h i r d e t é s
Összes oldal:
770144723
Napi oldal:
92114
Jelenleg:
1028
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Suborits Péter |
|
586 |
2. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
3. |
Végh Krisz |
|
541 |
4. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
481 |
5. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
6. |
Csáki Ottó |
|
444 |
7. |
Somogyi Máté |
|
440 |
8. |
Rási László |
|
434 |
9. |
Nagy Balázs |
|
426 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Roope Korhonen |
|
60 |
2. |
Miko Marczyk |
|
57 |
3. |
Mads Ostberg |
|
48 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
47 |
5. |
Isak Reiersen |
|
40 |
6. |
N.Gryazin |
|
34 |
7. |
E.Brynildsen |
|
31 |
8. |
Mile Johansson |
|
28 |
9. |
Yoann Bonato |
|
26 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|

Biztonsági hiányosságokat állapított meg a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) a rali Európa-bajnokság (ERC) magyar futamával kapcsolatban, amely így egymást követő két évben kapott sárga lapos figyelmeztetést. A Motorsport Világtanács december 15-i ülésén született döntés azt jelenti, hogy jövőre nem lehet rali Eb-futamot rendezni hazánkban. A mulasztásokban érintett területek nem a HUMDA hatáskörébe tartoztak.
A HUMDA Magyar Autó-Motorsport és Zöld Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt., mint promóter, alapvetően finanszírozási, jegyértékesítési, marketing és kommunikációs feladatokat lát el. A biztonsági teendőkért minden esetben az FIA-val szerződéses viszonyban álló, megfelelő licensszel rendelkező rendező felel. A promóteri teendőkkel kapcsolatban nem merültek fel problémák.
HUMDA mintegy három hete bejelentette, hogy kiértékeli a Rally Hungary 2021 tapasztalatait. Az Ügynökség ezzel a hazai rendezvények színvonalát növelni kívánja, ehhez a biztonsági folyamatok állandó fejlesztése szükséges. A versenyzők, a szurkolók és a rendezők visszajelzéseit is figyelembe véve a HUMDA javaslatokat dolgoz ki a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) számára.
Amennyiben létrejön az együttműködés, akkor az új sztenderdek alapján 2022-ben egy FIA European Rally Trophy (ERT) futam magyarországi lebonyolítását lehet érdemes megfontolni. Ennek sikere esetén a HUMDA pályázatot adhat be a 2023-as ERC-futam megrendezésére. A HUMDA megkezdte a szükséges egyeztetéseket a nemzetközi promóterrel, aki a jövő évtől kezdve a rali világbajnokságot (WRC) is promótáló WRC Promoter Gmbh lesz.
A HUMDA Zrt. idén augusztusban az I. ZEG Rally Show szakmai partnereként részt vett egy rangos hazai raliesemény lebonyolításában, a hagyományteremtő rendezvényre több tízezer ralirajongó látogatott ki.
Ez a hír most jelenik meg 2849. alkalommal
IRC
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok
|