HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
Esztergomról, minden
Rendezői ajánló, térképek, különdíjak
2011-09-14
információ • Juhász Veronika
h i r d e t é s
Összes oldal:
681200602
Napi oldal:
50715
Jelenleg:
974
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Radyk Richárd, a XI . GARMIN Rally fő szervezőjét kérdezgettem a jövő héten (július 24-25.) megrendezésre kerülő Rali-túra Bajnokság 7. futamáról.

>> közlemény <<

Hallottam egy-két helyről pletykákat, hogy lehet új pályákon fognak versenyezni a túrások az Esztergom rally-n. De aztán a versenykiírást olvasván meggyőződtem, hogy maradtak az eddigi évek pályái.
Valóban ezzel a versennyel szerettünk volna újítani, illetve frissíteni egy kicsikét. A legelső tárgyalások úgymond teljesen új gyorsasági szakaszokról folytak. A régi klasszikus, még 98-as rally első osztályos pályák lettek volna. Az egyik Péliföldszentkereszt – Bajót – Bajna szakaszon, a másik Máriahalom – Szomor. A tárgyalások ugyan elkezdődtek, de lassabban zajlottak, mint ahogyan én ezt gondoltam. Sajnos idő szűke miatt így tértünk vissza ezekre a régi RTE-s klasszikus pályáinkra.

Szerintem ez sem gond, hiszen a versenyzők mindig nagy izgalommal várják ezt a futamot. De ha jól tudom azért történt egy-két újítás a szervezésben.
Igen, a verseny pörgős lebonyolítását tűztük ki célul. Így az etap távolságokra fektettünk nagyobb hangsúlyt. Kettő gyorsasági szakasz lesz majd vasárnap: 1. Lábatlan – Bajna 2. Tardos – Bikol. A szervizpark is idén új helyen lesz, Süttőn. A szervizparktól csak kb. 2 km-re lesz a gyűjtő, a napi rajt és a napi cél is, onnét pedig 4,2 km-re kezdődik a gyorsasági szakasz rajt. Az első rajttól következő rajtig 32,4 km-t kell majd megtenni, amiben benne lesz az egyik gyorsnak a teljes távja is. Tehát nagyon közel lesznek egymáshoz a verseny köztes helyszínei. Ezekből a számokból is látszik, hogy remélhetőleg egy pörgős versenyre lehet majd számítani vasárnap. Ebbe az időbeosztásba pedig így egy hosszabb 40-45 perces szerviz-időt próbálunk adni a versenyzőknek. Itt hívnám fel a figyelmet arra, hogy nagy valószínűséggel Lábatlan és Süttő belterületén is sebesség ellenőrzés várható a rend őreitől. Természetesen ennek fényében lesznek majd az etap idők is kiszámolva.

A vasárnapi rajt időpontjáról lehet már valamit tudni?
Igen, már próbáltuk összeállítani az időtervet. Az első piros rajtszámú autó (M kategóriás) 7.30-kor rajtolna. Tehát egy picit korábban indulna a verseny és így az első autó célba érkezés kb. fél 3-ra várható.

A versenyzők szempontjából mindig kérdés a lassítók száma…
Az RTE elnökségével mindig közösen próbáljuk meghatározni a lassítók helyét és mennyiségét. Nyilván mi rendezők és a versenyzők a kevesebbet preferáljuk, míg az elnökség igyekszik megtartani az előző években már bevált számokat. De most nem fogok elárulni pontos számot, legyen ez meglepetés!

Viszont ami még újításnak mondható, hogy teherautó gumikat fogunk használni a belső íveknél, nem pedig a normál kisautó gumikat, amiken eddig könnyedén át lehetet menni, illetve elsodorni. Így a pálya felírásnál érdemes lesz erre is odafigyelni, hiszen ezeket a részeket most szigorúbban vesszük, hogy megakadályozzuk a kavicsos felhordást. Ez azért lényeges, mert ugyanolyan körülményeket szeretnénk teremteni, azoknak is, akik az első körbe mennek elsőként és azoknak is, akik utoljára indulnak a 6. körbe.

Milyen nevezői létszámot vártok? Miért érdemes nevezni?
A nevezői létszámot tekintve szerencsére ezek közkedvelt pályák. Eleve ez a környék Budapest és Bogdány vonzás körzetéhez majdnem hogy hozzá tartozik. A váci oldalról is könnyen megközelíthető, illetve a közép-magyarországi régióban lakóknak sincs messze. A keleti országrész esik ki egyedül. Így reméljük, hogy szép számmal fognak részt venni a versenyen. Ezért is próbáljuk a színvonalas versenyek közé bekalibrálni ezt a rendezvényt is, hogy elégedettséget lássunk a versenyzők részéről. Ha pedig sokan jönnek el, annál több visszajelzést kapunk, hogy mik az elvárások a versenyzők részéről és esetlegesen hol tudunk javítani még a rendezvényen.

Segítsünk egy kicsit a nézőknek is! Mikor lesz pályazárás? Merre érdemes nézni a versenyt?
Pályazárás az első gyorson 6.30-kor lesz, tehát a mezőny eleje, az előfutók hozzávetőlegesen 7.30-kor érnek oda. A kettes gyors pedig 7.30-tól lesz lezárva.

A Bajóti elágazás az nézői szempontból kiemelt helyszínnek számít. Amit pedig még ajánlanék az úgynevezett Gázátemelős rész, illetve a huszti elágazás, ami eléggé látványos, ahogyan az első gyorson tempósan mennek felfelé majd elérkeznek egy lassítóhoz, azután befordulnak a kőbányai bejáratnál. A második gyors is végig tele van látványos és izgalmas kanyarokkal. Ez egy jóval technikásabb, ritmikusabb pálya, mint az első.

Felhívnám még a figyelmet arra, hogy mindenki a saját biztonságára vigyázzon, illetve egymásra is figyeljünk oda. Egymásra is odafigyelve, illetve ha kell a pályabírók munkáját is elősegítve járuljanak hozzá a rendezvény zavartalan lebonyolításhoz. Hiszen szeretnénk, ha ez a XI.GARMIN Rally mindenkinek egy kellemes időtöltés és szórakozás lenne.

esztergomrol_minden_4Végezetül  megemlíteném még, hogy a Maximum energiaital támogatásával lesz egy kis jótékonysági hűsítő-ital osztás. Illetve érdemes lesz odafigyelni a fő támogatónk, a  GARMIN-nak a felhívására, hiszen értékes különdíjak kerülnek majd kiosztásra!

A XI.GARMIN Rally sikeres megrendezéséhez az összes támogatónknak külön köszönet.

Ez a hír most jelenik meg 10037. alkalommal
Share |
2011.09.24-25.
Rali-Túra Bajnokság 2011
XI. GARMIN Rallye
Nyergesújfalu - Lábatlan
részletes információink
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k