Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
Asiék szombati napja
Cataluna Rally - szombat
2009-10-03
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
684238073
Napi oldal:
862
Jelenleg:
1253
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat


Telefoninterjú - 2009.10.03. 19h36


Mára megtaláltátok egymást a norvég Brynildsennel, egész nap küzdötök, nem is akárhogyan...
Ma is egy nagyon jó napon vagyunk túl!
Ahogy tegnap így ma is tökéletesen működött a Mitsubishi.
Azt hiszem ma már kicsikét többet ki tudtam autózni a kocsiból. Jobban figyeltem a kanyarokra, sikerült gyorsabbakat fordulnom, ezért gyorsulni is tudtunk. Már kevesebbet kaptunk a WRC-ktől, mint az első napon.

Úgy tűnik, hogy a csúszósabb aszfaltokon és a murvás részeken tudom megverni a S2000-es Fabiát és az abszolútban is ott jobb időket érek el.
A hosszú gyorsokon, a tapadós, szűk kanyargós szakaszokon az autó adottságai miatt sokkal nehezebben tudunk elfordulni, mint ők, de még van egy kis előnyünk, megpróbáljuk ezt beosztani.

Tegnap este kaptatok 20 másodperc büntetést, miért?
A szervizparkból kifelé kikéstünk két percet, lehet, hogy ezek a másodpecek majd pont nagyon kellenének a végére, de reménykedjünk, hogy holnap is sikerül jól autóznunk.

Most már kicsit jobban figyelnek Rád az ellenfelek?
Az feltűnt, hogy a gyári csapatok közül is nézték már az időinket és a többiek is mondták, hogy például a Fordosok átjöttek, hogy megnézzék, hogy ki vezeti az N csoportot.
És ugye ahogy tegnap, így ma is a technikaiak folyamatosan ellenőriznek, nem csak minket, hanem akik elől mennek mindenkit. Benzinmintát vettek, minden kör végén megmérik az autó magasságát. A szervizben is ott vannak, felügyelik, hogy mit cserélünk, mit csinálunk, de ez szerintem teljesen normális.

Az utolsó körben rázott kicsit az autó és a hajtáslámpánk villogott. Az áramtalanító csatlakozójára gyanakodtunk. Kicseréltünk mindent, amiről úgy gondoltuk, hogy hibás lehet.

Vasárnap újra 6 szakasz, összesen 94 kilométer vár Rátok.
Hasonlóan a maihoz, holnap is 3 gyorsaságin kell kétszer végigmennünk, talán a kilométer kicsit kevesebb, mint eddig. Majd meglátjuk.

Mit gondolsz, a Super2000 a magyar pályákon is tudna ellenfél lenni?
A Super2000-es autó sokkal gyorsabb egy N-es autónál! Kilométerenként legalább 1 másodperccel. Ez itt is bebizonyosodni látszik. De ez teljesen normális is, hiszen ezt már itthon is, főleg a murván lehetett látni. Talán a gyors magyar pályákon egy kicsit hátránya lehet a kisebb végsebesség, de a kanyarokban feltétlenül gyorsabb.
Szerintem ugyanaz a pilóta gyorsabb tud lenni egy Super2000-el, mintha N-essel menne…

Milyen a csapat hangulata?
Nagyon jól működik minden, és a hangulat is ennek megfelelően nagyon jó.
Mindenki végzi a dolgát és mindenki örül az eredménynek.

Szeretném megköszönni azt a rengeteg SMS-t, amit otthonról küldtök.
Kint is rengeteg magyar van és nagyon jó érzés előttük autózni.A srácok mondják, hogy voltak olyan kanyarok, ahol már a külföldiek is vártak minket.

Ez a hír most jelenik meg 7541. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22232425 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-24.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k