24.Országos LADA Találkozó - 2025.08.21-24 - Soltvadkert
RS-EVENT - 2025.08.23. - MVM Dome, Budapest
Esztergomról, minden
Rendezői ajánló, térképek, különdíjak
2011-09-14
információ • Juhász Veronika
h i r d e t é s
Összes oldal:
779360446
Napi oldal:
22842
Jelenleg:
986
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
az 5.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
883
2. Balassa Balázs
806
3. Gönczi Dániel
746
4. Rási László
710
5. Csáki Ottó
605
6. Kasza Kristóf
599
7. Somogyi Máté
597
8. Suborits Péter
586
9.
Nagy Balázs
583
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 9.futam,
a Rally Finnland után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
176
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
173
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
163
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
163
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
125
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
87
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
48
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Radyk Richárd, a XI . GARMIN Rally fő szervezőjét kérdezgettem a jövő héten (július 24-25.) megrendezésre kerülő Rali-túra Bajnokság 7. futamáról.

>> közlemény <<

Hallottam egy-két helyről pletykákat, hogy lehet új pályákon fognak versenyezni a túrások az Esztergom rally-n. De aztán a versenykiírást olvasván meggyőződtem, hogy maradtak az eddigi évek pályái.
Valóban ezzel a versennyel szerettünk volna újítani, illetve frissíteni egy kicsikét. A legelső tárgyalások úgymond teljesen új gyorsasági szakaszokról folytak. A régi klasszikus, még 98-as rally első osztályos pályák lettek volna. Az egyik Péliföldszentkereszt – Bajót – Bajna szakaszon, a másik Máriahalom – Szomor. A tárgyalások ugyan elkezdődtek, de lassabban zajlottak, mint ahogyan én ezt gondoltam. Sajnos idő szűke miatt így tértünk vissza ezekre a régi RTE-s klasszikus pályáinkra.

Szerintem ez sem gond, hiszen a versenyzők mindig nagy izgalommal várják ezt a futamot. De ha jól tudom azért történt egy-két újítás a szervezésben.
Igen, a verseny pörgős lebonyolítását tűztük ki célul. Így az etap távolságokra fektettünk nagyobb hangsúlyt. Kettő gyorsasági szakasz lesz majd vasárnap: 1. Lábatlan – Bajna 2. Tardos – Bikol. A szervizpark is idén új helyen lesz, Süttőn. A szervizparktól csak kb. 2 km-re lesz a gyűjtő, a napi rajt és a napi cél is, onnét pedig 4,2 km-re kezdődik a gyorsasági szakasz rajt. Az első rajttól következő rajtig 32,4 km-t kell majd megtenni, amiben benne lesz az egyik gyorsnak a teljes távja is. Tehát nagyon közel lesznek egymáshoz a verseny köztes helyszínei. Ezekből a számokból is látszik, hogy remélhetőleg egy pörgős versenyre lehet majd számítani vasárnap. Ebbe az időbeosztásba pedig így egy hosszabb 40-45 perces szerviz-időt próbálunk adni a versenyzőknek. Itt hívnám fel a figyelmet arra, hogy nagy valószínűséggel Lábatlan és Süttő belterületén is sebesség ellenőrzés várható a rend őreitől. Természetesen ennek fényében lesznek majd az etap idők is kiszámolva.

A vasárnapi rajt időpontjáról lehet már valamit tudni?
Igen, már próbáltuk összeállítani az időtervet. Az első piros rajtszámú autó (M kategóriás) 7.30-kor rajtolna. Tehát egy picit korábban indulna a verseny és így az első autó célba érkezés kb. fél 3-ra várható.

A versenyzők szempontjából mindig kérdés a lassítók száma…
Az RTE elnökségével mindig közösen próbáljuk meghatározni a lassítók helyét és mennyiségét. Nyilván mi rendezők és a versenyzők a kevesebbet preferáljuk, míg az elnökség igyekszik megtartani az előző években már bevált számokat. De most nem fogok elárulni pontos számot, legyen ez meglepetés!

