SUMMER FESTIVAL - 2025.07.12-13. - RabĂłcsiRing
Baranya Kupa 2009
versenyinformációk
2009-06-10
információ • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
773609268
Napi oldal:
11553
Jelenleg:
995
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat


GREPTON Rali-Túra Bajnokság
Baranya Kupa 2009
Komló, 2009. június 13-14.

versenykiírás

nevezési lap
(nevezési zárlat: 2009. június 5. péntek)

------------------------------------------------------




Baranya Kupa 2009
Komló, 2009. június 13-14.

versenykiírás Rallye2

nevezési lista Rallye2

Az esztergomi futam gépátvételén futottam össze Markó Tibivel, akivel már a következő közös RTE, Rallye2 és Historic versenyről beszélgettünk:

Miért pont a Baranya Kupa?
Ahogy az elmúlt esztendőkben, úgy idén is komoly programmal várja a versenyzőket a Marco Racing Team csapata a komlói futamra. Markó Tibor rendezővel beszélgettünk a R2 - RTE - Historic versenyzőknek szánt kínálatról, a megújult Lapisi elágról, az ORB versenyzők - Mecsek Rallye - Baranya Kupa háromszögről és a hűsítő örömökről.

Harmadik alkalommal vállalod fel a közös versenyt, amely az idén is három külön bajnokság résztvevőit várja.
Így van! Az Országos Rallye2 és a Rali Túra bajnokság mellett a Iharos és Goller Historic Bajnokság képviselőit is valamint ORB versenyzőket is Baranyába várjuk. Ezzel az összetettséggel nem kis feladatot vállalunk, de feltétlenül bízom csapatunk és a kollégák tudásában, hogy miként tavaly, úgy idén is zökkenőmentesen tudjuk lebonyolítani a versenyünket.

A verseny főszereplői a R2-es, RTE-s, és Historic mezőny. Milyen kapcsolatban van a Mecsek Rallye és a Baranya Kupa és mi köze mindehhez az ORB mezőnyének?
Szeretném leszögezni, hogy nem pikírt célzásnak szánom - ismerve az utóbbi hetek történéseit - de az ORB rendezők nagy része meglehetősen jó kapcsolatban, és ami talán még fontosabb munkakapcsolatban van. A megfelelő tisztelettel viseltetek a Mecseki ORB versennyel és annak rendezőjével Jelen Istvánnal szemben, akivel már több éve folyamatos az egyeztetésünk oda-vissza. Ennek megfelelően az idei évben is egyeztettünk, melynek eredményeként a Baranya Kupa két gyorsaságija is szerepelni fog a július végi mecseki viadalon. A főszereplő R2-es, RTE-s, és Historic mezőny képviselői mellett ezért szeretnénk felhívni az ORB mezőny figyelmét is a Baranya Kupára, hiszen még a murvás szettek felszerelése előtt egy kitűnő és mindenek előtt OLCSÓ teszt lehetőség ez számukra. A matek egyszerű! Az ORB nevezési díjak harmadáért mehetnek közel 2/3-ad ORB versenytávot olyan pályákon, amik a Mecsek Rallye-n is szerepelnek. 

Kérlek, meséld el, mi vár a versenyzőkre idén Komlón.
A Rallye2 OB és a Historic mezőnye együtt mozog majd, míg őket követi szorosan az RTE OB mezőnye. Az alapvető célunk az volt, hogy egy mini R1-et prezentáljunk versenyzőinknek, amit a pályák sportszakmai értékével, a gyorsaságik hosszával, és az ehhez szükséges körítéssel kívánunk elérni. Az idei versenyünk három pályára épül, melyeket úgy fűztünk össze, hogy minél inkább közeledik a mezőny a kör végi szervizhez, annál rövidebbek a szakaszok, és az etapok, azaz, egy esetleges műszaki hiba, vagy sérülés esetén is több esélye marad a versenyzőnek versenyben maradnia.

Melyek ezek a szakaszok, és milyen tulajdonságokkal bírnak?
Az első - és szerintem a legösszetettebb - az Alsómocsolád - Kisvaszar - Mecsekpölöske elág közötti 15km-es pálya. A gyorsasági két részre tagolódik, az első fele egy keskeny, erdészeti út, tökéletes aszfalt szőnyeggel, kanyar hátán kanyar, míg a második fele széles, tempós, helyenként kicsit dobálós bátorságpróbás aszfaltút. Összességében ez a 15km komoly erőpróbája lesz a mezőnyöknek, és az egyes versenyzők állóképességének. Nem nagyon lesz olyan, aki a STOP-ban ne szuszogna vadul.

