Panasonic hőszivattyű RAKTÁRON! - +36309779995
Extrém teszt
Hideg Krisztián Orfűn tesztelt
2011-03-28
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
627061313
Napi oldal:
91509
Jelenleg:
899
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
duenShop.hu - a rallyongók boltja
AutoDekor
BusLine
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2022
a bajnokság végeredménye
1. Martin Márkó
1509
2. Molnár Alex
1477
3. Péntek Ádám
1467
4. Budai Csaba
1455
5.
Fónagy Kristóf
1380
6. Martinák Balázs
1277
7. Gál Krisztián
1269
8. Ivony Bálint
1126
9. Teglovics Kornél
1120
teljes táblázat
World Rally Championship 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
255
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
205
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
193
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
134
5. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
122
6. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
97
7. Craig Breen
Ford Puma Rally1
84
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
59
9. Esapekka Lappi
Toyota Yaris GR Rally1
58
teljes táblázat
European Rally Championship
a bajnokság végeredménye
1. Efrén Llarena
SKODA Fabia R5 Evo
166
2. J. Pardo Siota
SKODA Fabia R5 Evo
99
3. Yoann Bonato
SKODA Fabia R5 Evo
88
4. S. Tempestini
SKODA Fabia R5 Evo
79
5. Nil Solans
Volkswagen Polo GTi R5
70
6. S. Campedelli
SKODA Fabia R5 Evo
70
7. Alberto Battistolli
SKODA Fabia R5 Evo
69
8. Ken Torn
Ford Fiesta Rally2
55
9. Herczig Norbert
SKODA Fabia R5 Evo
55
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1.
Mads Østberg
Citroen C3 Rally2
251,4
2.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
223,5
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
172,5
4. Német Gábor
Skoda Fabia R5
125,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
99,5
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
99,2
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5
94,4
8.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
73,6
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
73,5
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2022
a bajnokság végeredménye
1. Foczkó Ákos
Mitsubishi Lancer Evo X
155
2. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
120,2
3. Bertalan Marci
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
104,6
4. Helembai Zsolt
Lada VFTS
94,7
5. Karsai Zsolt
Lada 2107
93,6
6. Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
83,5
7. Szőllősi Roland
BMW
54
8. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
77
9.
Hevesi Norbert
BMW
73,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 Rally4
84
2.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
54,9
3.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
49
4.
Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
34,5
5. Vida Péter
Peugeot 208 Rally4
20,8
6. Csoma András
Peugeot 208 Rally4
10
7. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
136
2. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
125
3. Fekete Gyula
Citroën C2R2 max
120
4. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
85
5. Zsebe Gábor
SKODA Felicia
70
6. Krehlik Nándor
Lada VFTS
67
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
58
8. Spindler Jenö
Peugeot 208 R2
55
9. Ruszkai Attila
Lada 2101
50,4
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Zákányi János
Lada 2105
229,6
2. Geng Bence
Honda Civic
163,6
3. Takács István
BMW E36
113,2
4. Bíró Gergő
Opel Astra
85
5. Géczi László
Lada 2107
74
6. Tejcsi
Lada VFTS
63
7. Jóna Gábor
Lada 2107
59
8. Fábián Lóránt
Renault Megane RS
52,6
9. Békési Richárd
BMW 320
51,2
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Mostanában nem kellene meglepődni semmilyen időjárási körülményen, főképp nem márciusban, mégsem számítottak hóra az orfűi futam résztvevői. Volt viszont olyan, aki még örült is a változatosságnak, és elégedetten térhetett haza. Hideg Krisztiánnal beszélgettem az orfűi tesztet követően.

extrem_teszt_3

Orfűn teszteltetek, mesélj!
Nagyon rendben volt a verseny, nagyon tetszett minden! A verseny szervezésével maximálisan elégedett voltam, Markó Tibinek egy ötöst nyugodtan be lehet írni. Nagyon pörgős, nagyon jól szervezett verseny volt, igazából minden a helyén volt. Csak így tovább!
Ez a sprintesek versenye volt, a bajnokságuk első futama, minket pedig odaengedtek tesztelni, amit nagyon szépen köszönünk!
Szuper jó volt!

Annak ellenére is, hogy reggel esett a hó?
Az volt a legjobb benne! Mindig szerettem extrém körülmények között versenyezni, ezen a futamon pedig még a gumiválasztásunk is nagyon jól sikerült hozzá. Reggel vadonatúj hógumival vágtunk neki, és tökéletesen működött a félig havas, latyakos körülmények között.

extrem_teszt_1

A második körben egy ugyanilyen szettet hagytunk fenn, de akkor már nem volt az igazi. Nagyon szárazak voltak már a pályák, így egy kör alatt egy garnitúra gumit koptattunk el teljesen, így ott már kaptunk is az ellenfelektől. Majd a harmadik körben egy újabb szett gumit próbáltunk ki, mellette pedig folyamatosan állítgattuk az autót, puhítottuk, keményítettük, mindennel próbálkoztunk, a hajtásprogramokat folyamatosan változtattuk.

