HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
A123 Teszt Rallye Sprint az RRC Kupáért
A szezonnyitó MARB futam versenykiírása és szállásajánlója.
2017-02-18
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
681072450
Napi oldal:
94045
Jelenleg:
1309
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvő
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
362. • 2015-02-26 18:47:46
Pedig nem egy analfabéta találta ki a cm3 kategóriákat,erre vall,hogy van valami sütni valója,ha 1610cm3-re tette az 1,6 ladákat.... kacsintok na de kérdem én, egy Lada kupa nem arról szól,hogy "A" meg "H"???? Egy normál karbissal a weberesek ellen??? Üvegszálas gép és csomagtartó tető,polikarbonát ablakok???Hülyére könnyített karosszéria???? Ez meg milyen öszvér kupa ??? Különben nekem meg 3 napja aláírt szerződésem van a szélvédő csíkra,ami még a 2015 AVRSZ megjelenése előtt köttetett....Ki a hibás,ha a meghirdetett első verseny előtt 30 nappal nem volt technikai kiírás.... Megyünk a "Maúnika sóba....??? vigyorgok vigyorgok vigyorgok
361. • 2015-02-26 15:51:24
Nálunk is két pilóta lesz, azt tuti! :)

Egyébként a csöves rész tényleg gáz, Lada Kupában hol lehet hidrós kézi, hol nem, BMW mint kategória is mint a mesében. De a kedvencem: Kötelező reklámhely az első szélvédőn (!) és hátul is, és ami a legszebb: meg sem válthatod a reklámokat, ha egy is hiányzik KIZÁRNAK! Egy sprinten... :)

Az hogy 3x futnak neki ugyanannak, csak hol Országos MARB-ra vonatkozik, hol helyire, azt már nem is említem...

Nyilván volt vele munka, talán még energiát is áldoztak rá, de van még lehetőség a fejlődésre... Várjuk a 2.0-ás verziót!
360. • 2015-02-26 15:19:59
Csak remélni merem hogy ez a kiadott szabálykönyv nem az amit Ernő-Markó Tibivel összerakott. Az elérhető még valahol?

Gyerekek ez vicc így.
Ellentmondás hegyek, rejtett időzített bombák és konyhanyelvi megfogalmazások egy hivatalosnak szánt szabályzatban?

A bukócsövekre vonatkozó részt olvastátok? Azt ki írta???
Bele van kódolva a botrány.


359. • 2015-02-26 15:15:01
Ernő !

Van igazság abban amit irsz, de a kérdés, hogy a tavalyiban nem volt hiba ? Azt nem akarod igy utólag kielemezni, mert az is érdekes lehetne, hogy mennyivel van több hiba az ideien, mint a tavalyiban.
358. • 2015-02-26 14:47:58
ez is a marbos érdeklődést érinti (sajnos)

MARB 2015

Van kb. 800 fő marbos versenyző, abból kb. 400 fő navigátor! Szépen meg vagytok becsülve! Megkülönböztettek Benneteket!
A ma megjelent arvsz elején rögtön van egy óriási diszkrimináció! A pilótának nem kell MARB szabályismereti vizsga a navigátornak igen!

I. fejezet
5. MARB VERSENYZŐI IGAZOLVÁNY KIADÁSÁNAK RENDJE 2015. ÉVRE 2015-től az MNASZ által kiírt Magyarország Amatőr Rallye Bajnokság versenyein

A MARB versenyzői igazolványok jellemzői: MARB-A versenyzői igazolvány – vezető versenyzőknek Alapfeltétele: minimum a 18. életév betöltése, érvényes min. „B” kategóriás vezetői engedély

Felhasználása: az érvényes MARB-A jelű versenyzői igazolvánnyal rendelkező amatőr sportolók a MARB versenyein vezető (versenyző 1) versenyzőként nevezhetnek és vehetnek részt.
MARB-A IGAZOLVÁNNYAL NAVIGÁLNI IS LEHET, EZ A TÉNY ITT KIMARADT, HÁTUL A II. FEJEZET 3. PONTJÁBAN HELYESEN SZEREPEL!

MARB-N versenyzői igazolvány – navigátor versenyzőknek Alapfeltétele: minimum a 18. életév betöltése, MARB szabályismereti vizsga sikeres teljesítése
MARB-N IGAZOLVÁNYHOZ KÖTELEZŐ A MARB SZABÁLYISMERETI VIZSGA!! NA EZ AZ IGAZI DISZKRIMINÁCIÓ!!! A PILÓTÁNAK NEM KELL ISMERNIE A SZABÁLYOKAT!
BAROM AKI LEÍRTA, JÓVÁHAGYTA, ………….MINŐSÍTI A REGNÁLÓ ÖSSZES GRÉMIUMOT! MENJETEK A PI....!

