Telefoninterjú - 2009.10.03. 19h36
Mára megtaláltátok egymást a norvég Brynildsennel, egész nap küzdötök, nem is akárhogyan...
Ma is egy nagyon jó napon vagyunk túl!
Ahogy tegnap így ma is tökéletesen működött a Mitsubishi.
Azt hiszem ma már kicsikét többet ki tudtam autózni a kocsiból. Jobban figyeltem a kanyarokra, sikerült gyorsabbakat fordulnom, ezért gyorsulni is tudtunk. Már kevesebbet kaptunk a WRC-ktől, mint az első napon.
Úgy tűnik, hogy a csúszósabb aszfaltokon és a murvás részeken tudom megverni a S2000-es Fabiát és az abszolútban is ott jobb időket érek el.
A hosszú gyorsokon, a tapadós, szűk kanyargós szakaszokon az autó adottságai miatt sokkal nehezebben tudunk elfordulni, mint ők, de még van egy kis előnyünk, megpróbáljuk ezt beosztani.
Tegnap este kaptatok 20 másodperc büntetést, miért?
A szervizparkból kifelé kikéstünk két percet, lehet, hogy ezek a másodpecek majd pont nagyon kellenének a végére, de reménykedjünk, hogy holnap is sikerül jól autóznunk.
Most már kicsit jobban figyelnek Rád az ellenfelek?
Az feltűnt, hogy a gyári csapatok közül is nézték már az időinket és a többiek is mondták, hogy például a Fordosok átjöttek, hogy megnézzék, hogy ki vezeti az N csoportot.
És ugye ahogy tegnap, így ma is a technikaiak folyamatosan ellenőriznek, nem csak minket, hanem akik elől mennek mindenkit. Benzinmintát vettek, minden kör végén megmérik az autó magasságát. A szervizben is ott vannak, felügyelik, hogy mit cserélünk, mit csinálunk, de ez szerintem teljesen normális.
Az utolsó körben rázott kicsit az autó és a hajtáslámpánk villogott. Az áramtalanító csatlakozójára gyanakodtunk. Kicseréltünk mindent, amiről úgy gondoltuk, hogy hibás lehet.
Vasárnap újra 6 szakasz, összesen 94 kilométer vár Rátok.
Hasonlóan a maihoz, holnap is 3 gyorsaságin kell kétszer végigmennünk, talán a kilométer kicsit kevesebb, mint eddig. Majd meglátjuk.
Mit gondolsz, a Super2000 a magyar pályákon is tudna ellenfél lenni?
A Super2000-es autó sokkal gyorsabb egy N-es autónál! Kilométerenként legalább 1 másodperccel. Ez itt is bebizonyosodni látszik. De ez teljesen normális is, hiszen ezt már itthon is, főleg a murván lehetett látni. Talán a gyors magyar pályákon egy kicsit hátránya lehet a kisebb végsebesség, de a kanyarokban feltétlenül gyorsabb.
Szerintem ugyanaz a pilóta gyorsabb tud lenni egy Super2000-el, mintha N-essel menne…
Milyen a csapat hangulata?
Nagyon jól működik minden, és a hangulat is ennek megfelelően nagyon jó.
Mindenki végzi a dolgát és mindenki örül az eredménynek.
Szeretném megköszönni azt a rengeteg SMS-t, amit otthonról küldtök.
Kint is rengeteg magyar van és nagyon jó érzés előttük autózni.A srácok mondják, hogy voltak olyan kanyarok, ahol már a külföldiek is vártak minket.