Gépátvétel, Tatabányán
Ladák, Mitsubishik, turbószűkítők... Fotók a gépátvételről
2012-04-21
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763508719
Napi oldal:
119569
Jelenleg:
748
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
169. • 2010-07-23 22:41:10
Csak azt nem értem, hogy ha ez a TÉNYLEG hivatalos fórum, akkor az rte.hu oldalról miért a rally.hu fórum van linkelve?
168. • 2010-07-23 15:43:41
Ortrodox!

brad-se@freemail.hu
167. • 2010-07-22 19:05:38
Krisztián! Van javaslatom, ha kapok egy mail címet, szivesen meg is osztanám veled, az rte versenyeken tapasztaltakat. Talán versenyzői szemszögből, néhány eset másként látszik. Azt is tudom, hogy a nem a csoki-kérdés a legfontosabb, és az általad említett 100méterenkénti őr nem lehet a megoldás. A többit majd mailben.
166. • 2010-07-22 15:42:09
Sziasztok!

Hivatalos közlemény:
Az okt. 2-3-ra tervezett Szendrő Rali időpontja az önkormányzati választások miatt okt. 9-10-re módosult!

Üdv: Krisztián
165. • 2010-07-21 23:15:39
Köszönjük szépen, hogy jelezted de egy autóversenyen (mint az élet más területén sem) nem minden tökéletes. Ez így is volt és így is lesz. Sajnos az általad említett esetben sem várható el az, h minden egyes versenyautót legkövessen a rendező vagy 100m-ként őrt állítsunk etapon a szabálytalanságok felfedésére. Amint az eddigiekben is és ezután is, a FT minden beadványt az óvási idő végéig megvizsgál és a kapott információk alapján megpróbálja a legjobb döntést hozni. Sztem itt jön az, h az FT megpróbál versenyzőcentrikusan és nem feltétlen a szigorú "törvényi előírások" szerint dönteni. Természetesen senki ne gondolja, h csokival vagy más volumenű vesztegetéssel próbálkozni lehetne. "Csokis" büntetés pl. egy hiányosan kitöltött nev.lap esetén szokott előfordulni, a szabályzatban előírt 2000Ft helyett.
Egyébként várom javaslataidat, hogy eme problémát (tehát hogy autót tolt egy másik versenyző a PF-ig) hogyan lehetne a legközelebb kiküszöbölni?
Hozzáteszem, örülnünk kell, hogy a túrabajnokságban ez a legnagyobb "vitatéma". nevetek

Krisz
164. • 2010-07-21 16:51:38
Krisztián! Nem versenyzek,(már nem) tehát nem óvok. Versenyző koromban sem tettem soha! Az egész történet, abból indult ki, hogy találkoztam egy szabálytalansággal, ami -Incelkát idézve- "telefonon le lett beszélve". Röviden:az rte anno alkotott egy szabályt, ami jelenleg is él, de vannak akik nem vesznek róla tudomást, és vannak akik önhatalmulag átírják. Erre szerettem volna felhívni a figyelmet, a fair versenyzők érdekében. Egy jelenségről írtam, név, és rajtszám nélkül. Azóta számtalan komment érkezett. Szomoru, de senki sem merte leírni, hogy OK., ez így nem tiszta. Viszont minden hozzászóló megpróbálta körülírni, félremagyarázni. Ezekszerint én vagyok tévúton, és minden a legnagyobb rendben? kacsintok
163. • 2010-07-21 00:34:02
Kedves Ortodox!

Te versenyző vagy? Ha igen, miért nem adtál be óvást vagy észrevételt az óvási időben. A fórumon "észrevételezni", jelezném, már semmi értelme. Minden észrevételt, óvást az eredménylista véglegesítéséig az ún. óvási időben lehet megtenni. Ez is benne van a szabálykönyvben és az idei körlevélben. Akármilyen szakágban a sprintektől a VB-ig, szted hol adnak bármilyen fórumozó véleményére? Zárójelben jegyzem meg, h az RTE még mindig azért olyan kedvelt bajnokság, mert a hobbista, baráti, jó hangulatot kedvelő sporttársakra épít. És a sporttársak ezúttal (sem) az általad preferált "feljelentésre" szavaztak.

Vigyori: egy abszolút jó fej, közvetlen srác, egy régi túrás versenyző, de Előd már ennyi idő alatt is többet tett...

