LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Amíg nem volt gond, addig jó volt
Két éve technikai hibáktól mentesen versenyezhettek Herczig Norbiék.
2014-04-10
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
770056909
Napi oldal:
4300
Jelenleg:
1535
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

 

amig_nem_volt_gond_addig_jo_volt_4


A miskolci futamon több szakaszon is a legjobb időt érte el a Herczig-Bacigál páros a ŠKODA Fabia S2000-el, a végeredményben mégis örülniük kellett a negyedik helynek és az ezért járó 10 bajnoki pontnak

Kezdjük a jó oldalával... Nagyon komoly meccs volt, ugye?
Igen! Verseny volt! Pontosan az volt, amire számítottunk és amiről korábban beszéltünk.
Azzal, hogy a WRC-ket nem engedjük az abszolút bajnoki pontokért csatázni, azzal ki fog egyenlítődni a mezőny és rég nem látott izgalmak fognak visszajönni a magyar bajnokságba.
5-6 páros volt folyamatosan, akinek esélye volt akár arra is, hogy megnyerje a versenyt, nem csak gyorsasági szakaszokat.

Ti is az esélyes párosok között voltatok, de nem úgy sikerült, ahogy remélték a szurkolóitok.
Az esélylatolgatásokkor azt mondtam, hogy azt szeretnénk, ha jó érzéssel autózhatnánk, az autóban jó érzésekkel ülhetnénk be. Ha ez megvan, akkor ez már visszatükröződik majd az eredményekben is.
Amíg nem volt műszaki gondunk, addig jó volt az érzés, tudtuk, hogy hol volt, ahol spóroltunk, hol volt ahol már közel autóztunk a határainkhoz. Pontosan tudtuk, hogy hova rakhatjuk magunkat a jelenlegi mezőnybe. És ez optimizmusra adott okot!
Jól álltunk az első versenynap végén az utolsó szakaszig.

Aztán a gyorson három hengerrel autóztatok végig, de az éjszakai parc fermébe álláskor magabiztos volt a szervizcsapat, tudták, hogy mi lehet a gond.
Odajött a mérnök és a főszerelő, kinyitottuk a motorháztetőt és mondogatták, hogy mit nézzünk meg, mit húzogassunk le és úgy néz ki, hogy belőtték, hogy mi lehet a probléma, illetve van az autónak egy nagyon intelligens dashboardja, amin mi is nézzük az adatokat. Azt átváltottuk mérnök felületre és ott egyértelműen jelezte, hogy a negyedik hengernél a befecskendező nem ment.

amig_nem_volt_gond_addig_jo_volt_5


Erre előkészültek és a reggeli szervizben komplett befecskendező sort cseréltek és úgy nézett ki, hogy rendben is van az autó, a vasárnapi első két szakaszon hibátlanul működött.
Ott újra az élre tudtunk állni, vissza tudtuk előnnyé fordítani a hátrányunkat. Nem túl vaskosan, de az élen voltunk.
Aztán a harmadik, hosszú szakaszon újra előjött a probléma és ott 19 kilométert mentünk három hengeres autóval.
Újra szerviz következett, megint kicserélték a hibásnak vélt befecskendező szelepet és különböző vezetékeket. Megint rendben lezavartuk a következő szakaszt, egy picit feljebb tudtunk zárkózni, de az utolsó előtti szakaszra újra előjött a hiba és onnantól kezdve már csak arra tudtunk koncentrálni, hogy beérjünk a célba. Buktuk a Power Stage pontokat is.

amig_nem_volt_gond_addig_jo_volt_6


A harc hevében több párosnak is becsúszott egy két defekt és hiba, ezek miatt a negyedik helynek is örülhettünk a végén.
El voltunk ezidáig kényeztetve. Két éven keresztül egyszer sem volt technikai problémánk, úgyhogy ez már időszerű volt :)

Ahogy mondtad is, körbeverések voltak a gyorsasági szakaszokon. Lehet, hogy a versenyek is így fognak alakulni. Minden pont számítani fog az év végén.
Ez nagyon így van, jól mondod! Kiélezett csaták várhatóak. Ezen a futamon körvonalazódni látszott, hogy kik azok a párosok, akik az autót és a tudásukat illetően az első helyért tudnak majd csatázni és biztosan minden pontnak óriási jelentőssége lesz az év végi elszámolásban.

amig_nem_volt_gond_addig_jo_volt_3


Hosszabb szünet jön a következő futamig.
A soron következő Fehérvár Rallye-ról milyen emlékeid vannak?

Vegyesek. Volt itt jó eredményünk, voltunk technikai hibáktól nem mentes futamaink, de nagyon szeretem a Fehérvártól Veszprémig lévő lőtéri szakaszokat. A várpalotai rész sokkal jobban igénybe veszi az autót, keményebb, kövesebb, de cserébe az aszfaltos szakaszok ott Székesfehérvár környékén nagyon jó pályák. Ha ezeket a rendező össze tudja szedni és tudunk rajtuk versenyezni. Bízom abban, hogy egy parádés versenynek nézünk elébe.

 




amig_nem_volt_gond_addig_jo_volt_1

Ez a hír most jelenik meg 3897. alkalommal
Share |
Miskolc • rally ob
Országos Rallye Bajnokság 2014
20.VREDESTEIN Miskolc Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k