A WRC-vel szeretkezni kellett, ezzel pedig...
Kazár Miki szerint jó az irány
2014-04-30
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763323404
Napi oldal:
60861
Jelenleg:
1056
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

a_wrc-vel_szeretkezni_kellett_2

Kazár Miki Szőke Tomival az oldalán megnyerte a szezonnyitó futamot, a 20.VREDESTEIN Miskolc Rally-t. A bajnok páros új autóval, egy Ford Fiesta R5-el vágott neki az idei évnek és a hazai pályán behúzta az első győzelmet. A pilótával beszélgettem:

A miskolci futam előtt úgy éreztem, hogy nem bízol ebben az R5-ös autóban a WRC után, ami talán érthető is...
Hiányzott belőle 80, de inkább 100 lóerő. Nem tudtam mire lesz elég.
Súlyban ugyanott volt, de azért 400 köbcentit vesztettünk.
Nagyon hasonlít a Mitsubishikhez és igazából azzal nyertünk már...
 
Mi sosem megyünk ugyanolyan autóval, mint előző évben :) mindig új típussal megyünk. Nem azt mondom, hogy rossz ez, de másoknak talán ez egy kicsit könnyebb. Tudják, hogy mennyit kell kattintgatni a gátlón, mennyivel fér el a kanyarokban, nekem ki kell találnom.
 
Jól kitaláltad.
Kellett, hogy belerázódj, de hamar beleszoktál.
Ezek a rövid tesztek, rövid pályákon, jók, valamire. De amikor elindultunk a versenyen, akkor ott nem hittem el, hogy ennyire jó ez a kocsi, Nem hittem el, hogy ennyire rövid féktávokat lehet vele venni, hozzá kellett szokni.
Azon röhögött volna mindenki, ha nagyon bekezdünk az elején és eldobjuk.

a_wrc-vel_szeretkezni_kellett_4
 
Mondtam Tominak a verseny előtt két héttel: nem tudom mire lesz elegendő, de szerintem jó lesz ez. A teszten már el kezdtem ebben az egészben hinni, hogy megnyerhetjük. A többiek még nem. Az első nap végén mondtam, hogy megyünk egy tempót, ebből még fogunk gyorsulni és meglátjuk ez mire lesz jó.
Nem volt nagy öröm, hogy egy új kocsival sötétben kezdtünk... Nem volt kis feladat, szerencsére legalább a pályákat ismertük. :)
A sok ismeretlenből ez jó volt, és az is, hogy Tomi megint hibátlanul navigált! Nagyon kellett az eredményhez az Ő munkája is!
 
Másnap is jól autóztatok és ami talán még nagyon fontos: hiba nélkül.
Az autón egy karcolás nem esett.
Vasárnap úgy álltunk oda, hogy ez járt a fejünkben: ezzel az autóval nagyon kell autóversenyezni! Tavaly egy komfortos évünk volt, nem kellett a legutolsó pillanatban fékezni, elég volt az is, amit nyújtottunk. Kényelmes volt, de a versenyzésből visszafejlődtem.
 
Most viszont mindenki nyomta tiszta erőből, és ott abszolút időt menni, az nagy dolog, szerintem. Így kezdtünk vasárnap. Majd a kánói pályára mentünk, ami szerintem a magyar rally szégyene. Minősíthetetlenül koszos volt. Féltem, hogy vagy defektet kapunk, vagy beesünk. Nem is mentünk túl jól, elég sokat kaptunk.
Ez jól fel is idegesített, mentünk is a következőn újra egy abszolút időt. Folyamatosan mentünk a saját tempónkat, a saját stílusunkat.

a_wrc-vel_szeretkezni_kellett_3
 
A legutolsó szakaszra vagyok nagyon büszke, pedig 'csak' harmadik időt mentünk. Úgy gondoltam, ha már ennyivel vezetünk, azt nem lehet behozni. 
Fallabdázni, ping-pongozni, teniszezni és még nagyon sok mindent szoktam csinálni. A döntő helyzetekben próbálom nem elizgulni ezeket a dolgokat. Nem mentem gyorsabban, mint ahogy tudtam.
Sokan behibáztak a végén.
 
Tavaly is nyertetek, de szerintem a mostani győzelem is hasonlóan jó ízű volt. Sokan szurkoltak Nektek! Anyukádat láthattam a céldobogónál?
A 10 éves telefonjával mindenkit megelőzve fotózott minket :) :)

a_wrc-vel_szeretkezni_kellett_1
 
Mik a további tervek? Lesz RRC, vagy 'elég' lesz az R5?
Azt már biztosan eldöntöttük, hogy továbbra is Forddal fogunk versenyezni. 
Nagyon tetszik a futóműve!
 
Herczig Norbi fogalmazta meg jól: a WRC-vel szeretkezni kell, ezzel meg b@szni.
Oda kell menni és fogcsikorgatva, a kormányt erősen markolva versenyezni. Nem kell a WRC, nem kell, hogy nagyobb, erősebb autóval menjünk. Ez a jövő.
Vannak ajánlataink és az már biztos, hogy a Ford mellett maradunk...

a_wrc-vel_szeretkezni_kellett_5
 
Mi a következő futam? Fehérvár Rally?
Neem, megyek a Bükfürdőn is!
 
Nem láttam a nevetek a listán...
Új felállás lesz. Olyat csinálok, amit már évek óta nem... 
Navigálni fogok. Kiss Laci barátom mellé ülök be. Megkért, hogy kicsit javítsak a féktávjain.
Kicsit meg van öregedve a sportágunk, pártolni kell a fiatalokat. Lacinak próbálok segíteni, hogy maradjon meg benne a lelkesedés. Korábban is mondtam már: ha mindenki legalább egy versenyzőt hoz magával, akkor már nem lehet nagy baj.
Lacika ügyes, lelkes, minden versenyen ott van. Felkért és én szívesen elvállaltam.
Nem tudom hogy fog menni, hat éve nem navigáltam, de remélem sikerül majd visszaszoknom.
 
Ez jó, akkor ott találkozunk!
 
Azt írd már le még, légy szíves, hogy szeretnék megköszönni mindent azoknak, akik bíztak bennünk, de azoknak is, akik nem, de legalább eljöttek megnézni! Jó érzés volt, hogy ennyien voltak a pálya mellett! 
A csapat most is tökéletes munkát végzett, mindenki tudta és jól csinálta a feladatát. Tomit is újra és újra csak dicsérni tudom! Jó vele versenyezni!
Köszönöm a versenyzőtársaknak is, akik megdicsértek! Jól esett Norbitól is, hogy megdicsért! Azt mondta, hogy ezt nem gondolta volna. Ez is jól esik!
Jó a hangulat a sportban, úgy érzem minden rendben van!
Jó irányba terelődik a sportunk és ez így jó! Tetszik, ami most van!
 
 
 a_wrc-vel_szeretkezni_kellett_6

 

Ez a hír most jelenik meg 4145. alkalommal
Share |
Miskolc • rally ob
Országos Rallye Bajnokság 2014
20.VREDESTEIN Miskolc Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k