LCH Tavaszi LADA találkozó
h i r d e t é s
Összes oldal:
684809369
Napi oldal:
41335
Jelenleg:
830
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

IV. Peugeot PM Vác Rally
2013-09-21
IV. Peugeot PM Vác Rally • rally túra
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
2229. • 2014-05-25 23:28:34
Kari, ebben viszont neked van igazad. Szerintem a székhely címe és a levelezési címe azonos, de ez valóban nem derült ki egyértelműen. Szerintem hamarosan javítják ezt a hibát.
2228. • 2014-05-25 23:24:41
Nos, ortodox, én fordítva nézem. Ez lehet a nézeteltérésünk oka.

A te nézőpontod szerint a sportoló szolgálja ki a szövetséget.
Az én nézőpontom szerint a sportegyesületekből szerveződő szövetség szolgálja ki a tagdíjat fizető sportegyesületeket, és így az egyesülethez tagdíjat fizető sportolókat is.

Egyetértek, a sportoló szolgálja ki a szövetséget, ha kap tőlük valamit. Munkabért, például, vagy megbízási díjat, vagy olyat, amit máshol nem kapnak meg, pl. értékes képzést - akkor a szövetség diktál.

Egyébként meg az diktál, aki fizet - jelen esetben pedig a sportolók és a sportegyesületek fizetnek az MNASZ-nek és nem fordítva.

Bennem mondjuk felmerült az a kérdés is, hogy ha egy szövetségnek ilyen fontos a kizárólagosság, miért nincsenek hivatásos versenyzői? Akiknek aztán tényleg megszabhat szinte bármit?
2227. • 2014-05-25 22:47:33

Esetünkben nem olimpiai-, világ-, Európa-, vagy magyarbajnokokról van szó, hanem amatőr sportolókról.
Tessék már ezt megjegyezni!
A példád is rossz, mert nem az a probléma, hogy alacsonyabb osztályú versenyen vettek részt, hanem az, hogy olyan sportág versenyén, aminek EGYIK összetevője a versenyszerű autózás.
Szerinted, ha egy öttusázó (bármilyen minősítésű is legyen)
elindulna egy AMTOSZ versenyen, akkor az öttusa szövetség megbüntetné mert ott is van lövészet? Vagy egy biatlonistát a sí szövetség? Kizártnak tartom!
2226. • 2014-05-25 18:58:58
Igazad van. Nem voltam egyértelmű, mert én nem csak a mostani esetre gondoltam - amiben valóban felhívják a figyelmet a címre -, hanem minden esetleges jövőbeni levelezés esetére. Előfordulhat, hogy valaki nem felhívásra, hanem magától írna levelet. De sajnos az AMTOSZ - levelezési - címe még a honlapján sincs feltüntetve.
2225. • 2014-05-25 18:02:01
pagerniki!
Bevallom, nem kerestem soha a "tiltott verseny" fogalmát a lövészeti szabályok között. Nem tartozik mindennapi elfoglatságaim közé, az élsportolókra vonatkozó jogi előírások lapozgatása.
Talán hiába is keresném....
Elképzelhetőnek tartom, hogy ezen a szinten a sportolók, már rendelkeznek annyi tartással és önfegyelemmel, hogy nincs szükség az ilyen jellegű szabályozásra.
Értsd: az említett Olimpiai Bajnok vagy a Magyar Bajnok, bizonyára nem fog megyei vagy területi versenyeken rajthoz állni. Ha mégis ezt írja elő a szerződése vagy a promóciós kötelezettsége, akkor a szövetségével egyeztet, és annak a döntése szerint viselkedik.
Vagyis eleve elkerüli azt az állapotot, hogy utólag szenvedje el a szankciókat.
Gondolom........
2224. • 2014-05-25 15:31:17
Bocs, kari, de nem kell tudni, fejből meg végképp nem. A levélben benne volt, hova kell küldeni. Te nem értetted, miért, kérdeztél, kaptál rá választ. Most nem tetszik a válasz. És ezért az AMTOSZ nem profi.
Huhhh.
Most nem azért, de a Sporttanács közleménye értelmében még a focimeccs is tilos, ha nem engedélyezte az MNASZ, ez vajon mennyire profi?
2223. • 2014-05-25 15:27:20
Kérlek, ortodox, keresd már ki nekem, hol van az MDLSZ vagy az MSSZ szabályzatában tiltott verseny...
Én biztos béna voltam, nem találtam.
2222. • 2014-05-25 15:13:52
Ez érthető és logikus. De nem gondolom, hogy a kívülállóknak kellene számon tartani egy szövetség felépítését. Szerintem az AMTOSZ-nak kellene címezni minden levelet és nekik házon belül kellene megfelelően osztályozni a különféle beérkező leveleket. Így egyáltalán nem keltik profi szövetség látszatát... sem.
2221. • 2014-05-25 12:43:42
pagerniki!
Ha pl. Igaly Diána vagy Sidi Péter nevezne egy ilyen "fegyveres" rallyra, akkor bizonyára az MDLSZ és a MSSZ is ugyan úgy megkérdőjelezne néhány dolgot az AMTOSZ-szal kapcsolatban.
Valószínű ők is "szankcionálnák a versenyzőiket". kacsintok
2220. • 2014-05-25 08:43:16
Mert az AMTOSZ autós szakágát az RTE viszi, és itt nem a lövészeten való részvétel miatt akadt fenn az MNASZ.

