|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Kazár Miki Szőke Tomival az oldalán megnyerte a szezonnyitó futamot, a 20.VREDESTEIN Miskolc Rally-t. A bajnok páros új autóval, egy Ford Fiesta R5-el vágott neki az idei évnek és a hazai pályán behúzta az első győzelmet. A pilótával beszélgettem: A miskolci futam előtt úgy éreztem, hogy nem bízol ebben az R5-ös autóban a WRC után, ami talán érthető is... Hiányzott belőle 80, de inkább 100 lóerő. Nem tudtam mire lesz elég.
Súlyban ugyanott volt, de azért 400 köbcentit vesztettünk.
Nagyon hasonlít a Mitsubishikhez és igazából azzal nyertünk már...
Mi sosem megyünk ugyanolyan autóval, mint előző évben :) mindig új típussal megyünk. Nem azt mondom, hogy rossz ez, de másoknak talán ez egy kicsit könnyebb. Tudják, hogy mennyit kell kattintgatni a gátlón, mennyivel fér el a kanyarokban, nekem ki kell találnom.
Jól kitaláltad.
Kellett, hogy belerázódj, de hamar beleszoktál.
Ezek a rövid tesztek, rövid pályákon, jók, valamire. De amikor elindultunk a versenyen, akkor ott nem hittem el, hogy ennyire jó ez a kocsi, Nem hittem el, hogy ennyire rövid féktávokat lehet vele venni, hozzá kellett szokni.
Azon röhögött volna mindenki, ha nagyon bekezdünk az elején és eldobjuk.
Mondtam Tominak a verseny előtt két héttel: nem tudom mire lesz elegendő, de szerintem jó lesz ez. A teszten már el kezdtem ebben az egészben hinni, hogy megnyerhetjük. A többiek még nem. Az első nap végén mondtam, hogy megyünk egy tempót, ebből még fogunk gyorsulni és meglátjuk ez mire lesz jó.
Nem volt nagy öröm, hogy egy új kocsival sötétben kezdtünk... Nem volt kis feladat, szerencsére legalább a pályákat ismertük. :)
A sok ismeretlenből ez jó volt, és az is, hogy Tomi megint hibátlanul navigált! Nagyon kellett az eredményhez az Ő munkája is!
Másnap is jól autóztatok és ami talán még nagyon fontos: hiba nélkül.
Az autón egy karcolás nem esett.
Vasárnap úgy álltunk oda, hogy ez járt a fejünkben: ezzel az autóval nagyon kell autóversenyezni! Tavaly egy komfortos évünk volt, nem kellett a legutolsó pillanatban fékezni, elég volt az is, amit nyújtottunk. Kényelmes volt, de a versenyzésből visszafejlődtem.
Most viszont mindenki nyomta tiszta erőből, és ott abszolút időt menni, az nagy dolog, szerintem. Így kezdtünk vasárnap. Majd a kánói pályára mentünk, ami szerintem a magyar rally szégyene. Minősíthetetlenül koszos volt. Féltem, hogy vagy defektet kapunk, vagy beesünk. Nem is mentünk túl jól, elég sokat kaptunk.
Ez jól fel is idegesített, mentünk is a következőn újra egy abszolút időt. Folyamatosan mentünk a saját tempónkat, a saját stílusunkat.
A legutolsó szakaszra vagyok nagyon büszke, pedig 'csak' harmadik időt mentünk. Úgy gondoltam, ha már ennyivel vezetünk, azt nem lehet behozni.
Fallabdázni, ping-pongozni, teniszezni és még nagyon sok mindent szoktam csinálni. A döntő helyzetekben próbálom nem elizgulni ezeket a dolgokat. Nem mentem gyorsabban, mint ahogy tudtam.
Sokan behibáztak a végén.
Tavaly is nyertetek, de szerintem a mostani győzelem is hasonlóan jó ízű volt. Sokan szurkoltak Nektek! Anyukádat láthattam a céldobogónál?
A 10 éves telefonjával mindenkit megelőzve fotózott minket :) :)
Mik a további tervek? Lesz RRC, vagy 'elég' lesz az R5?
Azt már biztosan eldöntöttük, hogy továbbra is Forddal fogunk versenyezni.
Nagyon tetszik a futóműve!
Herczig Norbi fogalmazta meg jól: a WRC-vel szeretkezni kell, ezzel meg b@szni.
Oda kell menni és fogcsikorgatva, a kormányt erősen markolva versenyezni. Nem kell a WRC, nem kell, hogy nagyobb, erősebb autóval menjünk. Ez a jövő.
Vannak ajánlataink és az már biztos, hogy a Ford mellett maradunk...
Mi a következő futam? Fehérvár Rally?
Neem, megyek a Bükfürdőn is!
Nem láttam a nevetek a listán...
Új felállás lesz. Olyat csinálok, amit már évek óta nem...
Navigálni fogok. Kiss Laci barátom mellé ülök be. Megkért, hogy kicsit javítsak a féktávjain.
Kicsit meg van öregedve a sportágunk, pártolni kell a fiatalokat. Lacinak próbálok segíteni, hogy maradjon meg benne a lelkesedés. Korábban is mondtam már: ha mindenki legalább egy versenyzőt hoz magával, akkor már nem lehet nagy baj.
Lacika ügyes, lelkes, minden versenyen ott van. Felkért és én szívesen elvállaltam.
Nem tudom hogy fog menni, hat éve nem navigáltam, de remélem sikerül majd visszaszoknom.
Ez jó, akkor ott találkozunk!
Azt írd már le még, légy szíves, hogy szeretnék megköszönni mindent azoknak, akik bíztak bennünk, de azoknak is, akik nem, de legalább eljöttek megnézni! Jó érzés volt, hogy ennyien voltak a pálya mellett!
A csapat most is tökéletes munkát végzett, mindenki tudta és jól csinálta a feladatát. Tomit is újra és újra csak dicsérni tudom! Jó vele versenyezni!
Köszönöm a versenyzőtársaknak is, akik megdicsértek! Jól esett Norbitól is, hogy megdicsért! Azt mondta, hogy ezt nem gondolta volna. Ez is jól esik!
Jó a hangulat a sportban, úgy érzem minden rendben van!
Jó irányba terelődik a sportunk és ez így jó! Tetszik, ami most van!
Ez a hír most jelenik meg 4081. alkalommal
2014.03.28-30.
|
|
|||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.10.04-08.
részletes infóink 2024.10.06.
részletes infóink 2024.10.11-13.
részletes infóink 2024.10.10-13.
részletes infóink 2024.10.25-27.
részletes infóink 2024.06-2024.11.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |