|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Balogh Janiék 'visszaléptek'. Az utolsó fejlesztésű Mitsubishi Lancer Evo IX R4-es autót lecserélték a széria közelibb N csoportos autóra. Egerben kezdésként megnyerték a kategóriát. Erről és a miskolci versenyről kérdeztem a pilótát: Jani, én tudom, de mond el: ez most nem visszalépés, ugye?
Szerintem abszolút nem az! Egy újabb kihívás. Egyrészt megtartani azt a tempót, amit az R4-essel tudtunk, természetesen annak a tudatában, hogy az N-es autónak szűkebbek a korlátai az R4-eshez képest. Másrészt szeretnénk egy kicsit kevésbé megfeszülve, de kellően összpontosítva csináljuk végig ezt az évet. Nagy erőfeszítések árán tudtunk volna csak előrelépni, ami talán a teljesítmény rovására is ment volna. Emiatt döntöttünk így és az első verseny után bizton állíthatom, hogy nem bántuk meg. Tudtunk gyorsan menni és jól érezzük magunkat az autóban.
![]() Te tudod igazán megmondani, hogy mi a különbség az R4-es és az N4-es autó között és ha már itt tartunk, mesélj arról is, hogy mi tud jó lenni az N4esben!
A kihívás abban rejlik, hogy az R4-es feszített tempóban is kalandmentesen megold, az N-es autónál sokkal jobban oda kell figyelni, hamar rumlissá válnak a dolgok… Pontosabb a futóműve az R4-nek, feszesebb. Az egri teszten is éreztem már, hogy a határok sokkal szűkösebbek az N-essel. Amik a versenyen kisebb kalandjaink voltak, azok mind abból eredtek, hogy az R4-essel még elfértünk volna…
De ettől függetlenül nincsenek nagyságrendi különbségek. Összeszedettebben kell vele menni.
Az igazi ralipályákon jobban is tudhattunk volna teljesíteni, de a jó minőségű aszfaltra állítottuk az autót. Ezt kelő önfegyelemmel meg lehetett oldani a rosszabb minőségű részeken. A simább pályákon viszont tényleg jó időket tudtunk autózni. Dani szerint voltak olyan részek, ahol gyorsabban mentünk, mint anno az R4-el :)
Miskolc? Hazai pálya…
Hááát a pályák nincsenek messzebb, de közelebb sem, mint az egri pályák :)
2009-ben mentem utoljára ezeken a pályákon. Vegyesek az élmények. Életem első Rallye2 győzelme a Zemplén Rallyhoz fűződik, ezek szép emlékek. Voltak rumlik is, legutóbb műszaki hiba miatt álltunk ki.
A pályák vonalvezetése közel áll hozzám. Bízunk benne, hogy ezeken a gyorsabb pályákon is jól fogunk majd tudni teljesíteni.
![]() Az autónak más a színe?
Nem csak a színe más, az autó is! Új! Az volt az idei terv, hogy az N-es évadot egy új autóval versenyezzük végig. Egerre nem készült el a kocsi, Miskolcra lett kész. Az egri autónk is menni fog, Gergely barátom fogja vezetni Miskolcon. Teszteltük, jó lesz!
Más az alapszíne, de szerintem mindenki fel fogja ismerni.
![]() Ez a hír most jelenik meg 3131. alkalommal
címkék: Balogh Jani, Holczer Dani
![]() 2015.03.27-29.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |