KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
h i r d e t é s
Összes oldal:
686394918
Napi oldal:
92569
Jelenleg:
2294
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

IV. Peugeot PM Vác Rally
2013-09-21
IV. Peugeot PM Vác Rally • rally túra
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
1989. • 2013-10-09 21:12:01
Szerinted mit írhaz az, akit egy ilyen kényszerpályára ráküldenek?
Válaszolgasson mindenféléket "torkosborz" jeligére? Kivár....
Az idő sokmindent megold. kacsintok
1988. • 2013-10-09 20:22:59
keletipityuka
ebben biztos igazad van és elnézést érte ha valótlant állítottam de az egész balhé ne emiatt a baleset miatt robban ki többek szerint is !!!
ezek szerint Én is tudatlan voltam bocsánat érte bizonytalan
1987. • 2013-10-09 19:29:04
Óriásit tévedsz. Budapest rallyn ugyanis a 06-os számú Norbi Update-s Megane tényleg karambolozott közúton. Nem volt nagy történet, de hallottam amikor a vezető bíró mondta a rádióban, hogy a második körre nem jönnek mert rendőrségi helyszínelés van.....
1986. • 2013-10-09 19:20:48
Nagyon szépen összefoglaltad a lényeget! Csak azt nem értem, hogy az MNASZ mindig úgy lép fel mintha valami hatóság lenne de ha jól sejtem akkor nem hatóság hanem egy sportszövetség. Kicsit kisarkítva a dolgot, hol van az törvénybe foglalva, hogy csak az MNASZ által rendezett versenyeken indulhatnak ilyen meg olyan feltételeknek megfelelő versenyautók?
Ahogy írod mindig félremagyaráznak de ha logikusan végig gondoljuk a semmivel magyarázzák az akaratukat. Hivatkoznak valamire de azt nem bizonyítják. Sokáig terrorizálták a sprinteket is: ha nem MNASZ által regisztrált verseny akkor tiltott versenynek számít... igen csak ez is félremagyarázás mert tiltott verseny csak az MNASZ licenccel rendelkező versenyző számára... jól hangzó semmitmondó kifejezések.
1985. • 2013-10-09 18:42:44
Ki kellene mennie az MNASZ-nek- mondjuk egy Rallylegend-re és megnézni milyen autók vannak egy kategóriában, és egyáltalán milyem kategóriák vannak. Ahol egy kategóriába megy az Audi quattro S1, a Lancia Delta Hf Integrale, és a Ford Focus WRC.
1984. • 2013-10-09 18:02:37
Hát ez a "közlemény" alapján, inkább pause.
1983. • 2013-10-09 17:46:49
http://www.rvo.hu/2013/10/08/rali-tura-kozlemeny
1982. • 2013-10-09 17:41:17
emercio

egy közösségi portálon megosztott link szerint amiben Mészáros Iván nyilatkozott :miszerint " keresik a problémára a megoldást a megfelelő emberek bevonásával" így lehet remény sőt Iván igen belevaló és eddig mindig megoldotta a problémát ennek most is így kell lennie !!?? bizonytalan kacsintok
1981. • 2013-10-09 17:35:23
Figyi Highand2

Ha valamit nem tudsz akkor ne beszélj róla semmi köze nem volt a balesetnek a Budapest rallyhoz ez előtte történt kb 3 héttel kicsit nézz utána mert amit látod már az utánad szóló HU0olb is ezen agyal !! bizonytalan oszt csak megy a találgatás
1980. • 2013-10-09 17:10:44
Teljesen kívülálló (gyorsasági) és hozzá nem értő vagyok! Építünk egy autót egy éve, és most költenénk rá komolyabban, konkrétan most kész a váltó és sper a kocsihoz, új kasztni, fényezés, stb. Nem nagy pénz, de nekünk az. Az RTE versenyin indultunk volna.

Ez egy 2000cc-es szívó autó. Akkor most pause a project vajon? Ez most komoly kíváncsiskodás, nem látok bele a rallye sportba, nem látom át a politikai csatározásokat. Vélemény?
1979. • 2013-10-09 14:58:05
Igen, Üveges jó példa. Ha ő pert nyert akkor semmisem lehetetlen vigyorgok

Érdekes...én nem is hallottam a Budapest Rally-n történt balesetről....
1978. • 2013-10-09 14:11:30
Tegyük még hozzá, hogy a hírek szerint Üveges pert nyert ellenük első fokon - nagyon hasonló jogi vitában.

Tegyük hozzá, hogy ha már balesetről beszélünk, íme - hírek szerint - az MNASZ utolsó ORB futamán ütközött frontálisan becsövezett versenyautó, mégpedig hivatalosan nem lezárt útszakaszon.

Nekem ez az egész Sir Galahad történetére hasonlít, akinek olyan rettenetes vitéz híre volt, hogy egész életében senki nem mert ellene kiállni, egészen addig, amíg az erdőben lovon, páncélban szembe nem találkozott egy normann paraszttal, aki soha életében nem hallott még róla, következésképpen bénára verte a lovagot.
1977. • 2013-10-09 13:52:29
Abszolút van abban ráció amit írsz. Én is elég régóta annak adok hangot,hogy összefogás nélkül nem lehet változást hozni és továbbra is megy az ami már nagyon régóta.

Semmiképpen nem tesz ez jót a Magyar Rallynak...Próbálom mindig két oldalról megközelíteni a dolgot, azt is elfogadom,hogy kell legyen az MNASZ-nek jogköre,de nem mindenre! Ez olyan,mintha nekem kizárólagosan megmondanák,hogy csak a Kis Jóska pártjára szavazhatok a következő választásokon,ha nem ezt teszem akkor utána többet nem mehetek ki az utcára. Kicsit leegyszerűsített példa ez,de ha józan paraszti ésszel belegondolunk,nem hülyeség....

A dolog már onnan is fúj,hogy nem foglaltak állást a baleset következményeivel kapcsolatosan,de mégis erre hivatkozva hoztak egy teljesen abszurd és elfogadhatatlan valamit,aminek,ha jobban megvizsgálod semmi köze a balesethez. Az is tény,hogy akármilyen baleset is történt nem igazán lehet az autók hengerűrtartalmára fogni,ez egy kicsit pongyola fogalmazás,de azért látható,hogy ennek megint nincs párja,tehát semmi értelme. Jogi szemmel nézve ezek úgy gondolom számítanak. Ez olyan mintha tőlem megkérdeznék,hogy miért nem mentem be tegnap reggel dolgozni én meg azt válaszolom rá,hogy azért mert tegnap este 9kor kisütött a nap,megzavarodtam és elmentem biciklizni...Majd erre a munkahelyemtől kapnék egy olyan választ,hogy ezentúl csak busszal járhatok be dolgozni és mindig mellettem lesz egy felügyelő,hogy biztosan bemegyek-e...már a jogaiban korlátoznak,nem tehetik meg.

Az látható,hogy több sebből vérzik a dolog és én úgy gondolom,hogy az MNASZ nem akarhat magának mindent...plusz meló nekik,meg nyűg és azt sem tartom helyesnek,hogy apelláta nélkül bekellene mindenkinek hódolnia...demokráciában élünk....még.

És én is azt mondom,hogy most kellene valamit tenni,mert elfogadhatatlan az,hogy egy ilyen dologra hivatkozva egy teljesen abszurd valamit kreáltak. Még úgyis,hogy biztos vagyok benne,hogy az amatőr versenyeken történt hibák,balestek kapcsán is az MNASZ-nél pattan a labda...de hát engedélyt adnak ki a versenyekre...Nem lehet ujjal mutogatni...

Tényleg először a saját házunk táján nézzünk körbe,gondolkozzunk és lépjünk. Itt ez nem történt meg...egyszerűen önkényesen változtatni akarnak a dolgokon a nekik legkönnyebb módszerrel amit akárhonnan is közelítünk meg jogi ismeretek nélkül is, több sebből vérzik...
1976. • 2013-10-09 13:40:19
Na csak óvatosan azzal a többes számmal...
1975. • 2013-10-09 13:30:15
highand2!
Bizonyára mindent tudsz, mindent elintézel, és nem ismersz lehetetlent.
Mondhatjuk, hogy ISTEN vagy!!!

