12 óra egy LOTUS-ban
Bujdos Miki kipróbálja
2009-10-08
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
555807938
Napi oldal:
98648
Jelenleg:
1816
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
RetroCuccok - Nosztalgiázz velünk

Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2020
a bajnokság végeredménye
1. Suborits Péter
Volkswagen Golf GTi R5
654
2.
Kasza Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
638
3. Bartók Vince
Ford Fiesta R5
514
4.
Molnár Alex
Volkswagen Golf GTi R5
457
5. Tóth Patrik
Volkswagen Golf GTi R5
428
6. Szőcs Attila
Volkswagen Golf GTi R5
416
7. Biró-Ambrus R.
Volkswagen Golf GTi R5
399
8. Fónagy Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
366
9. Somogyi Máté
Volkswagen Golf GTi R5
282
teljes táblázat
World Rally Championship 2020
a bajnokság végeredménye
1. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
122
2. Elfyn Evans
Toyota Yaris WRC
114
3.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
105
4.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
87
5. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
80
6. Esapekka Lappi
Ford Fiesta WRC
52
7. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC
44
8. Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
42
9. Craig Breen
Hyundai i20 Coupe WRC
25
teljes táblázat
European Rally Championship
a bajnokság végeredménye
1. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
121
2. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
112
3. G. Munster
Hyundai i20 R5
86
4. Ivan Ares
Hyundai i20 R5
59
5. A. Mikkelsen
Skoda Fabia R5
52
6. E. Llarena
Citroen C3 R5
52
7. Craig Breen
Hyundai i20 R5
49
8. Miko Marczyk
Skoda Fabia R5
44
9. Erik Cais
Ford Fiesta R5 MkII
38
teljes táblázat
World Rallycross Championship
a bajnokság végeredménye
1. J.Kristoffersson
Peugeot 208
219
2. M.Ekström
Audi S1
192
3. Timmy Hansen
Peugeot 208
163
4. N. Grönholm
Hyundai i20
147
5. Kevin Hansen
Peugeot 208
135
6. Robin Larsson
Audi S1
122
7. A.Bakkerud
Renault Megane RS
121
8. Timo Scheider
Seat Ibiza
92
9. Anton Marklund
Renault Megane RS
90
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2020
a bajnokság végeredménye
1.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
128
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Golf GTi R5
127
3.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
116
4. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5
114
5. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
61
6.
Klausz Kristóf
Ford Fiesta R5
57
7. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
46
8. Csucsu
Citroën C3 R5
44
9. Német Lackó
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2020
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
158
2. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
124
3. Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
106
4. Tajmel Tibor
BMW
65
5. Szilágyi Patrik
BMW
60
6.
Veréb Zoltán
Lada VFTS
41
7. Kocsomba Károly
BMW
35
8. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Novák Balázs
BMW
29
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Német Gábor
Peugeot 208 R2
42
2.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
36
3.
Maricsek Miklós
Peugeot 208 R2
31
4.
Hibján József
Peugeot 208 R2
16
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 R2
15
6. Tábori Ákos
Peugeot 208 R2
5
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2020
a bajnokság végeredménye
1. Foczkó Ákos
Lada VFTS
131
2. Janovich Roland
Lada 21011
129
3. Ruszó Krisztián
Opel Adam R2
80
4. Péter Pál
Honda Civic Type-R
69
5. Szetei Norbert
Citroen C2 R2
56
6. Tamás Gergely
Renault Twingo
50
7. Németh Gergely
Citroen C2 R2
37
8. Berta József
Honda Civic Type-R
35
9. Baksai László
Lada 2107
32
teljes táblázat

Bujdos Miki Subarujával legutóbb a Harrach Rallye-n szerezte meg a kategória harmadik helyét, kupával jött haza beugró navigátorával, Laboncz Lászlóval.
Most új utakon jár a pilóta...

Kipróbáljuk a gyorsasági szakágat. Nem Tibivel, hiszen ő a Komló Rallye-n fog kocsizni, de most sem leszek egyedül, legalábbis átvitt értelemben.
Burkus Egonnal és Talmácsi Gergővel indulunk a Hungaroringen a 12 órás versenyen egy LOTUS Exige versenyautóval.

