Egy probléma sosem probléma
Bujdos Mikiéket a vizesárok állította meg
2011-08-17
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
763298157
Napi oldal:
35614
Jelenleg:
941
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Nem unatkozott a futam alatt Budjos Mikiék szervizcsapata sem, akiknek már a verseny előtt megkezdődtek a kalandok. A sikertelen befejezéssel sajnos a bajnoki címre az esélyük is elveszett, így egyelőre nem tudják, hogy hogyan tovább.

egy_problema_sosem_problema_6

Az Arad Rallye-ról szeretnélek kérdezni, de úgy hallottam nálad nagyon az elején kell kezdenem! Mi történt a teszten?
Már vártam ezt a kérdést! :-) Úgy történt a dolog, hogy egy probléma sosem probléma, mindig összeadódnak a dolgok, és akkor van baj! Csütörtök délelőtt került sor erre a tesztre, volt egy lezárt útszakasz és ott lehetett próbálgatni a versenyautót. Sajnos utcai autóval nem, csak a versenyautóval lehetett felírni a tesztpályára az itinert. Nekünk ez azért volt problémás, mert a versenyautóban rossz volt a kihangosítás, így félig-meddig mutogatva írtuk fel a pályát. Kértük a sportbírót, hogy engedjen el minket korábban, de erre nem volt lehetőség, így többször félre kellett állnunk, mert utolértek, nem akartunk másokat zavarni a tesztben, folyamatosan hátrafelé tekintgettünk. Nem sikerült jól felírni a pályát…
És hogy mi történt? Volt egy jobb 5-ös kanyar, előtte egy balos, ahol nem tudtuk megbeszélni, hogy akkor most a kanyar előtt kell-e már fékezni. A következő körben, amikor jöttünk a balosban már mondta Csonti, hogy fék, én fékeztem is, de már éreztem, hogy necces lesz a dolog. Nem volt azért annyira sok, de picit keresztben csúsztunk, nem lógtunk le az útról, de a pályabejárás alatt nem vettük észre, hogy belóg az útra egy sorompó, aminek ekkor nekimentünk. Pont amikor mi nekimentünk a sorompónak, Asi jelezte a sportbíróknak, hogy ez a sorompó balesetveszélyes, mert ő épphogy 2 centivel megúszta, és ebből még baj lesz. Ezt olyan jól elszólta, hogy mi neki is mentünk.

egy_problema_sosem_problema_1

Átszúrta a kocsit! Egyértelműen rosszul írtuk fel a pályát és abból történt ez a baleset, de szerencsére nem sérült meg Csonti - ugye az ő oldalát érte a dolog. Amikor hozzáértünk én nem is gondoltam, hogy ekkora a baj. Tesztelni sem tudtunk, az autó is megsérült, így elég rossz előjelekkel indultunk neki a versenynek. Szerencsére a szerviznek köszönhetően rajthoz tudtunk állni, ők még éjjel visszavitték Szegedre az autót és ott megcsinálták, hogy versenyképes legyen. Időben visszaért, így kezdődhetett is délután a verseny!

egy_problema_sosem_problema_2

Ilyen kezdés után mit hozott a folytatás?
A SuperSpecial elég jól sikerült, hiszen megnyertük 5-6 másodperccel a többiek előtt, így nagyon örültünk. Nem mentünk egyébként ész nélkül, inkább óvatoskodtunk, megpróbáltunk vigyázni az autóra, tanulva a veszprémiből, hiszen ott is hiába vezettünk fölényesen, a végére széthullott az autó.

egy_problema_sosem_problema_3

Próbáltuk beosztani az autót és ennek megfelelően mentünk szombaton is, egészen az ötödik gyorsig, ahol ugye az ominózus - második - vizesárok mindenkit megtréfált. Azt mondják így utólag, hogy valószínűleg ott sérült meg a hűtőnk és amiatt folyt el belőle a víz. A következő 22 km-es gyorson meg is kellett állnunk, hogy vizet töltsünk bele, aztán nagy nehezen kibírta a szervizig, de addigra már annyira károsodott a motor, hogy hiába cseréltük ki a hűtőt és mentünk ki a következő gyorsra, ugyanúgy melegedett és emiatt ki kellett állnunk. Így ért véget számunkra ez a futam. Hiába vigyáztunk az autóra, a vizesároknál mégis így jártunk! Pedig tudtuk, fel is volt írva, hogy lassan, óvatosan…

egy_problema_sosem_problema_4

Hogyan hat ez a bajnoki terveitekre?
Nagyon szomorúan, olyannyira, hogy kicsit el is vette az idei évi versenyzéstől a kedvemet. Ha itt célba értünk volna - Budavári Zoliék előtt - akkor legalább még matematikai esélyünk lett volna a bajnoki címre, de így ezzel a kieséssel biztossá vált, hogy nem tudjuk utolérni.

Mire maradt esély?
A második helyre még lehet, mert bár jött most Demjén Martin - akinek gratulálunk is a nagyon ügyes szerepléshez - de ő már ennyi futam alatt nem igen tud beleszólni a bajnokságba. Ha megyünk Pécsen - ami jelenleg még kérdőjeles - akkor talán másodikak tudunk lenni, de sok dolog függvénye még ez!

egy_problema_sosem_problema_5

Meglepetést okozott Martin az S-csoportban?
Gondoltam, hogy nagyon gyors lesz, hiszen már tavaly is láttam Suzukival és nagykocsival is ment ő már. Tudtuk, hogy nagyon jól megy, de az azért már meglepetés volt, amikor abszolút időket autózott és ott is bőven osztotta az elejét, ráadásul nem tizedekkel, hanem másodpercekkel! Szerintem mindenkinek meglepetés volt ez, talán még nekik is! Ügyesek voltak nagyon! Mindenkinek gratulálok, aki végig tudott menni ezen a versenyen... a helyezéstől függetlenül! Bár nehéz pályák voltak szerintem, nekem nagyon tetszettek! Végre valami újdonság, nem a megszokott, agyonjárt gyorsaságik, de ez meg is látszott a mezőnyön, hiszen rengetegen kiestek. Nem a fejből, hanem az itinerből autózás valósult meg végre, ez valóban rallye volt!

csapat támogatói:

mitsubishi_mert_az_bevalt_1

mitsubishi_mert_az_bevalt_3

mitsubishi_mert_az_bevalt_5

mitsubishi_mert_az_bevalt_7

mitsubishi_mert_az_bevalt_8

mitsubishi_mert_az_bevalt_9

mitsubishi_mert_az_bevalt_10

 

Ez a hír most jelenik meg 4771. alkalommal
Share |
2011.08.05-07.
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
3. Transolut Arad Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k