Helyt kell állnunk Cereden!
Prigyeni Tiszák Péter teljes szezont tervez a MARB északi régióban
2016-03-18
interjú • Csapassunk
h i r d e t é s
Összes oldal:
776166925
Napi oldal:
105224
Jelenleg:
968
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 8.futam,
a Rally Estonia után
1. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
162
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
138
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
114
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
38
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

helyt_kell_allnunk_cereden_1

Prigyeni "Tiszák" Péterről, főleg amatőr versenyzők körében már mindenki hallott. Igazi bevállalós fenegyerek a volán mögött, aki csak kilinccsel előre élvezi igazán a Ladát.

A 2015-ös év Rally szempontjából egy igazi kuriózum volt számodra, annak ellenére hogy a játék éve volt. Mentél Csigoly féle Ladá-val, kipróbáltad a C2R2 Max-ot, valamint egy Mitsubishi Lancer-t is. Hogy élted meg ezeket a teszteket, mi vár rád 2016-ban?
Tavaly a munkám több időt vett el a szokásosnál tőlem, így nem tudtam vállalni egyik bajnokság versenyeit sem, inkább csak lazultam amikor megengedhettem. A Lada a szív szerelem, vele mindenképpen mennem kellett és utána úgy döntöttem hogy kipróbálom az első kerekest is. Fantasztikus kis autóra leltem a C2R2-ben, igazi élvezhető méregzsák. Utána jött a Mitsu.... Egy szenzációs és könnyedén terelgethető, nagyon nagyon jó indulatú autó. Mondják könnyű a jót megszokni, ezt be is tartottam a Kiskunlacházai teszten és csináltam a nap folyamán egy pályacsúcsot vele.

Még sosem adta úgy ki, hogy egy teljes szezon menjek valamelyik bajnokságban. Vagy a keret, vagy a munka szólt közbe. 2016-ra nagyon készültem, már a 2015-ös év vége Rally-s szempontból csak erről szólt.

Megvalósul egy álom. Idén MARB Északi régió minden versenyén el szeretnék indulni, erre a projektre egész évben a Ruszkai Rally team által felkészített, Laca system szívet magában hordozó Lada VFTS 1.6 lesz a számomra megfelelő partner.

helyt_kell_allnunk_cereden_2

Elárulod ki lesz a navigátorod?
Legnagyobb sajnálatomra a navigátor kérdés nem alakult fényesen, akivel a komplett szezont terveztem és az évet igyekeztem összerakni, sajnos az élet úgy hozta hogy más irányt vett az utolsó utáni pillanatban.
Na de nem csüggedtem, ettől nem dől össze a világ. Nagyon sok Rally kedvelő és versenyző baráttal vagyok körbe véve, akiket szeretek és egy csapatként segítjük egymást. Furák Ádám barátom a volán mögül, egyenlőre autó híján beül a jobb 1-be és navigál nekem. Ha jól megy neki a dolog, elképzelhető hogy ezt a szezont így megyünk végig együtt.

Hogyan vélekedsz az idei MARB-al kapcsolatos változásokról, gondolok itt a bevezetett kupákra, vagy az "E" jelű abroncsokra?
Megmondom őszintén, az "E" jelű abroncsok komoly verseny körülmények közt való használatát nem tartom jó kezdeményezésnek, a Rally versenyautó slick gumival szerelve tudja azt a tapadást ami oda kell. Már az "A"-s autók is eléggé fejlettek, sőt az "N"-es autókban is van olyan amire már bőven indokolt lenne versenygumi.

Az egységes kupák-nak viszont nagyon örültem, bármelyik régióban indulok, mindenhol ugyanabba a kupába nevezhetek és egyenrangú felekkel küzdhetek. Végre nem csak "P" csoportos kocsival lehet eredményesen versenyezni, hanem akár egy "N"-essel is.

helyt_kell_allnunk_cereden_3

Milyen célkitűzésekkel vágsz neki a 2016-os MARB bajnoki szezonnak?
Mindenki nyerni szeretne, én is. Ezzel együtt a legfontosabb célnak azt tartom, hogy mint az élet más területein, itt is helyt tudjak állni Ádi-val a jobbomon. Mint már említettem nekem ez egy nagy álmom volt, hogy egy komplett szezont végig menjek egy bajnokságban, most úgy tűnik minden összeállt ehhez nekünk. A kategória és a kupa dobogós helyei közül azért jó párat szeretnék elcsípni, valamint év végén is minél jobb helyen zárni az évet.

Megragadom ez alkalmat és megköszönöm a segítőimnek, barátaimnak és partnereimnek hogy hozzásegítenek a szezonhoz bennünket. 
Köszönöm: Furák Ádám, Ruszkai Rally Team, Laca System, LCH,
 
Eredményes versenyzést és jó szezont kívánva, köszönöm a riportot.
 
Ez a hír most jelenik meg 3066. alkalommal
címkék: MARB, Tiszák
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 151617
18 19 20 21222324
2025.08.01-05.

részletes infóink

2025.07.31-08.03.

részletes infóink

2025.08.09-10.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k