LCH Tavaszi LADA találkozó
Biztosan lesz Skoda idén is a mezőnyben
Herczig Norbi neve ott lesz az idei nevezési listákon
2012-01-26
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
684851160
Napi oldal:
83126
Jelenleg:
1042
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
Rallyongók fóruma
oldalanként | növekvő
összesen: 392 hozzászólás • 20 oldal
352. • 2014-08-27 19:15:51

Ortodox!

Nem azt írtam hogy "barátom", hanem azt, hogy "ismerősöm"!
mosolygok

Lehet, hogy meg tudsz erősíteni abban a korábbi tapasztalatomban, hogy anno(80-as évek) a trabantos több
jattot adott mint az 1500-as Zsigulis. Ergo: nem biztos, hogy a gazdag környék a jó...
vigyorgok

351. • 2014-08-27 12:45:12
A repteres számát nem tudnád megadni,mert 500-ért nekem megérné a repcsibenya... helyeslek helyeslek helyeslek
350. • 2014-08-27 11:22:03
Mester!
Jól választottál lakóhelyet /és baráti kört/, ha milyen anyagi kondiciókkal bíró emberekkel vagy körülvéve!!! kacsintok
349. • 2014-08-26 23:38:22

"Kassán Mini?
A Rally Lubenik-en megállt, szétszedtük újra. Sajnos nagyon sok kilométer van már benne revízió nélkül. Szétszedtük, de a motor most sem lett felújítva. A Prodrive-val nehéz... Irtózatosan sok pénzt kérnek a motor revízióért. Összeraktuk, de nem tudtunk fejleszteni rajta, nem jutottunk előrébb. Az autót 1600 versenykilométer után kellett volna revíziózni, a váltót és a motort egyaránt. A váltóhoz legyártottunk mindent, de a motorban sajnos 3200 kilométer van, bármikor bármi megállhat benne..."

Van egy ismerősöm, van repülője, és hobbiból repked...
Van egy reptere is...
Neki van egy barátja, akinek szintén van repülője...
...és van egy kastélya, amit két milliárdért árul...
A repcsibe 100-as ólmos benya kell(ene) 750/L-ért...
...de elmegy a 420-as autó benzinnel is...
Azt mondja a repteres, a kastélyosnak, hogy tudok hozni belevaló olcsó rep. benzint 500-ért...
Nem kell, az drága! –mondja a kastélyos...

Nem is tudom, hogy ez miért jutott épp most eszembe...?
bizonytalan
348. • 2014-07-21 19:53:48
Sziasztok!
Segítséget kérnék. Az alábbi fotón látható hölgyet keresem, fehér felső, fekete naci, napszemüveg, a felsőn egy kék színű hullám csík.
Köszönöm!
kép
347. • 2014-07-14 22:10:26

Azt mondja a "Just Creative", alias Frici, hogy:

"Az egyik szemünk sír, a másik nevet, hiszen szép ez a harmadik hely, és a power stage-en plusz négy fontos pontot is begyűjtöttünk, de mi KITŰNŐEN GUMIZTUNK az utolsó szakaszra..." vigyorgok

Hát igen! Egy meg nem tartott gyorsasági gumiválasztását dicsérni... ez már profizmus a javából! (A kummunikációban lehet, de egyébként...?) megdöbbent
Mindig van lejjebb!

