Élvezhető verseny lesz, jó pályákon!
Janika a tavaly szezon mellett értékeli Egert és várja Miskolcot
2016-04-27
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763343055
Napi oldal:
80512
Jelenleg:
893
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Ifj. Tóth János és Szőke Tamás már a második szezont kezdte el a Peugeot 208 T16 R5-ös versenyautóval. A csapat balszerencsésen volt Egerben, de a Janikával készül interjúból kiderül, sokat léptek előre és várják a Miskolc Rallye-t!

elvezheto_verseny_lesz_jo_palyakon_1

Kicsit beszéljünk még a tavalyi évről… Azt gondolom minden pozitív várakozásnak megfelelt az, hogy dobogón állhattatok a bajnokság végén.
Elfogadhatónak gondoltuk mi is. Bár évközben volt, amikor talán úgy nézett ki, hogy még jobb lehetett volna, de csoda nem történt.

elvezheto_verseny_lesz_jo_palyakon_2
 
Egy új autóval, új navigátorral egy nagyon komoly mezőnybe csöppentél vissza.
Persze, nem voltunk elkeseredve a harmadik hely miatt, talán nagyobb szerencsével lehettünk volna másodikak is, de bajnokok semmiképp.

 elvezheto_verseny_lesz_jo_palyakon_6
 
Eger előtt egy komoly tesztetek volt, mint ahogy Pécs előtt is. Akkor nagyon pozitívan nyilatkoztál. Most?
Pécs előtt csak annyi volt, hogy be tudtam ülni Paolo Andreucci mellé és vitt három kilométert, ahol megmutatta, hogy mégis hogyan kell ezt az autót vezetni.
Már az is nagyon sokat segített. A mostani pedig még többet adott. Olyan beállításokat sikerült az autón kitalálni, vagy inkább megmutatnia, amivel egészen jól működik a kocsi. Ezek a beállítások túlnőnek azon, hogy kicserélsz egy stabilizátort, vagy egy rugót. Sokkal mélyebbre kellett ásni az autó beállításaiban. Nagyon sokat segített nekünk ebben Paolo.

elvezheto_verseny_lesz_jo_palyakon_3
 
Ezt sajnos végül nem tudtátok megmutatni Egerben…
Nem, sajnos nem. Pedig sokkal versenyképesebb lett az autó, mint tavaly volt. Elsősorban a kanyarodási tulajdonságain tudtunk javítani Paolo segítségével. Az autó már nagyon versenyképes, nekem kell még egy kicsit hozzá alkalmazkodni, megtanulni kezelni. De ehhez az kell, hogy versenyezzek a többiekkel. Meg kell tapasztalni, hogy mitől lehet vele gyorsabban menni, hol vannak azok a pontok, ahol oda kell rá figyelni, hol lehet száz százalékosan használni… Ezeket majd ki kell tapasztalnom. Ez a Miskolc Rallye a két 18 kilométeres gyorsasági szakaszával tökéletes lesz erre. A Mályinka csúcs szuper pálya. A sátai gyors annyira nem. Jellegüket tekintve két különböző szakaszról beszélünk és a 18 kilométerek alatt nagyon sokat lehet tanulni. És be is tudsz melegedni! :)
 
Megkapja az autó az új fejlesztéseket?
Miskolcon még nem lesz benne az új kit, szerintem Szombathelyre már bele kerül. Nagy dolgot nem kell tőle várni, nem fog helyből átugrani mindent az autó. Talán beszélhetünk általánosságban is, hogy nem az autók teljesítménye növekszik ezektől a kittektől, hanem a motor karakterisztikája javul egy kicsit, amivel 5-6 lóerőt tudnak javulni. Talán nyomatékban kicsit többet. Amióta kitalálták ezt a Pop off szelepet, ami be van 1.6 bárra állítva, nagy csoda nem lehet. A motorkarakterisztikán tudnak javítani, az összes többi csak vakítás. Más lesz a szervo meghajtása, ott nyertek helyet, elfér egy nagyobb vízhűtő és nagyobb intercooler hűtő, ami nyáron talán majd jót tesz.

elvezheto_verseny_lesz_jo_palyakon_5
 
Ezelőtt húsz évvel kihoztak egy szabályt, hogy nem lehet 300 lóerősnél erősebb raliautóval versenyezni, de ez szabályozhatatlan volt akkoriban. Ez a szelep megfogja a tervezők kezét is, azon túl, hogy az autók teljesítményét is lekorlátozza. És végre valamit tudnak ellenőrizni a technikai ellenőrök is, hiszen a komputer megmutatja, hogy mennyi volt a turbónyomás. És ez tök jó dolog.

elvezheto_verseny_lesz_jo_palyakon_4

Nagyobb különbségek lesznek Miskolcon a hosszabb pályák miatt?
Ez nem feltétlenül van így. Nagyon jól vezeti mindenki ezeket a kocsikat már, normális körülmények között nagyon kicsik a különbségek. Élvezhető verseny lesz, hiszen nagyon jók a pályák! Várjuk már. Ott találkozunk!

A csapat partnerei: Total, A-HÍD Építő Zrt., Signal-Print, DOMINIUM INVEST Kft., Mammut, FERRO-PRESS, MUT Hungária, Peugeot Balogh, Fenstherm, morane investors, AUTO-SZOFT, CZIKOBA, Saubermacher, Allianz, GPS & PARTNERS Kft., Cirkont, ÉHG Zrt, DEPÓNIA TECHNIKA KFT. 
 
Ez a hír most jelenik meg 3607. alkalommal
Share |
Eger • rally ob
2016.04.01-03.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2016
EGER Rallye 2016
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k