Persze, ha az MDLSZ vagy az MSSZ akarna szankcionálni, akkor a lövész szakágnak kellene küldenetek levelet, de valamiért a lövészettel foglalkozó országos sportági szövetségeket nem zavarta, hogy lövészeti versenyszámot is rendez az AMTOSZ. Ők valamiért nem akarták tiltani a versenyt.
Pedig annyi joguk lett volna, mint az MNASZ-nek.
2219. • 2014-05-24 21:46:24
Mer az ugyanaz vazzze!!!!
2218. • 2014-05-24 21:13:29
Azt lehet tudni, hogy az adatlapot miért az RTE-nek kell elküldeni, és nem az AMTOSZ-nak?
2217. • 2014-05-24 19:36:07

A főoldalról elérhető AMTOSZ közlemény megjelentetése miatt, emelem kalapom DuEn előtt.

Ugyanakkor azt javaslom, minél többen juttassák el az AMTOSZ kérésének megfelelően, a kitöltött, letölthető adatlapot, függetlenül attól, hogy aktív versenyzőről van szó, vagy csak "rallyongóról".

Egyébként pedig várom a más sorozatokkal kapcsolatos, hasonlóan baráti hangvételű MNASZ közleményeket.

2216. • 2014-05-23 09:34:20
Ez azért bőven kétélű fegyver. Lehet szankcionálni, de akkor simán át lehet költözni másik plattformra. Onnantól csökken a látogatottság, és csökken általa a rekláérték. forgatom a szemem Attól függetlenül én úgy érzem, Endre azért próbál az objektivitás mezején maradni. Aztán majd kiderül ez mennyire sikeres.
De értem amit mondasz kacsintok
2215. • 2014-05-23 09:08:05
Én azon sem csodálkoznék, hogy ha ez a RTE-AMTOSZ topik is egyszer csak nyom nélkül eltűnne. Végül is a kenyérféltés nagy úr.

Lehet, hogy csak én érzem így de nekem csak a Quimbi egyik dalának sora jut eszembe " mekkora métely, mekkora hatalom, annyira mar meg amennyire akarom"
2214. • 2014-05-22 23:35:46
A kialakult helyzetet, egy egyszerű összefogással (ami gyakorlatilag egy bojkottot jelentene) el lehetne sorvasztani a rallye szakágat. Az a pár csókos, és bokát még nem ütött szakág még próbálkozik majd biztosan, de aztán majd rájönnének ők is.
Egy biztos: ha engem akár csak fenyegetnének is hasonlóval, mint itt ezt a pár szakosztályt, és versenyzőket: SOHA, DE SOHA a b.dös életben többet egy percet nem vennék részt a rendezvényeiken!!! És egy r.hadt petákot sem bíznék rájuk onnantól!
Biztos maradi, és fafej a gondolkodásmódom, de engem egyenességre, és következetességre neveltek. kacsintok
Emberek ÉBRESZTŐ!!!!
Az ész megáll, hogy évről évre csak süllyed ez az egész a béka s.gge alá. Nem elég, hogy sokak által régóta tisztelt emberek képesek totálisan kifordulni önmagukból a hatalom szelétől megcsapottan, még egyre inkább a dilettantizmus sötét bugyrai is elnyelnek lassan mindent.
bizonytalan
2213. • 2014-05-22 21:31:37
Ha csak ezt az oldalt nézi valaki,hiheti azt is,hogy elmaradt az ózdi verseny. Se képek,se eredmények,se beszámolók.
2212. • 2014-05-22 19:14:02

Idézet:

"93/8/2014/2014.05.21 sz. elnökségi határozat:

Az MNSZ Elnöksége felhívja a Média Bizottság tagját, Dudás Endrét, hogy mint a Média Bizottság tagja, tartózkodjon a MNASZ szabályai szerint tiltottnak minősülő rendezvények közzétételétől és népszerűsítésétől."

forrás: http://www.mnasz.hu/letoltes/Elnoksegi%20hatarozatok%2020140521.pdf

Eddig úgy tudtam, hogy a sajtószabadság az a demokrácia egyik alapvetése. Felül kell vizsgálnom eddigi tudásomat, és ki kell egészítenem a következő félmondattal: -kivéve, ha az egyes személyes, vagy csoportérdekeket sért.
És ez nem csak az MNASZ-re jellemző, csak ők voltak olyan ormótlanok és buták, hogy le is írták!

