HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
Buli est és örömautózás
Meghívó július 5-6-ára az RTE és PowerSprint versenyzők és családjaik részére
2014-06-27
meghívó • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
681194652
Napi oldal:
44765
Jelenleg:
1223
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
2129. • 2014-03-16 13:20:19
Sajnos még a megjelent technikai szabályzat alapján sem egyértelmű számomra (kövezzetek meg), hogy most akkor milyen gépkönyv kell hova,miként,merre,hogyan?

A forgalmi ok, Átalakítási ok.. Régi RTE gépkönyv van, MNASZ nincs és mivel régi(2008 -as építésű) autóról beszélünk nem is volt. ( akkor elég volt az RTE gépkönyv a műszakihoz meg mindenhez) Homológ lap alapján épített autó...
Most akkor lesz gépkönyv az Amtosz-nak is, amivel lehet műszakiztatni, vagy ugyan úgy mint tavaly, csináltassunk MNASZ est, teljesítménymérési jegyzőkönyvvel, meg mindenféle kiterjesztéssel,+ ha indulni akarunk túrába akkor AMTOSZ-ost is nemértem


íme az említett számomra nem egyértelmű rész:

(1) EK jelöléssel ellátott alkatrészekből épített ( típusbizonyítvánnyal rendelkező), illetve FIA
egységesítő lap ( homológizáció) alapján átépített gépkocsik, amelyek forgalmi engedélyük
szerint versenygépjárműnek bizonyulnak, amelyek AMTOSZ gépkönyvvel rendelkeznek.

(2) MNASZ gépkönyvvel rendelkező gépkocsik, vagy amelyeknek korábban MNASZ
gépkönyvük volt, amely az AMTOSZ gépkönyv kiállításának az alapja. nemértem
Ez esetben a
gépjárművek nem térhetnek el az MNASZ gépkönyvük szerinti állapottól.

(3) (ez ok) Olyan gépkocsik, amelyeket NKH átépítési engedély alapján építettek át, amelyek
megfelelőségét tanúsították és SP rendszámmal rendelkeznek.


Segítségeteket Köszönöm ! (értetlenségemért elnézést)
2128. • 2014-03-16 10:40:01
Köszi, már nagyon várom :)
2127. • 2014-03-16 07:56:28
AMTOSZ szabályok 2014

http://www.amtosz.hu/szabalyzatok/
2126. • 2014-03-16 07:55:47
[url=http://www.amtosz.hu/szabalyzatok/]AMTOSZ szabályok 2014 >>KATT
2125. • 2014-03-15 22:33:26
Lódoki küldte:
Eddig beérkezett nevezések
2123. • 2014-03-15 21:29:45
Szia Lódoki,

Felvilágosodtam:) Jogos a lista...nincs aranyból a kerítés az tény:)Így már tényleg kerek a történet. Köszi!

Egyszer bízom benne,hogy eljön a béke és mindenki a saját dolgával fog foglalkozni!

Jó versenyt nektek! nevetek
2122. • 2014-03-15 20:08:22
Sziasztok !

Nevezési listát elküldtem Duennek és az RVO - ra is Eddig 72 nevező van , de többen is jelezték , hogy jönnek , ha kész lesz a vas !Még van egy hét és az eddigi versenyekből tudom , hogy szerda-csütörtök körül szokott felbuzogni a hév a versenyzőkben akkor jönnek a telefonok és a nevezések , úgyhogy szerintem többen leszünk mosolygok !

A pálya iránya a tökszögben lefelé lesz, ezért a versenytáv kb 50 km lesz , ami szerintem tesztnek több , mint jó !
Több nevet is olvastam az orfűi sprint rajtlistán , akik hívtak , hogy jönnének , de azért neveztek oda , mert a feljelentésünkben szereplők úgy tájékoztatták őket , hogy ez a verseny nem lesz megrendezve , mert ők ezt elintézték ...
Ezért lesz a kártérítés !
Huolb !
A közút ennyi , de ennek a körnek , csak egy szelete a közút , a többi önkormányzati tulajdon és annak külön ára van , ami nem ennyi
sírok , de van itt még sok tétel , amiről Te is tudsz , csak nem jutott eszedbe :
- matricák , rajtszámok , időmérés , versenyiroda , adminisztratív és gépátvétel helyszínei és emberei, szalag , karó , gumi , gumihordás oda és vissza , pályaépítés és bontás , rendezvénybiztosítás , a versenyszemélyzet szállása , étkezése , itinerek , biztonsági tervek nyomtatása , ennek a tervezése , munkadíja , szervízpark , versenybírók , pályabírók , biztonságiak , rádió, telefon , benya , szemétszedés , a sportegyesület tagsagi díjai , könyvelője , rajtsátrak , tűzoltókészülékek , parc ferme stb, stb és csak ezen kívül vannak a hivatalos engedélyek !