MEGOLDÁS :MARB-A IGAZOLVÁNYT KELL VÁLTANI, NEM KELL VIZSGÁZNI, AZZAL LEHET, NAVIGÁLNI!! (GÉNIUSZOK:):))


A szabályzatban szerepel még egyszer a téma:
31 oldal II. fejezet 3. pont MARB versenyeire nevezhető versenyzők

3. A MARB VERSENYEIRE NEVEZHETŐ VERSENYZŐK A versenyekre amatőr sportolóként egyéni nevezési joga van:

Vezetőként: a MARB valamennyi versenyére azon személynek, aki 18. életévét betöltötte, érvényes, minimum „B” kategóriás vezetői engedéllyel és MARB-A versenyzői igazolvánnyal rendelkezik, valamint nincs ellene hatályban a MARB-RS-tól történő eltiltás, ill. a szervezőkkel nem áll jogvitában, perben.

Navigátorként: a MARB valamennyi versenyére azon személynek, aki 18. életévét betöltötte, és rendelkezik érvényes MARB-N vagy MARB-A versenyzői igazolvánnyal,vagy bármilyen érvényes licenszel valamint nincs ellene hatályban a MARB-tól történő eltiltás, ill. az MNASZ –el vagy a szervezőkkel nem áll jogvitában, perben.
ITT MÁR NEM KELL A NAVIGÁTORNAK VIZSGÁZNI, MARB-A IGAZOLVÁNNYAL LEHET NAVIGÁLNI.

OLVASGATOD A SZABÁLYKÖNYVET, HALADSZ 10-20 OLDALT ÉS EGÉSZ MÁSRÓL SZÓL AZ ELŐÍRÁS.
ÜGYESEK, ÉRTENEK HOZZÁ, JÓ SOKAT s***AKODTAK VELE. ENNYIT TUDNAK 20 NAPPAL A VERSENY ELŐTT!
RENGETEG ILYEN VAN MÉG A SZABÁLYZATBAN.

A st-nek elfogadásra benyújtott anyag (amit 10 napja elfogadtak) és a ma megjelentben van egy-két eltérés. (kimaradtak szavak, néhol mondatok, ügyes megtévesztés)

Az ervéesz is tartalmaz olyan pontokat, amiről a bizottság tagjai nem tudnak:):) Jól át lettek verve:) Vak vezet világtalant!

Ha valakinek ideje engedi, írja össze az ellentmondásokat. (20-nál többel lehet nyerni)

Jó felkészülést! Nem pikírtkedem, nem a versenyre való felkészülésre gondoltam, a KÖZGYŰLÉSRE! :)

üdvözlet

ernő

357. • 2015-02-26 14:14:44
Igen, erre gondoltam.
Köszönöm szépen.
355. • 2015-02-26 13:01:39
k.zsolt!
Frappáns visszavágás volt részedről, hogy a sprint iránt érdeklődőknek, egy 10 nappal ezelőtti határozat 3:0-ás szavazati eredményét megírod. helyeslek

/ ésszerűbb lett volna magát az alapkiírást belinkelni, nem pedig a gittrágásról filozofálni/
354. • 2015-02-26 12:03:55
Nem sumák itt senki, a gittet más rágja...
Az arvsz CSAK MA JELENT meg!!! Tehát eddig nem volt elfogadott a Tagság számára, hiszen nem találták sehol, mivel nem jelentették meg. A sporttanács elfogadta kb 10 napja de az publikálhatatlan állapotban volt volt, nem tudták megszerkeszteni:):), na erre kellett várni a mai napig.
Még vannak benne apró ellentmondások..... majd a versenyzők ha elolvasták, a mai megjelenést követően biztos jelzik:):)

üdv.

ernő
353. • 2015-02-26 11:11:31

Dehogy felejtettem, csak olyan jó veled beszélgetni, vitatkozni, hogy vétek lenne kihagyni akár egy alkalmat is!

mosolygok vigyorgok kacsintok

352. • 2015-02-26 09:54:13
http://mnasz.hu/letoltes/ST_hatarozatok_20150216.pdf

(41/2015)

