AUTOMOBIL ÉS TUNING SHOW 2022. május 27-29. Budapest, Hungexpo
Budavári Zoli kategóriát váltott...
Új színekben és új hangulatban Miskolc előtt
2014-03-28
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
601891158
Napi oldal:
71788
Jelenleg:
358
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
duenShop.hu - a rallyongók boltja
AutoDekor
BusLine
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2022
az 2.futam után
1.
Suborits Péter
420
2. Martin Márkó
372
3. Martinák Balázs
334
4. Gál Krisztián
331
5. Szücs Benedek
317
6. Liktor Balázs
293
7. Tim Gábor
285
8. Balázs Benedek
265
9. Markó Zoltán
260
teljes táblázat
World Rally Championship 2022
a 3. futam,
a Croatia Rally után
1. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
76
2. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
47
3. Craig Breen
Ford Puma Rally1
30
4. Sebastian Loeb
Ford Puma Rally1
27
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
27
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
26
7. Gus Greensmith
Ford Puma Rally1
20
8. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
17
teljes táblázat
European Rally Championship
a 2. futam,
az Azores Rally után
1. Armindo Araujo
SKODA Fabia R5 Evo
45
2. Efrén Llarena
SKODA Fabia R5 Evo
42
3. Nils Solans
Volkswagen Polo GTi R5
32
4. Bruno Magalhaes
Hyundai i20 R5
30
5. Alberto Battistolli
SKODA Fabia R5 Evo
29
6. Ricardo Moura
SKODA Fabia R5 Evo
19
7. Simon Wagner
SKODA Fabia R5 Evo
23
8. Simone Tempestini
SKODA Fabia R5 Evo
23
9. Georg Linnamae
Volkswagen Polo GTi R5
22
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2022
a második futam,
a Boldogkő Rally után
1.
Mads Østberg
Citroen C3 Rally2
74,8
2.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
61,8
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
51,8
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
37
5. Német Gábor
Skoda Fabia R5
33,8
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
27
7.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
22
8. Ifj.Fekete László
Skoda Fabia R5
20,3
9. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
20
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2022
a második futam,
a Boldogkő Rally után
1. Bertalan Marci
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
62,6
2. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
50,4
3. Foczkó Ákos
Mitsubishi Lancer Evo X
45
4. Karsai Zsolt
Lada 2107
37,8
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
37
6. Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
34
7. Szőllősi Roland
BMW
25,4
8. Ráti Gergely
Ford Escort MkII
25,2
9.
Határ Attila
Peugeot 306
22,6
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az első futam,
a Salgó Rally után
1.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 Rally4
15
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
8
3.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
8
4.
Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
6
5. Vida Péter
Peugeot 208 Rally4
4
6. Csoma András
Peugeot 208 Rally4
3
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2022
a második futam,
az Eger Rally után
1. Spindler Jenö
Peugeot 208 R2
55
2. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
51
3. Fekete Gyula
Citroën C2R2 max
46
4. Zsebe Gábor
SKODA Felicia
43
5. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
34
6. Goller Ákos
Citroën C2R2 max
23
7. Baksai László
Lada VFTS
19
8. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
18
9. Géringer Zoltán
Honda Civic FN2
17
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2022
a második futam,
az Eger Rally után
1. Zákányi János
Lada 2105
62,6
2. Takács István
BMW E36
52,2
3. Geng Bence
Honda Civic
50,6
4. Békési Richárd
BMW 320
47,2
5. Fábián Lóránt
Renault Megane RS
30,6
6. Técely Tamás
Honda Civic
22,8
7. Guzi János
Honda Civic
22
8. Géczi László
Lada 2107
19
9. Magyar Péter
Lada 21011
18,0
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2021
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
165
2. Benyó Máté
Ford Focus
143
3. Luigi
Ford Fiesta
121
4. Vass Zoltán
Audi A1
121
5. Mózer Márk
Peugeot 208
92
6. Koncseg Zoltán
Audi A1
84
7. Vass Csaba
Skoda Fabia
76
8. Antal István
Mitsubishi Evo X
74
9. Harsányi Zoltán
Mitsubishi Lancer Evo X
72
teljes táblázat

 

budavari_zoli_kategoriat_valtott_14


Budavári Zoli Orfűn próbálta ki először verseny körülmények között az N csoportos Mitsubishit. A problémamentes Teszt Rallye után már nagyon várja a miskolci évadnyitót, ahol az eddig jól megszokott zöld helyett új színekben pompázik majd az EVO IX-es Lancer.

 

Milyen volt az első versennyel eltöltött hétvégétek a hosszú téli szünet után? Hogy éreztétek magatokat Orfűn
Nagyon jók voltak a benyomások az egész verseny alatt! Az autó tökéletesen működött, egy pisszenése sem volt. A csapat is jól dolgozott. Sok munkájuk a versenyen ugyan nem volt, mert előtte jól felkészítették az autót.
A futam előtt még teszteltünk egyet Kisvaszaron, az is nagyon jól sikerült. Ott próbálgattuk a végső beállításokat, amit Orfűn használtunk. Tehát elég jól felkészülve vágtunk neki az orfűi sprint versenynek. A teszt Rallye egy 6 kilométeres szakasz volt, amit oda-vissza kellett megtenni. Ez inkább pálya, mint rali verseny, mert nagyon jó minőségű, széles volt az aszfalt, helyenként szalagkorláttal. Úgy gondolom, hogy elég jól sikerült ezt a feladatot megoldanunk, Szabi nagyon jól dolgozott az első közös versenyünkön! Nem hibáztunk és voltak elég szép időeredményeink a gyorsasági szakaszokon. Azt mondhatom, hogy nyugodtan térhettünk haza az Orfűi verseny után.

