Végső Összecsapás - 2021.szeptember 25. Tököl KEVIÉP Rallycross Fesztivál - 2021.szeptember 25-26. RabócsiRing
A123 Teszt Rallye Sprint az RRC Kupáért
A szezonnyitó MARB futam versenykiírása és szállásajánlója.
2017-02-18
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
576973773
Napi oldal:
46317
Jelenleg:
483
Regisztrált:
1
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
AutoHifiStudio
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2021
a 7. futam után
1.
Suborits Péter
Volkswagen Polo GTi R5
566
2. Bíró-Ambrus R.
Ford Fiesta R5 MkII
489
3. Tóth Patrik
Volkswagen Polo GTi R5
414
4. Molnár Alex
Ford Fiesta R5 MkII
405
5. Fónagy Kristóf
Ford Fiesta R5 MkII
357
6. Szöcs Attila
Volkswagen Polo GTi R5
346
7. Martinák Balázs
Mitsubishi Space Star R5
337
8. Varga Gergely
Ford Fiesta R5 MkII
318
9. Bartók Vince
Ford Fiesta R5 MkII
316
teljes táblázat
World Rally Championship 2021
a 9. futam,
az Acropolis Rally után
1. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
180
2. Elfyn Evans Toyota Yaris WRC
136
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
130
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
129
5.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
106
6. T. Katsuma Toyota Yaris WRC
66
7. Craig Breen
Hyundai i20 Coupe WRC
60
8. Gus Greensmith
Ford Fiesta WRC
44
9. Dani Sordo Hyundai i20 Coupe WRC
43
teljes táblázat
European Rally Championship
az 5. futam,
az 55.Azores Rally után
1. A. Mikkelsen
Skoda Fabia R5
136
2. Efrén Llarena
SKODA Fabia R5 Evo
102
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia R5 Evo
95
4. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
67
5. Herczig Norbert
SKODA Fabia R5 Evo
67
6. Craig Breen
Hyundai i20 R5
43
7. Nikolay Gryazin
Volkswagen Polo GTi R5
39
8. G. Basso
SKODA Fabia R5 Evo
39
9. Jan Kopecky
SKODA Fabia R5 Evo
39
teljes táblázat
World Rallycross Championship
az 5.futam, Riga után
1. Timmy Hansen
Peugeot 208
130
2. Kevin Hansen
Peugeot 208
113
3. J.Kristoffersson
Audi S1
110
4. N. Grönholm
Hyundai i20
107
5. Szabó Krisztián
Hyundai i20
88
6. Kevin Abbring
Renault Megane RS
79
7. Timo Scheider
Seat Ibiza
64
7. Enzo Ide
Audi S1
57
9. Juha Rytkönen
Ford Fiesta
43
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2021
a 6.futam,
a Vértes Rallye után
1.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
164
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
155
3.
Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
134
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
131
5. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
93
6. Jan Kopecky
Skoda Fabia R5
66
7. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
65
8. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
6.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
55
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2021
a 6.futam,
a Vértes Rallye után
1. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
115
2.
Kronome Ákos
SKODA Fabia
68
3. Ráti Gergő
Ford Escort MkII
61
4. Helembai Zsolt
Lada VFTS
55
5. Szőllősi Roland
BMW
52
6.
Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
7. Bartha Aurél
Honda Civic
49
8. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
47,5
9. Ifj.Kerék György
Lada VFTS
47
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Vértes Rallye után
1.
Német Gábor
Peugeot 208 Rally4
48
2.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 Rally4
40
3.
Szauer Gergő
Peugeot 208 Rally4
38
4.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
29
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
17
6. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
14
7. Csoma András
Peugeot 208 Rally4
10
8. Schubert István
Peugeot 208 Rally4
2
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2021
a 3.futam,
a Vértes Rallye után
1. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
103
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
71
3. Zsebe Gábor
SKODA Felicia
65
4. Vitek Viktor
Peugeot 208 R2
43
5. Szetei Norbert
Citroen C2 R2
31
6. Ruszkai Attila
Lada 2101
31
7. Péter Pál
Honda Civic Type-R
27
8. Czékmány Norbert
Lada VFTS
24
9. Baksai László
Lada VFTS
20
teljes táblázat
Országos Rallye3 Bajnokság 2021
a 4.futam,
a Bakonya Rally után
1. Nagy Dávid
Lada 21053
116
2. Bíró Gergő
Opel Astra GSi
116
3. Zákányi János
Lada 2107
69
4. Mihálszki Csaba
Renault Clio
65
5. Pallaghy Botond
Peugeot 205
64,5
6. Dénes Szabolcs
Lada 21013
51
7. Dugo
Volkswagen Golf
48,5
8. Spéder Bence
BMW E36
40,5
9. Fábián Lóránt
Renault Megane RS
39,5
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2021
az 5.futam,
a Vértes Rallye után
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escport MkII
70
2. Csukovics István
Lada 21013
31
3. Kalapács Zsolt
Opel Kadett
28
4. Magoss Péter
Subaru Legacy
27
5. Zsírpapa
Lada VFTS
20
6. Fehérvári Csaba
Mitsubishi Galant GTi
16
7. Müller Roland
Lada 21011 Gr2
13
8. Mang Huba
SKODA Favorit
12
9. Komjáti Ákos
Lada 2105
10
teljes táblázat
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvő
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
522. • 2016-02-06 17:43:19
Köszönjük Ernő.Legalább egy hiteles ember maradt.
521. • 2016-02-06 01:19:54
MARB Fórumok, avagy megmagyarázzuk, hogy hazudtunk, de nagyon és sokat!