Viszont ami még újításnak mondható, hogy teherautó gumikat fogunk használni a belső íveknél, nem pedig a normál kisautó gumikat, amiken eddig könnyedén át lehetet menni, illetve elsodorni. Így a pálya felírásnál érdemes lesz erre is odafigyelni, hiszen ezeket a részeket most szigorúbban vesszük, hogy megakadályozzuk a kavicsos felhordást. Ez azért lényeges, mert ugyanolyan körülményeket szeretnénk teremteni, azoknak is, akik az első körbe mennek elsőként és azoknak is, akik utoljára indulnak a 6. körbe.

Milyen nevezői létszámot vártok? Miért érdemes nevezni?
A nevezői létszámot tekintve szerencsére ezek közkedvelt pályák. Eleve ez a környék Budapest és Bogdány vonzás körzetéhez majdnem hogy hozzá tartozik. A váci oldalról is könnyen megközelíthető, illetve a közép-magyarországi régióban lakóknak sincs messze. A keleti országrész esik ki egyedül. Így reméljük, hogy szép számmal fognak részt venni a versenyen. Ezért is próbáljuk a színvonalas versenyek közé bekalibrálni ezt a rendezvényt is, hogy elégedettséget lássunk a versenyzők részéről. Ha pedig sokan jönnek el, annál több visszajelzést kapunk, hogy mik az elvárások a versenyzők részéről és esetlegesen hol tudunk javítani még a rendezvényen.

Segítsünk egy kicsit a nézőknek is! Mikor lesz pályazárás? Merre érdemes nézni a versenyt?
Pályazárás az első gyorson 6.30-kor lesz, tehát a mezőny eleje, az előfutók hozzávetőlegesen 7.30-kor érnek oda. A kettes gyors pedig 7.30-tól lesz lezárva.

A Bajóti elágazás az nézői szempontból kiemelt helyszínnek számít. Amit pedig még ajánlanék az úgynevezett Gázátemelős rész, illetve a huszti elágazás, ami eléggé látványos, ahogyan az első gyorson tempósan mennek felfelé majd elérkeznek egy lassítóhoz, azután befordulnak a kőbányai bejáratnál. A második gyors is végig tele van látványos és izgalmas kanyarokkal. Ez egy jóval technikásabb, ritmikusabb pálya, mint az első.

Felhívnám még a figyelmet arra, hogy mindenki a saját biztonságára vigyázzon, illetve egymásra is figyeljünk oda. Egymásra is odafigyelve, illetve ha kell a pályabírók munkáját is elősegítve járuljanak hozzá a rendezvény zavartalan lebonyolításhoz. Hiszen szeretnénk, ha ez a XI.GARMIN Rally mindenkinek egy kellemes időtöltés és szórakozás lenne.

esztergomrol_minden_4Végezetül  megemlíteném még, hogy a Maximum energiaital támogatásával lesz egy kis jótékonysági hűsítő-ital osztás. Illetve érdemes lesz odafigyelni a fő támogatónk, a  GARMIN-nak a felhívására, hiszen értékes különdíjak kerülnek majd kiosztásra!

A XI.GARMIN Rally sikeres megrendezéséhez az összes támogatónknak külön köszönet.

Ez a hír most jelenik meg 10411. alkalommal
Share |
2011.09.24-25.
Rali-Túra Bajnokság 2011
XI. GARMIN Rallye
Nyergesújfalu - Lábatlan
részletes információink
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
040506 07 08 0910
11 12 13 14151617
18 19 20 21222324
252627 28293031
010203 04050607
2025.08.15-17.

részletes infóink

2025.08.14-16.

részletes infóink

2025.08.21-24.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.08.23.

részletes infóink

2025.08.29-30.

részletes infóink

2025.09.12-14.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k