AMTOSZ 1.közlemény
Az idei Rali-Túra első nevezői körlevele
2014-01-22
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
785694608
Napi oldal:
168173
Jelenleg:
1690
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
1429. • 2012-04-25 18:40:26
ezt nem hiszem el....jól benézte a navi..nincs szerencséje Pistinek :(
cikk helyett elég a hozzászólásokat olvasni, jól sikerülhetett....
az viszont elég vicces, hogy azt mondják a kat. első helyezettet vizsgálják be, majd behívják a harmadikat.... de legalább megtudták, mert ugye a köztudatban az van, hogy az evo6 milyen könnyű....aztán vagy 100 kilóval nehezebb a megengedettnél.... hát igen...anno az autó vb-n murvára lett készítve N-ben....
de a bánásmód.... nem gondoltam volna..
az megy hogy a túrás nagy autók eleje, közel olyan időket ment mint a kb. 50 lóerővel erősebb márkatársú licenszesek......no comment.
1428. • 2012-04-25 16:07:24
Ezeket a cikkeket nem mi írjuk, az információk nem tőlünk származnak. Így aki pusztán a végeredmény alapján von le következtetéseket, könnyen tévedhet, illetve kihagyhat olyan fontos részleteket, hogy Pistiék fantasztikusan autóztak, csak egy késés miatt estek vissza a 3. helyre. A sajtóanyagunkban én ezt írtam:

"- Igazából a H4T kategória első helye és az abszolút ötbe kerülés volt a cél. Ez utóbbit nem sikerült teljesíteni, mert az abszolút hatodik helyen végeztünk, de az előzményeket figyelembe véve nem panaszkodhatunk. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a kategóriát pedig Hevesi Pistiék toronymagasan nyerték volna, csak kaptak egy büntetést, ami miatt mégsem arathatták le a babérokat. Gratulálok nekik, mert kiemelkedő időket autóztak."

Egyébként amikor megláttam az ideiglenes eredménylistán, hogy büntetést kaptak én szóltam Pistinek, hogy menjen reklamálni.

Amúgy ifj. Kiss Lacival valóban remek küzdelmet vívtunk és reméljük legközelebb Pusztító kollegával is fel tudjuk venni a versenyt.
1427. • 2012-04-25 15:16:48
Hányinger az egész cikk,már előre félek a tv-s beszámolótól!!!Nehogy csak az is a meghívásos versenyzőkről szóljon,a túrások meg le vannak s***va,pedig róluk kéne inkább hogy szóljon!!!szontyoli((((((((((( sírok
1426. • 2012-04-25 15:02:25
A "Tatabányán járt a rali apraja-nagyja" cikk írója egy akkora rossz beszámolót jelentetett meg a legnagyobb hazai ralis portálon, hogy az felháborító. Legalább a 1-3 kategória helyezett versenyzők megérdemelnének annyit, hogy emberszámba vegyük őket és nevük, autójuk megemlítésével beiktassuk őket a cikkbe. Hogyan lehet az, hogy van ahol mind a 3 dobogós páros neve megemlítésre került, valahol meg csak a kategória győzteseké???
Szerintem megérdemelnének annyit, hogy ha már ekkora eredményt elérnek, megemlítésre kerülnek a beszámolóban.
Az mnasz licenccel rendelkezők mivel úgymond meghívásos formában vannak jelen az Rte versenyen, max. pár sorban kerüljenek ki a honlapra, ne ódákat zengjünk róluk!