Ezen kívül ez több hónap rohangálás , intézkedés , idegeskedés, telefonálás , kilincselés , magyarul a benne lévő munkád ! Szerintem próbáld ki , úgx , hogy próféta és tsai végig ellened dolgoznak a háttérből ! Akik egyébként persze sunyi uszító net-huszárok , mert 2 napja regisztráltak és nevük az véletlenül sincs , mert tudják , hogy ők is egy per alanyai lennének !

Próféta Úr !

Kár , hogy Ön itt él közöttünk , a rossz súgóival együtt , mert gondolom Ön is ismeri a mondást , hogy senki sem lehet próféta a saját hazájában !

Ha Ön meri vállalni a nevét , akkor írja le ide , Önnel is találkozunk a tárgyalóteremben , hiszen Ön tanult jogtudor , ha nem akkor hagyjon már légyszíves békén !
Szerintem Önnek nem ez fáj , hanem egy ettől sokkal nagyobbat durranó dolog ...
Szerintem gyorsan tárgyaljon a feletteseivel , mert éppen egy megegyezés kezd körvonalazódni , egy Ön szerint magasabb szinten jegyzett verseny ügyében , de ha nem teszi fel a szájkosarat , lehet , hogy megsértődök !
Ennek a megállapodásnak része , az , hogy nincs itt semmilyen tiltás , ami amatőr jogállásnál , nem is lehet - ezt Önnek is tudnia kell ilyen jogi értesülések mellett- és jönnek is ORB nevezők és fordított a pályairány is , de ez megérne egy külön misét .
Én kompromisszum kész ember vagyok , valakinek telefonon ígértem egyezséget , bizonyos régi doldog rendezése esetén és ha nem b@sztatnak , akkor be is tartom . Ha újra rágalomhadjáratot kezdtek ellenem , akkor nincs egyezség !
Remélem érti magasabbrendű Úr !
Csókoltatom !

Többieknek üdv !
vigyorgok Lódoki
2121. • 2014-03-15 15:39:31
A tavalyival ellentétesen, azaz a tükszögben lefelé!
2120. • 2014-03-15 15:27:40
sportbírók díja 150-250e
TB járulékok
biztosítási díj 60e
serlegek 30e
forgalomterelési terv 80e
biztonsági terv 150e
személyzet útiköltsége 150-200e
stb.
2119. • 2014-03-15 15:13:21
A közút 300-600e között szokott lenni szakaszonként, ez most különösen olcsó.

mentő 160e
rescu 80-120e
rádió 120-250e
50 fő biztosítás 2nap 500e
szállások 250e
versenyigazgató
gyorsasági parancsnok
egyéb személyzet napidíja



kb. így számolj, alig marad Dokinál valami
2118. • 2014-03-15 13:44:10
Bocsánat Gabikám, hogy nem vagyok naprakész, de azért köszönöm az infót!
Ha a másik irányba mennek, akkor a tökszögnél felfele mennek igaz?
2117. • 2014-03-15 12:29:02
Nem mondjátok komolyan,hogy durván 300ezret kell a rendőrségnek fizetni,meg 50ezret a közútkezelőnek????

Én most megdöbbentem...kicsit laikus vagyok e téren,meg persze munkabért is kell fizetni emberkéknek,meg gondolom járulékos költségek(időmérés, rescue, kupák,oklevelek)...de átlagosan ilyen sprint meg amatőr versenyeken van azért 50autó minimálisan...az átlagos nevezési költséggel számolva 1,5 misi bevétel...

Akkor miért van az,hogy például szlovákiában meg a horvátoknál fele annyi a nevezési költség...én most megdöbbentem...mire kell még pénz? Ha az oroszlánrésze meg van 350ezerből? Valaki világosítson fel légyszi:) Ehhez nem értek...
2116. • 2014-03-15 12:19:08
Mint egyszerű néző, biztosan elkerülte a figyelmedet az a tény, miszerint 17-ig kitolták a nevezési határidőt ;)

Ráadásul egyébként a menetirányt is megváltoztatták, így nem a miskolci versenyen megrendezésre kerülő szakasszal megegyező irányban mennek majd.
2115. • 2014-03-15 10:39:11
Látom mennek itt a jogi dolgok.. Én mint egyszerű néző, csak egy nevezési listára lennék kíváncsi, hiszen csütörtökön lezárult a nevezés.
Ha már erre jártam, írok egy kis időjárást. Csapadékmentes napos idő várható, 12-15 fokkal. Bármi változik, írok kacsintok
2114. • 2014-03-15 10:26:54
Tisztelt Uram!

Ön se nem próféta, se nem aggódó RTE versenyző.

Igen szekszerűen ír, és jogos kérdéseket feszeget, de nagyon kár hogy ezt ilyen a szánalmas álca személyiség mögül teszi.

Miért nem nyilt lapokkal tolja, hogy "szerintem az MNASZ égisze alatt kellene maradni, a hozzászólásaimmal az a célom hogy ezt elérjük, Ivánt beparáztassam, a rte versenyzőket pedig fellázítsam"?

Amennyiben valóban a független és jól működő RTE-ért aggódik, akkor tegyen érte, segítségét biztosan jó néven fogják venni az érintettek.
2113. • 2014-03-15 09:36:12
Próféta!!!!!!!!!!!
Ebből arra bátorkodom következtetni, hogy Lódoki a 11 éves helyi ismeretségét bevetve elszaladt a Putnoki Üzemmérnökségre és az Ózdi Rendőrkapitányságra, hogy meggyőző erejét és eddigi szavahihetőségét kihasználva intézze az engedélyeztetést. Pici városok ezek, mindenki mindenkinek komám-sógor-haver-barátja. Olajozottabban működnek még a dolgok egy ilyen viszonyban, hiszen a Lódoki az elmúlt 11 évben mindig itt intézte az engedélyeit. Persze akkor MNASZ tagként megjelenve, MNASZ engedéllyel. Így azért kíváncsi lennék, milyen AMTOSZ-os papír, hozzájárulás került becsatolásra a Lódokitól a rendőrségre és közúthoz… Szívesen megnézném, ha még a pontos nevet sem sikerült egyik hivatalban sem felvezetni az engedélyekre. És azt is, hogy ugyanezzel a papírral besétál a Lódoki mondjuk a szombathelyi rendőrségre és közúthoz engedélyt kérni, ahol nincsenek meg a személyes kapcsolatai…

Tudod te, hogy ezzel a mondókáddal az említett szerveknél dolgozó embereket HIVATALI BŰNCSELEKMÉNYEKKEL vádolsz ill. csak finoman sejteted az ostoba olvasóval.

Meddig kell még ezt az iszap birkózást itt hallgatni. Valamit is magára adó jogi személyek és természetes személyek nem ilyen módon és stílusban rendezik vitás kérdéseiket. Emberek a Magyar rally társadalom apraja, nagyja az utolsó fan-tól kezdve már széthányta magát ezektől a dumáktól. Kapjon már valaki a fejéhez addig amíg az egészet be nem takarítja a NAV vagy TEK vagy a KGB nemértem
2112. • 2014-03-15 08:43:41
Sziasztok,

engedjétek meg, hogy egy hozzászólásban reagáljak a nekem címzett bejegyzésekre.

Kedves Shrekinator:
Többször elolvastam a bejegyzésedet, de nem tudtam értelmezni azt, hogy pontosan mi lett volna a mondanivalód. Nem védem az MNASZ-t, mert semmi közöm hozzá, sőt… Én csak versenyezni szeretnék, mint eddig… Nem szeretném, ha a BAZ Sprint sorsára jutnánk.

Kedves Highand:
Köszönöm, hogy becsatoltad a Lódoki engedélyeit ide a másik rally-s oldalról. Sajnos továbbra is azt látom, hogy semmivel nem tudod a 2095. hsz-omban felvetett eszmefuttatásokat cáfolni. Így megpróbálom összefoglalni, hogy eddig milyen állításokkal bombáztad és hülyítetted az utóbbi időben a fórumozókat:

1. Az AMTOSZ JOGOSULT előzetes írásbeli hozzájárulást adni a versenyzés során fokozott veszéllyel járó tevékenységek folytatására (veszélyes üzem), és a versenyeik lebonyolítása esetén azok autóval végzendő sporttevékenységéhez az MNASZ engedélye és hathatós segítsége a különböző hivataloknál az engedélyeztetések ügyében nem szükséges ezután. Levezettem Neked, hogy a Sporttörvény szerint miért nem lehet az AMTOSZ jelenleg erre jogosult, miért nem jogosult a szakszövetség vagy az országos sportági szövetségi státuszra. Mindezt tagadod, de nem tudod semmivel megcáfolni.