(de az miért van, hogy senki sem hisz neked?)
1974. • 2013-10-09 13:10:55
"A többi versenyzö meg mivel nem mnasz-es nem tud vele mit kezdeni,kvázi nincs szavazati joga hogy leváltsa őket nem tud perelni."


DE TUDNAK PERELNI, SŐT TUTI nyernek is!!!

Én nem szoktam ide írni minden cseprő dolog miatt, csakis akkor, amikor a rallys közösségnek információra van szüksége, olyanra amit mások gondosan elhallgatnak.

Nem vagyok képes titeket megérteni. 25 éven keresztül tűrtétek, hogy az átalakítási engedélyeket egy teljesen másra vonatkozó jogszabályra hivatkozással adja ki az MNASZ - Hatóság lobby és fizettétek érte a 3x-os díjat.

Aztán jöttem én, leírtam ide is ezerszer, hogy lehet az MNASZ nélkül is versenyautótok. Senki nem vette komolyan, mert amagyar az olyan, hogy annak hisz, aki bársonyszékben ül, vagy annak aki drága autóban.

Nem hittétek, hát bebizonyítottam és pont azon a vizsgabázison csináltam csak azért is, ahol a Lakkos dolgozott. Krupa Zoli a tanú rá, aki az összes nem MNASZ papíros autómat készítette fel a vizsgára, ( köszi Zoli utólag is), hogy egyetlen egyszer kellett egy A4-es lapra felírnos pár sort és átvetetni Szigetszentmiklon, de ezután ha csak meglátták a nevem utasítás volt kiadva, hogy nem szabad jogban ellenkezni vele. Bátran megkérdezhetitek tőle.

Persze, hogy ez volt az utasítás, mert ha perre került volna sor, akkor a fél ország lemásolta volta az én jogi hivatkozásaimat és akkor lőttek az MNASZ egyeduralkodásnak. Azért tudtatok ezt követően versenyautót nem MNASZ papírral vizsgáztatni, mert elolvastam a jogszabályokat.

Azután ott volt az MNASZ "narancs" határozata, amiben azt írták le, hogy ezután az MNASZ rendelkezik kizárólagosan a versenyen készült belső kamerás felvételekkel ( média jogok elvonása)

Erre is írtam néhány sort ide is, meg a másikra is és a nagy MNASZ azonnal hátraarcot csinált. Olvassatok vissza, így volt.

Tavaly ősszel egy belügyminiszteri és kormányrendelettel vissza akarták vonni az összes gumilövedékes gázpisztoly és történelmi fegyver addigi szabad tartási jogát a fegyvertartóktól. Elsőnek reagáltam le a fegyveres fórumukon, hogy ha ezt meglépik, akkor 20milliárd Ft PTK 6.§-alá eső bíztatási kártérítési perre számíthatnak. Lényegében, ha nem is szó szerint, de az én fogalmazványomat olvasták fel az őszi ülés szakban és a teljes kormány hátraarcot csinált és nem léptették hatályba a rendeletet, dacára annak, hogy korábban a közlönyben már megjelent, dacára annak, hogy a Pármai Egyezményre hivatkozva kívánták életbe léptetni a rendeletet.

Nektek mi szükséges ahhoz, hogy egyszer az életben rám hallgassatok? Most így 10 évvel az MNASZ versenyautó átalakítási bízniszének szétlövése után.

Értsétek már meg, hogy egyetlen politikus sem fogja kockáztatni a zsíros kis bevételeit az MNASZ rally szakága miatt. A telefont is csak addig veszik fel nekik, amig az MNASZ nem hibázik egy akkorát, ami miatt a politikus támogatóknak ellenzéki interpretációkra kell kell a parlamentben válaszolniuk.

Most EKKORÁT hibázott az MNASZ.