Az egész cikk csapnivaló, minősíti azt aki készítette... sírok
1425. • 2012-04-25 13:54:48
Parc Ferméböl kikéstek a nagigátor elnézte az idöpontot az elsö nap után. keke nem 20 hanem 1.20 másodperc volt az elönye
1424. • 2012-04-25 12:18:40
Cikkek ide vagy oda gratula a Fulep - Kondella parosnak! !! mosolygok
1423. • 2012-04-25 11:45:19
Nagy s*** az egész! Ilyen elfogultan cikket írni a H4T kategóriáról: "Igazán szoros verseny alakult ki az új H4-es kategóriában, ahol végül a Domonkos László – Horváth István páros 1 tized másodperces előnnyel tudta megelőzni az Ifj. Kiss László – Varga Zsuzsanna kettőst."
Igaz nem érdem büntetőt szerezni de másképp festene az egész ha úgy fogalmaztak volna, hogy volt egy páros aki bő 20 másodperccel verte a Domonkos-Horváth párost de bezsebelt 1:30 büntetőt... Az "1 tized másodperces előny" minden bizonnyal izgalmasabban hangzik!
1422. • 2012-04-25 10:46:22
Ez a beszámoló egyszóval borzalmasra sikeredett! sírok
1421. • 2012-04-24 23:00:15
Pár kép a rábaringről RTE + Sprint. Képek
1420. • 2012-04-24 17:53:56
Ha jól értem, Hevesi másfél perces büntijére utalt Keke. :)
1419. • 2012-04-24 17:38:14
Mi történt?
1417. • 2012-04-24 13:50:35
...és a ladás videó.. :)
itt
1416. • 2012-04-24 08:04:19
Azt mondjátok látványos volt a sprint mezőny?? mondjuk a reggeli hideg aszfalt néha tréfás volt....
1415. • 2012-04-23 22:03:31
2004. Esztergom Rally.
1414. • 2012-04-23 20:16:19
Szerintem Te is tudod, hogy miért.
Végigjárta a ranglétrát.
Soha nem voltak eleresztve, így olyan autókon tanult meg vezetni, amikbe pár ember be sem merne ülni. se futómű, se gumi, se motor.. zsuk karbi... meg idővel bontókból összeszedett fiat motorok...
aztán a kupás suzukinál azt mondta marha jó kis autó, nem nagyon kell hozzányúlni, a honda szintén, pedig a mezőnyben olyan volt, mint most a mitsu a többi mellett....
amikor sikerült becserélni, és elhozni a mitsut, kipróbálta tardoson....vizes úton, kopott slickekkel......azt mondta, ez az autó jobban megy slickel, mint a honda esőgumival.... őrült? kell a jó eredményhez...
A leg meglepőbb számomra, hogy nem igazán tréningezik, kevésszer megy végig a pályákon, inkább itinerből...mert ugye ez a rally.... pedig ez miatt biztos kap pár másodpercet a nálunk divattá vált fejbőlmenés miatt.... szívesen megnézném külföldön, szerintem hozná a saját tempóját...
és nem mellékesen ott van Norbi, akit érdekel az autó, és próbálja beállítani minél jobbra...mert ha a Pistinek azt mondod 3 kerékkel kell végigmenni a gyorson, akkor úgy megy végig :)....mert olyan autókon tanult meg rallyzni aminek ahány kereke volt annyi fele állt:)
a pénz viszont eldönti, hogy ne tudjon kibontakozni.
De ezzel nincs egyedül....sok jókezű ember ül otthon, de ez már egy másik történet...
1413. • 2012-04-23 18:55:01
A másik beteg ember egy nagyon szép autóval.Szerintem is kicsit túl volt lassítózva és gumizva a verseny.
1412. • 2012-04-23 18:48:20
Sibera!! Hevesi barátod egy fél isten.Ismét nagyon jól ment,szépen és gyorsan is.Hogy csinálja?Mert a többi mitsuhoz képest az övé egy bicigli csak.Kicsit szerintem beteg a feje,de állati jól áll neki.
1411. • 2012-04-23 14:28:06
3. körre mi is találtunk viszonylag jó helyet tempós balt néztünk, ott azért több látvány volt.
1410. • 2012-04-23 13:52:53
Részben egyetértek, a rúgógyári gyorson olyan kanyarok is ki lettek gumizva, amelyek az előző években, rendezőtől függetlenül nem. Pl. Rezeda utca végén, a temető utáni jobb-bal, hosszú egyenes, bal-jobb és lefelé a szeméttelep felé. Ezek végig, pedig a korábbi versenyek sem pusztították el az útszélét, hetente járok arra évek óta.
Ugyanakkor volt azért látnivaló; több helyen a lassítós-kitérőket úgy jelölték ki, h bukkanóval érjenek vissza útra, és megértem a szervezőket, mert az eredeti állapot visszaállításának ellenőrzését végző szervek a legnagyobb szőrszálhasogatók messze földön!

Én így is találtam izgalmas nézői pontokat; de kellett hozzá a helyismeret. Jó verseny volt, nívós mezőny, szép autók, de sok óvatoskodás. Reggel a rúgógyárnál a 29db sprintes autó (nézői és fotós szemszögemből vizsgálva) "szebben" jött le, mint utána túrás mezőny...

És külön dícséret, amiért nem volt komoly csúszás a menetrendben, vasárnap délután 4re, ~25-30perc jött össze, ami sokkal jobb, mint amivel az elmúlt években találkoztam.
PIROSPONT!!!
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
22 23 24 25 26 27 28
29 30 01 02 030405
060708 09 101112

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k