LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
A kanyar közepén lerepültünk az útról
Bútor Robiék miskolc után
2013-05-24
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
770059644
Napi oldal:
7035
Jelenleg:
1600
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

a_kanyar_kozepen_lerepultunk_az_utrol_1

Az év első futamán már úgy tűnt, hogy Bútor Robi kezd újra rátalálni a régi önmagára, ám a miskolci eséssel, újra nehéz helyzetbe került. Nem úgy ismerjük Robit, mint aki feladja, de vajon hogyan sikerül újra kijönnie a gödörből?


Mi történt Miskolcon?
Az a baj, hogy nem tudjuk! Megvan a belsőkamerás felvétel, és megvannak a komputer adatai is, a helyzet pedig, hogy mindhárom körben 120-szal mentünk bele a kanyarba, szinte tized kilométer/órára azonos sebességgel kezdtem el a kanyart. A belső felvételből pedig az látszik, hogy a kanyar közepén lerepülünk az útról, valami oknál fogva elveszik a tapadás az autó jobb elejéről, és nekicsúszunk a korlátnak, egy pillanat műve alatt. Érthetetlen módon, mindenféle előjel nélkül… és amikor ilyen tempóval nekimegy az ember a korlátnak, akkor még reménykedik benne, hogy visszarakja a korlát az útra, de nálunk nem ez történt. A függőleges oszlopok a jobb első futóművet szétszakították, és ha nem szorulunk be a korlát alá, akkor sem tudtunk volna továbbmenni.

Milyen volt addig a verseny?
Azt gondolom, nagyon nehéz volt a verseny, mind a kettő pálya rendkívül bonyolult és nehéz, főképp sötétben. Miskolcon is sikerült nagyjából egyforma időket mennünk Botkáékkal, így szerintem mi nem mentünk rosszabbul, mint Egerben. Norbi volt most sokkal jobb, még önmagához képest is, neki a sötét és az idei év eddig nagyon-nagyon jól működik és a maximális gratulációm az övé! Ő nagyon gyorsan megy, vele nem tudtunk volna harcba szállni, de azt hiszem, hogy már Egerben is elmondtam, én ezzel tisztában vagyok, magamban már teljesen a helyére tettem ezt. Botkáék is nagyon-nagyon gyorsak, és velük most is harcban voltunk, így ez szerintem nem rossz eredmény. Tudnánk mi még gyorsabban is menni… csak egyszerűen még nem sikerül.

 a_kanyar_kozepen_lerepultunk_az_utrol_2

Mi lehet a megoldás, hogy újra a régi legyél?
Még nem tudom, de az biztos, hogy a következő verseny egy teljesen új kihívás, mert a S2000-es autóval én életemben összesen kettő versenyt teljesítettem murván (2011-ben a bükfürdőit, ill. az aradit). Iszonyatosan kevés tapasztalatom van vele, biztos, hogy megint nem lesz egyszerű a dolgunk. Nagyon nehéz ez az év megint csak! Egyszerűen nem akar újra visszatérni az a magabiztosság és az azok az eredmények, amelyek voltak. A sors most valahogy nincs velünk… nehéz dolgom van! Először nekem kell felállnom, mert nem vagyok jól, össze kell raknom magam, ami egy esés után még nehezebb dolog. Eger Rallye végén nagyon jól éreztem magam, jókedvvel szálltam ki az autóból, tudtam, hogy még az eredményen kell faragni, de most megint mélyebbre kerültem, mind anyagilag, mind lelkileg.
Ismét két oldalról kell az építkezést elkezdeni, és még mellé jön az új kihívás, azaz a murva. Nehéz tehát a helyzet, a feladat pedig, hogy felálljak ebből és folytassam tovább! Ezt kell megoldanom a lehető leggyorsabban és a legjobban. Az eddigi pályafutásom során talán ez az elmúlt 2-3 év a legnehezebb… és most már ezt a folyamatosságot kellene megszüntetni, mert ez már unalmas és nyomasztó kezd lenni!

a_kanyar_kozepen_lerepultunk_az_utrol_3

Most két hónap szünet következik a bajnokságban, így talán ez most jól is jön neked. Mivel töltöd ezt az időt?
Sok feladatom lesz ebben az időszakban, az egyik, hogy az anyagi hátteret rendbe kell tennem, a másik, hogy lelkileg is össze kell szednem magam, a harmadik pedig, hogy itt a nyár és szeretnék nagyon sok időt a családommal tölteni. A három dolognak valahogyan egyszerre kell működnie, ezeket együtt kell megvalósítanom. Megmondom őszintén, könnyebb két hónapot terveztem, de most ez sem jött össze nekem!

a_kanyar_kozepen_lerepultunk_az_utrol_4

Ez a hír most jelenik meg 5415. alkalommal
Share |
Miskolc • rally ob
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
19. MojitoLemon Miskolc Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k