LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Esztergomról, minden
Rendezői ajánló, térképek, különdíjak
2011-09-14
információ • Juhász Veronika
h i r d e t é s
Összes oldal:
770063099
Napi oldal:
10490
Jelenleg:
1510
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Radyk Richárd, a XI . GARMIN Rally fő szervezőjét kérdezgettem a jövő héten (július 24-25.) megrendezésre kerülő Rali-túra Bajnokság 7. futamáról.

>> közlemény <<

Hallottam egy-két helyről pletykákat, hogy lehet új pályákon fognak versenyezni a túrások az Esztergom rally-n. De aztán a versenykiírást olvasván meggyőződtem, hogy maradtak az eddigi évek pályái.
Valóban ezzel a versennyel szerettünk volna újítani, illetve frissíteni egy kicsikét. A legelső tárgyalások úgymond teljesen új gyorsasági szakaszokról folytak. A régi klasszikus, még 98-as rally első osztályos pályák lettek volna. Az egyik Péliföldszentkereszt – Bajót – Bajna szakaszon, a másik Máriahalom – Szomor. A tárgyalások ugyan elkezdődtek, de lassabban zajlottak, mint ahogyan én ezt gondoltam. Sajnos idő szűke miatt így tértünk vissza ezekre a régi RTE-s klasszikus pályáinkra.

Szerintem ez sem gond, hiszen a versenyzők mindig nagy izgalommal várják ezt a futamot. De ha jól tudom azért történt egy-két újítás a szervezésben.
Igen, a verseny pörgős lebonyolítását tűztük ki célul. Így az etap távolságokra fektettünk nagyobb hangsúlyt. Kettő gyorsasági szakasz lesz majd vasárnap: 1. Lábatlan – Bajna 2. Tardos – Bikol. A szervizpark is idén új helyen lesz, Süttőn. A szervizparktól csak kb. 2 km-re lesz a gyűjtő, a napi rajt és a napi cél is, onnét pedig 4,2 km-re kezdődik a gyorsasági szakasz rajt. Az első rajttól következő rajtig 32,4 km-t kell majd megtenni, amiben benne lesz az egyik gyorsnak a teljes távja is. Tehát nagyon közel lesznek egymáshoz a verseny köztes helyszínei. Ezekből a számokból is látszik, hogy remélhetőleg egy pörgős versenyre lehet majd számítani vasárnap. Ebbe az időbeosztásba pedig így egy hosszabb 40-45 perces szerviz-időt próbálunk adni a versenyzőknek. Itt hívnám fel a figyelmet arra, hogy nagy valószínűséggel Lábatlan és Süttő belterületén is sebesség ellenőrzés várható a rend őreitől. Természetesen ennek fényében lesznek majd az etap idők is kiszámolva.

A vasárnapi rajt időpontjáról lehet már valamit tudni?
Igen, már próbáltuk összeállítani az időtervet. Az első piros rajtszámú autó (M kategóriás) 7.30-kor rajtolna. Tehát egy picit korábban indulna a verseny és így az első autó célba érkezés kb. fél 3-ra várható.

A versenyzők szempontjából mindig kérdés a lassítók száma…
Az RTE elnökségével mindig közösen próbáljuk meghatározni a lassítók helyét és mennyiségét. Nyilván mi rendezők és a versenyzők a kevesebbet preferáljuk, míg az elnökség igyekszik megtartani az előző években már bevált számokat. De most nem fogok elárulni pontos számot, legyen ez meglepetés!

Viszont ami még újításnak mondható, hogy teherautó gumikat fogunk használni a belső íveknél, nem pedig a normál kisautó gumikat, amiken eddig könnyedén át lehetet menni, illetve elsodorni. Így a pálya felírásnál érdemes lesz erre is odafigyelni, hiszen ezeket a részeket most szigorúbban vesszük, hogy megakadályozzuk a kavicsos felhordást. Ez azért lényeges, mert ugyanolyan körülményeket szeretnénk teremteni, azoknak is, akik az első körbe mennek elsőként és azoknak is, akik utoljára indulnak a 6. körbe.

Milyen nevezői létszámot vártok? Miért érdemes nevezni?
A nevezői létszámot tekintve szerencsére ezek közkedvelt pályák. Eleve ez a környék Budapest és Bogdány vonzás körzetéhez majdnem hogy hozzá tartozik. A váci oldalról is könnyen megközelíthető, illetve a közép-magyarországi régióban lakóknak sincs messze. A keleti országrész esik ki egyedül. Így reméljük, hogy szép számmal fognak részt venni a versenyen. Ezért is próbáljuk a színvonalas versenyek közé bekalibrálni ezt a rendezvényt is, hogy elégedettséget lássunk a versenyzők részéről. Ha pedig sokan jönnek el, annál több visszajelzést kapunk, hogy mik az elvárások a versenyzők részéről és esetlegesen hol tudunk javítani még a rendezvényen.

Segítsünk egy kicsit a nézőknek is! Mikor lesz pályazárás? Merre érdemes nézni a versenyt?
Pályazárás az első gyorson 6.30-kor lesz, tehát a mezőny eleje, az előfutók hozzávetőlegesen 7.30-kor érnek oda. A kettes gyors pedig 7.30-tól lesz lezárva.

A Bajóti elágazás az nézői szempontból kiemelt helyszínnek számít. Amit pedig még ajánlanék az úgynevezett Gázátemelős rész, illetve a huszti elágazás, ami eléggé látványos, ahogyan az első gyorson tempósan mennek felfelé majd elérkeznek egy lassítóhoz, azután befordulnak a kőbányai bejáratnál. A második gyors is végig tele van látványos és izgalmas kanyarokkal. Ez egy jóval technikásabb, ritmikusabb pálya, mint az első.

Felhívnám még a figyelmet arra, hogy mindenki a saját biztonságára vigyázzon, illetve egymásra is figyeljünk oda. Egymásra is odafigyelve, illetve ha kell a pályabírók munkáját is elősegítve járuljanak hozzá a rendezvény zavartalan lebonyolításhoz. Hiszen szeretnénk, ha ez a XI.GARMIN Rally mindenkinek egy kellemes időtöltés és szórakozás lenne.

esztergomrol_minden_4Végezetül  megemlíteném még, hogy a Maximum energiaital támogatásával lesz egy kis jótékonysági hűsítő-ital osztás. Illetve érdemes lesz odafigyelni a fő támogatónk, a  GARMIN-nak a felhívására, hiszen értékes különdíjak kerülnek majd kiosztásra!

A XI.GARMIN Rally sikeres megrendezéséhez az összes támogatónknak külön köszönet.

Ez a hír most jelenik meg 10378. alkalommal
Share |
2011.09.24-25.
Rali-Túra Bajnokság 2011
XI. GARMIN Rallye
Nyergesújfalu - Lábatlan
részletes információink
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k