Amíg nem volt gond, addig jó volt
Két éve technikai hibáktól mentesen versenyezhettek Herczig Norbiék.
2014-04-10
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
784722517
Napi oldal:
16841
Jelenleg:
1243
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

 

amig_nem_volt_gond_addig_jo_volt_4


A miskolci futamon több szakaszon is a legjobb időt érte el a Herczig-Bacigál páros a ŠKODA Fabia S2000-el, a végeredményben mégis örülniük kellett a negyedik helynek és az ezért járó 10 bajnoki pontnak

Kezdjük a jó oldalával... Nagyon komoly meccs volt, ugye?
Igen! Verseny volt! Pontosan az volt, amire számítottunk és amiről korábban beszéltünk.
Azzal, hogy a WRC-ket nem engedjük az abszolút bajnoki pontokért csatázni, azzal ki fog egyenlítődni a mezőny és rég nem látott izgalmak fognak visszajönni a magyar bajnokságba.
5-6 páros volt folyamatosan, akinek esélye volt akár arra is, hogy megnyerje a versenyt, nem csak gyorsasági szakaszokat.

Ti is az esélyes párosok között voltatok, de nem úgy sikerült, ahogy remélték a szurkolóitok.
Az esélylatolgatásokkor azt mondtam, hogy azt szeretnénk, ha jó érzéssel autózhatnánk, az autóban jó érzésekkel ülhetnénk be. Ha ez megvan, akkor ez már visszatükröződik majd az eredményekben is.
Amíg nem volt műszaki gondunk, addig jó volt az érzés, tudtuk, hogy hol volt, ahol spóroltunk, hol volt ahol már közel autóztunk a határainkhoz. Pontosan tudtuk, hogy hova rakhatjuk magunkat a jelenlegi mezőnybe. És ez optimizmusra adott okot!
Jól álltunk az első versenynap végén az utolsó szakaszig.

Aztán a gyorson három hengerrel autóztatok végig, de az éjszakai parc fermébe álláskor magabiztos volt a szervizcsapat, tudták, hogy mi lehet a gond.
Odajött a mérnök és a főszerelő, kinyitottuk a motorháztetőt és mondogatták, hogy mit nézzünk meg, mit húzogassunk le és úgy néz ki, hogy belőtték, hogy mi lehet a probléma, illetve van az autónak egy nagyon intelligens dashboardja, amin mi is nézzük az adatokat. Azt átváltottuk mérnök felületre és ott egyértelműen jelezte, hogy a negyedik hengernél a befecskendező nem ment.

amig_nem_volt_gond_addig_jo_volt_5


Erre előkészültek és a reggeli szervizben komplett befecskendező sort cseréltek és úgy nézett ki, hogy rendben is van az autó, a vasárnapi első két szakaszon hibátlanul működött.
Ott újra az élre tudtunk állni, vissza tudtuk előnnyé fordítani a hátrányunkat. Nem túl vaskosan, de az élen voltunk.
Aztán a harmadik, hosszú szakaszon újra előjött a probléma és ott 19 kilométert mentünk három hengeres autóval.
Újra szerviz következett, megint kicserélték a hibásnak vélt befecskendező szelepet és különböző vezetékeket. Megint rendben lezavartuk a következő szakaszt, egy picit feljebb tudtunk zárkózni, de az utolsó előtti szakaszra újra előjött a hiba és onnantól kezdve már csak arra tudtunk koncentrálni, hogy beérjünk a célba. Buktuk a Power Stage pontokat is.

amig_nem_volt_gond_addig_jo_volt_6


A harc hevében több párosnak is becsúszott egy két defekt és hiba, ezek miatt a negyedik helynek is örülhettünk a végén.
El voltunk ezidáig kényeztetve. Két éven keresztül egyszer sem volt technikai problémánk, úgyhogy ez már időszerű volt :)

Ahogy mondtad is, körbeverések voltak a gyorsasági szakaszokon. Lehet, hogy a versenyek is így fognak alakulni. Minden pont számítani fog az év végén.
Ez nagyon így van, jól mondod! Kiélezett csaták várhatóak. Ezen a futamon körvonalazódni látszott, hogy kik azok a párosok, akik az autót és a tudásukat illetően az első helyért tudnak majd csatázni és biztosan minden pontnak óriási jelentőssége lesz az év végi elszámolásban.

amig_nem_volt_gond_addig_jo_volt_3


Hosszabb szünet jön a következő futamig.
A soron következő Fehérvár Rallye-ról milyen emlékeid vannak?

Vegyesek. Volt itt jó eredményünk, voltunk technikai hibáktól nem mentes futamaink, de nagyon szeretem a Fehérvártól Veszprémig lévő lőtéri szakaszokat. A várpalotai rész sokkal jobban igénybe veszi az autót, keményebb, kövesebb, de cserébe az aszfaltos szakaszok ott Székesfehérvár környékén nagyon jó pályák. Ha ezeket a rendező össze tudja szedni és tudunk rajtuk versenyezni. Bízom abban, hogy egy parádés versenynek nézünk elébe.

 




amig_nem_volt_gond_addig_jo_volt_1

Ez a hír most jelenik meg 3948. alkalommal
Share |
Miskolc • rally ob
Országos Rallye Bajnokság 2014
20.VREDESTEIN Miskolc Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
010203 04050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
222324 25 262728
293001 02 030405

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k