Benis RallySprint Kupa 1.forduló
Verseny a Rábaringen
2011-03-13
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
566463082
Napi oldal:
98933
Jelenleg:
1488
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
AutoHifiStudio
 
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2021
a negyedik futam után
1.
Suborits Péter
Volkswagen Polo GTi R5
318
2.
Bartók Vince
Ford Fiesta R5 MkII
316
3. Molnár Alex
Ford Fiesta R5 MkII
257
4. Bíró-Ambrus R.
Ford Fiesta R5 MkII
238
5. Budai Csaba
Ford Fiesta R5 MkII
214
6. Kasza Kristóf
Ford Fiesta R5 MkII
213
7. Fónagy Kristóf
Ford Fiesta R5 MkII
205
8. Tóth Patrik
Volkswagen Polo GTi R5
202
9. Szöcs Attila
Volkswagen Polo GTi R5
186
teljes táblázat
World Rally Championship 2021
az ötödik futam után
1. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
106
2. Elfyn Evans Toyota Yaris WRC
95
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
77
4.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
49
5. Takamoto K. Toyota Yaris WRC
48
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
44
7. Dani Sordo Hyundai i20 Coupe WRC
30
8. Craig Breen
Hyundai i20 Coupe WRC
24
9. Gus Greensmith
Ford Fiesta WRC
22
teljes táblázat
European Rally Championship
a bajnokság végeredménye
1. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
121
2. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
112
3. G. Munster
Hyundai i20 R5
86
4. Ivan Ares
Hyundai i20 R5
59
5. A. Mikkelsen
Skoda Fabia R5
52
6. E. Llarena
Citroen C3 R5
52
7. Craig Breen
Hyundai i20 R5
49
8. Miko Marczyk
Skoda Fabia R5
44
9. Erik Cais
Ford Fiesta R5 MkII
38
teljes táblázat
World Rallycross Championship
a bajnokság végeredménye
1. J.Kristoffersson
Peugeot 208
219
2. M.Ekström
Audi S1
192
3. Timmy Hansen
Peugeot 208
163
4. N. Grönholm
Hyundai i20
147
5. Kevin Hansen
Peugeot 208
135
6. Robin Larsson
Audi S1
122
7. A.Bakkerud
Renault Megane RS
121
8. Timo Scheider
Seat Ibiza
92
9. Anton Marklund
Renault Megane RS
90
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2021
három futam után
1.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
98
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
86
3. Jan Kopecky
Skoda Fabia R5
66
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
59
5.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
50
6.
Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
47
7. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
35
8. Német Lackó
Citroën C3 R5
28
9. Bodolai László
Ford Fiesta MkII R5
24
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2021
három futam után
1. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
115
2.
Szöllösi Roland
BMW
52
3. Ráti Gergö
Ford Escort MkII
32
4. Alberti Szabolcs
Mitsubishi Lancer Evo IX
29
5. Tomas Kukucka
Mitsubishi Lancer Evo VI
27
6.
Molnár István
Mitsubishi Lancer Evo VI
27
7. Bartha Aurél
Honda Civic
27
8. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
26
9. Szilágyi Patrik
BMW
25
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
két futam után
1.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 Rally4
29
2.
Német Gábor
Peugeot 208 Rally4
21
3.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
16
4.
Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
14
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
6. Csoma András
Peugeot 208 Rally4
3
7. Schubert Isván
Peugeot 208 Rally4
2
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2020
a bajnokság végeredménye
1. Foczkó Ákos
Lada VFTS
131
2. Janovich Roland
Lada 21011
129
3. Ruszó Krisztián
Opel Adam R2
80
4. Péter Pál
Honda Civic Type-R
69
5. Szetei Norbert
Citroen C2 R2
56
6. Tamás Gergely
Renault Twingo
50
7. Németh Gergely
Citroen C2 R2
37
8. Berta József
Honda Civic Type-R
35
9. Baksai László
Lada 2107
32
teljes táblázat
 
Rallyongók fóruma
oldalanként | növekvő
összesen: 392 hozzászólás • 20 oldal
352. • 2014-08-27 19:15:51

Ortodox!

Nem azt írtam hogy "barátom", hanem azt, hogy "ismerősöm"!
mosolygok

Lehet, hogy meg tudsz erősíteni abban a korábbi tapasztalatomban, hogy anno(80-as évek) a trabantos több
jattot adott mint az 1500-as Zsigulis. Ergo: nem biztos, hogy a gazdag környék a jó...
vigyorgok

351. • 2014-08-27 12:45:12
A repteres számát nem tudnád megadni,mert 500-ért nekem megérné a repcsibenya... helyeslek helyeslek helyeslek
350. • 2014-08-27 11:22:03
Mester!
Jól választottál lakóhelyet /és baráti kört/, ha milyen anyagi kondiciókkal bíró emberekkel vagy körülvéve!!! kacsintok
349. • 2014-08-26 23:38:22

"Kassán Mini?
A Rally Lubenik-en megállt, szétszedtük újra. Sajnos nagyon sok kilométer van már benne revízió nélkül. Szétszedtük, de a motor most sem lett felújítva. A Prodrive-val nehéz... Irtózatosan sok pénzt kérnek a motor revízióért. Összeraktuk, de nem tudtunk fejleszteni rajta, nem jutottunk előrébb. Az autót 1600 versenykilométer után kellett volna revíziózni, a váltót és a motort egyaránt. A váltóhoz legyártottunk mindent, de a motorban sajnos 3200 kilométer van, bármikor bármi megállhat benne..."

Van egy ismerősöm, van repülője, és hobbiból repked...
Van egy reptere is...
Neki van egy barátja, akinek szintén van repülője...
...és van egy kastélya, amit két milliárdért árul...
A repcsibe 100-as ólmos benya kell(ene) 750/L-ért...
...de elmegy a 420-as autó benzinnel is...
Azt mondja a repteres, a kastélyosnak, hogy tudok hozni belevaló olcsó rep. benzint 500-ért...
Nem kell, az drága! –mondja a kastélyos...

Nem is tudom, hogy ez miért jutott épp most eszembe...?
bizonytalan
348. • 2014-07-21 19:53:48
Sziasztok!
Segítséget kérnék. Az alábbi fotón látható hölgyet keresem, fehér felső, fekete naci, napszemüveg, a felsőn egy kék színű hullám csík.
Köszönöm!
kép
347. • 2014-07-14 22:10:26

Azt mondja a "Just Creative", alias Frici, hogy:

"Az egyik szemünk sír, a másik nevet, hiszen szép ez a harmadik hely, és a power stage-en plusz négy fontos pontot is begyűjtöttünk, de mi KITŰNŐEN GUMIZTUNK az utolsó szakaszra..." vigyorgok

Hát igen! Egy meg nem tartott gyorsasági gumiválasztását dicsérni... ez már profizmus a javából! (A kummunikációban lehet, de egyébként...?) megdöbbent
Mindig van lejjebb!