Ez így sok volt egyszerre… :)
Mit lehet tudni a versenyről?
A Hungaroringen kerül megrendezésre immár másodszor a 12 órás futam. Pénteken szabadedzések, délután időmérők kerülnek megrendezésre. Szombaton délelőtt 10 órakkor indul a futam és este 10-kor lesz  leintve a verseny.
Nagyon fontos elmondanom, hogy INGYENES a nézők számára!
Reméljük sokan fognak szurkolni a szép számú magyar indulónak!

Beszéljünk most az autóról…
Ez egy gyári, kupás versenyautó. Nagyon jóindulatú hátsókerekes autó. 1.8-as kompresszoros motorjából 260 lóerőt csikart ki a gyár és csak 860 kilogramm. Nagyon kellemes vezetni, már teszteltük néhány hete az Euroringen, nekem nagyon tetszett.

Jól emlékszem, hogy nem próbáltad még korábban a pályaversenyzést?
Jobban szeretem a murvás futamokat, de adódott ez a lehetőség, egy barátom révén ismertem meg Burkus Egont és ez lett az eredménye.

Én annyit kértem Egontól, ha lehet, akkor én szeretném a verseny távjának felét, tehát 6 órát végigvezetni, természetesen nem egyszerre.

Ez önsanyargatás, vagy csak kitaláltad, hogy ez így jó lesz Neked?
Szeretnék minél több versenykilométert menni és a szabályok miatt ennél többet nem is lehet menni egy pilótának. A maradékon fog osztozni Egon a kis Talmával.

Azt gondolom ennyit koncentrálni fizikailag és szellemileg is megterhelő. Készültél rá megfelelően?
Próbáltam az utóbbi hetekben kifejezetten ezzel foglalkozni. Sokat voltunk gokartozni, külön edzéseket tartottam, hogy ne legyen gond a fizikai erőnléttel.

A maradék időben pedig szurkolni fogok a Komlón induló csapattáraimnak, barátaimnak, hiszen Boroznaki Tibiék ígéretük szerint egy jót fognak autózni.

Azt gondolom, sosem fogom elfelejteni azt a nagysikerű videót, amikor Tibi Neked navigált és a rajtnál azt mondta: "80 Bal4-Jobb4, ha minden igaz, de ne bízz bennem…"

Számomra is felejthetetlen élmény volt ez is és sok más, ami a rallyhoz köt. Természetesen továbbra is a rally a fő csapásnyom, ez egy szárnypróbálgatás.

Burkus Egon hozta az autót, neki van pálya múltja.
Sajnos az autónkat felsorolták a magasabb 2000ccm feletti géposztályba, de talán majd a megbízhatóságával és a könnyű súlyával nem fogunk szégyent vallani a nagyobb géposztályban sem. Komoly ellenfelekkel kell megküzdenünk, a SEAT-ok mellett Evo IX, Evo X és Subaru Impreza 2.5 turbo is van a kategóriában.

Tényleg komoly brigád, de ahogy ismerlek, nem hagyjátok magatokat…
Jól ismersz már! :) Az utolsó deci benzint is kiautózzuk az autóból… :)

Kik tették lehetővé, hogy ott lehess a rajtnál?
WORK FORCE Kft., Centro Tool, HUMAN SPIRIT, Retro Autó - Alkatrészkereskedelem, Csepeli Szerszámedző Kft., Véndiák Pub & Étterem.
Nekik szeretném megköszönni a támogatást és a lehetőséget!


Ez a hír most jelenik meg 6171. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
2930 31 01 020304
0506 07 08 091011
1213 14 15 16 1718
19 20 21 22232425
26 27 28 29 30 0102
2021.04.09-12.

részletes infóink


2021.04.10-11.

részletes infóink


2021.04.10-11.

részletes infóink


2021.04.10.

részletes infóink


2021.04.17-18.

részletes infóink


2021. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2021
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k