duenShop.hu sátor a Rally Hungary szervizparkjában
A WRC-vel szeretkezni kellett, ezzel pedig...
Kazár Miki szerint jó az irány
2014-04-30
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
683674422
Napi oldal:
9124
Jelenleg:
658
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

a_wrc-vel_szeretkezni_kellett_2

Kazár Miki Szőke Tomival az oldalán megnyerte a szezonnyitó futamot, a 20.VREDESTEIN Miskolc Rally-t. A bajnok páros új autóval, egy Ford Fiesta R5-el vágott neki az idei évnek és a hazai pályán behúzta az első győzelmet. A pilótával beszélgettem:

A miskolci futam előtt úgy éreztem, hogy nem bízol ebben az R5-ös autóban a WRC után, ami talán érthető is...
Hiányzott belőle 80, de inkább 100 lóerő. Nem tudtam mire lesz elég.
Súlyban ugyanott volt, de azért 400 köbcentit vesztettünk.
Nagyon hasonlít a Mitsubishikhez és igazából azzal nyertünk már...
 
Mi sosem megyünk ugyanolyan autóval, mint előző évben :) mindig új típussal megyünk. Nem azt mondom, hogy rossz ez, de másoknak talán ez egy kicsit könnyebb. Tudják, hogy mennyit kell kattintgatni a gátlón, mennyivel fér el a kanyarokban, nekem ki kell találnom.
 
Jól kitaláltad.
Kellett, hogy belerázódj, de hamar beleszoktál.
Ezek a rövid tesztek, rövid pályákon, jók, valamire. De amikor elindultunk a versenyen, akkor ott nem hittem el, hogy ennyire jó ez a kocsi, Nem hittem el, hogy ennyire rövid féktávokat lehet vele venni, hozzá kellett szokni.
Azon röhögött volna mindenki, ha nagyon bekezdünk az elején és eldobjuk.

a_wrc-vel_szeretkezni_kellett_4
 
Mondtam Tominak a verseny előtt két héttel: nem tudom mire lesz elegendő, de szerintem jó lesz ez. A teszten már el kezdtem ebben az egészben hinni, hogy megnyerhetjük. A többiek még nem. Az első nap végén mondtam, hogy megyünk egy tempót, ebből még fogunk gyorsulni és meglátjuk ez mire lesz jó.
Nem volt nagy öröm, hogy egy új kocsival sötétben kezdtünk... Nem volt kis feladat, szerencsére legalább a pályákat ismertük. :)
A sok ismeretlenből ez jó volt, és az is, hogy Tomi megint hibátlanul navigált! Nagyon kellett az eredményhez az Ő munkája is!
 
Másnap is jól autóztatok és ami talán még nagyon fontos: hiba nélkül.
Az autón egy karcolás nem esett.
Vasárnap úgy álltunk oda, hogy ez járt a fejünkben: ezzel az autóval nagyon kell autóversenyezni! Tavaly egy komfortos évünk volt, nem kellett a legutolsó pillanatban fékezni, elég volt az is, amit nyújtottunk. Kényelmes volt, de a versenyzésből visszafejlődtem.
 
Most viszont mindenki nyomta tiszta erőből, és ott abszolút időt menni, az nagy dolog, szerintem. Így kezdtünk vasárnap. Majd a kánói pályára mentünk, ami szerintem a magyar rally szégyene. Minősíthetetlenül koszos volt. Féltem, hogy vagy defektet kapunk, vagy beesünk. Nem is mentünk túl jól, elég sokat kaptunk.
Ez jól fel is idegesített, mentünk is a következőn újra egy abszolút időt. Folyamatosan mentünk a saját tempónkat, a saját stílusunkat.

a_wrc-vel_szeretkezni_kellett_3
 
A legutolsó szakaszra vagyok nagyon büszke, pedig 'csak' harmadik időt mentünk. Úgy gondoltam, ha már ennyivel vezetünk, azt nem lehet behozni. 
Fallabdázni, ping-pongozni, teniszezni és még nagyon sok mindent szoktam csinálni. A döntő helyzetekben próbálom nem elizgulni ezeket a dolgokat. Nem mentem gyorsabban, mint ahogy tudtam.
Sokan behibáztak a végén.
 
Tavaly is nyertetek, de szerintem a mostani győzelem is hasonlóan jó ízű volt. Sokan szurkoltak Nektek! Anyukádat láthattam a céldobogónál?
A 10 éves telefonjával mindenkit megelőzve fotózott minket :) :)

a_wrc-vel_szeretkezni_kellett_1
 
Mik a további tervek? Lesz RRC, vagy 'elég' lesz az R5?
Azt már biztosan eldöntöttük, hogy továbbra is Forddal fogunk versenyezni. 
Nagyon tetszik a futóműve!
 
Herczig Norbi fogalmazta meg jól: a WRC-vel szeretkezni kell, ezzel meg b@szni.
Oda kell menni és fogcsikorgatva, a kormányt erősen markolva versenyezni. Nem kell a WRC, nem kell, hogy nagyobb, erősebb autóval menjünk. Ez a jövő.
Vannak ajánlataink és az már biztos, hogy a Ford mellett maradunk...

a_wrc-vel_szeretkezni_kellett_5
 
Mi a következő futam? Fehérvár Rally?
Neem, megyek a Bükfürdőn is!
 
Nem láttam a nevetek a listán...
Új felállás lesz. Olyat csinálok, amit már évek óta nem... 
Navigálni fogok. Kiss Laci barátom mellé ülök be. Megkért, hogy kicsit javítsak a féktávjain.
Kicsit meg van öregedve a sportágunk, pártolni kell a fiatalokat. Lacinak próbálok segíteni, hogy maradjon meg benne a lelkesedés. Korábban is mondtam már: ha mindenki legalább egy versenyzőt hoz magával, akkor már nem lehet nagy baj.
Lacika ügyes, lelkes, minden versenyen ott van. Felkért és én szívesen elvállaltam.
Nem tudom hogy fog menni, hat éve nem navigáltam, de remélem sikerül majd visszaszoknom.
 
Ez jó, akkor ott találkozunk!
 
Azt írd már le még, légy szíves, hogy szeretnék megköszönni mindent azoknak, akik bíztak bennünk, de azoknak is, akik nem, de legalább eljöttek megnézni! Jó érzés volt, hogy ennyien voltak a pálya mellett! 
A csapat most is tökéletes munkát végzett, mindenki tudta és jól csinálta a feladatát. Tomit is újra és újra csak dicsérni tudom! Jó vele versenyezni!
Köszönöm a versenyzőtársaknak is, akik megdicsértek! Jól esett Norbitól is, hogy megdicsért! Azt mondta, hogy ezt nem gondolta volna. Ez is jól esik!
Jó a hangulat a sportban, úgy érzem minden rendben van!
Jó irányba terelődik a sportunk és ez így jó! Tetszik, ami most van!
 
 
 a_wrc-vel_szeretkezni_kellett_6

 

Ez a hír most jelenik meg 4021. alkalommal
Share |
Miskolc • rally ob
Országos Rallye Bajnokság 2014
20.VREDESTEIN Miskolc Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
010203 04 050607
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22 23 24 25 26 27 28
29 30 0102030405
2024.04.12-14.

részletes infóink

2024.04.13-14.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k