A harmadik körben sajnos nekimentünk egy lassítónak, ami miatt elmozdult az egész eleje a kocsinak. Már csak "otthon" derült ki, hogy akkorát kapott a kocsi eleje, hogy hátrébb jött a hűtő és kilyukasztotta az intercooler csövet.

A negyedik-ötödik körben 1.2-es, 1.3-as turbónyomás volt, és néha ugrott csak feljebb. Éreztem is, hogy kicsit sokat kapunk így a végére. Utólag nézegettem is a felvételeket, hogy elég gyorsan jöttünk, és annak ellenére mégsem voltak túl jók az időeredményeink. Szerencsére viszont meg lett az oka, hogy miért is volt ez az apró kis problémánk, ezért volt 40-50 lóerővel gyengébb a kocsi.

extrem_teszt_2

Mennyire vagy elégedett?
Tényleg minden rendben volt és megnyugtató számunkra ez az eredmény, annak tükrében főképp, hogy mekkora volt a turbónyomás.

Milyen az autó?
Ez egy nagyon jó autó, nagyon-nagyon tetszik és eddig minden rendben volt vele, reméljük, hogy ez így is marad! Túl nagy különbséget egyébként nem érzek, a korábbi autóhoz képest... más ebben a computer, és talán ez az egy, ami más a két autóban.

Navigátor?
A Hideg - Kecskeméti páros nevéhez eddig két magyar abszolút bajnoki cím fűződik, 1983-ból és 1984-ből... Ha mi ezt 2013-ban és 2014-ben tudjuk majd megszerezni, azzal is elégedettek leszünk :-) Mindent megteszünk az idei évben is a minél jobb eredmény eléréséhez. Csináljuk a teszteket, és lesz is még egy a verseny előtt.
Ott még egy kicsit próbálunk a futóművön finomítani, mert száraz körülmények közt, gyors kanyarokra még nem tudtuk igazán kitalálni, hogy mi legyen, de úgy gondolom, hogy egy nagyon jó koncepcióval fogunk odaállni az Eger Rallye rajtjába.

extrem_teszt_4

A változások függvényében, újra megkérdezném:
milyen lesz az Eger Rallye?
Nem foglalkozom ezekkel a dolgokkal, távol szeretnék maradni ettől. Sok minden nem tetszik, és lehet, hogy el fog jönni majd az az idő is, amikor én is el fogom mondani ezekről a dolgokról a véleményemet. Én nagyon szívesen mentem volna az RTE mezőny után is, hiszen licencesként nagyon sokszor versenyeztem már RTE futamon is, de igenis tudomásul kell venni, hogy vannak prioritások… Egyébként ez az egész „ügy” kapcsán úgy gondolom, hogy sosincs olyan, hogy valakinek 100 %-ban igaza legyen, mindig vannak igazságok és részigazságok. Még mindig vannak a rallye körül olyan emberek, akik nem odavalók.

Bár tudom, hogy sokakkal nem egyezik a véleményem, de tényleg úgy gondolom, hogy nem egy rossz irány, ami felé most haladunk. Nem a versenyzők dolga eldönteni, hogy mi legyen. Mi azt tudjuk eldönteni, hogy ha egy versenyt kiírtak, akkor azon el akarunk-e indulni, vagy sem. Ami most folyik - ez az interneten való írogatás - ez semmi más, mint hangulatkeltés, és ezt be kellene fejezni! És ehhez még annyit tennék hozzá, hogy a harag hatalom nélkül semmit nem ér! A nézőknek pedig azt tudnám üzenni, hogy mindig hallgassák meg a másik felet is. Sose hozzanak döntéseket az egyik fél idegességében leirkált hülyeségeiből!



a csapat támogatói:

extrem_teszt_5


extrem_teszt_6


extrem_teszt_7



extrem_teszt_8



extrem_teszt_9



extrem_teszt_10



extrem_teszt_11

extrem_teszt_12




extrem_teszt_13

extrem_teszt_14



extrem_teszt_15



extrem_teszt_16



extrem_teszt_17

Ez a hír most jelenik meg 4254. alkalommal
Share |
2011.03.19-20.
TR Consult Rallye Sprint Bajnokság 2011
A123 Kupa
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
16 17 18 19202122
23 24 25 26 272829
3031 01 02 03 0405
06 07 08 09101112
13 14 15 16 17 18 19

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2022
European Rally Championship 2022
Országos Rally1 Bajnokság 2022
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k