Harc a bajnoki címért: Asi
Asi
2004-09-30
riport • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
763483377
Napi oldal:
94227
Jelenleg:
875
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

A bajnoki cím sorsa a zempléni futamon fog eldõlni...
Ez mindenképp jó mind a bajnokság, mind a nézõk szempontjából.
Körbejárunk a csapatok házatáján, mit várnak az utolsó versenytõl.
Az egyik lehetséges befutó Aschenbrenner György, aki egy A8-as Mitsubishivel vezeti a tabellát 90 ponttal, egy futamgyõzelemmel.

A szabályok szerint lehetsz bajnok?
Természetesen!
Azt gondolom, hogy aki ezzel foglalkozik, az megint csak nem tud olvasni, hiszen feketén fehéren le van írva, azt gondolom ezzel nem kell foglalkozni. Ha valaki ezen kezd morfondírozni, hogy hogyan kell Asinak még egy versenyt leminuszolnia, az megint csak azt bizonyítja magáról, hogy háttal ül a moziban…
Ha ez megfordul bárki fejében is, az megint arról szólna, hogy bizonyos embereket elõnybe hozzunk, másokat pedig eltapossunk.

Hogy van pontosan a szabálykönyvben?
Ott egyértelmûen az van leírva, hogy azt a hét versenyt értékelik, ahol a legtöbb pontot szerezte egy versenyzõ. Szerintem ezt nem lehet másképp értelmezni.
Ha ez máshogy lenne, akkor már eleve máshogy készültem volna, az elõzõ versenyeken másképp álltam volna oda. Akkor egyértelmû, hogy nekem több pontot kellett volna szereznem az elõzõ futamokon.

RALLYE VERSENYEK SZABÁLYAI 2004
Országos Rallye Bajnokság szabályai III./14 (39.oldal)


14. AZ ORB ÉVES ÉRTÉKELÉSE

Az ORB éves értékelése az egyes versenyek során a vezetõ versenyzõ által szerzett bajnoki pontok összegzése alapján történik úgy, hogy az elsõ helyezett az, aki a legtöbb pontott szerezte.
Az éves értékelésben az ORB versenyek eredményeit az alábbiak szerint kell figyelembe venni:
- 7 vagy több értékelhetõ versenybõl: eggyel kevesebb verseny eredményt (a legrosszabb eredmény elhagyandó)
- 6 vagy kevesebb értékelhetõ verseny esetén: valamennyi eredményt

Akkor ebben a szellemben mivel támadtok Zemplénben?
Készülünk a Mitsubishivel, de úgy gondolom, inkább egy Peugeot 206 WRC-vel fogunk indulni. Az autók közötti különbség lesz a meghatározó, mind árban, mind teljesítményben.

Ez a Vojtech féle 206-os?
Igen. Vagy az, ami a Janié volt, vagy más, még nem tudom pontosan.
Még van több, mint három hetünk a versenyig, ráérek én még a verseny hetének közepéig is eldönteni, hogy mivel fogok menni.
(A Vojtech testvérek honlapja: www.tsvteam.cz)

A Mitsubishivel mindenképp fogunk foglalkozni, egyensúlybeli problémák már kevésbé voltak zavarók a pécsi futamon, mint korábban. A dobálós részeken már jobb volt az autó.

Szélsõséges körülményekre készülünk. Számítani kell nagyon hidegre, esõre, esetleg hóra is, mondjuk szerintem hóra nem, nem ismétli önmagát a verseny a tavalyi után…

Vagy a cseh csapattól, vagy a Boziantól bérelnénk autót.
Ezek azok, amik szóba jöhetnek.
Nagyon sok pénz egy ilyen autó...
(weblapjuk: www.bozian-racing.com)
(és nem www.bozian.com... :))

Van rá realitás?
Elhatározás kérdése, hogy szánunk e rá ennyit, vagy nem.
Én azért sajnálom rá a pénzt.

Gondolom a tesztek fogják eldönteni, hogy mi is lesz pontosan.
Persze, mindenképpen. Hisz csak így van értelme.
Én szeretnék a Mitsubishivel is egy komolyabb tesztet, egy céltudatos, több mindenre kiterjedõ tesztet, amik után az adatok majd magukért beszélnek.
Majd meglátjuk.

Min fog múlni a bajnoki cím sorsa?
Azt gondolom, azon, hogy ki tud a legjobban alkalmazkodni majd a körülményekhez.
Mikor milyen gumit kell feltenni.
Azt hiszem, a magyar mezõny ebbõl a szempontból nagyon gyenge. Rutintalanok, tapasztalatlanok vagyunk. Én is nagyon annak érzem magam, de a többieket is így látom.

A pályákat ismered?
Én tavaly nem mentem, tavalyelõtt pedig a Subaru WRCvel, akkor csak fél versenyt. Kicsit idegenek nekem a pályák azokhoz a versenyzõkhöz képest, akik tavaly is és tavaly elõtt is végigmentek.

De ennek ellenére a cél a bajnoki gyõzelem, nem?
Más célom nem lehet, hiszen az A csoport és az A8 kategória gyõzelmét már megszereztem.
Ha odaállok a rajthoz, akkor csak azért van értelme versenyezni, különben nincs értelme indulnom.

Más. Hogy fogy a könyved?
A visszajelzések nagyon pozitívak, nagyon tetszik mindenkinek.

Azt hallottam, hogy talán lesz folytatása?
A Péterrel (Vetõ Péter, a könyv írója - a szerk.) azt beszéltük, hogy igen.
Vannak olyan dolgok, amik kimaradtak.
Többen mondták már, hogy ezt miért hagytuk ki belõle, az miért maradt ki.
Lehetséges, hogy tényleg lesz folytatás...

Mit szólsz a szardíniai futamhoz? Hova várod a magyar versenyzõket?
Beniktõl nem várok sokat. Azt gondolom idén alulteljesít önmagához képest is.
Bútor szerintem versenyezni fog az elejével is, hiszen azok nagyon fiatal srácok.

Ez a hír most jelenik meg 2352. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k