Budavári Zoli kategóriát váltott...
Új színekben és új hangulatban Miskolc előtt
2014-03-28
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
734489794
Napi oldal:
2657
Jelenleg:
1022
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 11.futam, Chile Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
207
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
178
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
140
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

 

budavari_zoli_kategoriat_valtott_14


Budavári Zoli Orfűn próbálta ki először verseny körülmények között az N csoportos Mitsubishit. A problémamentes Teszt Rallye után már nagyon várja a miskolci évadnyitót, ahol az eddig jól megszokott zöld helyett új színekben pompázik majd az EVO IX-es Lancer.

 

Milyen volt az első versennyel eltöltött hétvégétek a hosszú téli szünet után? Hogy éreztétek magatokat Orfűn
Nagyon jók voltak a benyomások az egész verseny alatt! Az autó tökéletesen működött, egy pisszenése sem volt. A csapat is jól dolgozott. Sok munkájuk a versenyen ugyan nem volt, mert előtte jól felkészítették az autót.
A futam előtt még teszteltünk egyet Kisvaszaron, az is nagyon jól sikerült. Ott próbálgattuk a végső beállításokat, amit Orfűn használtunk. Tehát elég jól felkészülve vágtunk neki az orfűi sprint versenynek. A teszt Rallye egy 6 kilométeres szakasz volt, amit oda-vissza kellett megtenni. Ez inkább pálya, mint rali verseny, mert nagyon jó minőségű, széles volt az aszfalt, helyenként szalagkorláttal. Úgy gondolom, hogy elég jól sikerült ezt a feladatot megoldanunk, Szabi nagyon jól dolgozott az első közös versenyünkön! Nem hibáztunk és voltak elég szép időeredményeink a gyorsasági szakaszokon. Azt mondhatom, hogy nyugodtan térhettünk haza az Orfűi verseny után.

budavari_zoli_kategoriat_valtott_15
 
Mit vársz magatoktól Miskolcon? Gondolkozol helyezésben, vagy van valaki, vagy valakik, akivel meccsben szeretnétek lenni?
Elvárt helyezést babonából sem mondok, mert nagyon sok tényezőn múlik, hogy egy csapatnak a versenye jól sikerüljön. Miskolc sokkal nehezebb, sokkal hosszabb lesz, mint az orfűi sprint. Nem biztos, hogy messzemenő következtetéseket le lehet vonni egy ilyen teszt versenyből. Úgy gondolom, ez jól sikerült, felkészültünk, én ebből ezt szűrtem le és Miskolcra is ezzel a hozzáállással vágunk neki! Fel kell készülni és ha hasonló érzésekkel fogunk lejönni a pályákról a Szabolccsal, mint ahogy Orfűn is tettük, akkor nagy baj nem lehet!
 
Teszteltétek még az autót Miskolc előtt?
A múlt hétvégén volt egy tesztünk, egy teljesen más, dobálós pályán. Már inkább a miskolci szakaszokra próbáltuk az autót ráhangolni. Mint mondtam az orfűi sprint szinte pályaverseny, mert annyira jó minőségű az út, viszont azok a szakaszok, amik Miskolcon várnak ránk, mind bakhátasak, felhordásosak, sokkal-sokkal technikásabbak. Más vezetést igényel. Gumikat is teszteltünk, akár csak Orfűn. Sikerült egy új abroncsot kipróbálnunk. Jók voltak az első benyomások azokról az új Michelinekről, amikkel menni fogunk. Szerintem jól sikerült a teszt. Most már nagyon várjuk a tréninget, és hogy elkezdjük a versenyt!
 
Az autó desing-je is megváltozik az idei évre. Miért váltál meg a jól megszokott zöld színtől?
Igen, az elmúlt hét évben mindig zöld volt az autóm. Egy kicsit hozzá is kötötték mind a nézők, mind a versenyzőtársak ezt a színt a nevemhez. De ebben az évben minden új lett körülöttem, az autó, a csapat, a navigátor. Ezért úgy gondoltam, hogy lezárok egy korszakot, az A-s, S csoportos autóval. Új időszak kezdődik az N-es Lancerrel és ebbe az új korszakba az is beletartozik, hogy megválok a régi dolgoktól, így a színen is változtattam! A kékre esett a választás. A tervek alapján nekem és a csapatnak is nagyon tetszett az autó, remélem a nézők szimpátiáját is elnyeri!

budavari_zoli_kategoriat_valtott_16

A Miskolc Rallye-nak szerinted az első, éjszakai, vagy a második napja lesz a vízválasztó? Ti milyen taktikával készültök az első futamra?
Minden pályán jártam már a korábbi években, kivéve a mályinkai szakaszt. Tavaly ezen is tréningeztem, de magára a pályára versenytempóban már nem jutottam fel. Erről van a legkevesebb fogalmam, a többit azért ismerem. Szerintem a verseny legnehezebb része az első nap lesz, a sötétben.  Valószínűleg ezt mások is így gondolják, ezért lehet, hogy nem ezeken a gyorsokon rostálódik majd meg a legjobban a mezőny. A kategóriánkban nagyon sok a rutinos pilóta, akik már régóta mennek ilyen autóval, meg ezeken a pályákon. Talán ők is hasonló képen gondolkoznak, mint mi. Egy stabil jó tempóval próbálunk majd indítani és meglátjuk, hogy a második nap elején ez mire lesz elég, hogy hol fogunk rajtolni. Az igazi támadást mi a második napra tervezzük, ha kell. Ha nem, akkor nem. :) Majd meglátjuk. 
 

a csapat partnerei :

budavari_zoli_kategoriat_valtott_1

budavari_zoli_kategoriat_valtott_2

budavari_zoli_kategoriat_valtott_3

budavari_zoli_kategoriat_valtott_4

budavari_zoli_kategoriat_valtott_5

budavari_zoli_kategoriat_valtott_6

budavari_zoli_kategoriat_valtott_7

budavari_zoli_kategoriat_valtott_8

budavari_zoli_kategoriat_valtott_9

budavari_zoli_kategoriat_valtott_10

budavari_zoli_kategoriat_valtott_11

budavari_zoli_kategoriat_valtott_12

budavari_zoli_kategoriat_valtott_13
Ez a hír most jelenik meg 2637. alkalommal
címkék: Budavári Zoli
Share |
Miskolc • rally ob
Országos Rallye Bajnokság 2014
20.VREDESTEIN Miskolc Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
070809 10111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
28293031 010203
040506 07 08 0910
2024.10.17-20.

részletes infóink

2024.10.18-20.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k