Gondoltam, közel van, elmegyek a vácira. (minek) Persze az sem volt utolsó szempont, hogy pár „délisprintes fácán”(marbos versenyista) a napsütötte Baranyából hozott egy kis fényt nekem ide, ázsiába, egy jót kávéztunk.

Nagy büfé volt! Felvonultak rendesen. Az elmúlt hetek forrongása (ami csak egy kis füstike) azért egy kicsit besza ratta a felső vezetést. (vezetés mi?:):) ). Gondolom parancsba kapták: Menni kell!
Az érdeklődök sorában foglalt helyett Móczár Péter és Kovács József az elnökségből, Ők tényleg tiszteletből jöttek.

És a „spájz” polc: A nagytiszteletű Sporttanács részéről, Kohári Zoltán, Holczer Dániel, és az eresbé Berényi Ákos, Csepela Tamás, Buna Zoltán, Bernhardt János, Fodor Krisztián.
Egy Koch Gabit, aki a legtöbbet foglalkozik a Versenyzőkkel, a saját eresbéje nem hívta meg.

A győri, miskolci szeánszra már nem vonult fel a kormány, csak ketten mentek. A vácin leszűrték, hogy nincs itt semmi baj, két-három napig duzzognak azt kuss lesz, majd kicsit engedünk, befogják a szájukat……………
Ezt szajkózza egy-két vezető székben ülő-bika is közülük! Ne izguljatok, a MARBosok nem zavarnak be nekünk, nincs szavazatuk, nem számít, hogy mit ugatnak…………..

Nagydolgot nem várhatott senki ettől a fórumtól.
Az egész már az alapoknál sérült. Az MNASZ összes funkcijának meg kellene egyet értenie:
A MARB MNASZILEG CSAK EGY ÉRTÉKELÉS! A MARBbal az MNASZ verheti a nyálát, hogy van utánpótlásunk a raliban, lehet statisztikát gyártani, esetlegesen, ha igazán sportvezetők lennének, lehetne támogatást szerezni, pályázgatni, reprezentálni (más úgy se megy)….

A MARBnak nevezett amatőr bajnokság az ország különböző területein zajló helyi amatőr, sprintjellegű futamok gyűjtő neve! Ennyi, nem több.
Az MNASZnek hagynia kell a területi szuverenitást! Legfőképp el kell felejteni a kiba...tt FIA állandó idézgetését, hivatkozását. Az FIA előírásai az FIA rendezvényekre kötelezőek egy szövetségre csak iránymutatások, egy amatőr játszótéren egyenesen tiltott szó.
Amúgy a MARB szabályzata lebonyolításban, rendezésben, alapjaiban minden előírásnak megfelel.

