h i r d e t é s
Összes oldal:
752036893
Napi oldal:
39542
Jelenleg:
1310
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Sebastian Ogier |
|
33 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
26 |
3. |
Adrien Fourmaux |
|
20 |
4. |
Kalle Rovanpera |
|
18 |
5. |
Ott Tanak |
|
11 |
6. |
Thierry Neuville |
|
9 |
7. |
Joshua McErlean |
|
6 |
8. |
Yohan Rossel |
|
4 |
9. |
Nikolay Gryazin |
|
2 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|

Turán Frici és Zsiros Gábor egy Ford Fiesta R5 versenyautóval indul a hazai bajnokságban. Az évadnyitó futam előtt mutatták be az autót a nagyközönségnek, majd egy sikeres teszt után az Eger Rallye negyedik helyén végzett a páros. Fricivel beszélgettünk:
Jól érezted Magad az egri futam előtti teszten.
A versenyen is így volt ez?
Igen! Hasonló stratégia szerint szerettünk volna versenyezni, kivéve talán a 2.-3. gyorsasági szakaszt.
Próbáltunk egy húzós, feszes tempóval indítani. Megismerni az autót, megtanulni a viselkedését. Jó volt a teszt, a jó minőségű utakra jól be is állítottuk az autót, de biztos voltam abban, hogy Szuhán és Mátraalmáson ezek a beállítások nem a legmegfelelőbbek.
Az első szakaszon könnyeden autóztunk. És így volt ez a második szakasz feléig is. Amíg be nem fordultunk a szűk erdei részre, addig nagyon komfortosan éreztem magam az autóban. Ott aztán kiderült, hogy az autó nagyon alacsony, folyamatosan leért az alja. Küzdöttünk azzal is, hogy a magas rajtszám miatt előttünk már nem volt tiszta út. Sokat is kaptunk, de nem is mentünk jól ezen a saras részen. Nem voltam magabiztos még az autóval.

Teljesen máshogy működnek a Ford diffijei, mint a tavalyi autónknak. Sokat tanultunk. A második körre tudtunk változtatni az autón. A széles, jó minőségű utakon már versenyképesek voltunk, a szűk részen még nem. Látjuk, hogy mit kell fejlődnünk. Van még hova, de látjuk az irányt és ez a legfontosabb! Emiatt is volt pozitív a hétvége a számunkra! Igaz, negyedikek lettünk, de nagyon szoros meccsek voltak. Mikiékkel, Hadik Andrisékkal, Spiciékkel jókat versenyeztünk. Látszott, hogy közeli időket autóztunk. Élveztük a versenyt! Optimista vagyok a jövőt illetően.
A szezonnyitón mindig sok a néző. Most is így volt…
Milyen ebben a közegben autózni?
Fenomenális! Minden versenyzőnek jó érzés ennyi szurkoló és rali szerető ember előtt versenyezni.
Sok más sportág megirigyelhetné ezt a rengeteg nézőt…

A következő a miskolci futam… Ezek a zempléni pályák mennyivel állnak közelebb hozzád azokhoz képest, amiken az utóbbi idők Miskolc Rallyjain versenyeztetek?
Sem közelebb, sem távolabb nem állnak ezek a szakaszok… Jó feladat lesz ezeken versenyezni. Izgalmas pályák.
Remélem, a rendező majd be tudja tartatni a pályabejárási lehetőségeket. Sajnos ez Szuhán és Mátraalmáson nem sikerült, de ezt már megszokhattuk a magyar bajnokságban.
Egy napba sűrítették a prológon kívüli miskolci programot.
Ez jó dolog?
Nézőbarátabb lesz ez így. Úgy tudom, háromszor megyünk a gyorsaságikon, a nézők jól be tudnak készülni a gyorsasági szakaszokra.
Én jobban szeretem, ha két nap alatt zajlik le a verseny. De annak örüljünk, hogy van verseny!
Remélhetőleg jó verseny lesz, a többit meg majd meglátjuk!
Ez a hír most jelenik meg 2614. alkalommal
Országos Rallye Bajnokság 2015
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|