24.Országos LADA Találkozó - 2025.08.21-24 - Soltvadkert
RS-EVENT - 2025.08.23. - MVM Dome, Budapest
Extrém teszt
Hideg Krisztián Orfűn tesztelt
2011-03-28
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
779326231
Napi oldal:
134626
Jelenleg:
871
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
az 5.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
883
2. Balassa Balázs
806
3. Gönczi Dániel
746
4. Rási László
710
5. Csáki Ottó
605
6. Kasza Kristóf
599
7. Somogyi Máté
597
8. Suborits Péter
586
9.
Nagy Balázs
583
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 9.futam,
a Rally Finnland után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
176
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
173
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
163
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
163
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
125
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
87
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
48
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Mostanában nem kellene meglepődni semmilyen időjárási körülményen, főképp nem márciusban, mégsem számítottak hóra az orfűi futam résztvevői. Volt viszont olyan, aki még örült is a változatosságnak, és elégedetten térhetett haza. Hideg Krisztiánnal beszélgettem az orfűi tesztet követően.

extrem_teszt_3

Orfűn teszteltetek, mesélj!
Nagyon rendben volt a verseny, nagyon tetszett minden! A verseny szervezésével maximálisan elégedett voltam, Markó Tibinek egy ötöst nyugodtan be lehet írni. Nagyon pörgős, nagyon jól szervezett verseny volt, igazából minden a helyén volt. Csak így tovább!
Ez a sprintesek versenye volt, a bajnokságuk első futama, minket pedig odaengedtek tesztelni, amit nagyon szépen köszönünk!
Szuper jó volt!

Annak ellenére is, hogy reggel esett a hó?
Az volt a legjobb benne! Mindig szerettem extrém körülmények között versenyezni, ezen a futamon pedig még a gumiválasztásunk is nagyon jól sikerült hozzá. Reggel vadonatúj hógumival vágtunk neki, és tökéletesen működött a félig havas, latyakos körülmények között.

extrem_teszt_1

A második körben egy ugyanilyen szettet hagytunk fenn, de akkor már nem volt az igazi. Nagyon szárazak voltak már a pályák, így egy kör alatt egy garnitúra gumit koptattunk el teljesen, így ott már kaptunk is az ellenfelektől. Majd a harmadik körben egy újabb szett gumit próbáltunk ki, mellette pedig folyamatosan állítgattuk az autót, puhítottuk, keményítettük, mindennel próbálkoztunk, a hajtásprogramokat folyamatosan változtattuk.

A harmadik körben sajnos nekimentünk egy lassítónak, ami miatt elmozdult az egész eleje a kocsinak. Már csak "otthon" derült ki, hogy akkorát kapott a kocsi eleje, hogy hátrébb jött a hűtő és kilyukasztotta az intercooler csövet.

A negyedik-ötödik körben 1.2-es, 1.3-as turbónyomás volt, és néha ugrott csak feljebb. Éreztem is, hogy kicsit sokat kapunk így a végére. Utólag nézegettem is a felvételeket, hogy elég gyorsan jöttünk, és annak ellenére mégsem voltak túl jók az időeredményeink. Szerencsére viszont meg lett az oka, hogy miért is volt ez az apró kis problémánk, ezért volt 40-50 lóerővel gyengébb a kocsi.

extrem_teszt_2

Mennyire vagy elégedett?
Tényleg minden rendben volt és megnyugtató számunkra ez az eredmény, annak tükrében főképp, hogy mekkora volt a turbónyomás.

Milyen az autó?
Ez egy nagyon jó autó, nagyon-nagyon tetszik és eddig minden rendben volt vele, reméljük, hogy ez így is marad! Túl nagy különbséget egyébként nem érzek, a korábbi autóhoz képest... más ebben a computer, és talán ez az egy, ami más a két autóban.

Navigátor?
A Hideg - Kecskeméti páros nevéhez eddig két magyar abszolút bajnoki cím fűződik, 1983-ból és 1984-ből... Ha mi ezt 2013-ban és 2014-ben tudjuk majd megszerezni, azzal is elégedettek leszünk :-) Mindent megteszünk az idei évben is a minél jobb eredmény eléréséhez. Csináljuk a teszteket, és lesz is még egy a verseny előtt.
Ott még egy kicsit próbálunk a futóművön finomítani, mert száraz körülmények közt, gyors kanyarokra még nem tudtuk igazán kitalálni, hogy mi legyen, de úgy gondolom, hogy egy nagyon jó koncepcióval fogunk odaállni az Eger Rallye rajtjába.

extrem_teszt_4

A változások függvényében, újra megkérdezném:
milyen lesz az Eger Rallye?
Nem foglalkozom ezekkel a dolgokkal, távol szeretnék maradni ettől. Sok minden nem tetszik, és lehet, hogy el fog jönni majd az az idő is, amikor én is el fogom mondani ezekről a dolgokról a véleményemet. Én nagyon szívesen mentem volna az RTE mezőny után is, hiszen licencesként nagyon sokszor versenyeztem már RTE futamon is, de igenis tudomásul kell venni, hogy vannak prioritások… Egyébként ez az egész „ügy” kapcsán úgy gondolom, hogy sosincs olyan, hogy valakinek 100 %-ban igaza legyen, mindig vannak igazságok és részigazságok. Még mindig vannak a rallye körül olyan emberek, akik nem odavalók.

Bár tudom, hogy sokakkal nem egyezik a véleményem, de tényleg úgy gondolom, hogy nem egy rossz irány, ami felé most haladunk. Nem a versenyzők dolga eldönteni, hogy mi legyen. Mi azt tudjuk eldönteni, hogy ha egy versenyt kiírtak, akkor azon el akarunk-e indulni, vagy sem. Ami most folyik - ez az interneten való írogatás - ez semmi más, mint hangulatkeltés, és ezt be kellene fejezni! És ehhez még annyit tennék hozzá, hogy a harag hatalom nélkül semmit nem ér! A nézőknek pedig azt tudnám üzenni, hogy mindig hallgassák meg a másik felet is. Sose hozzanak döntéseket az egyik fél idegességében leirkált hülyeségeiből!



a csapat támogatói:

extrem_teszt_5


extrem_teszt_6


extrem_teszt_7



extrem_teszt_8



extrem_teszt_9



extrem_teszt_10



extrem_teszt_11

extrem_teszt_12




extrem_teszt_13

extrem_teszt_14



extrem_teszt_15



extrem_teszt_16



extrem_teszt_17

Ez a hír most jelenik meg 4659. alkalommal
Share |
2011.03.19-20.
TR Consult Rallye Sprint Bajnokság 2011
A123 Kupa
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
040506 07 08 0910
11 12 13 14151617
18 19 20 21222324
252627 28293031
010203 04050607
2025.08.15-17.

részletes infóink

2025.08.14-16.

részletes infóink

2025.08.21-24.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.08.23.

részletes infóink

2025.08.29-30.

részletes infóink

2025.09.12-14.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k