Díjkiosztóról díjkiosztóra
Bajnokságok, kupák, bajnokok - képekben
2011-12-04
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
797804582
Napi oldal:
91393
Jelenleg:
1095
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
1293. • 2013-02-05 19:16:42
Ha a nagy közúti csapatásod során a családom alól fogod kiütni az autót,akkor Én meg a Te vállad fogom megveregetni! Valamivel. És ez sem duma! helyeslek
1292. • 2013-02-05 16:43:21
Feind helyett Guba... ott vagyunk ahol a part szakad.
1291. • 2013-02-05 15:57:28
Egy verseny biztos meglesz tartva mert azt nem mi rendezzük az pedig a Kassa rally.A sprintesektől hiába gyűjtik a fejpénzt indulóktól függően a tervek szerint 500-1500ft között nem lesz mire elkölteni.Jó hogy végre készlet az RVSZ murva bajnokság ki írásával csak verseny nem lesz.
1290. • 2013-02-05 00:46:27
Másik érdekesség: a Veszprém Rally kivételével a többi öt ORB futam eddig aszfaltos volt. Idén cserélődik valamelyik murvára, vagy jönnek a "vegyes" versenyek?

Reméljük, hogy a Budapest és Mecsek Rallyknak idejében kerül rendezője és minél kevesebb zökkenő lesz az áhított megújulás évében!
1289. • 2013-02-04 22:10:23
Hát Bükfürdőre idén nem kell készülnünk... http://www.mnasz.hu/letoltes/1_2013.sz.%20RSB%20kozlemeny.pdf
kiváncsi vagyok végül hány OB futam lesz megtartva...
1288. • 2013-02-04 19:31:38
Sajnálatos hogy februárban még nincs "igazi"versenynaptár mérges
így aztán lehet tervezni..................
Legyen komolyabb gépátvétel a sprinteken és meg van oldva a probléma.De ha csak a szivatás megy irigységből akkor úgy is mindegy sajnos.
Hajrá SRT!
1287. • 2013-02-04 17:32:39
Eléggé hanyag szervezésű volt sok verseny, azért nem árt a komolyabb elővigyázatosság. Nem feltétlenül kell megvárni amig konoly anyagi és emberi károk lesznek.
Persze valamivel több amatőr vesenyre valószínűleg szükség lenne...
1286. • 2013-02-04 15:22:42
Gratulálnék az MNASZ-nek, és mindenkinek!
Mi a cél a sprintesek szívatásával? Csípte a szövetség szemét, hogy ez volt a legnépszerűbb versenysorozat ebben a nyomorék országban és nem tudtak elég pénzt lehúzni rólunk!
Azért egy ceredi sprinten 200 feletti nevezés... Elgondolkodnék Pénzes úr! Ha ennyien fogunk ezentúl a közúton csapatni, lehet, hogy nem veregetik meg a vállad a szervek! Mert menni fogunk az biztos! Ha legálisan nem lehet, hát majd megyünk ahogy lehet! Rá lehet kenni a dolgot a biztonságra,bár nem hinném, hogy bármelyik sprinten lett volna komolyabb baleset mint akármelyik túrán!! Duma!
1285. • 2013-02-02 10:58:52
Egy kis beszámoló Pénzes Zsolti nyíregyházi fellépéséről:

racing.hu/hir/20130202_penzes_zsolt_tervei_a_2013_as_esztendore
1284. • 2013-02-01 19:26:24
vizsga 45,kötelező 36 ezer/év
1283. • 2013-02-01 17:55:07
Sztem anélkül, Mnasz gépkönyv 18, szakvélemény 16, teljesítménymérés huszonharminc, plusz a vizsgadíj.
1282. • 2013-02-01 15:42:55
műszakival együtt?
csak kérdezem mert dilemázom sportrendszámozzak vagy ne.
1281. • 2013-02-01 14:49:19
3betű 3számost hivatalosan lepapírozni versenyautónak, papírköltségileg 50 ft környéke.
1280. • 2013-01-31 20:14:39
http://rallyedream.blog.hu/2013/01/31/ralinaptar#c18943515
1279. • 2013-01-31 19:26:49
azért nem egyformán számolunk mert én azokat a költségeket nem számoltam amiket mindegy milyen rendzsámod van akkor is kikell fizetni.
3 betü 3 S***** rendszám sem jön ki olcsóbban mint a sport rendszám.de én nem akarok kampanyolni vagy bármi a sp mellet mert semmi közöm hozzá csak itt régebben mindenki 200 ezrekről beszélt most meg ha átszámolom ugyan annyira jön ki mint egy hagyományos rendszám.
Azoknak igen jó megoldás akik nemtudták vagy akarták honositani versenyautójukat a regadó miatt.
viszont ha a hivatalos versenyauto forgalmis 3 betu3számosodat átcsinálod sp re akkor vissza már nem lehet alakitani mert végleg kivonják a forgalomból. bizonytalan
1277. • 2013-01-31 15:01:23
Mondjuk a régi rendszerben sem túl olcsó a vizsgáztatás, aki azt választja: Mnasz gépkönyv 18, szakvélemény tizenX, (nem tudom, kelle-e a gépkönyvhöz Mnasz vezetői licenc, mint régen, akkor az további költség, plusz minimumvizsga-díj+ utazás Pestre), teljesítménymérés 20-30 ezer ft. Egyik verzió "vonzóbb" a kispénzűeknek, mint a másik. szontyoli
1276. • 2013-01-31 14:28:12
levi.b Nem egyformán számolunk ezek szerint! Nekem 95140-re jött ki! Ja! És mindent pesten kell inténi!!! Az meg nincs közel!!! (Lehet nem is fér bele a 150-be...)
1275. • 2013-01-31 14:25:34
Ezeket az összegeket nem tudom hogy számoltad ki??, de ha a kiírt szerint 1-4. lépés számait összeadod, az 95.140.- Ft
feketén fehéren le van írva...
Elviszed gépkönyvre, gondolom tankolod a húzókocsit, veszel pályamatricát, aztán felmész megint a központi okmányirodába tankolsz, pályamatrica stb...
Intézed ezt Nyíregyházáról, az 245 km oda...kiszámolod az még lehet 50-ből ki sem jön. Lazán beleugrik 150be, lehet kisem jön. Kinti papírosoknak, sosem létezett papírosnak megéri az tuti. Sőt egy jó dolog.
Nem az volt írva senki nem fogja használni,hanem az hogy nem sokan. Aki átalakítatta hivatalosan a kocsiját és így használja 3 betű 3 szám, nem nagyon akar még egy ilyen procedúrán résztvenni és némi kp-től megszabdulni csak mert sp rendszámja legyen.
Részemrőlezt a témát lezárom.
1274. • 2013-01-31 09:14:24
Mik a járulékos költségek 50 ezerért?
eszerint a cikk szerint 60 e ft biztositással együtt a sportrendszám.+gépköny ami akkor is kell akármilyen rendszámod van.
a P rendszám 250 e ft/év és nemfogadják el sehol már.
marad még az illegális szlovák rendszám ami szintén hasonló költség mint a sp rendszám.
és ha alakinek hivatalos magyar rendszámos a versenyautója az sem sokkal olcsóbb.
szóval miért nemfogja ezt senki használni?
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 05 0607
2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.11.06-09.

részletes infóink

2025.11.07-11.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k