346. • 2014-07-14 20:52:10
Gergő.1!
Tőlem nem szükséges elnézést kérned, én igazából senki és semmi vagyok a rally-sportban.
Az pedig Téged minősít, hogy a Vizin számodra csak "lacibá", vagy hogy a Herczigről és a Kazárról úgy beszélsz, hogy "akit ma top-pilótának csúfolnak". bizonytalan
345. • 2014-07-14 18:55:08
Bizony nálatok a pont.Sasa ha kellett.Tehát megérdemelt a győzelem.Na de mezőny és az illetékesek tanulhatnának már valami.Nagy a baj.Keresik az indokokat hogy vajon miért is tartunk itt.Személyes véleményem a következő.Sajnos már elmúlottak azok az idők mikor 1 osztályú versenyzői engedélyhez komoly feljutási rendszer párosult.Gyakorlatilag mindenféle versenyzői múlt nélkül lehet indulni,sőt már lassan bármilyen komoly versenyautóval ami,több veszélyt is rejteget.Vagy gyengén és felkészületlenül mennek vagy ön és a nézőkre is veszélyes módon.(igaz ilyent nem láttam)Valahogy azért ezt rendezni kéne.A sokat emlegetett 90-s években nem véletlenül volt 100-150 autó a Rallye-2-n.Persze nem is kell messzire menni hogy lássuk hogy lépcsőfokokat kell meg mászni.Klausz Kristóf.Kezdet szlalom versenyeken,sprint rallyekon és most egy R-3-s Renaultban ül.Nem nagy kocsiban,mert tudják hogy rengetek verseny km többet ér mint hogy két havonta egyszer beüljenek egy 130 km gyorsot tartalmazó bajnoki futamon egy mitsuba.Így aztán mennek eb,és itthon gyűlnek a tapasztalatok.Tapasztalat nélkül nincsen eredmény,csak poroszkálunk a pályán és megmagyarázunk mindent.
344. • 2014-07-14 18:05:00
Az első verseny amiről eljöttem. Ortodox, elnézést a kommentemért, sajnálom, komolyan..
343. • 2014-07-14 17:04:28
Gergő.1!
Fölösleges volt elmenned a rallyra. Megkímélhetted volna magad a mérgelődéstől, minket pedig a kommentedtől. neszóljszám
342. • 2014-07-14 16:29:40
zoka:Monte Carlo Ralira ne menj! vigyorgok Volt,amikor 5 kilométert gyalogoltunk a nézői parkolóból.
Mi is voltunk Hajmáskéren a családdal,nem volt közel,de azért kicsit túlzol. Szerintem csak 800 métert kellett gyalogolni az autótól a szalagig

