Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
Esztergom - szárazon, vizen
X. Ventiv Group - Esztergom Rallye
2010-05-31
ajánló • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
684056837
Napi oldal:
4600
Jelenleg:
581
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
69. • 2010-06-01 11:47:12
Bíróságosdi főleg akkor van, ha néző sérül vagy káresemény történik (pl.: lebontják a kerítést).
68. • 2010-06-01 11:47:12
Szerintem az mnasz nek kellene képezni embereket, akik pl pályák után járnak, a másik csapat pedig profi módon csak a verseny rendezését készíti elő, viszi véghez. Ebből éljenek, ne legyen az h nem érdekli, mert úgy is megvan a pénze... Egy gárda, de az a tól z is mindet megtenne a versenyért. Mert úgy érzem ezek a versenyek csak félig vannak kész. Nincs alternatív útvonal, nincs második terv,. Olyat sem láttam még, h ha etap van, akkor a gyorson viszik át a mezőnyt. Anszurd dolog. Szóval nevelni kellene, de lehetőleg fiatalokat, akik nem a rosszat tanulák eddig.
67. • 2010-06-01 11:44:18
Előbb elfosta magát a rendszer, így a levelem a múlté...sajnos. még1x nem írom le, de itt sokan leírták már hasonlóan.
Etelefoto! Elágban Iván tájékoztatta a nézőket (Ő az rte "feje")

Kaptam levelet Kőházi Károlytól, Ő ment a sc golfal. taglalhatnám, de minek. Elhiszem, hogy nem lehetett ott megállni.
lassan 2 percenként fognak indulni, hogy legyen idő mindenki után pályát takarítani.
idézet sok ezer rallypilótától: "EZ A RALLY"
Iván rádióban közölte a rajtnál mindenkinek mondják meg a lassítót, hogy óvatosabban.

és igen, azok nyertek sokat, akik tardoson lekűdték slickel, majd ahol nagyon kikaptak volna, etap.
Abban is biztos vagyok, voltak olyan csapatok akiknek sajnos nem volt esőre semmi...de ismerve a hozzáállást, minél jobban nincs pénzed annál jobban nem panaszkodsz....rajtuk nem múlt volna az biztos.
a leg felháborítóbb meg a nézőkre fogni mindent...lassan az eső is miattuk lesz. Nézők 95%-a jobban képben van mint a kiállított mellényesek fele, tudják nagyon jól mikor kell félre állni, azt meg ne várja el senki, hogy a nullások előtt ne vándoroljanak, mert nem bábúkról van szó, meg nem sokan viselik el a sok késéseket, és pont ezek indítják el a nézőket, nem a folyamatosság.
66. • 2010-06-01 11:42:41
Azt nem tudom hogy ebbe bele kellene-e menni, de RTE-re is csak úgy kapok média akkreditációt, ha kitöltök 3 nyomtatványt.
Aminek az egyik lényege hogy ha versenyen történik velem valami, akkor semmiféle kártérítési igénnyel nem élek a rendezők felé.
Tehát még egy médiás is csak a saját felelősségére megy oda a pálya mellé.
Akkor a versenyző??

Szóval nem értem ezt a bíróságosdi dolgot!
A másik meg hogy tényleg nem láttam még külföldön etapot, most hogy belegondoltam…

65. • 2010-06-01 11:32:08
Mert a választ Te is tudod CZ. Gondolj arra, h hogyan fogadnak külföldön bennünket, h örülnek ha külföldi nézők mennek, és kinyalják a seggünket is , és mosolyogva beszélnek. Nem nyűg a néző a rendező szemében....
64. • 2010-06-01 11:27:42
Én azt nem értem hogy ha kinn vagy külföldön miért nincs eső miatt etap.Nálunk ha esik, ha köd van,ha mély a talaj,azonnal etap.Elgondolkodtató.
Miért nincs nálunk olyan rendező aki tud is rendezni autóversenyt.?
63. • 2010-06-01 11:13:39
igen, ez egy korrekt tett volt. Ha ezt tették volna a Salgón is...
62. • 2010-06-01 11:09:19
Nyilván mindennek két oldala van!
Valakinek kellett dönteni és döntött is, ezt lehet kritizálni, de már mind1, és mi nem is tudtunk minden tényezőt.
Nyilván vannak dolgok amiket én sem érek.
Pl.: ha már etap, akkor miért nem az eső leszakadása után a 3. gyors közben???

