Hibásak vagyunk...
a Versenyabroncs Kft. válaszlevele a ma megjelent hírrel kapcsolatban
2013-10-30
levél • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763695044
Napi oldal:
13129
Jelenleg:
821
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

 hibasak_vagyunk_1

HIBÁSAK VAGYUNK…


Tisztelt Versenyzők!

Igen hibásak vagyunk, mert elkötelezettek vagyunk a Magyar autósport iránt. Hibásak vagyunk mert a Hankook gyártól kapott lehetőséget – mely szerint a cégünk által képviselt hét ország egyikében a gyártó szeretné támogatni az autósportot – magyarként Magyarországon kívánjuk megvalósítani.

A fenti cél elérése érdekében a Hankook-kal együttműködve kidolgoztunk egy olyan tervet, mely részben biztosítja az MNASZ jövő évi Rally Bajnokságát, továbbá olyan feltételrendszert teremt a versenyzőknek, melyben több csapat több szereplője mérettethet meg a Magyar bajnokságban.

Mivel ezeket a terveket nyilvánosságra hoztuk, mind az MNASZ, mind pedig versenytársaink felé, ezért szeretnénk veletek is megosztani.

A CÉL: a Magyar Rally felkarolása, egyenlőbb feltételek, nagyobb VERSENY!

Mit kapnának a versenyzők?

• A legjobb premium versenyabroncs ár. Ez azt jelenti, hogy a két legnagyobb konkurensünk áraihoz képest a Versenyzők 25-35%-kal kapnák olcsóbban az abroncsokat. Ez egy garnitúra áránál elérheti az €500 megtakarítást!
• A versenyeken ingyen szerelnénk.
• Minden versenyzőnek technikai segítséget nyújtanánk.
• Verseny előtti vásárlás esetén átvállalnák a nevezési díj egy részét.
• Az el nem használt – általunk felszerelt és leszerelt – abroncsokat visszavásárolnánk.
• Az év során 3 alkalommal szerveznénk tesztet, amely minden versenyző számára ingyenesen lehetne látogatható.

Miért jó ez az MNASZ-nek és az RSB-nek?

Az MNASZ vezetőinek jeleztük, hogy a Hankook versenyabroncsok forgalmazója a Versenyabroncs Kft. szeretne anyagi részt vállalni a jövő évi versenyekkel kapcsolatosan. Ez nem egy tender volt, hanem egy javaslat a részünkről! Már akkor jelezte az RSB képviselője, Pénzes Zsolt, hogy ez csak és kizárólag abban az esetben kerülhet napirendre, ha a versenyzők a mostani feltételrendszerben, s szolgáltatási színvonalban előnyösebb helyzetbe kerülhetnek. Ezt úgy gondolom megértettük, s az egész kidolgozott ajánlatunk ennek tükrében született meg.

A jövő évi bajnokság, jelen állás szerint kérdéses, hogy elindulhat-e. Forráshiánnyal küzd az MNASZ az RSB és a versenyek szervezői is. Ezt kiküszöbölve ajánlatunk alapján minimum 13 millió forinttal támogatnánk az MNASZ-t és az RSB-t. Ha minden feltétel teljesül, ez az összeg akár a 20 millió forintot is elérheti!

Célunk, nem rövidtávú, ahogyan a Hankook sem néhány évre tervezi jelenlétét Magyarországon.  A támogatás nagyságrendjéből láthatjátok, hogy gyári támogatás nélkül ezt egy forgalmazó/viszonteladó, saját erejéből nem tudná megtenni.  Mi mint márkaforgalmazók azzal kerestük meg a gyárat, hogy szeretnénk egy olyan együttműködést a magyar rallysporttal amely elsősorban és rövidtávon a VERSENYZŐK érdekeit veszi figyelembe, és nem a rövidtávú profitszerzés, hanem a sport jövője és a hosszútávú márkaépítés a cél.  Erre más forgalmazóknak is lehetőségük lett volna, de nem éltek vele.

Mi lenne a tervezett gumiszabály?

• Egyetlen gumiabroncs forgalmazó – jelen esetben a Hankook.
• Az F1 mintájára minden versenyre 2 fajta keverék lenne elérhető, továbbá Intermediate abroncsok.
• A gumik vágása tiltott lenne, kivéve az Intermediate abroncsoknál.
• Kategóriától függően korlátozott számban lehetne abroncsot felhasználni.


A fentiekben elmondottak alapján nem feltétlenül a “pénztárca” nagysága döntené el a helyezéseket, hanem a tudatos versenyzés!!

Csak egy pár példa, hogy hol is működik hasonló gumiszabály:

F1 – Pirelli
WTCC – Yokohama
DTM – Hankook
JWRC – Hankook
24 series (Dubai, Barcelona) – Dunlop
WRC – Pirelli (3 éven keresztül)
Olasz Rally Bajnokság – Pirelli (aszfalt versenyeken)

Tehát a világ számos pontján hasonló szabályok mentén dolgoznak!

Visszatérve a kezdő gondolatomra. Igen HIBÁSAK vagyunk, mert valamit szeretnék tenni a Magyar rallysportért. És végezetül remélem, hogy MEG- és nem félreÉRTITEK a Hankook  és a Versenyabroncs Kft. szándékait!

Tényleg hibásak vagyunk? Ezt döntsétek el Ti!!

Amennyiben kérdésetek merülne fel, kérlek Benneteket, hogy azt az info@versenyabroncs.hu e-mail címen tegyétek meg!

Köszönöm, hogy végigolvastátok gondolataimat, további jó versenyzést kívánok!


Tisztelettel:
Kismarty-Lechner Gábor
Versenyabroncs Kft.
Ügyvezető Igazgató

hibasak_vagyunk_2

Ez a hír most jelenik meg 7222. alkalommal
címkék: gumi, Hankook
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
19 20 21 22 232425

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k