Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
A lényeg nem változik
Egerben megnyerték a kategóriát, most jön az új autó
2015-04-23
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
684251263
Napi oldal:
14052
Jelenleg:
1074
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

a_lenyeg_nem_valtozik_4

Balogh Janiék 'visszaléptek'. Az utolsó fejlesztésű Mitsubishi Lancer Evo IX R4-es autót lecserélték a széria közelibb N csoportos autóra. Egerben kezdésként megnyerték a kategóriát. Erről és a miskolci versenyről kérdeztem a pilótát:

Jani, én tudom, de mond el: ez most nem visszalépés, ugye?
Szerintem abszolút nem az! Egy újabb kihívás. Egyrészt megtartani azt a tempót, amit az R4-essel tudtunk, természetesen annak a tudatában, hogy az N-es autónak szűkebbek a korlátai az R4-eshez képest. Másrészt szeretnénk egy kicsit kevésbé megfeszülve, de kellően összpontosítva csináljuk végig ezt az évet. Nagy erőfeszítések árán tudtunk volna csak előrelépni, ami talán a teljesítmény rovására is ment volna. Emiatt döntöttünk így és az első verseny után bizton állíthatom, hogy nem bántuk meg. Tudtunk gyorsan menni és jól érezzük magunkat az autóban.
 
a_lenyeg_nem_valtozik_5
Te tudod igazán megmondani, hogy mi a különbség az R4-es és az N4-es autó között és ha már itt tartunk, mesélj arról is, hogy mi tud jó lenni az N4esben!
A kihívás abban rejlik, hogy az R4-es feszített tempóban is kalandmentesen megold, az N-es autónál sokkal jobban oda kell figyelni, hamar rumlissá válnak a dolgok… Pontosabb a futóműve az R4-nek, feszesebb. Az egri teszten is éreztem már, hogy a határok sokkal szűkösebbek az N-essel. Amik a versenyen kisebb kalandjaink voltak, azok mind abból eredtek, hogy az R4-essel még elfértünk volna…
De ettől függetlenül nincsenek nagyságrendi különbségek. Összeszedettebben kell vele menni.
 
Az igazi ralipályákon jobban is tudhattunk volna teljesíteni, de a jó minőségű aszfaltra állítottuk az autót. Ezt kelő önfegyelemmel meg lehetett oldani a rosszabb minőségű részeken. A simább pályákon viszont tényleg jó időket tudtunk autózni. Dani szerint voltak olyan részek, ahol gyorsabban mentünk, mint anno az R4-el :)
 
Miskolc? Hazai pálya…
Hááát a pályák nincsenek messzebb, de közelebb sem, mint az egri pályák :)
2009-ben mentem utoljára ezeken a pályákon. Vegyesek az élmények. Életem első Rallye2 győzelme a Zemplén Rallyhoz fűződik, ezek szép emlékek. Voltak rumlik is, legutóbb műszaki hiba miatt álltunk ki.
A pályák vonalvezetése közel áll hozzám. Bízunk benne, hogy ezeken a gyorsabb pályákon is jól fogunk majd tudni teljesíteni.

a_lenyeg_nem_valtozik_3
 
Az autónak más a színe?
Nem csak a színe más, az autó is! Új! Az volt az idei terv, hogy az N-es évadot egy új autóval versenyezzük végig. Egerre nem készült el a kocsi, Miskolcra lett kész. Az egri autónk is menni fog, Gergely barátom fogja vezetni Miskolcon. Teszteltük, jó lesz!
Más az alapszíne, de szerintem mindenki fel fogja ismerni.

a_lenyeg_nem_valtozik_2

a_lenyeg_nem_valtozik_1
Ez a hír most jelenik meg 2979. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22232425 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-24.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k