Persze mi sem láttunk mindent át, én nem is tudunk minden részletet.
Szóval már felesleges vitázni.

Ami viszont nagy pozitívum volt (annak ellenére hogy vagy egy órát „zuhanyoztunk” ruhában), ahogy közölték a döntést.
Nem tudom ki volt a Bajóti elágazásnál aki közölte a döntést, de elnézést kért, és közölte hogy nem tudják vállalni a rizikót.
Mind a három oldalon elnézést kért, és szépen elmondta hogy miért is van ez a döntés, és még sokszor elnézést kért.
Erre csak azt tudom mondani, hogy nem ehhez vagyok szokva, és jólesett hogy emberi hangon beszéltek velünk.

Ezt innen is köszönöm!
61. • 2010-06-01 11:06:17
Kiskanyi!
"Senki nem akar a bíróságra járni".Persze hogy nem,de akkor nem kell versenyt rendezni annak aki ettől fél mert ugye a baleset szárazon is meg van(sajnos).Lehet hogy Kikíny beletrafált???"""a mezőny eleje számít csak,többi le van....""".
Ugyan már a második kör nem volt etap,amikor szakadt az eső a mezőny közepétől és slickel mentek.A harmadik meg etap lett amikor már mindenki feltudott készülni gumival.Egy s***os amatőr versenyen mindegy hogy esik vagy,mindegy hogy mikor kezd el esni.Ott megy a verseny.Talán mert ott nincsenek "menők".
60. • 2010-06-01 10:57:52
Persze mindezek mellett megértem a versenyzőket is. Nem ugyanazok a költségek vannak, mint régen...
59. • 2010-06-01 10:49:25
Ezek szerint nincs igazság. Ez sem jó, és az sem jó.
Én emlékszem olyan viharokra régen, h szorospatakon a vízmosásban nem kicsi víz folyt, és nem állították meg a versenyt, De pécsen is volt már nagy eső, és máshol is régebben. Ment tovább. Emlékezzetek arra, mikor a salgón esett az eső a hó, mikor elütötték a nézőket. Nem lett volna vége, ha nincs halálos baleset. Mindegy. Ez van. Előbb vagy utóbb viszont nem lesz néző, akinek majd mutatványozni lehet. Jó lesz majd nép nélkül menni?? Annak jó aki ebből él, és most nem a túrára gondolok kifejezetten....
58. • 2010-06-01 10:37:54
Kikiny!
"de akkor könyörgöm, legyen 2 lassító, vagy amennyitől nem veszélyes."-ha sok lassitó van az a baj.elég volt ennyi lassitó.és tudtommal a mezőny eleje nagyrészt esőgumin volt!
"Tudom hogy a mezőny 99%-nak egy törés sokat jelent, de akkor nem kell gyorsan menni."-csak ugye akkor meg megy a fikázás,hogy alibista.

Szerintem ebben a helyzetben nem volt jó megoldás,a versenyigazgató igy döntött,ez az ő jogköre,nem merte elengedni a mezőnyt.ebbe konkrétan sem Braunnak,sem pedig ha éppen Füredi akkor neki sincs beleszólása.legalábbis és igy tudom és látom.megértem a felháborodásotokat,hogy elautóztatok 200kmtert,de be kell látnunk,ha nagyobb baleset van,senki nem akar évekig a bíróságra járni,mint ahogy ez már többször előfordult.más kérdés,hogyha indultam volna,biztos tajtékzok az idegtől,mint tavaly gyöngyösön. vigyorgok
57. • 2010-06-01 08:33:18
Ezen okokból kifolyólag, inkább kevesebb versenyre megyek, de azt külföldre.... Örüljetek h a Braun rendezte a versenyt. MI lett volna, ha a Füredi lett volna a góré???
Ebbe gondoljatok bele.
56. • 2010-06-01 08:16:29
Azért van állandóan etap mert akkor nincs kockázat. Nagyon kevés versenyt tudok mondani ahol nem volt. Újabban már sprinten is divat. A rendező nem meri bevállalni mert az a célja hogy minnél hamarabb vége legyen. mindegy hogy hogyan. Minden hülyeségre ráfogják. Komlói RTE-n Kisvasz.aron pár éve azért volt etap mert szembe sütött a nap. Ez tök komoly. Utána meg mecsek rallyin mert sötét volt előtte meg esett az eső.
Meg ráfogják a nézőkre hogy randalíroznak.