A fórumon folyamatosan azt mondogatták Nektek, a játékosoknak, hogy az MNASZ kompromisszum kész, Nektek is engedni kell…………
Milyen kompromisszumról beszéltek??????
Hazug emberek vagytok! 2015 évelején azt mondjátok: bukócső 2017-től, ue. hangzik el még novemberben is! Majd január végén megjelenik a szabály: MOSTANTÓL!!!!!! Ez a MARBos Versenyzők hülyének nézése, átverése!
Megszületett egy szabály, megjelentették, majd rájöttek, hogy vannak részek (kategória, csoport, bukócső, ruházat…) amik átgondolatlanok, kivitelezhetetlenek. Gyorsan körbe rohangálnak és magyarázkodnak.
Ezt az ARVSZ-t azonnal vissza kell vonni és két héten belül újat (javítottat kellene készíteni)

A régiós egységesítés (pl. Lada, suzuki…) már régi törekvés. 2014-ben mikor Markó Tibivel MARB munkacsoportosat játszottunk, évközben folyamatosan készítettük elő 2015-re az egységesítést. Évvégén a területi kéréseket, igényeket figyelembe véve alkottuk meg a 2015-ös szabályokat MARB szinten. Ez érintette az MNASZ-t!
A területi Lada, Suzuki…….stb. kategóriákat, kupákat, a RÉGIÓS szabályzásba (mert nincs köze hozzá az MNASZnek) integráltuk bele.
Mivel 2014 decemberében ki lettünk b….va, az enyészeté lett minden. Az újonnan jötteknek fogalma sem volt melyik szabály mire, kire vonatkozik. És ez most is így van, sok esetben fogalmuk sincs.

A váci fórumot egy időutazás jellemezte, visszamentünk pár évet. Pénzes Zsolt már 2013-ban elmondta az MARBos (akkori ARK) versenyzőknek, 2017-től csak „jó bukócső” játszik.
2014-ben már nem lehetett új autót regisztrálni MARBban rossz csővel.

A feltett kérdésekre, úgy éreztem Csepela Tamás megpróbált korrekten válaszolni. Sokszor én mint nem annyira (abszolút) műszaki ember is érdeklődve hallgattam érvelését, magyarázatát. Már majdnem értettem is addig a pontig, amíg el nem hangzott, hogy FIA így meg úgy….. meg törekedni kell az FIAnak megfelelő autók részvételére…… Na, ezt hagyjuk a picsába, itt játszani szeretnek nem efijázni.

Oldalakon át lehetne sorolni a fas…zságokat. Nincs értelme! Jövőt építsük! (építsétek) Akár még közösen is.

Fontos megjegyeznem: Többször elmondtam, akik most ott vannak a fotelekben, egy-két kivételtől eltekintve nem akarnak rosszat, nem szándékosan ártanak! Kévés a szakmai hozzáértő. Az irányvonalak nagyjából jók, a kivitelezés, bevezetés van elbaszva.

A MARBosok nagy tömeget képviselnek!
Lehet azzal nyugtatni magatokat, nem ellenfelek, nincs szavazatuk………. deeeee
Igen, Ők nem ellenfelek. Nagyon könnyen a Ti választóitok ill. visszahívóitok lehetnek.
Egy pár MARBos emberke jó kapcsolatot ápol, lobbizik szavazatot birtokló emberkével. Előfordult már olyan (Soltész Rezsőtől szabadon: nem is olyan rég, ha jól emlékszem még…), hogy egy Közgyűlésen nem lett elfogadva pl. az elnökségi beszámoló, az elnökség lemondott, mert a munkájukat minősítette a nem elfogadás. A sors iróniája, hogy 5-10 nem papírt akkori ark-s, mai MARBos fiucska lobogtatott. :):) Ha jól emlékszem tavaly egy szavazaton múlott az elnöki fotel, Pénzes Zsolt 10 szavit mozgatott, ebből 4 MARBos egyesület :):) Tényleg nincs náluk papír. :):)
(jövőhéten meg bírósági tárgyalás, meg megismételt Közgyűlés, meg fejvakarás....)

Gusztustalan a sportpolitika, az itt folyó presszió, lobbi, hazudozás, csúsztatás…)
Ezek Lányok, Fiúk (a marbosok) nem tudnak, nem is akarnak foglalkozni a sportpolitikával! Egyet szeretnének: Játszani a saját játszóterükön! Itt a saját játszótérről van szó! Van, aki több mint íz éve felépítette a játszóteret, vannak, akik több mint tíz éve ott játszanak. Folyamatosan karbantartják a szabályokat, játékokat, fejlesztenek, invesztálnak bele. Emellett még jól is érzik magukat. Ez az Övék, nem az MNASZé! Mi ezt próbáltuk meg 2014-ben szem előtt tartani, nem hatalmat játszottunk, a Versenyzőknek segítettünk takarítani a játszótéren.
Ha majd az MNASZ játszóterén (orb, rallye2) kívánnak játszani akkor ahhoz fognak alkalmazkodni.

Egyenlőre, érjétek be annyival, hogy 2014-től csatlakoztak az MNASZhez, mint egy tömeg. 2013-ig csak egyes rendezvények voltak ark jellegűek. Ez nagy szó, hiszen az MNASZ nélkül nagyon jól működtek, tízen éve.

Néhány ötlet az élhetőség érdekében:

MARB munkacsoport visszaállítása
Miért lett megszüntetve a szövetség legtöbb versenyzőt tömörítő bajnokságában? Időszerű az önálló szakággá válás. Az RSB nem tud és nem is akar foglalkozni a MARBbal. A MARBbal legalább annyi a munka (ha nem több), mint az egyéb bajnokságokkal. 20 verseny az húsz rendezvény, az eljárás szinte ua. mint egy orb futamnál.

Régiónként állítsanak fel a régiós rendezők egy-egy munka bizottságot, ahol a helyi ügyeket rendezik.
Minden régiót 1fő (később lehet több is) képviseljen az MNASZ MARB munkacsoportban.

Bukócső téma: 2017-től lépjen életbe
A ruházat legkorábban 2017-től lépjen életbe

Ha lehet az MNASZ ne a hatóságot játssza a MARBosokkal szemben, inkább használja ki a lehetőségeket.

Lássátok be, ez a MARB koordinálás nem megy Nektek! Bízom benne, a Versenyzők nem hagyják, hogy leírjátok, majd letoljátok a torkukon a baromságokat.
Kérjétek meg a Markó Tibit, hátha segít jó irányba terelni a dolgokat. (megint)

2015-ben egész évben szopattátok a Tibit, azért mert az én barátom, és én néha (sajnos ritkán) leírtam véleményemet, ami esetlegesen Nektek nem tetszett. Ezt mellőzzétek, ezért ne a Tibit átkozzátok.

Jó hétvégét Mindenkinek!

Ország gyöngye aranya, legszebb megye Baranya!
Ma este ünnepel a déli régió összes Bajnoka!

A déli régiós díjazottaknak ezúton is gratulálok!


becsúsztam a szombat hajnalba, ma lesz a Ti (baranyai sprintesek) évi rendes Fórumotok.
Oda is mennek magyarázkodni. Nem sok idejük lesz, mert kezdődik a díjkiosztó.

Büki Ernő


520. • 2016-02-02 16:29:43
minden versenyzőtársamnak aki részt vesz rajta!
519. • 2016-02-02 16:29:03
Hazugok vs. MARB versenyzők :)

Első felvonás ma!

Érdekesség minden MARBosnak.

Fórumot akkor lehetne tartani, ha még nem lenne kész a szabályozás!

Vagy esetleg vissza lenne vonva a szabály!

Ilyenről szó nincs, a terv szerint Csepela Tamás kiáll és elmondja, hogy ez lesz , ezt kell betartani, majd lesznek versenyzői hozzászólások, akkor ránéz Kohári Zoltánra aki majd elmondja átgondoljuk.

Eltelik pár hét, és minden a feledés homályába veszik.

És majd egymásra mutogatnak!

RSB: mi szeretük volna a Sporttanács nem engedte módosítani

Sporttanács: Mi vártuk az RSB elfogadható javaslatát

Csepela Tamás: Ha sokat akarunk engedni akkor ki vállalja majd a felelőséget?

Tavaly is fel lett szólítva az RSB, hogy módosítsa az ARVSZ-t, nem történt semmi.

Idén miért történne? Az egyetlen megoldás, ha a szabályt Elnök úr visszavonja, visszavonatja az Elnökséggel, és akkor kénytelen lesz az RSB újat készíteni.

Ha ez nem történik meg akkor fölösleges pár órák lesznek ezek a fórumok.

Üdv.
518. • 2016-01-28 14:25:00
Hello. Meg van megegy kerdésem. Ha az amatör kocsiknal is ennyi követelmény lesz akkor gondolom az amatör gépkönyvvel is lehet müszakiztatni a kocsit.?!
Szép napot mindenkinek
517. • 2016-01-27 09:13:21
És magisternek igaza van. Nincs ezzel egyedul sok navigatort hallottam hogy igy nem erdekli es inkább nem jön. Meg piloták is lesznek sokan. mérges
516. • 2016-01-27 09:09:59
Gratulálok Balázs. Végre valakinek feltünt. Remélem ezek a szabalyok élhetőek lesznek egy amatör rally bajnoksagban.
515. • 2016-01-26 21:49:26
Elnök Úr levele:

Az ígértemhez hívem, ma délelőtt személyes megbeszélést folytattam az RSB vezetőjével és tagjaival. Figyelembe vettük az elhangzott előzetes információkat, a versenyzői érdekeket, a szövetség sportszakmai felelősségét és a biztonságos versenyzés alap feltételeit, így az a döntés született, hogy az RSB a mai napon módosítja az ARVSZ több rendelkezését. Remélem ezen módosítások már elfogadhatóak lesznek a versenyzők számára és 2015-öt követően idén ismét népszerű és sikeres Amatőr Rallye Bajnokság részesei leszünk. RSB pár napon belül az mnasz.hu weboldalon tájékoztatja a versenyzőket a változásokról.
514. • 2016-01-26 21:43:38

Magánügy.
Magánügy az, hogy mint egykori versenyző fontolgattam, hogy egy ceredi (vagy hasonló) sprintre bérelek egy jobb vasat, és egyrészt a 18 éves fiamnak, aki erősen érdeklődik az autósport iránt, megmutatom közelről a ralit, másrészt megyek egy nosztalgia kőrt. De nem fogok felöltözni másodmagammal talpig homológba (még lejártba sem), hogy menjek 50 km-t. Ennyire azért nem fontos.
Eddig magánügy. De mi van, ha rajtam kívül mások is gondolkoznak hasonló „családi” fellépéseken? Ők sem fognak menni, nem fognak autót bérelni, nem fognak ruhát sem venni, nem fognak nevezési díjat fizetni, gumit koptatni, benzint pusztítani, versenyszínhelyen megszállni és utánpótlást kreálni.
Szóval mindenki jól fog járni. Főleg az MNASZ, akik majd megállapítják, hogy ismét jól dolgoztak, ismét sikerült néhányakat kiszorítani az autósportból. Csak így tovább fiúk!
bizonytalan

513. • 2016-01-26 14:48:51
Ha ennyire jól tájékozott vagy elmondhatnád mi lett a végkifejlete a megbeszélésnek?:)
512. • 2016-01-26 12:59:40
Megírtam a petíciót és el is jutattam az MNASZ-nek.

Amennyiben továbbra is folytatják a hazárdírozást akkor komolyabb lépésekre szánjuk el magunkat.

Nem kérünk a diktatúrából és az ellehetetlenítésből!