Egyetlen reakciód annyi eddig, hogy belinkelted Lódoki versenyének rendőri és közutas engedélyét, ezzel alátámasztva, hogy az AMTOSZ-nak mégis van erre joga.
A link:
http://www.rvo.hu/2014/03/14/rendezoi-kozlemeny-ii-mafi-emlekverseny-2014-marcius-22-23/

Ha jól megnézzük a rendőri biztosítás engedélyét és a közutas hozzájárulást, akkor látszik, hogy azokon nem az AMTOSZ szerepel, hanem Országos Rally Túra Biatlon Bajnokság. Ennyire pontatlanok lennének a közhivatalok? Nem hiszem. Ebből arra bátorkodom következtetni, hogy Lódoki a 11 éves helyi ismeretségét bevetve elszaladt a Putnoki Üzemmérnökségre és az Ózdi Rendőrkapitányságra, hogy meggyőző erejét és eddigi szavahihetőségét kihasználva intézze az engedélyeztetést. Pici városok ezek, mindenki mindenkinek komám-sógor-haver-barátja. Olajozottabban működnek még a dolgok egy ilyen viszonyban, hiszen a Lódoki az elmúlt 11 évben mindig itt intézte az engedélyeit. Persze akkor MNASZ tagként megjelenve, MNASZ engedéllyel. Így azért kíváncsi lennék, milyen AMTOSZ-os papír, hozzájárulás került becsatolásra a Lódokitól a rendőrségre és közúthoz… Szívesen megnézném, ha még a pontos nevet sem sikerült egyik hivatalban sem felvezetni az engedélyekre. És azt is, hogy ugyanezzel a papírral besétál a Lódoki mondjuk a szombathelyi rendőrségre és közúthoz engedélyt kérni, ahol nincsenek meg a személyes kapcsolatai…

Akkor a Te eredeti felvetésed szerint ha holnap kitalálom, hogy azzal új sportágat hozok létre, ha úgy bonyolítom le a meccseimet, hogy az első 30 percben kézilabdázunk, a második 30 percben pedig ugyanazokkal a csapatokkal futsalozunk, és azt kézifutsalnak fogom hívni. Na ne nevettess. És úgy gondolod, hogy ezt nem fogja szóvá tenni nekem sem az MLSZ, sem a Magyar Kézilabda Szövetség, és nem fogja megtenni jogainak megvédésére a megfelelő jogi lépéseket? Azt gondolom, a rallövölde miatt lesz még gondotok (hiszen Te hangoztattad, hogy csakis neked köszönhető a létrehozása), és nem az MNASZ tollából. Létezik itt az országban egy Magyar Sportlövők Szövetsége is… Az AMTOSZ által szervezett új sportágban való lövészethez akkor elméleted szerint nincs szükség a sportlövő szövetség hozzájárulására, mert az AMTOSZ ahhoz is adhat hozzájárulást a hatósági engedélyek megszerzéséhez a verseny rendezőjének. Ugye a lövöldözés is ún. veszélyes üzem, ez nem lehet kérdés. Kíváncsi vagyok, mit fognak ehhez szólni a sportlövők…

2. AMTOSZ gépkönyvezés, NKH vizsgáztatás
Hónapok óta azt a port hinted a szemünkbe, hogy az AMTOSZ gépkönyvvel lehet majd az NKH-nál vizsgáztatni. Ennek alátámasztására bemutattátok referenciaként azt a műszaki vizsgáztatási jegyzőkönyvet, ahol egy MNASZ szabályok szerint régen megépített és már MNASZ gépkönyvvel és homológ lappal rendelkező autóhoz készítettetek AMTOSZ gépkönyvet. Majd ezzel vittétek vizsgára, ahol a vizsgabiztos véletlenül civilben egy RTE-ben versenyző navigátor volt… Aki természetesen a szabályokat felrúgva megcsinálta a vizsgát az autóra véletlenül. Meddig néztek minket hülyének? Akkor lesz hihető az állításotok, amennyiben egy újonnan, AMTOSZ technikai szabályok szerint (egyszer csak lesz) épített és csak AMTOSZ gépkönyvvel, MNASZ vagy más FIA ASN által kiadott homológlap NÉLKÜL vizsgáztattok le egy autót az NKH-nál egy ismeretlen vizsgabiztosnál. Addig minden szavatok csak parasztvakítás ebben a témában. Még egy apró kérdés. Mikor lesznek meg az AMTOSZ technikai szabályok, technikai bizottság, bajnokság kiírása stb.? Miért csúsznak a gépkönyvezések? Ugye nem ezek hiánya miatt szeretné Iván kibérelni a szemét, elnyomó MNASZ technikai bizottságát szaktudással, infrastruktúrával? Áááá, dehogy. Persze mindenetek megvan, csak nekünk nem mutatjátok meg. Ezt már ismerjük, olvastuk párszor…