És így aztán kevesebb a néző is ami megint csak kevesebb kockázattal jár. Én pl évek óta nem járok már RI re pont ezért. Nem fogok elutazni 400 km-t 2 gyorsért meg 2 etapért.
55. • 2010-06-01 07:09:51
Csirkegyárnál szárazon is veszélyes a cucc, nem kell eső, de akkor könyörgöm, legyen 2 lassító, vagy amennyitől nem veszélyes. Ja, hogy esetleg érteni kéne hozzá annyira, mint pár embernek sikerült is a 2. körben, h talán nem a felgumizott féktávon akarsz lassítani hanem az út kevésbé gumis oldalán? Mert ott érdekes páran slickel is meg tudtak állni. Nem sokan, de aki ott fékezett az meg tudott. Amúgy meg ha veszélyes valami sakkozni kell menni. Mikor nem volt veszélyes a rally? Tudom hogy a mezőny 99%-nak egy törés sokat jelent, de akkor nem kell gyorsan menni. És lehet jobban is jár mint ha sietne. Versenyezni mentek oda az emberek? Akkor menni kell. És mivan akkor ha a mindjárt az első lábatlan 30.kocsijánál leesik az eső? Mert már akkor is fel volt gumizva rendesen az út, mert szárazon is addigra 15 ember minimum elvitte a lassitót. Akkor egész napra etap?
Amúgy a mezőny eleje számit csak, a közepe meg le van s***va? Mert tudtommal mikor 2. körben eleredt az eső, jópáran kérték a rendezőt h NE inditsa el őket. Jogosan. Mégis rá lettek küldve slickel. Az nem volt veszélyes...

Jerry, ti milyen gumival mentetek ki oda? Tartalékba vittetek valamit? Csak érdekelne
54. • 2010-06-01 00:42:30
:( Elnézést,még sincs rajta .
53. • 2010-06-01 00:24:43
http://www.youtube.com/watch?v=000jxaak3M4&feature=player_embedded

Csináltam egy videót a "konkurenciának" oda nem kellett :)
Ezen a Trabi rajta van
52. • 2010-05-31 23:25:40
Akinek megvan videón a 92-es rajtszámú Trabant megpördulése a 4. gyorson, légyszi küldje el e-mailbe! bankiadam@freemail.hu, Köszönöm!
51. • 2010-05-31 22:09:58
Sziasztok!
Azért mielőtt letépnétek a rendezők fejét, gondoljátok végig a döntésük okát. Nyilván alaposan átgondolták, mielőtt etappá nyilvánították. Nekik a biztonság az elsődleges szempont ilyenkor, mind a versenyzőké, mind a nézőké. Az, hogy a 2. vagy a 3. kör volt a veszélyesebb? A mezőny elejének? A közepének? A végének? Mert ugye nem ugyanakkor és nem ugyanazon információk alapján kellett dönteniük a gumiválasztással kapcsolatban (már ha volt választási lehetőség). Az időjárás pedig igen gyors fordulatokat vett. Az is igaz, hogy a rally erről szól, de Lábatlanon a dobálós vizes kátrányon slickkel helyenként közel 200km/h-val.... hogy is mondjam... És mindezért a rendezőknek kellett vállalni a felelősséget. Ezzel csak annyit szerettem volna mondani, hogy ne ítélkezzetek elhamarkodottan. Így döntöttek, ennyi!
További szép estét!
50. • 2010-05-31 21:08:03
Sziasztok!
GYALÁZAT!Kb ennyi amivel jellemezném a verseny rendezését,pedig jónak ígérkezett.Az hogy eső miatt ETAP lett,ez a szervezőket minősíti.Tökéletesen egyetértek Kikinnyel,miért nem a 2. körböl lett etap ami valóban "veszélyes" volt???(Bár hallottam olyan pletykát,miszerint az első pár versenyzőnek jócskán köze van az etaphoz).Egyszerűen nem akarom elhinni hogy idáig süllyedt már ez a sport.
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
222324 25 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-23.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k