|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Janikáék az abszolút harmadik helyről estek ki az 50.Mecsek Rallye első napjának végén. A pilóta még három héttel a futam után is csalódottan emlékszik vissza a pécsi hétvégére:
Akár lehetett volna jó is… Igen, de nem lett az… Nem nagyon kaptam el a ritmust ezeken a keskeny erdei szakaszokon. Nem nyújtottam valami jó teljesítményt. Van, amikor van egy pont, amin ha átbillensz, akkor már megy minden jól. Idáig sajnos nem jutottunk el. Az utolsó előtti gyorson - még az első nap – egy féktávon nem tudtunk megállni és beestünk az erdőbe. Igazából nagy sérülés nem lett az autón, pont annyi csak, hogy nem tudtuk folytatni a versenyt. Fel kellett adnunk.
Valamiért nem éreztem magam jól az autóban. De nem is kaptam el a fonalat.
Mi volt a baj? Rosszul választottatok gumit, vagy csak nagy volt a tempó?
Igazán optimális abroncsot mindig nehéz választani a folyamatosan változó pécsi szakaszokra. Első körben mi is puha, száraz abronccsal mentünk ki. Utána, gondolva arra, hogy talán koszosabbak lesznek a kanyarok, esőgumival mentünk ki a második körre. Nyilván előtte ki kellett volna ezt próbálni, amit nem tettem meg. Talán ez volt a hiba.
Esőabronccsal mentünk száraz körülmények között és nem igazán ismertem ennek a paramétereit. Egészen addig nagyon jól teljesített a gumi. Volt három lassító, viszonylag nagy tempóról tudtunk vele megállni. A kanyarokban is stabilan viselkedett. Csak ez a féktáv volt neki grízes és itt mindjárt le is estünk az útról.
Nagyon sajnáltam. És ami talán még fájóbb: ezzel az év végi dobogós remények is elcsúsztak, ugye?
Igen, sajnos igen.
Természetesen Ózdon megyünk, végigcsináljuk a futamot, befejezzük az évet. Próbálunk majd gyorsan menni. Ezeket a pályákat jól ismerem, Miskolcon idén már versenyeztünk is rajtuk. Próbálunk gyorsabban menni majd, mint Miskolcon mentünk :)
Azóta azért sokat változott a viszonyod az autóval, nem?
Fehérvár Rallye óta, azt hiszem. Ott volt az eddigi legjobb autónk, amivel eddig versenyeztünk. Pécsen is ezzel az autóval mentünk, nem is azzal volt a baj…
Ózdon dobálós, száraz pályák várhatóak. Melyik a kedvenc? Melyiket ismered a legjobban?
A sátai szakaszt bírom. Az autó ezeken a gyorsabb, nyitottabb részeken eredményesebb lehet. Legalábbis most így gondolom. Remélem, hogy a verseny után is ez marad majd a véleményem.
A szűkebb részeken kicsit nehezebb vele fordulni.
A körgyorson talán előny egy kicsit a kisebb rajtszám. Talán kevesebb autó lesz még akkor rajta…
Nem tudni, hogy hányan fogunk egyszerre körözni… 4-5 autó biztosan. Érdekes lesz…
Egyszer volt itt egy kellemetlen szituációnk, amikor berajtoltattak elénk egy lassabb autót… Most ugyan más az irány, de igazából a körön most sincs hely előzni, elengedni a másikat. Szerintem az első 5-7 autó közel egyforma tempóra képes, nagy különbségek nem lesznek, ha a rajtolással nem lesz gond. A nézőknek biztos, hogy látványos lesz.
Mikor mondanád a verseny végén, hogy jó volt a futam?
Ha megnyerem! :D
Amúgy is tud jó lenni egy verseny, ha jó a szervezés és minden flottul megy! Nem csak akkor szoktam dicsérni egy futamot! Reméljük most is mondom majd! És jó lenne megnyerni! Úgy még könnyebben mondanám… :)
Ez a hír most jelenik meg 2578. alkalommal
2016.10.07-08.
|
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.09.20-22.
részletes infóink 2024.09.22.
részletes infóink 2024.09.21-22.
részletes infóink 2024.09.20-22.
részletes infóink 2024.09.26-29.
részletes infóink 2024.06-2024.11.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |