Helyt kell állnunk Cereden!
Prigyeni Tiszák Péter teljes szezont tervez a MARB északi régióban
2016-03-18
interjú • Csapassunk
h i r d e t é s
Összes oldal:
785834126
Napi oldal:
63458
Jelenleg:
1660
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

helyt_kell_allnunk_cereden_1

Prigyeni "Tiszák" Péterről, főleg amatőr versenyzők körében már mindenki hallott. Igazi bevállalós fenegyerek a volán mögött, aki csak kilinccsel előre élvezi igazán a Ladát.

A 2015-ös év Rally szempontjából egy igazi kuriózum volt számodra, annak ellenére hogy a játék éve volt. Mentél Csigoly féle Ladá-val, kipróbáltad a C2R2 Max-ot, valamint egy Mitsubishi Lancer-t is. Hogy élted meg ezeket a teszteket, mi vár rád 2016-ban?
Tavaly a munkám több időt vett el a szokásosnál tőlem, így nem tudtam vállalni egyik bajnokság versenyeit sem, inkább csak lazultam amikor megengedhettem. A Lada a szív szerelem, vele mindenképpen mennem kellett és utána úgy döntöttem hogy kipróbálom az első kerekest is. Fantasztikus kis autóra leltem a C2R2-ben, igazi élvezhető méregzsák. Utána jött a Mitsu.... Egy szenzációs és könnyedén terelgethető, nagyon nagyon jó indulatú autó. Mondják könnyű a jót megszokni, ezt be is tartottam a Kiskunlacházai teszten és csináltam a nap folyamán egy pályacsúcsot vele.

Még sosem adta úgy ki, hogy egy teljes szezon menjek valamelyik bajnokságban. Vagy a keret, vagy a munka szólt közbe. 2016-ra nagyon készültem, már a 2015-ös év vége Rally-s szempontból csak erről szólt.

Megvalósul egy álom. Idén MARB Északi régió minden versenyén el szeretnék indulni, erre a projektre egész évben a Ruszkai Rally team által felkészített, Laca system szívet magában hordozó Lada VFTS 1.6 lesz a számomra megfelelő partner.

helyt_kell_allnunk_cereden_2

Elárulod ki lesz a navigátorod?
Legnagyobb sajnálatomra a navigátor kérdés nem alakult fényesen, akivel a komplett szezont terveztem és az évet igyekeztem összerakni, sajnos az élet úgy hozta hogy más irányt vett az utolsó utáni pillanatban.
Na de nem csüggedtem, ettől nem dől össze a világ. Nagyon sok Rally kedvelő és versenyző baráttal vagyok körbe véve, akiket szeretek és egy csapatként segítjük egymást. Furák Ádám barátom a volán mögül, egyenlőre autó híján beül a jobb 1-be és navigál nekem. Ha jól megy neki a dolog, elképzelhető hogy ezt a szezont így megyünk végig együtt.

Hogyan vélekedsz az idei MARB-al kapcsolatos változásokról, gondolok itt a bevezetett kupákra, vagy az "E" jelű abroncsokra?
Megmondom őszintén, az "E" jelű abroncsok komoly verseny körülmények közt való használatát nem tartom jó kezdeményezésnek, a Rally versenyautó slick gumival szerelve tudja azt a tapadást ami oda kell. Már az "A"-s autók is eléggé fejlettek, sőt az "N"-es autókban is van olyan amire már bőven indokolt lenne versenygumi.

Az egységes kupák-nak viszont nagyon örültem, bármelyik régióban indulok, mindenhol ugyanabba a kupába nevezhetek és egyenrangú felekkel küzdhetek. Végre nem csak "P" csoportos kocsival lehet eredményesen versenyezni, hanem akár egy "N"-essel is.

helyt_kell_allnunk_cereden_3

Milyen célkitűzésekkel vágsz neki a 2016-os MARB bajnoki szezonnak?
Mindenki nyerni szeretne, én is. Ezzel együtt a legfontosabb célnak azt tartom, hogy mint az élet más területein, itt is helyt tudjak állni Ádi-val a jobbomon. Mint már említettem nekem ez egy nagy álmom volt, hogy egy komplett szezont végig menjek egy bajnokságban, most úgy tűnik minden összeállt ehhez nekünk. A kategória és a kupa dobogós helyei közül azért jó párat szeretnék elcsípni, valamint év végén is minél jobb helyen zárni az évet.

Megragadom ez alkalmat és megköszönöm a segítőimnek, barátaimnak és partnereimnek hogy hozzásegítenek a szezonhoz bennünket. 
Köszönöm: Furák Ádám, Ruszkai Rally Team, Laca System, LCH,
 
Eredményes versenyzést és jó szezont kívánva, köszönöm a riportot.
 
Ez a hír most jelenik meg 3077. alkalommal
címkék: MARB, Tiszák
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
22 23 24 25 26 27 28
29 30 01 02 030405
060708 09 101112

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k