Sokkal jobb mindig találni -vagy benyalni egy igen sumák rendezőtől- valami "gittet", amit rágni lehet, mint kellően tájékozódni.....
:))
351. • 2015-02-26 09:08:07
Mi a fax van???? Egy pár versenyző sokalta a kilómétert??? Miért,honnan tudta,hogy milyen pályák lesznek?????
"Páratlanul jó kell, hogy legyen, hiszen megint páratlan évet írunk…
Azon vagyunk, hogy tényleg jó legyen.
Most még egy kicsit hosszú, hiszen első terveink szerint 172 kilométer gyorsasági kilométert raktunk össze az alig 500 kilométer össztáv mellé. Meglepő módon azzal szembesülünk, hogy a versenyző sokallják a kilométereket, így valószínűleg rövidíteni fogunk 13 kilométerrel." NO COMMENT nemértem
350. • 2015-02-26 08:09:17
Szépen eldiskurálunk itt,lassan vége ennek a hétnek is...nincs egy hónap az első versenyig és még mindig semmi!

Mit csinál az új RSB??? Nem értem...miért nem lehet kirakni egy versenynaptárat...sőt! SRVSZ-t,technikai szabályzatot?

Ennyire s***nak rá? Esetleg Adamovits barát,hogy ennyire időben ki tudta rakni a versenykiírását? Úgy,hogy semmi elfogadott szabály,szabályzat nincsen?

Mi versenyzők miért nem borulunk ki? Nem értem...

Ez így jó mindenkinek?

349. • 2015-02-25 21:31:18
Kedves Mester!
Az autósporthoz való kötődésünkről, már korábban is váltottunk levelet. Talán elfeledte, hogy ezt a kérdést még reinkarnálódásaink előtt tisztáztuk? kacsintok
348. • 2015-02-25 20:35:54

"-az általad említett egy kis igazság és az eb elhantolásának helyszine közötti összefüggés semmilyen hatással nincs a flottul üzemelő rendezők kis létszámára."

- Mihez képest kicsi? Az MNASZ jogos, vagy jogtalan elvárásaihoz képest?

"-a szemüvegem nem MNASz, hanem OFOTÉRT-termék, és ha leveszem, akkor is képes vagyok kritikusan látni a dolgokat."

- Üdvözlendő, és méltányolandó lenne, ha ez mindkét irányban történne. (Mondjuk ez rám is igaz lehet.) kacsintok

"-semmiféle álságos kommunikáció nem tudja velem feledtetni, a személyesen megélt negativ tapasztalatokat."

- Akkor már legalább ketten vagyunk!
mosolygok

347. • 2015-02-25 20:08:25
dictus magister!
néhány gondolat a teljesség igénye, és a görcsös magyarázkodás nélkül:

-az általad említett egy kis igazság és az eb elhantolásának helyszine közötti összefüggés semmilyen hatással nincs a flottul üzemelő rendezők kis létszámára.
-a szemüvegem nem MNASz, hanem OFOTÉRT-termék, és ha leveszem, akkor is képes vagyok kritikusan látni a dolgokat.
-semmiféle álságos kommunikáció nem tudja velem feledtetni, a személyesen megélt negativ tapasztalatokat.
forgatom a szemem
346. • 2015-02-25 19:07:08

Amit leírtál, ahhoz nincs mit hozzáfűzni, természetesen minden szavad igaz! Mondjuk, hogy ez egy kis igazság ahhoz képest, amit én mondtam. . . Mert szerintem az a lényeg, hogy a kutya hol van elásva.

Hogy melyik rendező versenyét hogy értékeljük, az sokban függ az értékelő nézőpontjától. Az nem lep meg, hogy az MNASZ-es szemüvegeden keresztül, találtál hiányosságokat. Abban azért megegyezhetünk, hogy a központosítás óta sok színesautó van csonka vágányra állítva, amihez ugyan a válságnak is van némi köze, de azt Te is tudod, hogy sokan képesek a versenyzésre költeni az utolsó fillérjeiket is, sőt még egyesek hitelből is mennének. Ők, és akik nekik rendeztek, talán értik, amit írtam.

Egyébként pedig ebben a "kib.szott országban" (by Fletó) minden a kommunikáción múlik, azaz lehet, hogy az MNASZ által rendezett néhány MARB verseny jól kommunikálva azt a képzetet fogja kelteni, hogy minden a legnagyobb rendben van! De hol van ez a néhány esemény a korábbi 50-100-as nagyságrendhez?

bizonytalan

345. • 2015-02-25 14:58:33
biztos azért van mert szeretsz bicózni vigyorgok vigyorgok vigyorgok
344. • 2015-02-25 13:49:48
hu0olb!
Mi a csuda történt, Te egyetértesz velem? megdöbbent



Mond, iszol Te rendesen? vigyorgok
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvő
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k