HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
Extrém teszt
Hideg Krisztián Orfűn tesztelt
2011-03-28
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
681144161
Napi oldal:
165756
Jelenleg:
636
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Mostanában nem kellene meglepődni semmilyen időjárási körülményen, főképp nem márciusban, mégsem számítottak hóra az orfűi futam résztvevői. Volt viszont olyan, aki még örült is a változatosságnak, és elégedetten térhetett haza. Hideg Krisztiánnal beszélgettem az orfűi tesztet követően.

extrem_teszt_3

Orfűn teszteltetek, mesélj!
Nagyon rendben volt a verseny, nagyon tetszett minden! A verseny szervezésével maximálisan elégedett voltam, Markó Tibinek egy ötöst nyugodtan be lehet írni. Nagyon pörgős, nagyon jól szervezett verseny volt, igazából minden a helyén volt. Csak így tovább!
Ez a sprintesek versenye volt, a bajnokságuk első futama, minket pedig odaengedtek tesztelni, amit nagyon szépen köszönünk!
Szuper jó volt!

Annak ellenére is, hogy reggel esett a hó?
Az volt a legjobb benne! Mindig szerettem extrém körülmények között versenyezni, ezen a futamon pedig még a gumiválasztásunk is nagyon jól sikerült hozzá. Reggel vadonatúj hógumival vágtunk neki, és tökéletesen működött a félig havas, latyakos körülmények között.

extrem_teszt_1

A második körben egy ugyanilyen szettet hagytunk fenn, de akkor már nem volt az igazi. Nagyon szárazak voltak már a pályák, így egy kör alatt egy garnitúra gumit koptattunk el teljesen, így ott már kaptunk is az ellenfelektől. Majd a harmadik körben egy újabb szett gumit próbáltunk ki, mellette pedig folyamatosan állítgattuk az autót, puhítottuk, keményítettük, mindennel próbálkoztunk, a hajtásprogramokat folyamatosan változtattuk.

A harmadik körben sajnos nekimentünk egy lassítónak, ami miatt elmozdult az egész eleje a kocsinak. Már csak "otthon" derült ki, hogy akkorát kapott a kocsi eleje, hogy hátrébb jött a hűtő és kilyukasztotta az intercooler csövet.

A negyedik-ötödik körben 1.2-es, 1.3-as turbónyomás volt, és néha ugrott csak feljebb. Éreztem is, hogy kicsit sokat kapunk így a végére. Utólag nézegettem is a felvételeket, hogy elég gyorsan jöttünk, és annak ellenére mégsem voltak túl jók az időeredményeink. Szerencsére viszont meg lett az oka, hogy miért is volt ez az apró kis problémánk, ezért volt 40-50 lóerővel gyengébb a kocsi.

extrem_teszt_2

Mennyire vagy elégedett?
Tényleg minden rendben volt és megnyugtató számunkra ez az eredmény, annak tükrében főképp, hogy mekkora volt a turbónyomás.

Milyen az autó?
Ez egy nagyon jó autó, nagyon-nagyon tetszik és eddig minden rendben volt vele, reméljük, hogy ez így is marad! Túl nagy különbséget egyébként nem érzek, a korábbi autóhoz képest... más ebben a computer, és talán ez az egy, ami más a két autóban.

Navigátor?
A Hideg - Kecskeméti páros nevéhez eddig két magyar abszolút bajnoki cím fűződik, 1983-ból és 1984-ből... Ha mi ezt 2013-ban és 2014-ben tudjuk majd megszerezni, azzal is elégedettek leszünk :-) Mindent megteszünk az idei évben is a minél jobb eredmény eléréséhez. Csináljuk a teszteket, és lesz is még egy a verseny előtt.
Ott még egy kicsit próbálunk a futóművön finomítani, mert száraz körülmények közt, gyors kanyarokra még nem tudtuk igazán kitalálni, hogy mi legyen, de úgy gondolom, hogy egy nagyon jó koncepcióval fogunk odaállni az Eger Rallye rajtjába.

extrem_teszt_4

A változások függvényében, újra megkérdezném:
milyen lesz az Eger Rallye?
Nem foglalkozom ezekkel a dolgokkal, távol szeretnék maradni ettől. Sok minden nem tetszik, és lehet, hogy el fog jönni majd az az idő is, amikor én is el fogom mondani ezekről a dolgokról a véleményemet. Én nagyon szívesen mentem volna az RTE mezőny után is, hiszen licencesként nagyon sokszor versenyeztem már RTE futamon is, de igenis tudomásul kell venni, hogy vannak prioritások… Egyébként ez az egész „ügy” kapcsán úgy gondolom, hogy sosincs olyan, hogy valakinek 100 %-ban igaza legyen, mindig vannak igazságok és részigazságok. Még mindig vannak a rallye körül olyan emberek, akik nem odavalók.

Bár tudom, hogy sokakkal nem egyezik a véleményem, de tényleg úgy gondolom, hogy nem egy rossz irány, ami felé most haladunk. Nem a versenyzők dolga eldönteni, hogy mi legyen. Mi azt tudjuk eldönteni, hogy ha egy versenyt kiírtak, akkor azon el akarunk-e indulni, vagy sem. Ami most folyik - ez az interneten való írogatás - ez semmi más, mint hangulatkeltés, és ezt be kellene fejezni! És ehhez még annyit tennék hozzá, hogy a harag hatalom nélkül semmit nem ér! A nézőknek pedig azt tudnám üzenni, hogy mindig hallgassák meg a másik felet is. Sose hozzanak döntéseket az egyik fél idegességében leirkált hülyeségeiből!



a csapat támogatói:

extrem_teszt_5


extrem_teszt_6


extrem_teszt_7



extrem_teszt_8



extrem_teszt_9



extrem_teszt_10



extrem_teszt_11

extrem_teszt_12




extrem_teszt_13

extrem_teszt_14



extrem_teszt_15



extrem_teszt_16



extrem_teszt_17

Ez a hír most jelenik meg 4430. alkalommal
Share |
2011.03.19-20.
TR Consult Rallye Sprint Bajnokság 2011
A123 Kupa
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k