
fotó: eWRC.cz - Jaroslav Pančocha
Hadik Andris és Kertész Krisztián a harmadik gyorsasági szakaszig jutott a Barum Rally-n. A pilótával beszélgettünk a verseny után:
Hamarabb befejeztétek a versenyt…
Beszéljünk előbb prológról. Szerintem ott is többet vártál Magadtól.
Igazából semmi nem volt, nem akartam galibát csinálni a padkák között. Kicsit ráijesztettünk magunkra a padkák között és csak úgy mentünk… Olyan sokat végül nem is kaptunk. És nem ezen múlott volna különben sem a verseny.
Másnap?
Az első szakaszon nem mentünk olyan rosszul, második idő volt a Production Car-ok között.
Aztán lehet, hogy egy kicsit elkönnyelműsködtem, talán túl magabiztos voltam és szerintem ez okozta a vesztünket.
Mi történt pontosan?
Egy elég tempós részen egy bukkanóban volt egy jobb kettő, mivel a bukkanó után volt közvetlenül, ezért én Jobb3-nak írtam, de ott ez kimaradt és talán dekoncentrált voltam és kisodróttunk, egy fa állított meg bennünket.
Még egy kilométer lett volna hátra a 22 kilométeres szakaszból. Annyira nem mentünk rosszul, jó tempóval közlekedtünk, semmi rumli nem volt, egy felesleges kisodródásunk sem volt. Itt aztán mintha kihúzták volna alólunk a talajt, a bukkanó miatt elfogyott a tapadás és nem tudtunk bekanyarodni.
10:23-tól az esés...
Az autó nem néz ki szépen…
Összetört. Még nem tudom, mit csinálunk vele…
Kassa Rally?
Azon dolgozunk. Szerintem fogunk menni!
Még nem tudjuk, hogy ezzel az autóval, vagy egy ugyanilyen típusúval, de ott leszünk.
Több verzió is van, majd meglátjuk.
Nagyon szurkoltunk Nektek és hallom a hangodból, hogy Te magad is csalódott vagy.
Azért ez nem vette el a kedved az ERC futamoktól, ugye?
Porecre már neveztünk is fogunk is menni, ettől függetlenül.
Úgy gondolom, hogy ezek nagyon jó versenyek. Már húsz éve versenyzek, de még most is sokat lehet belőlük tanulni. Attól függetlenül, hogy összetörtük most itt, ez egy óriási verseny lett volna.
Már az első szakasz is rengeteg meglepetést okozott. Nagyon dobált az út, ami a tréning során nem derült ki. A pályabejárás során, GPS-el nem jönnek ki ezek az apró, alattomos hepehupák, amik főleg féktávon tudnak izgalmat okozni. Nagyon pontosan kell menni és éppen ezért nagyon sokat lehet ezekből a futamokból tanulni.