A második egy igazi klasszikus: Árpádtető. A szakasz 10km hosszú, és a menetirányából adódóan a második felére tartogatja az igazi izgalmakat. A rajt Remeteréten kap helyet, majd széles tempós aszfalton elkocsizunk a Lapisi elágig, ahol balra fordulva megcélozzuk Árpádtetőt és a lejtőt. Apropó Lapis! A több évtizede kedvenc elág és kanyarkombináció az elmúlt 5-6 évben rendkívül leromlott állapotba került, s ezzel kissé megkopott varázsa. Az idei esztendőtől azonban újra régi fényében ragyog, hiszen egy hosszas folyamat eredményeként sikerült elérnünk, hogy megjavítsák az utat, s ha már így alakult, a komplett Lapisi kombináció, valamint az utána következő pár száz méter vadonatúj aszfaltszőnyeget kapott! Ha ez is megvolt, indul a lejt menet, és csak a versenyzők bátorságán múlik, mit láthatnak majd a nézők a "kőbányai kanyarnál", "Trippamer - fánál", vagy a hírhedt "Antalffy-ban".

Pár kilométer etap után megérkezünk a harmadik szakaszra, amely Béta és Zobákpuszta között található. A hajtűből egy körbe, üldözéses rajtoltatással rajtolnak az autók, majd két kör megtételét követően száguldanak tovább Zobákpusztáig. A szakasz 5,2km-es, igazi néző csemege, hiszen aki jó helyre áll, akár 3x is láthatja kedvencét egy gyorsaságin belül.

Rallye2 + Historic és RTE. Miből, és mennyi jut nekik az étlapról?
Fontosnak tartottuk, hogy a R2 és az RTE közötti gyorsasági km számot a lehető legkisebbre csökkentsük. Így alakult ki a megoldás: a R2 3x3 gyorsaságit, azaz összesen 9 gyorsot teljesít majd, összesen 91,3km-es gyorsasági össztávot, míg az RTE mezőnyre - az eddigi legtöbb gyors kilométert kínálva - 2x3+2 gyors (8 gyorsasági), összesen 86km száguldás vár a Baranya Kupán. Reméljük, hogy a pályák sportszakmai értéke, és ez a kiemelkedően magas km szám kedvére való lesz az RTE mezőnynek, és minél többen ellátogatnak hozzánk.

Ha jól tudom, a kiemelkedő gyorsasági össztávon kívül, még mással is igyekeztek kedvezni az RTE-s versenyzőknek.
Az idei évtől szabályok teszik lehetővé, hogy a 3 gyorsaságis versenyek nevezési díja eltérjen a 2 gyorsos versenyekétől. A 2 pályás versenyek max. nevezési díja 34.000,-Ft, míg a 3 gyorsos versenyeké max. 42.000,-Ft. Az RTE versenyzőknek szeretnénk kedvezni a 86 km össztávon kívül azzal is, hogy a Baranya Kupára, a 3 pálya ellenére csak 39.000,-Ft nevezési díjat írunk ki. S bár manapság ez a különbség nem túl nagy összeg, de talán célba talál a gesztus, és azzal a pár ezer megspórolt forinttal hozzájárulhatunk ahhoz, hogy elkocsizzanak hozzánk Baranyába.

Említetted, hogy fontos hangsúlyt kapnak a részletek és a kiegészítő programok…
Valóban! A tavalyi esztendőben minden várakozásunkat felülmúlta a Prológ nézői látogatottsága. S bár nem minden versenyzőnek szíve csücske az e fajta nyitány, mégis úgy döntöttünk, hogy az idei versenyünkre jellemző kedvezmény halmaz ezzel válik teljes egésszé, ezzel érhetjük el, hogy mini R1-es verseny hangulatot kölcsönözzünk versenyünknek. Évek óta az egyik legfontosabb célunk, hogy a hozzánk ellátogató versenyzőket - legyen az R2-es, Túrás, vagy Historic-os - úgy tudjuk kiszolgálni, hogy ezen a komlói hétvégén "A VERSENYZŐNEK" érezhessék magukat. Talán az idei kínálat megfelel ennek a célnak.

Hűsítő örömök?
Meglepetéssel készülünk a versenyzőink számára. Annyit elárulok, hogy nem sör, és szonda is lesz nálunk! : De a részleteket majd az adminisztratívon tudják meg az érintettek. Nem kell hatalmas dologra számítani, ez is egy gesztus a versenyzők felé.

Tavaly a Marco Racing Team egy másik oldaláról is bemutatkozott. Karitatív módon szerveztetek programot gyerekeknek.
A Baranya Megyei Gyermek és Ifjúságvédelmi Intézetet kerestük meg ötletünkkel, és 50 gyermekből arra a hétvégére 50 Rallye Kölyköt varázsoltunk. Busszal szállítottuk ki őket az egyik gyorsra, tízórai-, és ajándék csomag várta őket, majd ebéd és fagyizás, és természetesen a verseny. Nem szerettünk volna túl nagy visszhangot ennek, hiszen ez nem PR fogás volt, hanem egy kis segítség azoknak a lurkóknak, akikkel a sors nem volt túl kegyes. Ha minden jól megy, az idén sikerül ezt is megismételni.

Úgy legyen!

Ez a hír most jelenik meg 4529. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
282930 31010203

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k