h i r d e t é s
Összes oldal:
791103794
Napi oldal:
58658
Jelenleg:
1466
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Elfyn Ewans |
|
198 |
2. |
Kalle Rovanpera |
|
191 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
189 |
4. |
Ott Tanak |
|
180 |
5. |
Thierry Neuville |
|
150 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
88 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
71 |
8. |
Oliver Solberg |
|
58 |
9. |
Sami Pajari |
|
56 |
1. |
Miko Marczyk |
|
122 |
2. |
Andrea Mabellini |
|
111 |
3. |
Jon Armstrong |
|
81 |
4. |
Mads Ostberg |
|
76 |
4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
7. |
Mille Johansson |
|
42 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
135 |
2. |
Tóth Tibor |
|
99,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
92 |
4. |
Bodolai László |
|
71,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
71,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
65 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Vida Szabolcs |
|
33 |
9. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Rongits Attila |
|
70 |
3. |
Hulmann Gábor |
|
67,5 |
4. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
5. |
Hinger Dávid |
|
49 |
6. |
Matics Mihály |
|
40 |
7. |
Kronome Ákos |
|
39 |
8. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
9. |
Helgert Tamás |
|
22 |
1. |
Viszló Csaba |
|
61 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
25 |
3. |
Hibján József |
|
22,5 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
20 |
5. |
Bar Shushan |
|
18,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
14 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
105 |
2. |
Várnai Dávid |
|
77 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
70 |
4. |
Huhák Csaba |
|
69 |
5. |
Molnár Zoltán |
|
69 |
6. |
Kóródi Koppány |
|
50 |
7. |
Völcsey Viktor |
|
48 |
8. |
Kerekes Bence |
|
34 |
9. |
Fenyvesi Péter |
|
27 |
1. |
Auszmann Gy. |
|
62,5 |
2. |
Csukovics István |
|
60 |
3. |
Rácz Tibor |
|
52 |
1. |
Kelemen Csaba |
|
74 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
3. |
Póczik Ákos |
|
52 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Pehely Balázs |
|
30 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|

Turán Frici és Zsiros Gábor egy Ford Fiesta R5 versenyautóval indul a hazai bajnokságban. Az évadnyitó futam előtt mutatták be az autót a nagyközönségnek, majd egy sikeres teszt után az Eger Rallye negyedik helyén végzett a páros. Fricivel beszélgettünk:
Jól érezted Magad az egri futam előtti teszten.
A versenyen is így volt ez?
Igen! Hasonló stratégia szerint szerettünk volna versenyezni, kivéve talán a 2.-3. gyorsasági szakaszt.
Próbáltunk egy húzós, feszes tempóval indítani. Megismerni az autót, megtanulni a viselkedését. Jó volt a teszt, a jó minőségű utakra jól be is állítottuk az autót, de biztos voltam abban, hogy Szuhán és Mátraalmáson ezek a beállítások nem a legmegfelelőbbek.
Az első szakaszon könnyeden autóztunk. És így volt ez a második szakasz feléig is. Amíg be nem fordultunk a szűk erdei részre, addig nagyon komfortosan éreztem magam az autóban. Ott aztán kiderült, hogy az autó nagyon alacsony, folyamatosan leért az alja. Küzdöttünk azzal is, hogy a magas rajtszám miatt előttünk már nem volt tiszta út. Sokat is kaptunk, de nem is mentünk jól ezen a saras részen. Nem voltam magabiztos még az autóval.

Teljesen máshogy működnek a Ford diffijei, mint a tavalyi autónknak. Sokat tanultunk. A második körre tudtunk változtatni az autón. A széles, jó minőségű utakon már versenyképesek voltunk, a szűk részen még nem. Látjuk, hogy mit kell fejlődnünk. Van még hova, de látjuk az irányt és ez a legfontosabb! Emiatt is volt pozitív a hétvége a számunkra! Igaz, negyedikek lettünk, de nagyon szoros meccsek voltak. Mikiékkel, Hadik Andrisékkal, Spiciékkel jókat versenyeztünk. Látszott, hogy közeli időket autóztunk. Élveztük a versenyt! Optimista vagyok a jövőt illetően.
A szezonnyitón mindig sok a néző. Most is így volt…
Milyen ebben a közegben autózni?
Fenomenális! Minden versenyzőnek jó érzés ennyi szurkoló és rali szerető ember előtt versenyezni.
Sok más sportág megirigyelhetné ezt a rengeteg nézőt…

A következő a miskolci futam… Ezek a zempléni pályák mennyivel állnak közelebb hozzád azokhoz képest, amiken az utóbbi idők Miskolc Rallyjain versenyeztetek?
Sem közelebb, sem távolabb nem állnak ezek a szakaszok… Jó feladat lesz ezeken versenyezni. Izgalmas pályák.
Remélem, a rendező majd be tudja tartatni a pályabejárási lehetőségeket. Sajnos ez Szuhán és Mátraalmáson nem sikerült, de ezt már megszokhattuk a magyar bajnokságban.
Egy napba sűrítették a prológon kívüli miskolci programot.
Ez jó dolog?
Nézőbarátabb lesz ez így. Úgy tudom, háromszor megyünk a gyorsaságikon, a nézők jól be tudnak készülni a gyorsasági szakaszokra.
Én jobban szeretem, ha két nap alatt zajlik le a verseny. De annak örüljünk, hogy van verseny!
Remélhetőleg jó verseny lesz, a többit meg majd meglátjuk!
Ez a hír most jelenik meg 2707. alkalommal
Országos Rallye Bajnokság 2015
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|