346. • 2014-07-14 20:52:10
Gergő.1!
Tőlem nem szükséges elnézést kérned, én igazából senki és semmi vagyok a rally-sportban.
Az pedig Téged minősít, hogy a Vizin számodra csak "lacibá", vagy hogy a Herczigről és a Kazárról úgy beszélsz, hogy "akit ma top-pilótának csúfolnak". bizonytalan
345. • 2014-07-14 18:55:08
Bizony nálatok a pont.Sasa ha kellett.Tehát megérdemelt a győzelem.Na de mezőny és az illetékesek tanulhatnának már valami.Nagy a baj.Keresik az indokokat hogy vajon miért is tartunk itt.Személyes véleményem a következő.Sajnos már elmúlottak azok az idők mikor 1 osztályú versenyzői engedélyhez komoly feljutási rendszer párosult.Gyakorlatilag mindenféle versenyzői múlt nélkül lehet indulni,sőt már lassan bármilyen komoly versenyautóval ami,több veszélyt is rejteget.Vagy gyengén és felkészületlenül mennek vagy ön és a nézőkre is veszélyes módon.(igaz ilyent nem láttam)Valahogy azért ezt rendezni kéne.A sokat emlegetett 90-s években nem véletlenül volt 100-150 autó a Rallye-2-n.Persze nem is kell messzire menni hogy lássuk hogy lépcsőfokokat kell meg mászni.Klausz Kristóf.Kezdet szlalom versenyeken,sprint rallyekon és most egy R-3-s Renaultban ül.Nem nagy kocsiban,mert tudják hogy rengetek verseny km többet ér mint hogy két havonta egyszer beüljenek egy 130 km gyorsot tartalmazó bajnoki futamon egy mitsuba.Így aztán mennek eb,és itthon gyűlnek a tapasztalatok.Tapasztalat nélkül nincsen eredmény,csak poroszkálunk a pályán és megmagyarázunk mindent.
344. • 2014-07-14 18:05:00
Az első verseny amiről eljöttem. Ortodox, elnézést a kommentemért, sajnálom, komolyan..
343. • 2014-07-14 17:04:28
Gergő.1!
Fölösleges volt elmenned a rallyra. Megkímélhetted volna magad a mérgelődéstől, minket pedig a kommentedtől. neszóljszám
342. • 2014-07-14 16:29:40
zoka:Monte Carlo Ralira ne menj! vigyorgok Volt,amikor 5 kilométert gyalogoltunk a nézői parkolóból.
Mi is voltunk Hajmáskéren a családdal,nem volt közel,de azért kicsit túlzol. Szerintem csak 800 métert kellett gyalogolni az autótól a szalagig