3. Lódokinak üzenem, hogy nem azért nincs ORB versenyző nevezve hozzá, mert az MNASZ tiltotta meg Nekik a részvételt vagy nyilvánította tagjainak tiltott versennyé. Csak esetleg a tavalyi anomáliából tanulva az ORB versenyzők is rájöttek, hogy a kiadott RVSZ szerint tiltott pályabejárásnak minősülne a Mafi emlékversenyen való részvételük, ha a Miskolc Rally-n szeretnének rajthoz állni. A tavalyi 8 páros, aki a Mafi versenyen és a Miskolc Rally-n is elindult, mindezt az MNASZ egyik képviselőjének előzetes írásos engedélyével tette meg. (Abba most ne menjünk bele, hogy jogosan megadható volt-e ez az engedély ezen párosoknak ettől a személytől). Lódokit komolyabb szakemberként ismerjük ahhoz, hogy ne lenne tisztában saját egyik szövetségének (hiszen mind a mai napig tagja az MNASZ-nek a HBRK ASE) szabályrendszerével, így némi torzításnak érzem a kijelentését, hogy az MNASZ tiltása miatt marad el cirka 40 nevező a versenyéről, mellyel 1.200.000Ft kára keletkezik. Talán a jövőben egy verseny megálmodásakor azt is alapul kellene venni, hogy a verseny útvonalát nem tervezem 1 héttel a magasabb szinten jegyzett sorozat versenye elé, annak útvonalát érintve. És akkor nem lenne tiltott pályabejárás a versenyen való részvétel, nem maradna el a 40 nevező… És még Lódokinak üzenem innen a távolból, hogy barátom mondása szerint nem s..unk oda, ahonnan eddig ettünk!

Összességében sok sebből vérzik ez az AMTOSZ-os történet fentiek szerint, mivel eddig semmilyen kérdésre nem kaptunk tényszerű választ Highand kartárstól vagy mástól, csak a ködösítés, csúsztatás, félrevezetés megy. Így egyre nehezebb benne hinni, hogy ez működhet. De most is megismétlem, mindenki előtt megkövetem Highand-et, ha végre előhúz valami tényszerű dolgot a cilinderből! Nem fog nehezemre esni bocsánatot kérni minden szóért és meghajolni nagysága előtt… De nehogy az legyen, hogy itt állunk elvakítva, aztán még júniusban sem lesz verseny…

Reméljük, Iván levonja a megfelelő konzekvenciákat, és felelős döntést hoz, ami a mi javunkat is szolgálja. Legyen itt szó versenyzőről vagy rajongóról. Highand barátunk pedig csak akkor szólal meg majd újra, ha tényeket tud felsorakoztatni elméletei mellett, és addig nem hülyít mindenkit. Fentieken ajánlott mindenkinek elgondolkodnia kicsit, ha bármilyen módon is érdekelt a témákban.

Ígérem, én is befejezem ezen hozzászólásommal az okfejtéseket (mert nem lételemem ez a fajta írogatás), csak akkor írok újra, ha adja Isten meg kell követnem Highand-et… Úgy legyen! Bár sok esélyt nem látok rá az eddigi tapasztalatok szerint.

Üdv mindenkinek!
2111. • 2014-03-14 23:09:27
Hát Próféta... védd a mundér becsületet.

Évek tömik a zsebüket ígérnek fűt fát az MNASZ vezetősége... de mint gondolom nem a pénz begyűjtéséről kellene beszélniük folyamatosan.(ezzel még friss téma a gumipályázatuk... megint egy nagy vicc volt)

Összehozni egy független egyesületet úgy, hogy az eddig működő csapat tagokat hátúlról zsarolják...itt értem azt, hogy verseny szervező aki OB és RTE versenyeket szervez le...stb. Nem szervez le Amtosz versenyt, mert az Mnasz-nél többé nem kell versenyt szerveznie. Gépkönyveztetés nehéz, az emberünk nem mondok nevet arra hivatkozi mert nem mondja a szemedbe nem jön el VIDÉKRE gépkönyveztetni. Na jó lehet rajta kívül is találni olyan embert aki csuklóból vágja az egész FIA rendszert és még műszaki végzetsége is van. Lehet, hogy meri vállani gépkönyveztetés 75%-ért is.(mondom, hogy csak a pénz)

Jah, nincs kiírás... lehet, de az MNASZ-nak arra sincs pénze, hogy levezényelje a díjkiosztót. megdöbbent
2110. • 2014-03-14 22:55:13
A "holnapi" gépkönyvezésről beszélj inkább a ködösítés helyett!
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k