Aztán:

idézet:

"95/8/2014/2014.05.21 sz. elnökségi határozat

A Sporttanács javaslata alapján az Elnökség felkéri az MNASZ Elnökét, hogy kezdeményezzen fegyelmi eljárást azon MNASZ licenccel rendelkező szervezetek és személyek ellen, akik a hétvégi, az MNASZ szabályai szerint tiltott versenyen részt vettek, vagy közreműködtek.
A rendelkezésre álló információk alapján az alábbiak érintettek:
Crash-Men Team Kft., Dynamic Rally Team Sportegyesület, Főtaxi SC, GFS Racing Kft.,
HBRK ASE, MAFC, Rigó Motorsport, Speed Rally Team Sportegyesület, Zsomar-Ker Kft.,
Batári Laura, Bárdos Péter, Beliczky István, Ifj. Bihari Péter, Bütösi Zsolt, Csomós Miklós,
Faragó Richárd, Forgács László Máté, Jancsurák Gábor, Juhász Ivett, Juhász Zoltán,
Kerekes László Tamás, Kerekes Réka, „Kisubi”, Krehlik Nándor, Landherr Zoltán, Molnár
Ferenc, Nagy Attila, Oroszki Tamás, Péter Pál, Radványi József, Ruszkai Attila, Ruszkai
Máté, Ruszó Krisztián, Sarkadi Csaba, Szabó Krisztián, Számel Péter, Szalontai Attila,
Szebellédi László, Tóth Tibor, Tőzsér Áron, „Uborka”, Vadász Sándor, Vida Péter, Special
Rescue Team."

forrás: fentebb

Bennem felvetődne a gondolat, hogyha ilyen sokan jönnek szembe, akkor vajon én jó irányba megyek e?

Akik ilyen határozatokat hoznak, azok vagy betegek, vagy
földönkívüliek...
2211. • 2014-05-22 17:25:13
Gyurma!
Ezek szerint a ceredi és a rudabányai MARB futamokon igazolvány nélkül dolgozott a versenyigazgató? Mindenkitől elvárjátok, hogy legyen igazolványa (sportbíró, rendező, versenyző), de a versenyigazgatótól nem?? Szerinted mint a Sporttanács tagja, sportszakmailag ez így rendben van? Így akartok egy baleset esetén a bíróságra menni??
A MAFC ügyében a 27/2014-es RSB határozat szerint pénzbüntetés mérséklésére nem került sor. A szerinted "egyhangú" szavazásban 3 igen és 3 nem szavazat született. A részletfizetési kérelemnél viszont már egyhangú 6 igen szavazat döntött. Az ilyen esetekben az lenne az etikus gyakorlat, hogy az érintett személyek minimum tartózkodnak a szavazáson. A MAFC beadványait köztudott, hogy rendszerint Te vagy a Nagy Balázs szoktátok írni. Hogy ki papíron a MAFC vezetője, az mellékes, mert mindenki tudja, hogy Te diszponálsz e fölött is. Az AMTOSZ előző versenye is tiltott volt, azóta lett volna rá elég időd, hogy a MAFC nevezői licencét visszavond az AMTOSZ-nál. A Miklós idejében ennél sokkal érzékenyebb voltál az etikai és a sportszakmai normák betartására.
Az AMTOSZ jogszerű vagy jogszerűtlen működéséről nem hinném, hogy Neked kell állást foglalni, ez az ügyészség feladata. Arról viszont nyilatkozhatnál, hogy az MNASZ 02.21.-i közgyűlésének anyagát befogadta-e az ügyészség, mert ugye ott határidőn túl lettek beadva a papírok.
Az egyenesen felháborító, hogy szerinted drasztikus megoldás lett volna, ha visszavonod a versenyzőid nevezését, azaz ha megtiltod nekik az indulást, mert "olyan sokat készültek a futamra". Hidd el a többi versenyző is sokat készült! Ki fog ebben az ügyben döntést hozni? Szabó Laci, aki csak aláíró, a barátod Cselényi Balázs, és Te??
Nem Nektek kellene fegyelmi eljárást indítani a fél mezőny ellen, hanem csupán egy etikait magad ellen!
2210. • 2014-05-22 17:09:57
Jaj a képzésekről még annyit: egy dologra mindenképpen meg akartak titeket tanítani: az autóvezetésre. Azt is, aki már versenyez évek óta.

De a sport elemi szabályaira, az etikájára, a jogaitokra, na arra nem.

Bocs. De ez nekem büdös.
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k