budavari_zoli_kategoriat_valtott_15
 
Mit vársz magatoktól Miskolcon? Gondolkozol helyezésben, vagy van valaki, vagy valakik, akivel meccsben szeretnétek lenni?
Elvárt helyezést babonából sem mondok, mert nagyon sok tényezőn múlik, hogy egy csapatnak a versenye jól sikerüljön. Miskolc sokkal nehezebb, sokkal hosszabb lesz, mint az orfűi sprint. Nem biztos, hogy messzemenő következtetéseket le lehet vonni egy ilyen teszt versenyből. Úgy gondolom, ez jól sikerült, felkészültünk, én ebből ezt szűrtem le és Miskolcra is ezzel a hozzáállással vágunk neki! Fel kell készülni és ha hasonló érzésekkel fogunk lejönni a pályákról a Szabolccsal, mint ahogy Orfűn is tettük, akkor nagy baj nem lehet!
 
Teszteltétek még az autót Miskolc előtt?
A múlt hétvégén volt egy tesztünk, egy teljesen más, dobálós pályán. Már inkább a miskolci szakaszokra próbáltuk az autót ráhangolni. Mint mondtam az orfűi sprint szinte pályaverseny, mert annyira jó minőségű az út, viszont azok a szakaszok, amik Miskolcon várnak ránk, mind bakhátasak, felhordásosak, sokkal-sokkal technikásabbak. Más vezetést igényel. Gumikat is teszteltünk, akár csak Orfűn. Sikerült egy új abroncsot kipróbálnunk. Jók voltak az első benyomások azokról az új Michelinekről, amikkel menni fogunk. Szerintem jól sikerült a teszt. Most már nagyon várjuk a tréninget, és hogy elkezdjük a versenyt!
 
Az autó desing-je is megváltozik az idei évre. Miért váltál meg a jól megszokott zöld színtől?
Igen, az elmúlt hét évben mindig zöld volt az autóm. Egy kicsit hozzá is kötötték mind a nézők, mind a versenyzőtársak ezt a színt a nevemhez. De ebben az évben minden új lett körülöttem, az autó, a csapat, a navigátor. Ezért úgy gondoltam, hogy lezárok egy korszakot, az A-s, S csoportos autóval. Új időszak kezdődik az N-es Lancerrel és ebbe az új korszakba az is beletartozik, hogy megválok a régi dolgoktól, így a színen is változtattam! A kékre esett a választás. A tervek alapján nekem és a csapatnak is nagyon tetszett az autó, remélem a nézők szimpátiáját is elnyeri!

budavari_zoli_kategoriat_valtott_16

A Miskolc Rallye-nak szerinted az első, éjszakai, vagy a második napja lesz a vízválasztó? Ti milyen taktikával készültök az első futamra?
Minden pályán jártam már a korábbi években, kivéve a mályinkai szakaszt. Tavaly ezen is tréningeztem, de magára a pályára versenytempóban már nem jutottam fel. Erről van a legkevesebb fogalmam, a többit azért ismerem. Szerintem a verseny legnehezebb része az első nap lesz, a sötétben.  Valószínűleg ezt mások is így gondolják, ezért lehet, hogy nem ezeken a gyorsokon rostálódik majd meg a legjobban a mezőny. A kategóriánkban nagyon sok a rutinos pilóta, akik már régóta mennek ilyen autóval, meg ezeken a pályákon. Talán ők is hasonló képen gondolkoznak, mint mi. Egy stabil jó tempóval próbálunk majd indítani és meglátjuk, hogy a második nap elején ez mire lesz elég, hogy hol fogunk rajtolni. Az igazi támadást mi a második napra tervezzük, ha kell. Ha nem, akkor nem. :) Majd meglátjuk. 
 

a csapat partnerei :

budavari_zoli_kategoriat_valtott_1

budavari_zoli_kategoriat_valtott_2

budavari_zoli_kategoriat_valtott_3

budavari_zoli_kategoriat_valtott_4

budavari_zoli_kategoriat_valtott_5

budavari_zoli_kategoriat_valtott_6

budavari_zoli_kategoriat_valtott_7

budavari_zoli_kategoriat_valtott_8

budavari_zoli_kategoriat_valtott_9

budavari_zoli_kategoriat_valtott_10

budavari_zoli_kategoriat_valtott_11

budavari_zoli_kategoriat_valtott_12

budavari_zoli_kategoriat_valtott_13
Ez a hír most jelenik meg 2266. alkalommal
címkék: Budavári Zoli
Share |
Miskolc • rally ob
Országos Rallye Bajnokság 2014
20.VREDESTEIN Miskolc Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
1617 18 19202122
23 24 25 26 272829
30 31 01 02030405
0607 08 09101112
13 14 15 16171819
2022.05.19-22.

részletes infóink

2022.05.21-22.

részletes infóink

2022.05.27-29.

részletes infóink

2022.05.27-29.

részletes infóink

2022.06.11-12.

részletes infóink

2022. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2022
European Rally Championship 2022
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2021
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k