|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Nem volt könnyű dolga az Ifjabb Tóth János - Szőke Tamás párosnak a veszprémi futamon. Az első napi jó helyezés után másnap tisztítani kellett a pályákat és a nagy eső sem javított a helyzetükön. Egy kicsit jobbak voltak a pályák a korábbi évekhez képest? Rendben voltak, nem volt ezekkel gond. Az első napi pályákon legutóbb a Mikulás Rallye-n mentünk, a másnapi pályákon is mentem már régebben. Az eső egy kicsit átformálta az erőviszonyokat vasárnap.
![]() Abszolút másodiknak fordultatok.
Sok újdonság nem volt a pályákban, hiszen legutóbb a Mikulás Rallye-n mentünk itt. Emiatt ez egy kis könnyebbség volt. Minden gyorson volt ez kis hibánk, ami számomra megmagyarázhatatlan. Ettől függetlenül ez egy jó nap volt. Abban nem voltam biztos, hogy jó a második helyen fordulni, picit gondolkoztam azon, hogy esetleg dobjuk és forduljunk 4-5.-nek, de ezt verseny közben nehéz szabályozni. Most akkor álljunk meg egy gyorson, vagy lassítsunk… Nem tudod, hogy mennyit hoztál vagy veszítettél a többiekhez képest alapban. Még sosem csináltunk ilyet. Igazából mindegy, jó volt ez úgy, ahogy volt.
![]() Másnap?
Már Kislődön visszacsúsztunk egy helyet és Hegyesden is. Mindkét helyen volt egy-egy olyan szituáció, amivel megijesztettem magam. Aztán a következő gyorson kaptunk egy dupla defektet.
Semmi extra nem volt. Egy nagy tócsa keletkezett egy olyan részen, ahova messziről nem látsz rá. Egy lejtőn jössz lefelé nagy sebességgel, egy nagy kanyar és utána egy egyenes, aminek az elején ott volt egy borzasztó nagy víztócsa. Tengelyig ért benne a víz. Amikor már benne voltunk, akkor láttam, hogy egy kő kilóg a vízből. Nem lehetett kicsi, hiszen kilógott a mély vízből. Ott már nem tudtam kormányozni az autót. A jobb oldali kerekek átmentek ezen a kövön. Nem volt olyan nagy ütés, de a következő balos kanyarba már nem tudtam befordulni, a jobb első és a jobb hátsó kerék is defektes volt. Ennyi történt. Akár vezetői hibának is elkönyvelhetjük, ha nem akartam volna olyan szorosan fordulni a kanyart, semmi gond nem lett volna.
![]() Az utolsó körben öt helyet hoztál ezután. Az azért nem rossz.
Amikor már letisztul az út, akkor gyorsabban tudok menni ezzel az autóval. És az érzés is ilyen. Amikor tiszta, akkor jobb érzés menni is vele. Az első két gyors tényleg jól sikerült az utolsó nekifutásra.
Aztán az utolsó gyors az teljesen irreális körülmények között zajlott. Hát nem erre gumiztunk :)
![]() Fehérvár Rallye. Most még csak annyit tudunk róla, hogy mindkét nap aszfalt. Mit vársz a futamtól?
Aszfalton egy picivel gyorsabban tudunk menni ezzel az autóval, mint murván. Látva az elmúlt két verseny eseményeit, mindenképpen :) Bízom benne, hogy gyorsabbak leszünk. Meglátjuk, hogy mennyire lesz szerencsénk. Idén nem sok szerencsénk volt. Remélem most nem lesz gond.
Készülünk!
![]()
Ez a hír most jelenik meg 2561. alkalommal
![]() 2016.06.10-12.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |