bántó volt, visszavonom.
A pilótának és a navigátornak minimumvizsga kell. (szabályisemeret) Letölthetõ RVSZ (rally versenyek szabályai) a Duenrõl is és az MNASZ honlapról is. A felszerelésük (sisak, overal), elfogadott és minimum a lejárt homologizációjú. A "legbonyolultabb" és kényesebb az autó amivel versenyezni szeretnétek A vagy N csoportos lesz, a homologízációjának megfelelõen lett - e vagy lesz elkészítve (az utóbbi nem kérdés). Az MNASZ - nél beszerezhetõ az autó gyártmány és típusának megfelelõ úgynevezett javítói - munkapéldány kb 2500 Ft a teljes CD anyag.
Kuncz Dezsõnek szeretnénk mielõbbi gyógyulást kívánni! Reméljük nem nagyon súlyos a sérülésed és nem fogsz hiányozni a Bükfürdõ Rally rajtlistájáról.
Rádóczi-Szemmelroth páros és a kis csapat!
kincsesb!
Szerintem minden Rally2-es versenyzõ örül, ha népesedik a mezõny, jó lenne ha megint annyian lennénk mint pár évvel ezelõtt. Úgyhogy gyere minél hamarabb!