KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
FO-PU-MIX Itiner - Székesfehérvár Rallye 2017
Benne minden információ, ami egy jó versenyhez kell!
2017-06-07
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
685435187
Napi oldal:
141027
Jelenleg:
1911
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
Fehérvár Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 78 hozzászólás • 4 oldal
18. • 2014-06-11 15:28:28

Nem volt könnyű megtalálnom (ezek szerint másoknak sem):

Térképek:

http://www.larocosport.com/infos

17. • 2014-06-11 12:03:14
http://pirirc.hu/index.php/hirek/verseny-infok/item/1123-szekesfehervar-rallye-2014-nevezesek-program
16. • 2014-06-09 14:41:55
Köszi,de Én egy hiányos útvonallapon és nevezési listán kívül még semmit nem láttam a hivatalos honlapon,most is csak ezek vannak fennt.hol találom meg akkor a térképeket a pályákról? köszi az infot
15. • 2014-06-09 14:07:12
fent van minden már
14. • 2014-06-09 10:08:07
A pályákról már nem kerül fel semmi infó????
Vagy műsorfüzet időterv?????
13. • 2014-06-06 16:49:34
Valamiért a Link nem lett jó ( : kimaradt a https után)
Reméljük most már jó:
Benik 2001 namééégegyszer
12. • 2014-06-06 16:42:48
Sziasztok!
Akik a Csernye- Timárpusztai elág gyorsra tervezett menni, azoknak egy kis segítség. Vegyük alapnak a 2001-es gyorsaságit: Benik 2001

Faterommal beszéltem az imént és az aszfaltrajzokból azt mondta, hogy az első lassító a 2001eshez képest kb. ugyan ott van, a második viszont nem lesz benne. A nagy lejtő utáni lassító bent marad, de az azután következő viszont megint nem lesz benne. Az "almás" kanyar ( 2:00) valamint a "szárítós" kanyar ki van gumizva.( 2:15) az azután történtekről többet egyenlőre nem tudok, engem csak ez érdekelt. :)
11. • 2014-06-06 14:35:45
Kisfaludon merre lesz az új gyors?

Közvetlen Kisfalud felett a régi motocross pálya irányában?
vagy a régi lőtér és pákozd között?? nemértem
10. • 2014-06-05 12:56:51
Én úgy gondolom ez az RRC és R5 fogja újra feldobni a magyar rallye-t is....mint több más bajnokságot. Egy elérhető kategória az elejében menők számára, elég csak megnézni Európa szerte mennyi van belőle, de mégis egy jó pilóta azért oda tud csipegetni egy R4-el S2000-rel is nekik. Szerintem a Kazár, Turán, Trencsényi trióhoz hamarosan csatlakoznak még nevek.

Apropó! Pár napja néztem az egyik külföldi versenyautó hirdető portált. Botkáék árulják a 207 S2000-ret és Mitsubishit is. Tud valaki arról valamit hogy miért? Tán ott is R5 a terv?
9. • 2014-06-05 11:44:46
DuEn ugye csak viccelsz?
Kubica... ez a janneres összehasonlítás olyan, mintha Hercziget Puskádival hasonlítanád össze.

Legyen igazatok, ezek szerint Fehérváron simán nyer Kazár. Hát lássuk.
8. • 2014-06-05 10:05:42
Sikerült egy érdekes részére rátapintanod a dolgoknak ami egy ideje nyitott kérdésként lebeg a levegőben. Az én meglátásom az, hogy ill. én az FIA korábbi gyökér döntéseiben látom a dolog kulcsát ill. azon döntések finomításában. Valamikor nagyon okos emberek kitalálták, hogy újkori WRC ne közlekedjen regionális bajnokságokban (mint tudjuk máshol ezt is sikeresen ki tudják játszani) ezen döntésüket próbálták tompítani az RRC-k vagyis a butított WRC-k engedélyezésével. A dolog visszanyúlik az IRC sorozat kezdetére amikor az FIA összefosta magát amikor az IRC sorozatra kifejlesztett S2000-es autók és a sorozat népszerűségét meglátta. Közben a gyárak párhuzamosan fejlesztettek az IRC-re és a WRC-re egyaránt. Mire a gyárak észbe kaptak és az IRC-t is sikerült elsorvasztani kiderült nincs szükség a párhuzamos fejlesztésekre egy alapra építve is megoldható a WRC és a nemzeti bajnokságok. Az összetorlódott fejlesztések és próbálkozások végterméke lett az azonos márkán belüli ERC, RRC, R5, S2000. Az S2000 végóráit éli, az R5 drága, az RRC meg egy kakuktojás amit a nemzeti bajnokságok szájának a befogására dobtak össze, a WRC-ből. Az FIA ezzel a katyvasszal nem tudott mit kezdeni és nem is akart. és szépen berakta egy kategóriába azokat az autókat amelyek köszönő viszonyban sincsenek egymással. Úgy gondolták legyen a nemzeti bajnokságok dolga, és fájjon az ő fejük azon, hogy hogyan értékelik őket. Ugye azt már nagyapáink is tudták, hogy az almát az almával a körtét a körtével kell összehasonlítani. Ez a rally-ban nem fontos. És még egy érdekesség ami azt igazolja, hogy a gyárak igazából RRC-t csak akkor kezdtek kiadni amikor a gyár már hivatalosan nem vett részt a WRC sorozatban lásd Ford, Citroen, jelenlegi gyári WRC-nek egyiknek sincsen sem RRC sem R5 változata. Sajnálom, hogy a hazai bajnokságban nem a tudás hanem az autó fog dönteni remélem azért ennek ellenére érdekes lesz.
7. • 2014-06-05 09:04:23
vigyorgok
Az eredménylista is megzavart... nevetek
Kubica esett, kelt és még így is körbeautózta azokat, akik már sokadszor indultak azokon a pályákon...
6. • 2014-06-05 08:03:40
Igen, a hang hatás meg tud zavarni mindenkit :)
5. • 2014-06-05 00:27:02
én meg aztán teljesen nem értek a technikai dolgokhoz, de azért az sejtet valamit, szerintem, hogy az M-Sport honlapján egy ilyen felsorolás van ->

Azt írják az RRC-ről, h 30as szűkítő és 6 óra alatt WRC-t lehet építeni belőle...
Ha még drágább is, akkor csak jobb lehet, mint egy R5.
helyeslek
Hiteles nyomatéki adatokat nem találtam, de a Janneren láttam közlekedni Kubicát és a többi R5-öt... Szerintem jobb az RRC... Az már más kérdés, hogy miért van ugyanabban a kategóriában, mint az S2000 és az R5.
3. • 2014-06-04 20:45:50
még valami. az R5-nek kb.400nm a nyomatéka, ellenben az rrc-vel aminek 260nm...
2. • 2014-06-04 20:27:06
Fiesta RRC a S2000-s kategóriába készült. 30mm-es szűkítőnek kell benne lennie. R5-ben 32-es szűkítő van, igaz "csak" 5-ös váltó és kevésbé fésült motor, de a 32mm szűkítő minden gyengeségét fedi, és kb. 30kilóval nehezebb. Ha az M-Sport szerint az R5 pici előrelépés, akkor ezt a cikket nagyon nem értem. Egy biztos, ebben az országban minden fordítva működik :)
1. • 2014-06-04 17:15:13
Gondoltam elindítom, hátha érdekel valakit a fehérvári futam... helyeslek
Fehérvár Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 78 hozzászólás • 4 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k