Gergő.1:Ha ez volt az első és 12 autó után sörözni mentél,akkor tudok egy jó sportot:futball kacsintok
341. • 2014-07-14 15:43:59
Az r5-s2000 vs r4-n4 dologhoz azért annyit hozzáfűznék, az utóbbi kategóriák élmenői sokkal többet ülnek autóban mint a drágább bérelt autókkal közlekedők. Botkáék romániai meg itthoni egyéb futamai (még ha néha befejezetlenek is) sokat dobnak hozzá, míg a Herczig-Kazár meg akárki akit ma top pilótának csúfolnak, csak az orb futamokon tesztelnek a gépekkel (meg a teszt előtti teszteken). Egy jó képességű pilóta aki ismeri az autóját, meg tudja verni a kevésbé tapasztalt szintén jobb kvalitásút.
Más téma, de szeretném megosztani a gondolataim. A Puskády-Vizin lacibá féle "magyarok hírének szállítása a világba" olyannyira lejáratásnak minősül a szememben, hogy már fizikális fájdalmaim vannak, amikor olvasom, előkelő tizen-akárhányadik helyen érnek célba, perceket kapva a helyi menő 2wd pilótáktól. Volt egy Asink akinek az egyetlen vb szereplésére büszkék lehetünk, megy egy Turán aki (még ha szerencsével is) mutatott fel egy kissebb eredményt. Lukácsot nem minősíteném, nála általában a technika mond csütörtököt, de már benne sem látom azt, amit eleinte gondoltam, hogy fejlődik.
Életem első versenye volt a Veszprémi, amin kb 12-13 autó elhaladtával az első gyorson, fogtam magam és inkább elmentem sörözni egyet a haverokkal.
340. • 2014-07-14 10:54:01
Néző barát versenyek. Pályák 80%-a nézők elöl elzárt terület.
Néző parkoló térképen pár száz méter, valóság 1,5km.
Erre van valami előírás, hogy hány méterre lehet parkolót létesíteni?Rally 2 autót a verseny után szállítják el,akkor talán meglehetett volna tartani az utolsó futamot is a vihar előtt.
Ez csak egy rally rajongó véleménye Veszprém/Hajmáskér gyorsról.
339. • 2014-07-13 22:54:44
Miskolcon már a prológon látszott, hogy nem akar spórolni. Gratulálok nekik a győzelemhez!
338. • 2014-07-13 21:19:03
Rátapintottál a lényegre Sibera! Ott ahol egy Lillafüred-Mályinka szakaszt ahol nincs 10m egyenes, mitsubishivel nyernek ott már nagy a gond. Az Ypres rallyn ahol 20km egyenesből meg 10 db derékszögű kanyarból áll egy gyorsasági, és percekig mennek tiltáson, mitsubishi az első 10-ben még hírből sincs. Akkor hogy van ez pontosan??!
Ez csak ilyen magyarbetegség.
Sasa aki saját bevallása szerint is hobbista, elporolja a mezőnyt. A Miskolc rallyn látottak alapján ezen cseppet sem lepődök meg, mert egyedül ő autózott úgy ahogy azt kell, és többivel ellentétben becsülettel odatette a gépet.
336. • 2014-07-13 16:38:52
Mennyi pénzt beleölnek, és a mai napig nem tudják azt a "szintet" elérni, amivel simán vernék a Micukat. (meg lehet magyarázni, itt mindent megmagyaráznak, nyomaték meg anyám tyúkja. Egy épkézláb bajnokságban a S2000, R5, RRC elejét Micuval lehetetlen megfogni. Nem a Puskádira gondolok. Gondolom ezek a pályák is lobogósak! azért az elsőnek 102km/h az átlaga.... mennyinek kellene lenni 50km/h-nak hogy végre kijelenthessék azok a gyorsok már nem a micuknak kedveznek? Ezeket kinek magyarázzák be? Bár a fórumokat olvasva vannak jócskán, kik elhiszik. Biztos voltatok már Finn VB-n.... biztos láttátok milyen lobogós gyorsok vannak... és azt is látnotok kellett a többszörös Finn Bajnok Salo mennyit kap azokon a lobogós pályákon a wrc2-es kategoriátol... (tudom, most ebbe is bele fogtok kötni, nem minden évben ment evoval, gondolom volt olyan gyors is ahol jó időt ment stb. de a lényegen nem változtat! hülyére verik, ahogy most Lengyeleknél is elég komolyat mentek a wrc2-ek)
Most komolyan, Ollé mindig is egy második vonalas pilóta volt, erre az egy versenyre sem változott meg, u.úgy harcol Menyával ahogy eddig, de az eleje.... ez kész katasztrófa. Itt vannak az autócsodák, jobbnál jobb gépek, és ránézek az eredményközlőre nem tudom sírjak, vagy nevessek... meddig süllyed még a Rally1?
Most az egyszer Sasáéknak drukkolok, ez egy nagy fricska lenne az egész élmezőnynek nevezett társaságnak.. Sasáék, akik már 30másodpercet begyűjtöttek mert elbohóckodták az etapokat...és így is vezetnek.... talán ezért lesz számára a legnehezebb az utolsó gyors, mert 100%-ban oda kell figyelniük mint etapon, mint a gyorson.... egy ilyen csapat nyerhet, akiknek ez szó szerint egy hobby, szórakozás.... megverik a "nagy" szponzoros versenyzőket...
Hajrá SASA! :D
335. • 2014-07-13 16:04:15
Azért gondolkodóba esem, hogy mekkora lehet a baj a honi rallyval már a legkisebb szinteken is, amikor emberek azon viccelődnek, hogy S2000-sel Sasa abszolútot nyerhet... bizonytalan
334. • 2014-06-03 18:41:30
Heló mindenki
Az lenne a kérdésem, hogy tud valaki valamit a fehérvári tesztekről? (Mikor,hol,mettöl-meddig). Köszi előre is kacsintok
333. • 2014-05-24 19:26:00

Naja! Hasonló okokból én egy szlovák rendszámot szeretnék az utcai Focusomra. A két ország (Britt, Szlovák) zászló színei még azonosak is.

Rallyongók fóruma
oldalanként | növekvő
összesen: 392 hozzászólás • 20 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k