KZ INVEST KUPA - 2024.jĂşnius 23. - DAKAR RING
Egy helyett kettő és három
Bujdos Miki jól érezte magát a pécsi futamon
2011-09-21
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
698901419
Napi oldal:
261437
Jelenleg:
3285
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Fontos volt az év végi helyezés a Bujdos Miki – Csonti páros számára, szerettek volna a dobogó legfelső fokán végezni, ám a Mecsek Rallye-t követően az Országos Rallye Bajnokság S csoportjának harmadik helyén végeztek, valamint a 11. géposztály második helyén. Mikivel beszélgettem a mecseki eseményekről, és a további tervekről.

Ezúttal simán indult a futam számotokra?
Arad Rallye-t követően elég nagy volt a kár az autóban, úgyhogy majdnem el sem tudtunk indulni! Nem szerettük volna kihagyni a Mecsek Rallye-t, így megoldottuk az utolsó pillanatban, lett egy autónk, rajthoz tudtunk állni és sokat készültünk a versenyre... de nem eleget, hiszen mégis megelőztek minket, így csak másodikak tudtunk lenni a kategóriában.

Milyen volt a verseny?
Nagyon tetszett maga a verseny is és az is, hogy ilyen sok kilométert mentünk. Egy nap alatt több mint 100 km-t tudtunk autózni. Nagyon tetszettek a pályák is, bár ezek az erdei szakaszok ezekkel a tuskókkal egy kicsit megnehezítették a dolgunkat, és nekem ott nem is adta ki a ritmust és kicsit olyan bután mentem rajta. Alapvetően viszont a versenyről csak azt mondhatom, hogy tetszett!

egy_helyett_ketto_es_harom_1

Mennyire voltatok elégedettek a pályákkal? Ugye azért nem voltak ezek olyan eszeveszetten tempósak és csúszósak?
Mi hozzá vagyunk szokva, hiszen minden magyar pálya meglehetősen gyors. Itt is volt pár olyan rész, ahol 200 km/h fölötti tempóval autóztunk, de összességében nem ezt volt a jellemző. Az alsómocsoládi vége az egy kicsit kemény volt, ott lobogtunk lefelé rendesen! Közel végsebességgel, a nézőfalban, miközben Csonti diktálta, hogy "sima jobb, sima bal"… arra azért nem tudok mást mondani, minthogy "húúú"! :-)

Nézők?
Jó volt ennyi embert látni a pályák mellett, szerintem ez nagyon jót tesz a magyar autósportnak, hogy ilyen sokan kilátogattak! Reméljük, hogy a média is kicsit jobban felfigyel a rallye-ra, mert ez kell a szponzoroknak, versenyzőknek, nézőknek...

egy_helyett_ketto_es_harom_2

Te nem érezted azt, hogy talán már túl sokan álltak a pályák szélén?
A nézőszámmal nem volt gond, a fegyelmezetlenség pedig nálunk mindig jelen van. Mindig akad egy olyan rendbontó néző, aki részeg, vagy csak túl kevés intelligenciával rendelkezik ahhoz, hogy ha már a versenyzőre nem is, legalább a többi nézőre tekintettel legyen! Hallottuk azt is, hogy nem is egymásba kötöttek már bele, hanem Turi Tamásba! Ez pedig már felháborító, ha egy Turi Tomit is semmibe vesznek, aki jó szándékkal megpróbált rendet tenni!

Milyennek látod a verseny végeredményét?
Sajnálom nagyon azokat, akik kiestek bármilyen probléma miatt is. Remélem Lévai Ferkóék is jól vannak már, nekik jobbulást kívánok! Sajnálom Friciéket is nagyon, reméltem, hogy tudnak olyan eredményt produkálni, amire büszkék lehetünk... bár szerintem így is büszkék lehetünk rájuk! És nem csak rájuk, hanem mindenkire, aki végig tudott menni ezen a versenyen.

egy_helyett_ketto_es_harom_6

Saját eredményedet hogyan tudnád értékelni?
Nagyon szerettük volna megszerezni a bajnokságban az év végi második helyet, de Ottó ezzel a Subaruval olyan gyors volt, hogy nem bírtuk utolérni. Mikor ezt már be kellett látnunk, már nem is siettünk annyira, mert feleslegesen nem akartam kockáztatni, fontosabbá vált a biztos célbaérkezés. Próbálgattuk az autót állítgatni, de a futóművet nem bírtuk beállítani, vagy ledobált az útról, vagy libegett...