Gergő.1:Ha ez volt az első és 12 autó után sörözni mentél,akkor tudok egy jó sportot:futball kacsintok
341. • 2014-07-14 15:43:59
Az r5-s2000 vs r4-n4 dologhoz azért annyit hozzáfűznék, az utóbbi kategóriák élmenői sokkal többet ülnek autóban mint a drágább bérelt autókkal közlekedők. Botkáék romániai meg itthoni egyéb futamai (még ha néha befejezetlenek is) sokat dobnak hozzá, míg a Herczig-Kazár meg akárki akit ma top pilótának csúfolnak, csak az orb futamokon tesztelnek a gépekkel (meg a teszt előtti teszteken). Egy jó képességű pilóta aki ismeri az autóját, meg tudja verni a kevésbé tapasztalt szintén jobb kvalitásút.
Más téma, de szeretném megosztani a gondolataim. A Puskády-Vizin lacibá féle "magyarok hírének szállítása a világba" olyannyira lejáratásnak minősül a szememben, hogy már fizikális fájdalmaim vannak, amikor olvasom, előkelő tizen-akárhányadik helyen érnek célba, perceket kapva a helyi menő 2wd pilótáktól. Volt egy Asink akinek az egyetlen vb szereplésére büszkék lehetünk, megy egy Turán aki (még ha szerencsével is) mutatott fel egy kissebb eredményt. Lukácsot nem minősíteném, nála általában a technika mond csütörtököt, de már benne sem látom azt, amit eleinte gondoltam, hogy fejlődik.
Életem első versenye volt a Veszprémi, amin kb 12-13 autó elhaladtával az első gyorson, fogtam magam és inkább elmentem sörözni egyet a haverokkal.
340. • 2014-07-14 10:54:01
Néző barát versenyek. Pályák 80%-a nézők elöl elzárt terület.
Néző parkoló térképen pár száz méter, valóság 1,5km.
Erre van valami előírás, hogy hány méterre lehet parkolót létesíteni?Rally 2 autót a verseny után szállítják el,akkor talán meglehetett volna tartani az utolsó futamot is a vihar előtt.
Ez csak egy rally rajongó véleménye Veszprém/Hajmáskér gyorsról.
339. • 2014-07-13 22:54:44
Miskolcon már a prológon látszott, hogy nem akar spórolni. Gratulálok nekik a győzelemhez!
338. • 2014-07-13 21:19:03
Rátapintottál a lényegre Sibera! Ott ahol egy Lillafüred-Mályinka szakaszt ahol nincs 10m egyenes, mitsubishivel nyernek ott már nagy a gond. Az Ypres rallyn ahol 20km egyenesből meg 10 db derékszögű kanyarból áll egy gyorsasági, és percekig mennek tiltáson, mitsubishi az első 10-ben még hírből sincs. Akkor hogy van ez pontosan??!
Ez csak ilyen magyarbetegség.
Sasa aki saját bevallása szerint is hobbista, elporolja a mezőnyt. A Miskolc rallyn látottak alapján ezen cseppet sem lepődök meg, mert egyedül ő autózott úgy ahogy azt kell, és többivel ellentétben becsülettel odatette a gépet.
336. • 2014-07-13 16:38:52
Mennyi pénzt beleölnek, és a mai napig nem tudják azt a "szintet" elérni, amivel simán vernék a Micukat. (meg lehet magyarázni, itt mindent megmagyaráznak, nyomaték meg anyám tyúkja. Egy épkézláb bajnokságban a S2000, R5, RRC elejét Micuval lehetetlen megfogni. Nem a Puskádira gondolok. Gondolom ezek a pályák is lobogósak! azért az elsőnek 102km/h az átlaga.... mennyinek kellene lenni 50km/h-nak hogy végre kijelenthessék azok a gyorsok már nem a micuknak kedveznek? Ezeket kinek magyarázzák be? Bár a fórumokat olvasva vannak jócskán, kik elhiszik. Biztos voltatok már Finn VB-n.... biztos láttátok milyen lobogós gyorsok vannak... és azt is látnotok kellett a többszörös Finn Bajnok Salo mennyit kap azokon a lobogós pályákon a wrc2-es kategoriátol... (tudom, most ebbe is bele fogtok kötni, nem minden évben ment evoval, gondolom volt olyan gyors is ahol jó időt ment stb. de a lényegen nem változtat! hülyére verik, ahogy most Lengyeleknél is elég komolyat mentek a wrc2-ek)
Most komolyan, Ollé mindig is egy második vonalas pilóta volt, erre az egy versenyre sem változott meg, u.úgy harcol Menyával ahogy eddig, de az eleje.... ez kész katasztrófa. Itt vannak az autócsodák, jobbnál jobb gépek, és ránézek az eredményközlőre nem tudom sírjak, vagy nevessek... meddig süllyed még a Rally1?
Most az egyszer Sasáéknak drukkolok, ez egy nagy fricska lenne az egész élmezőnynek nevezett társaságnak.. Sasáék, akik már 30másodpercet begyűjtöttek mert elbohóckodták az etapokat...és így is vezetnek.... talán ezért lesz számára a legnehezebb az utolsó gyors, mert 100%-ban oda kell figyelniük mint etapon, mint a gyorson.... egy ilyen csapat nyerhet, akiknek ez szó szerint egy hobby, szórakozás.... megverik a "nagy" szponzoros versenyzőket...
Hajrá SASA! :D
335. • 2014-07-13 16:04:15
Azért gondolkodóba esem, hogy mekkora lehet a baj a honi rallyval már a legkisebb szinteken is, amikor emberek azon viccelődnek, hogy S2000-sel Sasa abszolútot nyerhet... bizonytalan
334. • 2014-06-03 18:41:30
Heló mindenki
Az lenne a kérdésem, hogy tud valaki valamit a fehérvári tesztekről? (Mikor,hol,mettöl-meddig). Köszi előre is kacsintok
333. • 2014-05-24 19:26:00

Naja! Hasonló okokból én egy szlovák rendszámot szeretnék az utcai Focusomra. A két ország (Britt, Szlovák) zászló színei még azonosak is.

Rallyongók fóruma
oldalanként | növekvő
összesen: 392 hozzászólás • 20 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
0708 09 10 111213
1415 16 17 181920
21 22 23 24252627
28 29 30 01 02 0304
05 06 07 08 091011
2021.06.18-21.

részletes infóink


2021.06.18-20.

részletes infóink


2021.06.19.

részletes infóink


2021.06.19.

részletes infóink


2021.06.19-20.

részletes infóink


2021.06.20.

részletes infóink


2021.06.24-26.

részletes infóink


2021.07.03-04.

részletes infóink


2021.07.16-18.

részletes infóink


2021. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2021
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k