h i r d e t é s
Összes oldal:
738352643
Napi oldal:
69274
Jelenleg:
815
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

WTCC Brno 2011
2011-06-19
gyorsasági
WTCC
oldalanként | növekvõ
összesen: 21 hozzászólás • 2 oldal
21. • 2016-11-18 15:09:13
Hm...

http://index.hu/sport/motorsport/2016/11/18/magyar_autosport_adocsalas/

megdöbbent
20. • 2015-04-23 13:19:48
Sziasztok!

Úgy alakult, hogy elkeveredtem az Ostermann webshop-jában és vettem a WTCC futamra két vasárnapi paddock jegyet - a sima belépõ helyett.
Nos, ezt szívesen áruba bocsátanám, ha valakinek pont ilyenre van szüksége. Ára: 4990/db, de a rendkívüli helyzetre való tekintettel alkuképes. mosolygok
19. • 2013-05-04 21:38:56
Sziasztok!
Reggel megyek a ringre wtcc-t nézni!
A kocsiban van 3-4 hely. Akár az éjszaka folyamán is írj sms-t. Útvonal: Szolnok-Jászberény-Hatvan-Gödöllõ.
Telefon: 06202441299
18. • 2012-03-17 20:29:26
Nem kell személyeskedni. Elég ha annyit írsz: "bocs, félinformációk alapján hülyeséget írtam".
17. • 2012-03-15 22:56:16
nem kell, elég ha csak magadbaszállsz...
komolyan, volt már olyan ember akit te még nem fikáztál szét (kivéve ha skodás, v cz)?
16. • 2012-03-15 22:41:47
Személyeskedjek Én is? ...az lenne a trollság :D
NE haverozz......
15. • 2012-03-15 22:30:15
jól mondod haver, igazi féreg troll vagy
14. • 2012-03-15 20:00:16
Legközelebb megkell várni az infót mielõtt fröcsögésbe kezd az ember ;)

Mellesleg a galamb is bezavart a motorerõbe :)

De cska hogy pozitív legyen a vége egy idézet a Muller interjúból :)

"Mennyire volt nehéz megelõzni a második futamon Michelisz Norbertet, a magyar versenyzõt?

- Nagyon nehéz volt, mert õ kiválóan védekezett, és mindent elkövetett, hogy maga mögött tartson minket. Azt hiszem, az volt az egyedüli esélyem arra, hogy megelõzzem õt, ha történik vele valami rendkívüli esemény, ami végül be is következett, mert ha jól tudom, akkor elütött valamit a pályán, és ezt követõen elment az erõ az autójából. Addig viszont tény, hogy nagyon ügyesen tartotta magát elõttem, és sehogy sem sikerült megelõznöm, bárhogy is próbáltam."

13. • 2012-03-15 15:55:03
na ez igen! Megvan a hiba oka!
Technikai probléma, eltörött a hátsó lengéscsillapító.
Így már érthetõ a lassulás.
12. • 2012-03-15 14:04:53
Remélem elég meggyõzõ válasz hogy mi is történt...

http://www.zengomotorsport.hu/hu/megvan_a_pontos_diagnozis_2


Ez pedig bizony inged,szal vedd csak fel magadra...

http://www.zengomotorsport.hu/hu/a_galamb_es_a_kacsa
10. • 2012-03-15 13:02:44
Válaszokat vártam volna... fotó meggyõzõ, még egy futómûs kép jó lett volna.
No mind egy, ez is csak trollkodás :D
9. • 2012-03-15 12:28:17
Válaszok a kérdéseidre... Válaszok
8. • 2012-03-15 12:22:06
na mi van a galambal?
Nézve a fotókat külsõ nyomok nem igazán vannak. Azon az oldalon van a "szívótorok"? Ennyitõl, úgy, hogy külsõ nyom sincs, elmehet az elsõ kerék? mibõl van a futómû, papírból?
Amikor az élmezõny leszaggatja egymásról a lökösöket, Õk hogy tudják tartani a tempót?
Arra még nem gondolt senki, nézve a futamokat, hogy a végére mindig belassul, sok futamon az utolsó körökben vesztette el a jobb helyezéseket?
Galamb.
Wéber pár futam és hozza a szintjét
7. • 2011-09-04 17:35:35
Sajna Norbi egyre jobban mélyponton van, ez már görcsösség volt...
6. • 2011-06-07 11:10:30
Nekem az jött le, h azért ment le a fûre, h kikerülje az elõtte hamarabb fékezõt és közben meg is lökték hátulról. Korrekten az nyilatkozta, h az õ hibája.
Ettõl függetlenül nagy élmény volt a futam!
5. • 2011-06-07 10:49:49
Igen, köszönjük Norbinak ezt a hétvégi élményt. De sajna a bukásánál nagyot hibázott. lehet ez a rutintalanság. Ne fogják az elõtte menõ fékezésére, mert ott a füvön nem lehet megelõzni az élpilótákat, de még a végét sem. Hogyan akart kanyarodni? Belsõrõl kezdve?
Na mindegy. Jövõre már biztos nem látni ilyen cselekedetet tõle. Nagyon jó érzés hogy van kinek szorítani a sorozatban!!!
4. • 2011-06-05 22:13:26
Én csak annyit szeretnék mondani, hogy Köszönöm Norbinak és Zengõ Zolinak és csapatának amiért ilyen kellemes élménnyel gazdagított a mai nap. Fantasztikus volt 50ezer emberrel együtt szurkolni értük! Remélem jövõre is találkozunk itt velük!

u.i.: És azt i köszi, hogy a második futamon nem adtátok fel és hogy Norbi végig ment! mosolygok
3. • 2011-06-05 16:43:18
Üdv. mindenkinek.

Harmadszor próbálom elküldeni ezért most már igen rövid leszek.
A verseny nagy élmény volt, pláne az elsõ futam amiért köszönet Norbinak. Remélem a pályafutása felível és oda kerül (gyári csapat )ahol az õ helye lenne már most is. Még egyszer gratulálok és köszönöm neki az élményt amit nyújtott, csak így tovább mert õ tényleg megérdemelné helyeslek helyeslek helyeslek.
Azért volt a versenynek magyar sajátossága is, mégpedig ahogy az autókat ill.a nézõket kezelték és irányították, vagyis sehogy, szerintem csak ezért lehetett valakinek rossz szájíze a nap után és talán még valamiért mert ez nem egy rallye-vb-n volt és Norbi nem ott megy bizonytalan.
Bár a kormány beakarja fagyasztani a Frankot kacsintok, ezért talán egy kicsit változnak majd a dolgok, én mindenesetre vizet tudok adni ha kell csókollak.
2. • 2011-06-03 10:38:05
Hali!
Megyek vasárnap Kbarcikáról a ringre.
Utitársakat keresek - 2-3 fõ. Nem hátrány, ha az üzemanyag árába is be tudsz pótolni. forgatom a szemem
Üdv.
WTCC
oldalanként | növekvõ
összesen: 21 hozzászólás • 2 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
H K Sz Cs P Sz V
282930 31 010203
040506 07080910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
25 26 27 28 29 3001
2024.11.07-09.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.21-24.

részletes infóink

2024.11.22-24.

részletes infóink

2024.12.06-08.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k