duenShop.hu KARÁCSONYI VÁSÁR! - rendeld meg az ajåndÊkod december 18.ig!
Baranya Kupa 2009
versenyinformációk
2009-06-10
információ • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
806912265
Napi oldal:
69459
Jelenleg:
1570
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat


GREPTON Rali-Túra Bajnokság
Baranya Kupa 2009
Komló, 2009. június 13-14.

versenykiírás

nevezési lap
(nevezési zárlat: 2009. június 5. péntek)

------------------------------------------------------




Baranya Kupa 2009
Komló, 2009. június 13-14.

versenykiírás Rallye2

nevezési lista Rallye2

Az esztergomi futam gépátvételén futottam össze Markó Tibivel, akivel már a következő közös RTE, Rallye2 és Historic versenyről beszélgettünk:

Miért pont a Baranya Kupa?
Ahogy az elmúlt esztendőkben, úgy idén is komoly programmal várja a versenyzőket a Marco Racing Team csapata a komlói futamra. Markó Tibor rendezővel beszélgettünk a R2 - RTE - Historic versenyzőknek szánt kínálatról, a megújult Lapisi elágról, az ORB versenyzők - Mecsek Rallye - Baranya Kupa háromszögről és a hűsítő örömökről.

Harmadik alkalommal vállalod fel a közös versenyt, amely az idén is három külön bajnokság résztvevőit várja.
Így van! Az Országos Rallye2 és a Rali Túra bajnokság mellett a Iharos és Goller Historic Bajnokság képviselőit is valamint ORB versenyzőket is Baranyába várjuk. Ezzel az összetettséggel nem kis feladatot vállalunk, de feltétlenül bízom csapatunk és a kollégák tudásában, hogy miként tavaly, úgy idén is zökkenőmentesen tudjuk lebonyolítani a versenyünket.

A verseny főszereplői a R2-es, RTE-s, és Historic mezőny. Milyen kapcsolatban van a Mecsek Rallye és a Baranya Kupa és mi köze mindehhez az ORB mezőnyének?
Szeretném leszögezni, hogy nem pikírt célzásnak szánom - ismerve az utóbbi hetek történéseit - de az ORB rendezők nagy része meglehetősen jó kapcsolatban, és ami talán még fontosabb munkakapcsolatban van. A megfelelő tisztelettel viseltetek a Mecseki ORB versennyel és annak rendezőjével Jelen Istvánnal szemben, akivel már több éve folyamatos az egyeztetésünk oda-vissza. Ennek megfelelően az idei évben is egyeztettünk, melynek eredményeként a Baranya Kupa két gyorsaságija is szerepelni fog a július végi mecseki viadalon. A főszereplő R2-es, RTE-s, és Historic mezőny képviselői mellett ezért szeretnénk felhívni az ORB mezőny figyelmét is a Baranya Kupára, hiszen még a murvás szettek felszerelése előtt egy kitűnő és mindenek előtt OLCSÓ teszt lehetőség ez számukra. A matek egyszerű! Az ORB nevezési díjak harmadáért mehetnek közel 2/3-ad ORB versenytávot olyan pályákon, amik a Mecsek Rallye-n is szerepelnek. 

Kérlek, meséld el, mi vár a versenyzőkre idén Komlón.
A Rallye2 OB és a Historic mezőnye együtt mozog majd, míg őket követi szorosan az RTE OB mezőnye. Az alapvető célunk az volt, hogy egy mini R1-et prezentáljunk versenyzőinknek, amit a pályák sportszakmai értékével, a gyorsaságik hosszával, és az ehhez szükséges körítéssel kívánunk elérni. Az idei versenyünk három pályára épül, melyeket úgy fűztünk össze, hogy minél inkább közeledik a mezőny a kör végi szervizhez, annál rövidebbek a szakaszok, és az etapok, azaz, egy esetleges műszaki hiba, vagy sérülés esetén is több esélye marad a versenyzőnek versenyben maradnia.

Melyek ezek a szakaszok, és milyen tulajdonságokkal bírnak?
Az első - és szerintem a legösszetettebb - az Alsómocsolád - Kisvaszar - Mecsekpölöske elág közötti 15km-es pálya. A gyorsasági két részre tagolódik, az első fele egy keskeny, erdészeti út, tökéletes aszfalt szőnyeggel, kanyar hátán kanyar, míg a második fele széles, tempós, helyenként kicsit dobálós bátorságpróbás aszfaltút. Összességében ez a 15km komoly erőpróbája lesz a mezőnyöknek, és az egyes versenyzők állóképességének. Nem nagyon lesz olyan, aki a STOP-ban ne szuszogna vadul.

