Bujdos Miki Subarujával legutóbb a Harrach Rallye-n szerezte meg a kategória harmadik helyét, kupával jött haza beugró navigátorával, Laboncz Lászlóval. Most új utakon jár a pilóta...
Kipróbáljuk a gyorsasági szakágat. Nem Tibivel, hiszen ő a Komló Rallye-n fog kocsizni, de most sem leszek egyedül, legalábbis átvitt értelemben. Burkus Egonnal és Talmácsi Gergővel indulunk a Hungaroringen a 12 órás versenyen egy LOTUS Exige versenyautóval.
Ez így sok volt egyszerre… :) Mit lehet tudni a versenyről? A Hungaroringen kerül megrendezésre immár másodszor a 12 órás futam. Pénteken szabadedzések, délután időmérők kerülnek megrendezésre. Szombaton délelőtt 10 órakkor indul a futam és este 10-kor lesz leintve a verseny. Nagyon fontos elmondanom, hogy INGYENES a nézők számára! Reméljük sokan fognak szurkolni a szép számú magyar indulónak!
Beszéljünk most az autóról… Ez egy gyári, kupás versenyautó. Nagyon jóindulatú hátsókerekes autó. 1.8-as kompresszoros motorjából 260 lóerőt csikart ki a gyár és csak 860 kilogramm. Nagyon kellemes vezetni, már teszteltük néhány hete az Euroringen, nekem nagyon tetszett.
Jól emlékszem, hogy nem próbáltad még korábban a pályaversenyzést? Jobban szeretem a murvás futamokat, de adódott ez a lehetőség, egy barátom révén ismertem meg Burkus Egont és ez lett az eredménye.
Én annyit kértem Egontól, ha lehet, akkor én szeretném a verseny távjának felét, tehát 6 órát végigvezetni, természetesen nem egyszerre.
Ez önsanyargatás, vagy csak kitaláltad, hogy ez így jó lesz Neked? Szeretnék minél több versenykilométert menni és a szabályok miatt ennél többet nem is lehet menni egy pilótának. A maradékon fog osztozni Egon a kis Talmával.
Azt gondolom ennyit koncentrálni fizikailag és szellemileg is megterhelő. Készültél rá megfelelően? Próbáltam az utóbbi hetekben kifejezetten ezzel foglalkozni. Sokat voltunk gokartozni, külön edzéseket tartottam, hogy ne legyen gond a fizikai erőnléttel.
A maradék időben pedig szurkolni fogok a Komlón induló csapattáraimnak, barátaimnak, hiszen Boroznaki Tibiék ígéretük szerint egy jót fognak autózni.
Azt gondolom, sosem fogom elfelejteni azt a nagysikerű videót, amikor Tibi Neked navigált és a rajtnál azt mondta: "80 Bal4-Jobb4, ha minden igaz, de ne bízz bennem…"
Számomra is felejthetetlen élmény volt ez is és sok más, ami a rallyhoz köt. Természetesen továbbra is a rally a fő csapásnyom, ez egy szárnypróbálgatás.
Burkus Egon hozta az autót, neki van pálya múltja. Sajnos az autónkat felsorolták a magasabb 2000ccm feletti géposztályba, de talán majd a megbízhatóságával és a könnyű súlyával nem fogunk szégyent vallani a nagyobb géposztályban sem. Komoly ellenfelekkel kell megküzdenünk, a SEAT-ok mellett Evo IX, Evo X és Subaru Impreza 2.5 turbo is van a kategóriában.
Tényleg komoly brigád, de ahogy ismerlek, nem hagyjátok magatokat… Jól ismersz már! :) Az utolsó deci benzint is kiautózzuk az autóból… :)
Kik tették lehetővé, hogy ott lehess a rajtnál? WORK FORCE Kft., Centro Tool, HUMAN SPIRIT, Retro Autó - Alkatrészkereskedelem, Csepeli Szerszámedző Kft., Véndiák Pub & Étterem. Nekik szeretném megköszönni a támogatást és a lehetőséget!