LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
20. VREDESTEIN Miskolc Rally
Részletes infók a versenykiírás előtt!
2014-02-27
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
770102940
Napi oldal:
50331
Jelenleg:
1439
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

20vredestein_miskolc_rally_1

Adamovits Márkkal, a szezonnyitó futam rendezőjével beszélgettünk pár nappal a versenykirás megjelenése előtt a miskolci versenyről.

Mikor volt Miskolcon szezonnyitó verseny?
Szerintem sosem :-)
Az évadnyitón mindig sokan vannak, Miskolcon is mindig sokan vannak, így együtt remélhetőleg tényleg nagyon sokan lesznek. Reméljük indulóból is!

Manapság jó névadó támogatót látni a rallyfutamok háza táján és úgy gondolom, még jobb, amikor egy korábbi támogatót sikerül újra a rendezvény mellé állítani.
Hosszútávú kapcsolatot szeretnénk kialakítani a VREDESTEIN-nel.
Megpróbálunk egy rendhagyó futamot szervezni, a régi versenyek szépségét kicsit visszahozva. A magyar ORB mellett a Historic és a Rallye2 mezőnye is indul a futamon, csakúgy, mint a szlovák első és a másodosztály is! Mindemellett FIA CEZ Zóna Kupa is a rendezvény, így a környező országokból jöhetnek a nevezők, akik ebben a sorozatban szeretnék a bajnoki pontokat gyűjteni.

 
Pénteken délelőtt gépátvétel a Lórántffy utcában a Miskolc Autóház Kft. telephelyén.
A hagyományos prológ nem is lehet máshol, mint ahogy a korábbi Vredestein Rally-kon is volt: a Volán Sportpálya salakján. Délután négykor indul a program a Rallye2-vel, utána a Historic mezőnyét láthatjuk, majd a magyar és a nemzetközi első osztály közös mezőnye fordított rajtsorrendben mutathatja meg a tudását.
 
A prológot is megpróbáljuk egy kicsit feldobni, hiszen tízenvalahány éve már mindig ugyanaz. Próbáljuk még közelebb hozni a nézőkhöz az eseményeket, de erről még nem árulhatok el többet. Dolgozunk az ügyön, reméljük mindenkinek tetszeni fog!
 
A VREDESTEIN úgy szeretne visszatérni, hogy ne csak egy jó verseny névadója legyen, hanem szeretnének újra bekerülni ebbe a vérkeringésbe. Például a prológra váltott jegyek között sok értékes ajándékot sorsolunk ki a segítségükkel és további partnereink jóvoltából.

20vredestein_miskolc_rally_2
 
Szombaton délelőtt lesz még lehetőség pályabejárásra.
 
Azt tudni kell Miskolcról, hogy a városban mindig fontos esemény a DVTK hazai mérkőzése. Mivel ezen a napon, március 29-én délután kettőkor itthon játszik a csapat és reméljük, hogy sok futball rajongó van, akit a rally is érdekel és nem szerettük volna, ha bármelyik eseményről is le kelljen mondani a másik javára, ezért próbáltuk egy kicsit összehangolni a két eseményt.
Délelőtt egy kis szünetet adtunk a csapatoknak, hogy aztán fél 11-ig beálljanak a diósgyőri stadion rekortán pályájára, és a meccs alatt a pálya körül kialakított parc fermében láthatja a közönség a mezőny autóit. A mérkőzést az m1 is közvetíti.
 
A meccs után, fél ötkor már lesz elegendő helyünk és egy rövid szerviz után 5:15-kor rajtol az első autó a Bükkszentlászló - Bükkszentkereszt gyorsasági szakaszon. A következő gyors Lillafüred - Mályinka. Ezt a kört megismétlik, majd a napi záró szakasz újra egy Bükkszentlászló-Bükkszentkereszt lesz. Azért gondoltuk, hogy ezen a nézők által jól nézhető szakaszon háromszor menjen végig az ORB és a Historic mezőnye, mert a másik szakasz hasonlóan a tavalyi évhez, nézők elől elzárt, így erre a gyorsra várunk szombat délután-este mindenkit. Az időterv szerint 11-kor áll be az első autó  az éjszakai parc fermébe. Ez is itt lesz a diósgyőri stadion füves pályája körül. Folynak a tárgyalások, próbáljuk megszervezni, hogy az érdeklődőket beengedjék a lelátóra, azt gondolom ritka fotók készülhetnek a kivilágított üres stadionról, amint azt a rallyautók 'elfoglalják'.
 
Vasárnap a Rallye2 kezdi a napot. Ekkora már az Autóháztól áttelepül a szervizpark a diósgyőri stadiont övező parkolóba, ahogy az néhány évvel ezelőtt is volt. Szeretnénk itt is a nézők kedvébe járni, mind hangban, mind képben.
 
Három különböző gyorsasági és két kör, tehát összesen hat mért szakasz található a vasárnapi menetrendben.

A szervizparkhoz közel eső Lyukóbánya - Parasznya gyorsasági után egy olyan pályán folytatódik majd a jubileumi VREDESTEIN Rally, ami talán a legjobban köthető a korábbi VREDESTEIN Rallykhoz, hiszen újra lesz Kánó - Imola - Ragály! Felhívnám a nézők figyelmét, hogy ezen szakasz mellett éjszaka nem lesz lehetőség sátrazni és kérem ezt betartani, hiszen ez is az egyik feltétele volt, hogy újra megkaphattuk ezt a tradicionális gyorsaságit!
Utána átjövünk a 26-os út másik oldalára és a 20 kilométeres Sajómercse - Sáta szakasz után jön be a mezőny a szervizparkba. Ez a gyorsasági is volt már ilyen formában. Nem körözünk Királdon, hanem a tökszögi elágban a szerpentineken át Ózd felé haladunk és mielőtt beérnénk a településre az Y-elágban balra fordulunk Sáta felé. Mind a három gyorsasági szakaszt teljes hosszában látogathatják a nézőink.
Kétszer fut végig a mezőny ezen a körön és a céldobogó a Városháza előtt lesz, előreláthatólag 17 óra magasságában.
 
Tehát 11 gyorsasági szakasz és a prológ a miskolci programban.
560 kilométer a verseny össztávja és ebből 140 kilométer a gyorsasági kilométer.
 
Beszéljünk egy kicsit a belépődíjakról!
A tavalyi szisztémához hasonlóan, 1500 forintos belépőjegy vásárlásával látogatható a rendezvény. Ezt úgy kell érteni, hogy ha valaki kimegy a prológra, akkor az ott megváltott jegy érvényes lesz a másik két nap bármelyik gyorsasági szakaszára is. Tehát egyszer kell megvenni a belépőt és a karszalaggal bárhova, a szervizparkba is szabadon bejárhat a néző. 12 éven aluliak számára ingyenesen a verseny. 
Azt azért megjegyezném, hogy a legutolsó, 2005-ben megrendezett VREDESTEIN Rally-n a prológra 3500 forintos belépőjegyet kellett váltani... Nem ezt az irányt akarjuk követni. Tisztességes, normál áron szeretnénk egész hétvégi programot kínálni a rallyongóknak.
 
Fontosnak tartom még elmondani, hogy a tavalyi év néhány futamához hasonlóan itt is van lehetőség Rallye2 napi licensz váltására és ezzel a licensszel a vasárnapi versenynapon versenyezhetnek. Tehát azok túrások, sprintesek, akik már versenyezni szeretnének, és megfelelő az autójuk, azokat is szeretettel várjuk.

Ez a hír most jelenik meg 21716. alkalommal
Share |
Országos Rallye Bajnokság 2014
20.VREDESTEIN Miskolc Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k