A második egy igazi klasszikus: Árpádtető. A szakasz 10km hosszú, és a menetirányából adódóan a második felére tartogatja az igazi izgalmakat. A rajt Remeteréten kap helyet, majd széles tempós aszfalton elkocsizunk a Lapisi elágig, ahol balra fordulva megcélozzuk Árpádtetőt és a lejtőt. Apropó Lapis! A több évtizede kedvenc elág és kanyarkombináció az elmúlt 5-6 évben rendkívül leromlott állapotba került, s ezzel kissé megkopott varázsa. Az idei esztendőtől azonban újra régi fényében ragyog, hiszen egy hosszas folyamat eredményeként sikerült elérnünk, hogy megjavítsák az utat, s ha már így alakult, a komplett Lapisi kombináció, valamint az utána következő pár száz méter vadonatúj aszfaltszőnyeget kapott! Ha ez is megvolt, indul a lejt menet, és csak a versenyzők bátorságán múlik, mit láthatnak majd a nézők a "kőbányai kanyarnál", "Trippamer - fánál", vagy a hírhedt "Antalffy-ban".

Pár kilométer etap után megérkezünk a harmadik szakaszra, amely Béta és Zobákpuszta között található. A hajtűből egy körbe, üldözéses rajtoltatással rajtolnak az autók, majd két kör megtételét követően száguldanak tovább Zobákpusztáig. A szakasz 5,2km-es, igazi néző csemege, hiszen aki jó helyre áll, akár 3x is láthatja kedvencét egy gyorsaságin belül.

Rallye2 + Historic és RTE. Miből, és mennyi jut nekik az étlapról?
Fontosnak tartottuk, hogy a R2 és az RTE közötti gyorsasági km számot a lehető legkisebbre csökkentsük. Így alakult ki a megoldás: a R2 3x3 gyorsaságit, azaz összesen 9 gyorsot teljesít majd, összesen 91,3km-es gyorsasági össztávot, míg az RTE mezőnyre - az eddigi legtöbb gyors kilométert kínálva - 2x3+2 gyors (8 gyorsasági), összesen 86km száguldás vár a Baranya Kupán. Reméljük, hogy a pályák sportszakmai értéke, és ez a kiemelkedően magas km szám kedvére való lesz az RTE mezőnynek, és minél többen ellátogatnak hozzánk.

Ha jól tudom, a kiemelkedő gyorsasági össztávon kívül, még mással is igyekeztek kedvezni az RTE-s versenyzőknek.
Az idei évtől szabályok teszik lehetővé, hogy a 3 gyorsaságis versenyek nevezési díja eltérjen a 2 gyorsos versenyekétől. A 2 pályás versenyek max. nevezési díja 34.000,-Ft, míg a 3 gyorsos versenyeké max. 42.000,-Ft. Az RTE versenyzőknek szeretnénk kedvezni a 86 km össztávon kívül azzal is, hogy a Baranya Kupára, a 3 pálya ellenére csak 39.000,-Ft nevezési díjat írunk ki. S bár manapság ez a különbség nem túl nagy összeg, de talán célba talál a gesztus, és azzal a pár ezer megspórolt forinttal hozzájárulhatunk ahhoz, hogy elkocsizzanak hozzánk Baranyába.

Említetted, hogy fontos hangsúlyt kapnak a részletek és a kiegészítő programok…
Valóban! A tavalyi esztendőben minden várakozásunkat felülmúlta a Prológ nézői látogatottsága. S bár nem minden versenyzőnek szíve csücske az e fajta nyitány, mégis úgy döntöttünk, hogy az idei versenyünkre jellemző kedvezmény halmaz ezzel válik teljes egésszé, ezzel érhetjük el, hogy mini R1-es verseny hangulatot kölcsönözzünk versenyünknek. Évek óta az egyik legfontosabb célunk, hogy a hozzánk ellátogató versenyzőket - legyen az R2-es, Túrás, vagy Historic-os - úgy tudjuk kiszolgálni, hogy ezen a komlói hétvégén "A VERSENYZŐNEK" érezhessék magukat. Talán az idei kínálat megfelel ennek a célnak.

Hűsítő örömök?
Meglepetéssel készülünk a versenyzőink számára. Annyit elárulok, hogy nem sör, és szonda is lesz nálunk! : De a részleteket majd az adminisztratívon tudják meg az érintettek. Nem kell hatalmas dologra számítani, ez is egy gesztus a versenyzők felé.

Tavaly a Marco Racing Team egy másik oldaláról is bemutatkozott. Karitatív módon szerveztetek programot gyerekeknek.
A Baranya Megyei Gyermek és Ifjúságvédelmi Intézetet kerestük meg ötletünkkel, és 50 gyermekből arra a hétvégére 50 Rallye Kölyköt varázsoltunk. Busszal szállítottuk ki őket az egyik gyorsra, tízórai-, és ajándék csomag várta őket, majd ebéd és fagyizás, és természetesen a verseny. Nem szerettünk volna túl nagy visszhangot ennek, hiszen ez nem PR fogás volt, hanem egy kis segítség azoknak a lurkóknak, akikkel a sors nem volt túl kegyes. Ha minden jól megy, az idén sikerül ezt is megismételni.

Úgy legyen!

Ez a hír most jelenik meg 4545. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
05 06 07 08 09 1011
2025.12.19-23.

részletes infóink

2025.12.20.

részletes infóink

2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2026.01.02-04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k