Ottó autója és a tiétek közt volt azért egy kis különbség...
Igen, de ilyenkor megpróbálom nem az autóra fogni, próbálunk gyorsabbak lenni... de most nem tudtunk! Megtettünk minden tőlünk telhetőt! Egyetlen problémánk volt, a szombati napon, amikor 3 gyorsaságit mentünk kuplung nélkül, és ezt csak a nap végén tudtunk megcsinálni. Ez egy picit hátráltatott minket, a rajtoknál mindig bennhagytunk egy 10-15 másodpercet.

A bajnokságban az S csoport harmadik helyén végeztetek, és bár nem ez volt a célkitűzés év elején, most mennyire vagy elégedett vele?
Az idei évben voltak technikai problémáink, olyan is volt, amikor én hibáztam... vezető helyről csúsztunk vissza a 4-5. helyekre. Mindenképpen tanulság volt, hogy nem kell mindig annyira sietni és be kell látni, hogy ezek nem gyári versenyautók, nem bírják ki azt az ütést-vágást, amit egy Veszprém vagy Arad okozhat nekik. Óvatosabban kell menni velük, ez a tanulság!

egy_helyett_ketto_es_harom_3

Örülsz azért?
Abszolút nagyon örülök! Az utolsó versenyen még nagyon sok esélyes volt a bajnokságban az S csoport második-harmadik helyezésére, így nagyon örülök, hogy fel tudtunk állni a dobogóra! Az előttünk végzőknek, Budaváriéknak és Michnáéknak pedig gratulálunk!

Hogyan tovább? Van még egy kis idő a 2011-es évből...
Furcsa is, hogy még ilyen jó idő van, a szezonnak meg már vége. Szerintem most próbálunk egy kis szünetet tartani, próbálunk egy kis anyagi tartalékot összegyűjteni, de az év végén a Mikulás Rallye-n és egy-két versenyen még mindenképp szeretnénk autózni egyet! Már most elkezdjük szervezni a jövő évet!

Van rá esély, hogy jövőre a mezőnyben majd valahol előrébb autózol? :-)
Igen-igen, most mindenféle terveket szövögetek, hogy hogyan is legyen ez jövőre. Ütőképesebb autót szeretnék, akár N-ben tudunk majd menni, akár ha „itt” maradunk. Amennyiben marad az S-csoport, akkor ott is előrébb szeretnék lenni és mindenképp a bajnoki címért küzdeni!

egy_helyett_ketto_es_harom_4

Ezúttal kinek mondasz köszönetet?
Köszönjük a nézőknek, hogy ennyire sokan eljöttek erre a versenyre, reméljük, hogy a közeljövőben is hasonló létszám áll majd a pályák szélén! Természetesen köszönettel tartozunk a támogatóinknak, hogy versenyezhetünk! Csontinak is köszönöm az egész éves kitartást és Bársony Tamás (csapatvezetőmnek) köszönöm, hogy végig ott volt velünk és folyamatosan próbált lelket önteni belénk!

egy_helyett_ketto_es_harom_5

csapat támogatói:

mitsubishi_mert_az_bevalt_1

mitsubishi_mert_az_bevalt_3

mitsubishi_mert_az_bevalt_5

mitsubishi_mert_az_bevalt_7

mitsubishi_mert_az_bevalt_8

mitsubishi_mert_az_bevalt_9

mitsubishi_mert_az_bevalt_10

 

Ez a hír most jelenik meg 3483. alkalommal
Share |
2011.09.09-11.
Intercontinental Rally Challenge 2011
CANON 45. Mecsek Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
10 11 12 13141516
17 18 19 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
2024.06.21-25.

részletes infóink

2024.06.23.

részletes infóink

2024.06.22-23.

részletes infóink

2024.06.22.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k