LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Helyt kell állnunk Cereden!
Prigyeni Tiszák Péter teljes szezont tervez a MARB északi régióban
2016-03-18
interjú • Csapassunk
h i r d e t é s
Összes oldal:
770128095
Napi oldal:
75486
Jelenleg:
1300
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

helyt_kell_allnunk_cereden_1

Prigyeni "Tiszák" Péterről, főleg amatőr versenyzők körében már mindenki hallott. Igazi bevállalós fenegyerek a volán mögött, aki csak kilinccsel előre élvezi igazán a Ladát.

A 2015-ös év Rally szempontjából egy igazi kuriózum volt számodra, annak ellenére hogy a játék éve volt. Mentél Csigoly féle Ladá-val, kipróbáltad a C2R2 Max-ot, valamint egy Mitsubishi Lancer-t is. Hogy élted meg ezeket a teszteket, mi vár rád 2016-ban?
Tavaly a munkám több időt vett el a szokásosnál tőlem, így nem tudtam vállalni egyik bajnokság versenyeit sem, inkább csak lazultam amikor megengedhettem. A Lada a szív szerelem, vele mindenképpen mennem kellett és utána úgy döntöttem hogy kipróbálom az első kerekest is. Fantasztikus kis autóra leltem a C2R2-ben, igazi élvezhető méregzsák. Utána jött a Mitsu.... Egy szenzációs és könnyedén terelgethető, nagyon nagyon jó indulatú autó. Mondják könnyű a jót megszokni, ezt be is tartottam a Kiskunlacházai teszten és csináltam a nap folyamán egy pályacsúcsot vele.

Még sosem adta úgy ki, hogy egy teljes szezon menjek valamelyik bajnokságban. Vagy a keret, vagy a munka szólt közbe. 2016-ra nagyon készültem, már a 2015-ös év vége Rally-s szempontból csak erről szólt.

Megvalósul egy álom. Idén MARB Északi régió minden versenyén el szeretnék indulni, erre a projektre egész évben a Ruszkai Rally team által felkészített, Laca system szívet magában hordozó Lada VFTS 1.6 lesz a számomra megfelelő partner.

helyt_kell_allnunk_cereden_2

Elárulod ki lesz a navigátorod?
Legnagyobb sajnálatomra a navigátor kérdés nem alakult fényesen, akivel a komplett szezont terveztem és az évet igyekeztem összerakni, sajnos az élet úgy hozta hogy más irányt vett az utolsó utáni pillanatban.
Na de nem csüggedtem, ettől nem dől össze a világ. Nagyon sok Rally kedvelő és versenyző baráttal vagyok körbe véve, akiket szeretek és egy csapatként segítjük egymást. Furák Ádám barátom a volán mögül, egyenlőre autó híján beül a jobb 1-be és navigál nekem. Ha jól megy neki a dolog, elképzelhető hogy ezt a szezont így megyünk végig együtt.

Hogyan vélekedsz az idei MARB-al kapcsolatos változásokról, gondolok itt a bevezetett kupákra, vagy az "E" jelű abroncsokra?
Megmondom őszintén, az "E" jelű abroncsok komoly verseny körülmények közt való használatát nem tartom jó kezdeményezésnek, a Rally versenyautó slick gumival szerelve tudja azt a tapadást ami oda kell. Már az "A"-s autók is eléggé fejlettek, sőt az "N"-es autókban is van olyan amire már bőven indokolt lenne versenygumi.

Az egységes kupák-nak viszont nagyon örültem, bármelyik régióban indulok, mindenhol ugyanabba a kupába nevezhetek és egyenrangú felekkel küzdhetek. Végre nem csak "P" csoportos kocsival lehet eredményesen versenyezni, hanem akár egy "N"-essel is.

helyt_kell_allnunk_cereden_3

Milyen célkitűzésekkel vágsz neki a 2016-os MARB bajnoki szezonnak?
Mindenki nyerni szeretne, én is. Ezzel együtt a legfontosabb célnak azt tartom, hogy mint az élet más területein, itt is helyt tudjak állni Ádi-val a jobbomon. Mint már említettem nekem ez egy nagy álmom volt, hogy egy komplett szezont végig menjek egy bajnokságban, most úgy tűnik minden összeállt ehhez nekünk. A kategória és a kupa dobogós helyei közül azért jó párat szeretnék elcsípni, valamint év végén is minél jobb helyen zárni az évet.

Megragadom ez alkalmat és megköszönöm a segítőimnek, barátaimnak és partnereimnek hogy hozzásegítenek a szezonhoz bennünket. 
Köszönöm: Furák Ádám, Ruszkai Rally Team, Laca System, LCH,
 
Eredményes versenyzést és jó szezont kívánva, köszönöm a riportot.
 
Ez a hír most jelenik meg 3055. alkalommal
címkék: MARB, Tiszák
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k