Extrém teszt
Hideg Krisztián Orfűn tesztelt
2011-03-28
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
763321914
Napi oldal:
59371
Jelenleg:
947
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Mostanában nem kellene meglepődni semmilyen időjárási körülményen, főképp nem márciusban, mégsem számítottak hóra az orfűi futam résztvevői. Volt viszont olyan, aki még örült is a változatosságnak, és elégedetten térhetett haza. Hideg Krisztiánnal beszélgettem az orfűi tesztet követően.

extrem_teszt_3

Orfűn teszteltetek, mesélj!
Nagyon rendben volt a verseny, nagyon tetszett minden! A verseny szervezésével maximálisan elégedett voltam, Markó Tibinek egy ötöst nyugodtan be lehet írni. Nagyon pörgős, nagyon jól szervezett verseny volt, igazából minden a helyén volt. Csak így tovább!
Ez a sprintesek versenye volt, a bajnokságuk első futama, minket pedig odaengedtek tesztelni, amit nagyon szépen köszönünk!
Szuper jó volt!

Annak ellenére is, hogy reggel esett a hó?
Az volt a legjobb benne! Mindig szerettem extrém körülmények között versenyezni, ezen a futamon pedig még a gumiválasztásunk is nagyon jól sikerült hozzá. Reggel vadonatúj hógumival vágtunk neki, és tökéletesen működött a félig havas, latyakos körülmények között.

extrem_teszt_1

A második körben egy ugyanilyen szettet hagytunk fenn, de akkor már nem volt az igazi. Nagyon szárazak voltak már a pályák, így egy kör alatt egy garnitúra gumit koptattunk el teljesen, így ott már kaptunk is az ellenfelektől. Majd a harmadik körben egy újabb szett gumit próbáltunk ki, mellette pedig folyamatosan állítgattuk az autót, puhítottuk, keményítettük, mindennel próbálkoztunk, a hajtásprogramokat folyamatosan változtattuk.

A harmadik körben sajnos nekimentünk egy lassítónak, ami miatt elmozdult az egész eleje a kocsinak. Már csak "otthon" derült ki, hogy akkorát kapott a kocsi eleje, hogy hátrébb jött a hűtő és kilyukasztotta az intercooler csövet.

A negyedik-ötödik körben 1.2-es, 1.3-as turbónyomás volt, és néha ugrott csak feljebb. Éreztem is, hogy kicsit sokat kapunk így a végére. Utólag nézegettem is a felvételeket, hogy elég gyorsan jöttünk, és annak ellenére mégsem voltak túl jók az időeredményeink. Szerencsére viszont meg lett az oka, hogy miért is volt ez az apró kis problémánk, ezért volt 40-50 lóerővel gyengébb a kocsi.

extrem_teszt_2

Mennyire vagy elégedett?
Tényleg minden rendben volt és megnyugtató számunkra ez az eredmény, annak tükrében főképp, hogy mekkora volt a turbónyomás.

Milyen az autó?
Ez egy nagyon jó autó, nagyon-nagyon tetszik és eddig minden rendben volt vele, reméljük, hogy ez így is marad! Túl nagy különbséget egyébként nem érzek, a korábbi autóhoz képest... más ebben a computer, és talán ez az egy, ami más a két autóban.

Navigátor?
A Hideg - Kecskeméti páros nevéhez eddig két magyar abszolút bajnoki cím fűződik, 1983-ból és 1984-ből... Ha mi ezt 2013-ban és 2014-ben tudjuk majd megszerezni, azzal is elégedettek leszünk :-) Mindent megteszünk az idei évben is a minél jobb eredmény eléréséhez. Csináljuk a teszteket, és lesz is még egy a verseny előtt.
Ott még egy kicsit próbálunk a futóművön finomítani, mert száraz körülmények közt, gyors kanyarokra még nem tudtuk igazán kitalálni, hogy mi legyen, de úgy gondolom, hogy egy nagyon jó koncepcióval fogunk odaállni az Eger Rallye rajtjába.

extrem_teszt_4

A változások függvényében, újra megkérdezném:
milyen lesz az Eger Rallye?
Nem foglalkozom ezekkel a dolgokkal, távol szeretnék maradni ettől. Sok minden nem tetszik, és lehet, hogy el fog jönni majd az az idő is, amikor én is el fogom mondani ezekről a dolgokról a véleményemet. Én nagyon szívesen mentem volna az RTE mezőny után is, hiszen licencesként nagyon sokszor versenyeztem már RTE futamon is, de igenis tudomásul kell venni, hogy vannak prioritások… Egyébként ez az egész „ügy” kapcsán úgy gondolom, hogy sosincs olyan, hogy valakinek 100 %-ban igaza legyen, mindig vannak igazságok és részigazságok. Még mindig vannak a rallye körül olyan emberek, akik nem odavalók.

Bár tudom, hogy sokakkal nem egyezik a véleményem, de tényleg úgy gondolom, hogy nem egy rossz irány, ami felé most haladunk. Nem a versenyzők dolga eldönteni, hogy mi legyen. Mi azt tudjuk eldönteni, hogy ha egy versenyt kiírtak, akkor azon el akarunk-e indulni, vagy sem. Ami most folyik - ez az interneten való írogatás - ez semmi más, mint hangulatkeltés, és ezt be kellene fejezni! És ehhez még annyit tennék hozzá, hogy a harag hatalom nélkül semmit nem ér! A nézőknek pedig azt tudnám üzenni, hogy mindig hallgassák meg a másik felet is. Sose hozzanak döntéseket az egyik fél idegességében leirkált hülyeségeiből!



a csapat támogatói:

extrem_teszt_5


extrem_teszt_6


extrem_teszt_7



extrem_teszt_8



extrem_teszt_9



extrem_teszt_10



extrem_teszt_11

extrem_teszt_12




extrem_teszt_13

extrem_teszt_14



extrem_teszt_15



extrem_teszt_16



extrem_teszt_17

Ez a hír most jelenik meg 4618. alkalommal
Share |
2011.03.19-20.
TR Consult Rallye Sprint Bajnokság 2011
A123 Kupa
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k