Vagy most pereltek pertársaságban, vagy soha többé ilyen lehetőségetek nem lesz.
1973. • 2013-10-09 12:44:17

Ahogy Zoli írta, az Mnasz versenyzőit nem érinti a dolog. Orb, R2, historic, ugyan úgy marad. A kis túraversenyek előtt két út áll: vagy beolvadnak az ARK-ba és nyelik a költségeket, a szabályokat, mindent, vagy illegalitásba vonulnak.
(ez sem új, már az idén is így üzemelt)
A legjobban az Rte esetében rezeg a léc. Nem a versenyzői oldalról, hiszen aki bírja anyagilag, az ezután is fizet és versenyzik. A kérdés Mészáros Iván lesz. Hajlandó-e alávetni magát, a -papírforma szerinti- "felsőbb szerv"-nek? Vajon lehetséges zökkenőmentesen átadni, a hosszú évek alatt felépített, és jól működő "birodalmat"? Hiszen valamikor azért szakadt el az Mnasz-től, mert mást akart, és most éppen azok a dolgok mennének most ki az ablakon, amiért -anno- harcolt.
/kisebb költségek, szelídebb szabályok, stb./ nemértem
Nem egyszerű....
1972. • 2013-10-09 11:56:51
Cigó mindig megmondja:)

Igen,azt a kiskaput meg kellene keresni,hogy ezt jogi úton le lehessen védeni.

Az MNASZ-nek is be kell tartania a jogot,ezt tiszta sor...de nem hinném,hogy az amatőr versenyzőket korlátozhatják a jogaikban. És ebben a tekintetben véve ezen kiírások alapján nem lehet csak úgy leradírozni egy komplett RTE futamsoroztat, még ha szükség is van változásra. Szerintem elmúlt már a túrában is a Pénzes időszak,hogy minden sz.rra adtak papírt....Nagyon kevés autó van aki nem felel meg az előírásoknak,akár MNASZ-es előírásoknak is, Véleményem szerint.

Kell változás,nincs ezzel baj,de szét kell nézni előbb a saját házunk táján és utána meglódulni.

Hosszú távon kellene gondolkozni és ezt az egészet semmiképpen sem kell azzal egyenértékűvé tenni,hogy az amatőr és túrás versenyzők max. 1600ccm-es autóba ülhetnek bele,mert akkor nem ütnek el senkit...ez nonszensz!

Amúgy az lenne a legjobb,ha mindenki kommunikálni egymással, produktív munkavégzés lenne...na ez az amit itthon én el sem tudok képzelni....sajnos
1971. • 2013-10-09 06:47:04
Egyetlen szépséghiba van a dologban fiuk. Bár nem szoktam itt sem olvasgatni sem irni. Megprobálok segiteni olvasni a sorok között. Ez a s z a r amit le akarnak tolni megint a torkunkon az mnasz versenyzöket nem nagyon érinti, a többi versenyzö meg mivel nem mnasz-es nem tud vele mit kezdeni,kvázi nincs szavazati joga hogy leváltsa őket nem tud perelni. Ezért marad minden a ugyan ugy akár mennyit irogatok it napestig.
1970. • 2013-10-09 06:39:22
Kérlek szólj, ha lesz tárgyalás.

A sporttörvény első szakasza egészen pontosan így szól:
"1.§ (1) Sportoló az a természetes személy, aki sporttevékenységet végez.

(2) Sporttevékenységnek minősül a meghatározott szabályok szerint, a szabadidő eltöltéseként kötetlenül vagy szervezett formában, illetve versenyszerűen végzett testedzés vagy szellemi sportágban kifejtett tevékenység, amely a fizikai erőnlét és a szellemi teljesítőképesség megtartását, fejlesztését szolgálja.

(3) Versenyszerűen sportoló (a továbbiakban: versenyző) az a természetes személy, aki a sportszövetség által kiírt, szervezett vagy engedélyezett versenyeken, vagy versenyrendszerben vesz részt. A versenyző vagy amatőr, vagy hivatásos sportoló.

(4) Hivatásos sportoló az a versenyző, aki jövedelemszerzési céllal foglalkozásszerűen folytat sporttevékenységet. Minden más versenyző amatőr sportolónak minősül."

Tehát a törvény nem csak a versenyszerűen sportolókra vonatkozik.
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k