Aradi shakedown
A csütörtöki poros képek
2012-08-16
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
772595038
Napi oldal:
88662
Jelenleg:
1103
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 4.futam, a Rally Poland után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
81
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
65
3. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
4. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
5. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
46
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
41
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat
Arad Rally
oldalanként | növekvő
összesen: 244 hozzászólás • 13 oldal
144. • 2011-08-12 09:38:31
Mindjuk például azért, mert a ReBull is először a látványos, veszélyes, extrém sportokba ölte a lóvét, majd később hozta a "rendes" autósportba
143. • 2011-08-12 05:56:19
valami mégse működik jól,mivel nézők csak elenyésző számban voltak.(mondjuk itthoni versenyen is egyre kevesebb van)
ezek a tények.
mert a néző a látvány miatt megy,és,ha az a kevés látvány neki túl sokba kerül,vagy fárasztó az út,no akkor esetleg megnézi a videót.
a nézőt ki kell csalni a pálya mellé,mert elfogy a szponzor,és ha azok elfogynak teljesen akkor csak a számlagyárosok autókáznak már.
ITT A HELL PÉLDÁJA!!!MIÉRT A DRIFTBE TESZI A SZPONZOR PÉNZ JAVÁT?I?I?I?I?I
142. • 2011-08-12 00:51:52
Most komolyan ezen is elkezdtek vitázni? Én Esztergom mellett lakom ami nem dél, és hamarabb leértem volna Aradra mintha Zemplénbe kellett volna mennem, szóval ne kezdjük már a messze van mert külföld. Új pályák...ez a rally lényege, sőt a szállás se hiszem, hogy drágább lenne ott mint nálunk.
Az meg, hogy duzzogunk, mert itinerből nem tudunk menni, mindenki köszönje magának.
141. • 2011-08-11 22:24:35
Pingvin!
Teljesen igazad van, ha nincs miből akkor nincs miről beszélni szontyoli

De én azokra gondoltam - bár ez a hozzászólásomból igaz nem jött le - akik gondolkodás nélkül rávágták, hogy márpedig Ők nem jönnek le, függetlenül attól, hogy megtehetnék-e vagy sem.

Sajnos ezek között nem kevés tehetős "versenyző" is volt. Szerintem bánhatják a döntésüket!

140. • 2011-08-11 21:36:39
Inkább örüljetek annak, hogy így is van, akinek nagy örömet szerzett az aradi verseny - lásd ervinbv előző oldalon olvasható hozzászólása!
Köszi a képeket Ervin!
139. • 2011-08-11 21:27:40
Messze nem akarat kérdése... Pingvinnek van igaza. Sajnos sírok
138. • 2011-08-11 20:01:53
Van például svájci frankos hiteled????
Ha van, neked is tudnod kellene, nem minden akarat kérdése !!!!!
Ha nincs akkor most már tudod.
Nem sokan vannak ma itthon akik néhány 10 km-nél többet tudnak utazni a rallyért, vagy bármi másért.
137. • 2011-08-11 19:55:50
Elsősorban akarat kérdése!
136. • 2011-08-11 19:25:56
ez nyilván csak fáradtság kérdése....
135. • 2011-08-11 18:40:48
A Te hozzáállásoddal nem érdemes kivinni. Viszont azokéval akik rajthoz álltak azokéval mindenképp!

Ha vetted volna a fáradtságot, hogy kigyere és nem csak videón látottakból fikázz a fotelből, lehet Te is más véleményen lennél!
134. • 2011-08-11 18:31:03
Szóval megéztem a Kazár féle videót.Feltünt,hogy nincsenek nézők!!!Hol voltak?Mindenki itthon maradt?Érdemes kivinni versenyt?Így valakinek rövid távon olcsóbb?
nem jól látom?
133. • 2011-08-11 18:24:06
Martin már 4 évvel ezelőtt is nagyon tudott.És valóban itt az ideje már, hogy komolyabban vegyék!!!!!
132. • 2011-08-11 15:53:18
Gratula Demjén Martinnak!