Üdv: Krisz
162. • 2010-07-20 09:35:30
Incelka. Érzelmi töltésű védőbeszédeddel nem kívánok vitatkozni. Bármelyik részletét kiragadhatod a szabálynak, vagy körülírhatod, akkor sem lehet a 20 kilométeren valo tolást a "mozgáskészség helyreállításának" nevezni. Ja, a micsukról ugyan ugy írtam mint a ladákról. Olvasd ujra 133. és 135. hsz.
161. • 2010-07-19 19:07:24
"Az etap útvonalon, amennyiben a mozgáskézség helyreállítására lehetőség van a versenyző, csak saját szerszámmal ( másik versenyző adhat segítséget ) és idegen segítség igénybevétele nélkül végezheti el. " megdöbbent
160. • 2010-07-19 11:08:46
Sziasztok!Ortodox régebbi kommentjeire szeretnék reagálni.Szerintem az "Ez bizony csoki!" kifejezést nem kellene pillekönnyedséggel hozzávágni mindenkihez, mert hatalmas felelőtlenségre utal.Ott voltam, végighallgattam minden telefonbeszélgetést a Ladás üggyel kapcsolatban és BIZONY állíthatom, hogy ez nem volt csoki.Nem szeretem, ha az ilyen felelőtlen kijelentések nyitva maradnak.Mellesleg érdekelne, hgoy miért pont a ladás ügyet hoztad fel példának, ha a micus ügyről is tudtál...ez is érdekes
159. • 2010-07-15 09:02:54
Nem neked szólt!! De most te sem olvastál figyelmesen!! Vigyorival voltunk haverok amíg én mentem túrában. De mondtam inkább befejeztem mert se eleje se vége!! Üdv
158. • 2010-07-14 22:45:51
Nem kenyerem az élveboncolás, de kérlek -a vitától függetlenűl- ezt tegyük tisztába! Nekem szól a "mi haverok voltunk"? Komolyan nem értem nemértem
157. • 2010-07-14 22:36:02
Ja!! Vigyori!! Na legalább ebben igazad van!! Csak kérdezd meg hogy én ki vagyok!! Mert régen nagyon csíptük egymást!!Sőt haverok voltunk!! De nem én támadtalak ha nem te!! Csak olvasd el az előzményeket!! De inkább befejezem nincsen se eleje se vége......
156. • 2010-07-14 22:28:42
Előd! Már nem először kérlek, hogy értően olvass! Ha nem akarod, nem baj, de ne támadj, és ne forgasd ki a szavaimat. Tudtommal nem adtam rá okot. Amúgy köszönöm, a meghívást, de nincs szándékomban összekötőnek menni az rte-be. Volt ott egy jó srác /Vigyori/ Őt kellett volna megbecsülni. Értette, tudta, mit csinál. Akkor még volt rangja és értelme ennek a poziciónak. Azóta....
155. • 2010-07-14 21:58:33
Ja!! Nem téged akartalak havernak szólítani!! Bocs.....
154. • 2010-07-14 21:55:39
Egy!! Se te se senki ne mondja meg hogy mit csináljak és hogy hova írjak!! Stim?? Kettő amiről ti nem tudtok én leírtam kb mi is a helyzet!! Három a szabályba leírtam hogy félre értettelek!! De viszont utána néztem pár dolognak!! De meg se érdemled hogy bármit is írjak neked. Ja!! Hétvégén jöhetsz összekötőnek, mások szerint is!! Üdv
153. • 2010-07-14 21:47:17
Kedves elod! Elöször is: nem vagyok haver /Neked nem/. Másodszor: senkit, semmit nem támadtam, leírtam a véleményem egy történettel kapcsolatban, amit eredetileg Te kérdeztél. Harmadszor: racing3-al beszélgettünk a R2 és az rte összevonása kapcsán, és Te, ebbe kérés nélkül beleszóltál. Negyedszer: belekeveredtél egy olyan rendezői háttér magyarázatába, amit senki sem kérdezett, és nem is tartozik ránk. No, hagyjuk az egészet, olvasgasd inkább a szabálykönyvet. Béke.
152. • 2010-07-14 21:42:12
Van igazságod a dolgokban!! Viszont szerinted Iván csak úgy önszántából döntött?? Nem!! Némi közvélemény kutatás beszélgetés a versenyzőkkel stb stb!! És sajna beütött a válság!! Ez van!! Viszont akik indulnak mindenki azt mondja hogy kellenek a murvás futamok is!! Na?? Dönts okosan!! Hm??
151. • 2010-07-14 21:32:01
(Rte-ről beszélek végig ) Ortodoxnak igaza van, mert hasonlíts össze egy Szhely , vagy Veszprém Rally nev.listát, Eger, Esztergom, vagy majd az Ózd rally listájával. Szivesebben veret mindenki aszfalton, mint murván tegye tönkre a verdáját, ebben az amúgy is nulla pénzből versenyzős időszakban! Elég ha csak gumikat veszel min. 5-6 db-ot és máris 2 versenyre eléggé megnövelted a rezsidet. Azaz eléggé lenulláztad magadat /akinek nem inge.../ És akkor a tréningről, a pontos felkészülésről nem is beszélve... És mivel sajnos a mezőny 2/3-a saját zsebből eteti az üvegtigrisét, versenyről-versenyre a versenykiírás elolvasásától a park ferméből való kiállásig, 566szor meggondolja hova nevez, SAJNOS!!!
De hát ez van, ezt kell szeretni, ez olyan mint a fagyott kutyaláb, sosem fog kiengedni... kacsintok
150. • 2010-07-14 21:27:12
Nézd haver!!! Sajna sokan támadják a RTE vezetőséget, hogy ezt nem így kellett volna .......stb stb. Így az Iván úgy az Iván de!!! Szerintem azért is szeretett volna murvás futamokat hiszen a rally nem csak aszfaltból áll!! Sajna az anyagiak pedig nem nagyon teszik lehetővé hogy a Magyarországi murvás pályákat egy RTE futamra a rendező ki tudja fizetni. De ha mégis, nem ennyi lenne a nevezési összeg!! Hogy mennyien neveztek?? Nem az Ivánon múlik!! Csak gondoljunk bele mióta is nem volt murvás futama az RTE-nek?? Nem kell itt szapulni senkit!!!
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k