Élvezhető verseny lesz, jó pályákon!
Janika a tavaly szezon mellett értékeli Egert és várja Miskolcot
2016-04-27
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
785768333
Napi oldal:
241898
Jelenleg:
1999
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Ifj. Tóth János és Szőke Tamás már a második szezont kezdte el a Peugeot 208 T16 R5-ös versenyautóval. A csapat balszerencsésen volt Egerben, de a Janikával készül interjúból kiderül, sokat léptek előre és várják a Miskolc Rallye-t!

elvezheto_verseny_lesz_jo_palyakon_1

Kicsit beszéljünk még a tavalyi évről… Azt gondolom minden pozitív várakozásnak megfelelt az, hogy dobogón állhattatok a bajnokság végén.
Elfogadhatónak gondoltuk mi is. Bár évközben volt, amikor talán úgy nézett ki, hogy még jobb lehetett volna, de csoda nem történt.

elvezheto_verseny_lesz_jo_palyakon_2
 
Egy új autóval, új navigátorral egy nagyon komoly mezőnybe csöppentél vissza.
Persze, nem voltunk elkeseredve a harmadik hely miatt, talán nagyobb szerencsével lehettünk volna másodikak is, de bajnokok semmiképp.

 elvezheto_verseny_lesz_jo_palyakon_6
 
Eger előtt egy komoly tesztetek volt, mint ahogy Pécs előtt is. Akkor nagyon pozitívan nyilatkoztál. Most?
Pécs előtt csak annyi volt, hogy be tudtam ülni Paolo Andreucci mellé és vitt három kilométert, ahol megmutatta, hogy mégis hogyan kell ezt az autót vezetni.
Már az is nagyon sokat segített. A mostani pedig még többet adott. Olyan beállításokat sikerült az autón kitalálni, vagy inkább megmutatnia, amivel egészen jól működik a kocsi. Ezek a beállítások túlnőnek azon, hogy kicserélsz egy stabilizátort, vagy egy rugót. Sokkal mélyebbre kellett ásni az autó beállításaiban. Nagyon sokat segített nekünk ebben Paolo.

elvezheto_verseny_lesz_jo_palyakon_3
 
Ezt sajnos végül nem tudtátok megmutatni Egerben…
Nem, sajnos nem. Pedig sokkal versenyképesebb lett az autó, mint tavaly volt. Elsősorban a kanyarodási tulajdonságain tudtunk javítani Paolo segítségével. Az autó már nagyon versenyképes, nekem kell még egy kicsit hozzá alkalmazkodni, megtanulni kezelni. De ehhez az kell, hogy versenyezzek a többiekkel. Meg kell tapasztalni, hogy mitől lehet vele gyorsabban menni, hol vannak azok a pontok, ahol oda kell rá figyelni, hol lehet száz százalékosan használni… Ezeket majd ki kell tapasztalnom. Ez a Miskolc Rallye a két 18 kilométeres gyorsasági szakaszával tökéletes lesz erre. A Mályinka csúcs szuper pálya. A sátai gyors annyira nem. Jellegüket tekintve két különböző szakaszról beszélünk és a 18 kilométerek alatt nagyon sokat lehet tanulni. És be is tudsz melegedni! :)
 
Megkapja az autó az új fejlesztéseket?
Miskolcon még nem lesz benne az új kit, szerintem Szombathelyre már bele kerül. Nagy dolgot nem kell tőle várni, nem fog helyből átugrani mindent az autó. Talán beszélhetünk általánosságban is, hogy nem az autók teljesítménye növekszik ezektől a kittektől, hanem a motor karakterisztikája javul egy kicsit, amivel 5-6 lóerőt tudnak javulni. Talán nyomatékban kicsit többet. Amióta kitalálták ezt a Pop off szelepet, ami be van 1.6 bárra állítva, nagy csoda nem lehet. A motorkarakterisztikán tudnak javítani, az összes többi csak vakítás. Más lesz a szervo meghajtása, ott nyertek helyet, elfér egy nagyobb vízhűtő és nagyobb intercooler hűtő, ami nyáron talán majd jót tesz.

elvezheto_verseny_lesz_jo_palyakon_5
 
Ezelőtt húsz évvel kihoztak egy szabályt, hogy nem lehet 300 lóerősnél erősebb raliautóval versenyezni, de ez szabályozhatatlan volt akkoriban. Ez a szelep megfogja a tervezők kezét is, azon túl, hogy az autók teljesítményét is lekorlátozza. És végre valamit tudnak ellenőrizni a technikai ellenőrök is, hiszen a komputer megmutatja, hogy mennyi volt a turbónyomás. És ez tök jó dolog.

elvezheto_verseny_lesz_jo_palyakon_4

Nagyobb különbségek lesznek Miskolcon a hosszabb pályák miatt?
Ez nem feltétlenül van így. Nagyon jól vezeti mindenki ezeket a kocsikat már, normális körülmények között nagyon kicsik a különbségek. Élvezhető verseny lesz, hiszen nagyon jók a pályák! Várjuk már. Ott találkozunk!

A csapat partnerei: Total, A-HÍD Építő Zrt., Signal-Print, DOMINIUM INVEST Kft., Mammut, FERRO-PRESS, MUT Hungária, Peugeot Balogh, Fenstherm, morane investors, AUTO-SZOFT, CZIKOBA, Saubermacher, Allianz, GPS & PARTNERS Kft., Cirkont, ÉHG Zrt, DEPÓNIA TECHNIKA KFT. 
 
Ez a hír most jelenik meg 3647. alkalommal
Share |
Eger • rally ob
2016.04.01-03.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2016
EGER Rallye 2016
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
22 23 24 25 26 27 28
29 30 01 02 030405
060708 09 101112

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k