Mégiscsak jó kocsi az EVO VI ??? helyeslek király

És végre Janika nyert!
Csak sajna nem voltam ott és nem láttam élőben a versenyt...
131. • 2011-08-10 10:55:56
Egy elképzelt telefonbeszélgetés:
A) Szia, baj van , kilyukadt a hűtő.
M) Ugyan, hát ezt tiltott szervizzel meg tudjátok oldani.
A) Nem tud bejönni a szervizkocsi, és rövid az etap.
M) Akkor vége.
A) Nem lehetne a Mecsek inkább 2 nap, 2 verseny?
130. • 2011-08-10 09:33:34
" én a 3. és a 8. gyors vizesárkánál álltam, ott nem történt semmi"
Ezek szerint a nagy ASI sem tud mindent, mert a cikkírót rossz vizesárokhoz küldte. Inkább edzéskártya ügyben kellett volna jobban figyelni. vigyorgok
129. • 2011-08-10 09:16:21
De most tényleg…
Egyszer rájön, hogy nem megengedett eszközökkel játszik?
- turbó
- átvágott pálya
- incidens a kerékkulccsal
- tiltott szerviz
- tiltott tréning

És mindent ki lehet magyarázni, meg piros telefonon pár szavazatért elintéztetni.

Most meg az mondja a „versenybírók úgy vélték”?

Majd megkérünk egy újságírót gyártson a saját szavaival egy homályos összeesküvés elméletet?

Komolyan gondolom felháborító, ami itt megy! El kellene ismerni, most tényleg igazoltan megsértette a pályabejárás szabályait, lejáratta a magyar mezőnyt, és főképpen manipulált az azonosító jelzéssel.
128. • 2011-08-09 17:41:21
Na, de most komolyan.
Már ott tartunk, hogy egy kommunikációs cég meséli el helyettük a tutit, és a meséből az derül ki, hogy ők nem is tehetnek semmiről, ott sem voltak, de a kövek bezzeg igen.
És hogy már előre tudták, hogy ez lesz...
Tehát mindenki hülye, csak ők nem!
Lásd: RVO.
127. • 2011-08-09 15:02:19
„Büntetést kaptam, mert a versenybírók úgy vélték, többször jártam be verseny előtt a pályát, mint ahányszor a szabályzat engedélyezte. Amikor a Felügyelő Testület kiszabta rám az egyperces büntetést, nem akartam vitatkozni, így nem fellebbeztem. Döntésükkel nem értek egyet, mert én mindenben a versenykiírást követtem, szabályosan készültem a futamra. Ennek ellenére nem akadékoskodtam, minden figyelmemet a versenyre fordítottam, hogy bizonyítsam, képes vagyok hátrányból indulva is az első hely megszerzésére. Sajnos egy nagy kő szó szerint eltérített a cél felé vezető útról.”(rvo.hu)

Ez vicc. Itt többen is más műsort néznek. Szégyen......
126. • 2011-08-08 14:40:11
NA ! Helyre kerültek a dolgok !!! .... nevetek
125. • 2011-08-08 13:14:49
nyilatkozat

És íme a nagy MAGYAR valóság.

"...Engem nem nagyon érdekelnek ezek a dolgok körülöttünk, már megszoktam..."

Lefordítva nekünk mindent lehet, mindent meg is szoktunk tenni, és majd piros telefonon vagy mogyoródon pár szavazatért elintézzük.

FELHÁBORITÓ!

Nem megszokni kellene, hanem messze elkerülni ezeket az ügyeket.

Engem érdekelne, hogy a hamis rajtszám használatáért nem- e kellene külön - igen szigorúan - a versenytől függetlenül büntetni?
Arad Rally
oldalanként | növekvő
összesen: 244 hozzászólás • 13 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k