511. • 2016-01-22 14:12:27
Sziasztok

Az RSB és a Sporttanács tagjai ismét hazudtak!

KÖSZÖNJÜK, és Ti MARB versenyzők is köszönjétek meg nekik.
Orfű 2015 HIVATALOS versenykiírás

A fenti linken megtalálható az a kiírás amit az RSB jóváhagyott, benne egy érdekes rész:

"A bukócsőről
Sokan kerestetek bennünket a bukócső kérdéssel is. 2015. február 4–én, egy a MARB
rendezők, Sporttanács vezetője és RSB vezetőjével közös megbeszélésen sikerült
egyességet kötnünk, a „hidegen húzott” vs. „melegen hengerelt” kérdésben is. Az egyesség
lényege, hogy a MARB technikai rendszerekben az elmúlt években már regisztrált és
elfogadott, de nem FIA előírások szerinti bukócsővel szerelt (főkapu anyaga) versenyautók a
2015. és 2016. évi MARB versenyeken még kaphatnak rajtengedélyt, de 2017. január 1.-t
követően kizárólag az FIA előírások szerint épített bukóketrec lesz elfogadott a MARB
rendezvényeken."

A jelzett megbeszélésen részt vett HOLCZER DÁNIEL, kohári zoltán, BERÉNYI ÁKOS és az összes 2015-ös MARB rendező is.
(valószínüleg CSEPELA és FEIND is képviseltette magát)

Ezzel szemben a 2016-os ARVSZ már nem engedi!

elnok@mnasz.hu - ra várják a panaszleveleket.
510. • 2015-11-28 11:06:43
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíten?
Gyerekkori álmom teljesül, hogy építem az első autómat, de elakadtam a csövezéssel.
Nem tud valaki Veszprém környékén olyan céget, vállalkozót, aki tudja hajtani a 45x2,5 és 40x2 -es csöveket a megfelelő rádiusszal?
Előre is köszönöm!
Üdv. Roni
509. • 2015-11-26 12:39:56
balli!
Szerintem van az a "szakember", aki képes beszerezni a szükséges TÜV engedélyeket, akár még az indiai bambuszról is.

/jó pénzért bármit....../ forgatom a szemem
508. • 2015-11-26 12:11:55
Indiai haver csinált fajin könnyű csövet a gépbe.
Kérdezi jövőre mehet e velem MARB-ban.
507. • 2015-11-24 12:41:58
A hétvégén rendben lezajlott a MARB-Sprint díjkiosztó.
A "Krónikás" nem csak megörökítette az ünnepélyes pillanatokat, hanem azt is leírta, hogy az ünneplés előtt megbeszélték, ami megbeszélni való volt.
Ezek szerint, jövőre minden O.K., és megnyugodhatunk. kacsintok


.........megnyugodhatunk? forgatom a szemem
505. • 2015-10-21 11:21:29
Sziszkoo83!
12-én volt az előnevezési zárlat, a verseny pedig 23-24-én lesz.
Hova ez a kapkodás? Ma még "csak" 21-e van. helyeslek
504. • 2015-10-21 10:16:22
Sziasztok
A hétvégi orfűi sprintre van már nevezési lista?
503. • 2015-10-15 08:15:00
Cimbiék is voltak. Tetszett nekik is nagyon. Pedig megcsókoltak farral egy szalagkorlátot.

Ez a jó,ha csönd van a verseny után...annál jobb nincs is forgatom a szemem
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvő
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
13 14 15 16171819
20 21 22 23 242526
2728 29 30 01 0203
04 05 06 07080910
11 12 13 14 15 1617
2021.09.24-27.

részletes infóink

2021.10.16-17.

részletes infóink

2021.09.25.

részletes infóink

2021.09.25-26.

részletes infóink

2021.10.07-10.

részletes infóink

2021.10.09-10.

részletes infóink

2021.10.09.

részletes infóink

2021.10.09.

részletes infóink

2021.10.10.

részletes infóink

2021.10.22-24.

részletes infóink

2021.10.22-24.

részletes infóink

2021. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2021
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k