|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Prigyeni "Tiszák" Péterről, főleg amatőr versenyzők körében már mindenki hallott. Igazi bevállalós fenegyerek a volán mögött, aki csak kilinccsel előre élvezi igazán a Ladát. A 2015-ös év Rally szempontjából egy igazi kuriózum volt számodra, annak ellenére hogy a játék éve volt. Mentél Csigoly féle Ladá-val, kipróbáltad a C2R2 Max-ot, valamint egy Mitsubishi Lancer-t is. Hogy élted meg ezeket a teszteket, mi vár rád 2016-ban? Tavaly a munkám több időt vett el a szokásosnál tőlem, így nem tudtam vállalni egyik bajnokság versenyeit sem, inkább csak lazultam amikor megengedhettem. A Lada a szív szerelem, vele mindenképpen mennem kellett és utána úgy döntöttem hogy kipróbálom az első kerekest is. Fantasztikus kis autóra leltem a C2R2-ben, igazi élvezhető méregzsák. Utána jött a Mitsu.... Egy szenzációs és könnyedén terelgethető, nagyon nagyon jó indulatú autó. Mondják könnyű a jót megszokni, ezt be is tartottam a Kiskunlacházai teszten és csináltam a nap folyamán egy pályacsúcsot vele.
Még sosem adta úgy ki, hogy egy teljes szezon menjek valamelyik bajnokságban. Vagy a keret, vagy a munka szólt közbe. 2016-ra nagyon készültem, már a 2015-ös év vége Rally-s szempontból csak erről szólt. Megvalósul egy álom. Idén MARB Északi régió minden versenyén el szeretnék indulni, erre a projektre egész évben a Ruszkai Rally team által felkészített, Laca system szívet magában hordozó Lada VFTS 1.6 lesz a számomra megfelelő partner. ![]() Elárulod ki lesz a navigátorod? Legnagyobb sajnálatomra a navigátor kérdés nem alakult fényesen, akivel a komplett szezont terveztem és az évet igyekeztem összerakni, sajnos az élet úgy hozta hogy más irányt vett az utolsó utáni pillanatban.
Na de nem csüggedtem, ettől nem dől össze a világ. Nagyon sok Rally kedvelő és versenyző baráttal vagyok körbe véve, akiket szeretek és egy csapatként segítjük egymást. Furák Ádám barátom a volán mögül, egyenlőre autó híján beül a jobb 1-be és navigál nekem. Ha jól megy neki a dolog, elképzelhető hogy ezt a szezont így megyünk végig együtt.
Hogyan vélekedsz az idei MARB-al kapcsolatos változásokról, gondolok itt a bevezetett kupákra, vagy az "E" jelű abroncsokra? Megmondom őszintén, az "E" jelű abroncsok komoly verseny körülmények közt való használatát nem tartom jó kezdeményezésnek, a Rally versenyautó slick gumival szerelve tudja azt a tapadást ami oda kell. Már az "A"-s autók is eléggé fejlettek, sőt az "N"-es autókban is van olyan amire már bőven indokolt lenne versenygumi.
Az egységes kupák-nak viszont nagyon örültem, bármelyik régióban indulok, mindenhol ugyanabba a kupába nevezhetek és egyenrangú felekkel küzdhetek. Végre nem csak "P" csoportos kocsival lehet eredményesen versenyezni, hanem akár egy "N"-essel is. ![]() Milyen célkitűzésekkel vágsz neki a 2016-os MARB bajnoki szezonnak? Mindenki nyerni szeretne, én is. Ezzel együtt a legfontosabb célnak azt tartom, hogy mint az élet más területein, itt is helyt tudjak állni Ádi-val a jobbomon. Mint már említettem nekem ez egy nagy álmom volt, hogy egy komplett szezont végig menjek egy bajnokságban, most úgy tűnik minden összeállt ehhez nekünk. A kategória és a kupa dobogós helyei közül azért jó párat szeretnék elcsípni, valamint év végén is minél jobb helyen zárni az évet.
Megragadom ez alkalmat és megköszönöm a segítőimnek, barátaimnak és partnereimnek hogy hozzásegítenek a szezonhoz bennünket. Köszönöm: Furák Ádám, Ruszkai Rally Team, Laca System, LCH,
Eredményes versenyzést és jó szezont kívánva, köszönöm a riportot.
Ez a hír most jelenik meg 3045. alkalommal
![]() 2016.03.19-20.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |